Volledige versie bekijken : Zo word je fitter van seks
lustman
31 januari 2009, 20:53
Maak van seks je work-out en sla twee vliegen in één klap. Als je het op de juiste manier doet, word je namelijk fitter en slanker van een vrijpartij. We geven je enkele tips voor sportieve standjes.
Stretchen-Boven-Hurken-Missionaris-Benen in de nek http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/654247/2009/01/30/Zo-word-je-fitter-van-seks.dhtml
Stiffmaster
1 februari 2009, 09:38
Maak van seks je work-out en sla twee vliegen in één klap. Als je het op de juiste manier doet, word je namelijk fitter en slanker van een vrijpartij. We geven je enkele tips voor sportieve standjes.
Stretchen-Boven-Hurken-Missionaris-Benen in de nek http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/654247/2009/01/30/Zo-word-je-fitter-van-seks.dhtml
Aha, nu snap ik waarom ik het laatste jaar zo ben afgevallen en zo fit van bent geworden, Stiffie gaat gelijk weer even sporten :green_smi:green_smi
Jansen
10 februari 2009, 22:36
Sex met Jenna/jane daar val je pas vanaf deze dame in PHG is zo verslavend met je bezig dat zij bezweet en jij afgeslankt de kamer weer verlaat.
Dit geldt ook voor Vanja GT en Victoria YY en ex. Sammy PHG ex. Leila PHG en ex. Anna VV.
Picasso 1
10 februari 2009, 23:21
Sex met Jenna/jane daar val je pas vanaf deze dame in PHG is zo verslavend met je bezig dat zij bezweet en jij afgeslankt de kamer weer verlaat.
Dit geldt ook voor Vanja GT en Victoria YY en ex. Sammy PHG ex. Leila PHG en ex. Anna VV.
Geldt ook voor alle ex'en die ik gehad heb :rofl:.
seksenfun
11 februari 2009, 19:40
Bij goeie seks moet je je gedachten opzij zetten, niet bezig zijn met rug krollen, armen op en neer zwaaien... (mijn gedacht ;)).
Gustomass
11 februari 2009, 20:06
Zo klopt ie helemaal....
Bij goeie seks moet je je gedachten opzij kunnenzetten, niet bezig zijn met rug krollen, armen op en neer zwaaien... (mijn gedacht ;)).
Gustomass