PDA

Volledige versie bekijken : Jennifer (poolse)

smp
1 februari 2009, 10:44
Naam : Jennifer (denkt ik )

Haarkleur/-lengte : Zwart, stijl, schouder hoogte haar

Lengte dame : ongeveer 1.68m

Postuur/Cupmaat : normaal met een klein buikje , b-c Cup zonder silicone

Nationaliteit/Taal : Pools, spreekt ook nederlands,

Leeftijd : ongeveer 30 jaar denkt ik ( niet gevraagd)

Tatoeages/Piercings :?

Service : Goede service, pijpen met condoom, zoenen, neuken,

Bijzonderheden : lieve meisje en altijd aan lachen , en klein pukkel langs haar neus links.

Prijs : 50 euro / 30minuten

ben soms moeilijk in namen onthouden als er iemand is die dit nog kan veranderen kwa naam en haar profiel.

Phoenix77
8 januari 2010, 21:25
Ik vraag me af of ze is dezelfde Jennifer die ik 1 maand geleden ontmoeten heb, maar jou beschrijving past wel goed. Ze is 30 jaar, ze is kleine, zelfs minder dan 1m60 voor zover ik herinner.

Ik heb eens deze aardige poolse meisje 1 uur gekamerd, het was en angenaam sessie :) Aanvankelijk had ze mij 100€ gevraagd, en wat dan hebben we gemakkelijk afgesproken voor de prijs van 75€ per uur. Jammer dat ze niet engels spreekt, maar alleen duitse en nederlandse.

Volgens haar eigen zeggen, elke maand blijft ze 1 week in YY, dan 3 weken terug thuis in Poland, ze wisselt tussen de twee af.

sofaking
23 maart 2010, 18:34
Ik ben gisteren ook even bij Poolse Jennifer geweest. Gewone service ondergaan : PMC, 69, neuken in cowboy en missionaris. 't was wel een goeie cowboy, waarbij ze je ballen "onder handen" neemt terwijl ze je berijdt. Tongzoenen was maar héél flauwtjes. Van de 168 cm. lengte in het paspoort mag je wel 8 cm aftrekken denk ik. (Tenzij er 2 Poolse Jennifers zijn) Ik vermoed dat dit wel één van de kleinste dames is die in YY rondloopt.
Zij heeft prachtige vooruitpriemende borsten, puur natuur.

The Saint
23 maart 2010, 19:14
Gewone service ondergaan : PMC

:confused:

MickyBlueEyes
28 maart 2010, 23:39
Ik ben woensdag 24 maart ll ook met jennifer in contact gekomen. Mijn ervaring: Kust absoluut niet graag, zeker niet tongzoenen, pijpen deed ze zonder condoom en voor de rest vond ik het niet veel soeps. Zelfs haar vingeren mocht ik niet.
Ik geef haar maximum 5.5/10