PDA

Volledige versie bekijken : Alkmaar, Geen Maggy, wel Mia.



Pistol Pete
21 januari 2009, 23:12
Gister kon ik het niet laten, dus weer eens de prachtige Achterdam bezocht. Toen ik langs het raam van Maggy liep werd ik gewenkt door haar buurmeisje. Met handgebaren maakte ze duidelijk dat Maggy weg was, terug. Nou hoor ik dat wel vaker maar weet nooit of het echt zo is of dat zo'n dame dan weer elders werkt. Nee,Maggy komt zuruck. Wann? Dat wist ze niet. Helaas pindakaas mijn toppertje is na 3 bezoekjes dus weer vertrokken. Maar mijn treurnis duurde niet lang. enkele ramen voor Maggy's raam stond een prachtige dame,Vanessa heet ze, mooie lange haren tot over de billen en een gezicht... zo weggelopen uit een missverkiezing. Maar ook elders in de Achterdam stonden niet te versmaden beauties. Omdat ik in het weekend flink van bil wil gaan in LR (23/1) en PHG (24/1) wou ik mijn budget niet zwaar aanspreken. Kon geen keuze maken, heen en weer gewandeld. Vanessa was erg aantrekkelijk maar wou 50 euris voor een standaard sessie. Uiteindelijk bij Mia uit hongarije tercht gekomen in de eerste gang van de eerste passage. Mia had een sexy zwart seethrough neglige aan en ... geen slip. Ze kijkt de wereld brutaal aan met har zwarte kijkers terwijl ze haarfraaie B-cups fier naar voren prangt en af en toe hen en weer schudt. Af en toe draait ze zich om waarbij haar fraaie derriere zichtbaar werd en een enkele keer was haar kale poesje ff te zien. Het leek wel een peepshow, dat raam van Mia. Iedereen stopte even bij haar raam, zo ook Just John die wel 5 keer op en neer liep en telkens een minuut heeft staan te genieten. Tegen zoveel sex-appeal kon ik niet op. PMC/NMC beffen en op de mond kussen, voor de std. prijs 35 euris. Gaan met die banaan.
Mia is een sexbom met mooie donkerbruin/zwarte golvende haren een roomwitte zachte huid met de juiste rondingen op de juiste plaatsen. Ik was Maggy al weer bijna vergeten maar miste haar goede PZC-beurt wel. Mia was nog maar pas op de Achterdam aanwezig maar heeft vlg. mij de klappen van de zweep elders ruimschoots geleerd. Omdat de kou nog in mijn lijf zat lukte het niet om snel klaar te komen zeker niet toen Mia om de 20 seconden begon te melden dat de tijd bijna om was. Nadat ze dit 5 keer had gezegd was het duidelijk dat er iets moest gebeuren. Verdubbelen van de tijd had ik geen zin in dus bood ik 10 euris extra aan als ze de komende 5 minuten niets zou zeggen over de tijd. en dat hielp, 1 minuut later kwam ik heerlijk op een hoogtepunt. Voor mij weer een bevestiging dat ik niet op commando een hoogtepunt kan bereiken maar dit wist ik al wel. Herhalingsgevaar? ik weet het niet. Mia is een lekker ding, een sexbom maar ik heb wel wat moeite met haar gedrag. Ik zal het wel zien bij mijn nieuwe bezoekje aan alkmaar volgende week. Hopelijk zie ik Maggy dan weer of anders misschien niet te krenterig doen en gaan voor Vanessa.:bowlol::smile2::freu::roll::zauberkis

Pistol Pete
7 mei 2009, 20:18
Na mijn heerlijke ervaring met Alma (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16792) nog een laatste rondje gemaakt op de dam. Staat daar een kanjer van een meid mij met zeer aantrekkelijke lach toe te zwaaien. Ze opent de deur en geeft me een smak op mijn wang. We kletsen even aan de deur en ze vraagt me binnen te komen. Ik twijfel even, nog amper 10 minuten geleden was ik zo super klaargekomen. Het was wel even genoeg zo, vond ik. Ik kijk Mia nog eens aan voordat ik nee zeg.

Maar dan hoor ik mezelf zeggen OK, let's have a good time, waarna de deur achter me op slot gaat. Ben ik gek of ben ik gek? dacht ik nog even, maar toen Mia dr fraaie lichaam ontblootte was ik al mijn twijfel al weer vergeten.

Mia is de baas en dirigeerde me naar het bed, condoom had ze al in de hand. Hoe ze het presteert weet ik niet maar in slaaptoestand kreeg ze de condoom makkelijk om mijn geslacht. Toch knap dat ze daarna in notime al het leven dat er kort tevoren nog inzat weer in wist terug te blazen. Daarna was het best wel genieten. Gewoon een degelijke sexsessie. Mia heeft iets profi's in haar handelingen tijdens de sessie, dr uiterlijk heeft dat helemaal niet. blazen, 2 standjes, in stevig tempo uitgevoerd en klaarkomen maar. Het lukte dan ook niet. Dan maar even in de manual....:rubbel::rubbel:Terwijl Mia naast mij ging staan en mij zachtjes masseerde kon ik het al genietend van haar zachte lichaam afmaken. :lostit::freu:En zo vertrok ik nog net binnen de 20 minuten bij Mia. Als ik me goed herinner is het nu de derde keer dat ik dr bezoek. Zal waarschijnlijk wel hierbij blijven. Mia is een spetter om te zien, heeft een stoere en zelfverzekerde blik en heeft een degelijke service. Maar dit is voor mij niet genoeg om een volgende keer op herhaling te gaan:rofl::rofl:.