PDA

Volledige versie bekijken : Ola

limbo11
27 januari 2009, 06:56
Naam : Ola
Haarkleur/-lengte : bruin/zwrt halflang (soort pagemodel)
Lengte dame : 1.74 m (zonder heels!)
Postuur/Cupmaat : slank, groot/flinke B cup naturel
Nationaliteit/Taal : poolse
Leeftijd : ca 25. jr.
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: PZC, NMC, beffen en zoenen.
Voordelen:GFE, zeer knuffelig
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min,
Prijs : €50 (€10 extra)
Extra’s bij het bezoek: goede "aftersales"

Ik liep door de Kino en achter de Kino zaten enkele dames te wachten tot ze bij de dokter aan de beurt waren. Omdat vandaag ook bloed werd afgenomen voor een HIV test zat een lang slank meisje met een soort pagekapsel te sidderen op de bank vanwege de spuit. Ik ben bij haar gaan zitten en heb haar hand vast gehouden en via massage gekalmeerd. Na het eten kwam ze zich nog eens bedanken en we raakten lang aan de praat. Omdat ze nogal terughoudend was met kussen etc twijfelde ik of ik met haar zou kameren.
Uiteindelijk vond ik haar toch zo lief dat ik het risico wel wilde nemen en dat heb ik niet berouwd.
De deur was nog niet dicht of ze begon te zoenen alsof haar leven er van afhing. Ik stond nog steeds toen ze door de knieen zakte en klein Joepie tot aan de wortel in haar mond nam!
Toen ik dreigde te komen stopte zij accuut want ze wilde zelf ook nog genieten. Haar snel neergelegd en haar heerlijke grotje gelikt waarbij zij hevig heen en weer schokte. Nadat ze heftig was gekomen(mijn hoofd werd bijna platgedrukt tussen haar benen) werd snel een rubbertje omgedaan en hebben we in alle varianten geneukt totdat we baden in het zweet. Vooral bij de doggy ging ze als een raket.
Toen ik het niet langer uithield heb ik snel het rubbertje verwijdert en heeft zij mij met fo en met de hand bewerkt waarbij ze mij diep in de ogen keek en dan kan ik het niet langer houden dus spoot ik alles op haar borsten en gedeeltelijk in haar gezicht. Uitgeput zijn we daarna nog zeker 15 minuten blijven liggen knuffelen en zoenen en bij de afrekening vroeg zij toch maar
€ 40 en was erg blij toen ik daar nog een fooi bovenop deed.
Toen ik naar huis ging kreeg ik nog een dikke afscheidszoen en zingend reed ik in mijn auto richting Aken.

egon, Dr. Rammler
24 maart 2009, 18:45
werkt nu in VV

Bunnyman
19 september 2009, 17:11
Arbeitet sie immer noch in der VV??

Jünther
8 oktober 2009, 22:47
Nee, ACA weer.
Tijdens oktoberfeest een prima sessie mee gehad.

limbo11
14 oktober 2009, 15:53
Nee, ACA weer.
Tijdens oktoberfeest een prima sessie mee gehad.

De gastvrouw van ACA kent geen Ola wel een Olga die morgen aanwezig is.
Ik ga kijken of Ola en Olga de zelfde zijn

limbo11
16 oktober 2009, 06:29
Gisteren nog eens met de gastvrouw gesproken die aangaf dat Ola al lang niet meer in Aca is maar dat er wel een Olga werkt.
Zij was er gisteren niet zodat ik het niet kon beoordelen
Limbo

Jünther
27 december 2010, 07:51
Mááááááááánden na dato: Olga was de donkerblonde (halflang haar), slanke, wit-russische schoonheid: ongeveer 1.68m groot. Ze is met de noorderzon vertrokken rond maart 2010, schat ik zo. Slank meisje, B borsten, erg fijntjes, typisch Oosteuropees hoofd.

Ola was de zeer fijngebruinde (zonnebank?) Poolse dame, met lang, zwart, fijn krulletjes haar. Mooie vrouwelijke heupen, behoorlijke lengte (1.74m). Erg vrouwelijk en sensueeel/exotisch (toch voor een Poolse). Borsten eerder C dan B.
Een prachtexemplaar (met toeters en bellen) die totaal mijn type is. Haar sexuele handelingen waren ook bepaald niet verkeerd.
Veelplegers die weten waar ze nu werkt, zouden mij ZEER erkentelijk zijn (ze is al minimaal 14 maanden weg uit AC).