Volledige versie bekijken : nieuwe hyves van saunaclub YinYang
wh23
4 februari 2009, 09:17
Hoi,
Ik als beginnend bezoeker van YinYang, miste een orginele YinYang hyves.
Ik heb deze dus aangemaakt en ik hoop dat we er met zn allen een leuke, gezellige en informatieve hyves van zullen maken.
http://saunaclub.hyves.nl/
Dus kom op en meld je aan.
seqoya
4 februari 2009, 09:22
succes maar denk niet dat er veel mensen zijn die even lid worden van deze club... kan je hele kennissen -en vriendenkring zien dat je een hoerenloper bent ... we zitten niet voor niets allemaal redelijk anoniem hier op deze forums...
wh23
4 februari 2009, 09:40
succes maar denk niet dat er veel mensen zijn die even lid worden van deze club... kan je hele kennissen -en vriendenkring zien dat je een hoerenloper bent ... we zitten niet voor niets allemaal redelijk anoniem hier op deze forums...
Had ik zelf ook al bedacht:rolleyes:
Maar goed, ik heb hem nu al aangemaakt, dus we zien wel:roll:
Bosco
4 februari 2009, 10:18
ik heb mij gewoon aangemeld hoor, iedereen die mij kent weet toch wel dat ik een hoerenloper ben.:D
wh23
4 februari 2009, 10:34
kijk die goser heeft ballen ;-)
wh23
4 februari 2009, 12:46
De hyves is enigzins aangepast. Het is veranderd in een algemene saunaclubhyves geworden.
http://saunaclub.hyves.nl
joop slim
4 februari 2009, 14:02
Hallo WH23,
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je een hyves aanmaakt t.b.v. saunaclubs........
Mijn dochters zitten ook op hyves, dat worden spannende reacties naar pa toe !
Het heeft niets met ballen hebben te maken als je daar inschrijft het heeft volgens mij te maken met de spanning die mensen zoeken als ze zich op jou hyves inschrijven.
Kortom het noodlot tarten en meer spanning voor diegene die veel te verliezen hebben, ongeacht of het goed of fout is naar een saunaclub te gaan.
Ik meld mij niet aan vanwege mijn dochters, in mijn vriendenkring weten ze dat ik naar saunaclubs gaan en die weten waarom ik er naar toe ga..........
ik zie het nut niet om het soort verhalen op een hyves te plaatsen of contact te zoeken, er zitten ook veel kinderen op hyves, geen oogkleppen op zetten maar ook niet voorschotelen !
Ijsberen hou het bij het YB forum ! the place to be !
Groet, Joop Slim, nu een bezorgde vader......van drie dochters
seqoya
4 februari 2009, 14:09
verstandige message ik sluit me er bij aan al heb ik geen kinderen ;)
Bosco
4 februari 2009, 14:17
gewoon er een gesloten hyve van maken, zodat je eerst geaccepteerd door de beheerder moet worden voordat je er op kan.
joop slim
4 februari 2009, 14:18
Daar komt bij..............WTF....als er een link naar YBF wordt gelegd ???
Nou dan breekt de hel los in heel wat huiskamers.............
Hoe langer ik erover nadenk...........volgens mij breng je hiermee ook YBF in gevaar.
Tis maar mijn mening............
Groet, JS
verstandige message ik sluit me er bij aan al heb ik geen kinderen ;)
joop slim
4 februari 2009, 14:21
Bosco,
En het verhaal WW3 ? het had ook een kind kunnen zijn, gesloten of niet iedereen kan zich voordoen als een 18+ of man of vrouw, of trol.
Denk niet dat een gesloten hyves werkt, hyves is meer bekend dan YBF en dat moet je gewoon zo houden vindt ik !
groet, JS
gewoon er een gesloten hyve van maken, zodat je eerst geaccepteerd door de beheerder moet worden voordat je er op kan.
Bosco
4 februari 2009, 14:47
Joop, dat soort dingen kunnen ze hier ook niet tegenhouden.
wat denk je wat er gebeurd als een van je dochters ijsberen gaat googleën, omdat ze toevallig ijsberenpuppy's zo leuk en lief vind. Krijg ze ineens een ijsberen forum te zien, wat intersant is om lid van te worden.
Ik persoonlijk denk niet dat een kind lid snel wil worden van een saunaclub-hyves.
wh23
4 februari 2009, 15:10
Hallo WH23,
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je een hyves aanmaakt t.b.v. saunaclubs........
Hoi Joop,
De reden dat ik deze hyves heb aangemaakt is puur voortgekomen uit nieuwsgierigheid. Er zijn volgens mij heel veel mensen die niet in een saunaclub komen om de simpele reden, dat ze niet weten dat dit bestaat. Ik spreek hier uit eigen ervaring.
Ik hoop op deze manier bij te dragen aan de bekendheid van een saunaclub.
joop slim
4 februari 2009, 15:12
nee dat klopt ook bosco, tegen houden kun je toch niet.
Maar hyves is meer een begrip bij kinderen dan ijsberen, het wordt een ketting reactie he, 1 beetje smart kind en zegt het voort via hyves.
Elk kind heeft tegenwoordig een hyves, bedoel ermee je moet geen slapende honden wakker maken !
Een kind is niet geinterreseerd in een forum....die wordt snel door geklikt denk ik, hyves daarin tegen als een profiel er leuk uit ziet en zoals die saunahyves als daar allerlij avatars van ijsberen komen te staan, reken maar dat de kids op onderzoek uit gaan.
Als een kind ijsbeertjes zoekt en komt in de lijst forum tegen zal een site met plaatjes eerder de voorkeur krijgen dan een forum met ontzettend veel letters.....
Groet, Joop Slim
Joop, dat soort dingen kunnen ze hier ook niet tegenhouden.
wat denk je wat er gebeurd als een van je dochters ijsberen gaat googleën, omdat ze toevallig ijsberenpuppy's zo leuk en lief vind. Krijg ze ineens een ijsberen forum te zien, wat intersant is om lid van te worden.
Ik persoonlijk denk niet dat een kind lid snel wil worden van een saunaclub-hyves.
wh23
4 februari 2009, 15:15
Hallo WH23,
Ik meld mij niet aan vanwege mijn dochters, in mijn vriendenkring weten ze dat ik naar saunaclubs gaan en die weten waarom ik er naar toe ga..........
Als jou vrienden en kennissenkring weten van jou bezoekjes, ben je dan niet bang dat ze er op deze manier ook achter kunnen komen?
En het is uiteraard je goed recht om je niet aan te melden op deze hyves.
wh23
4 februari 2009, 15:16
Heb ik ondertussen aangepast.
seqoya
4 februari 2009, 15:31
Hoi Joop,
De reden dat ik deze hyves heb aangemaakt is puur voortgekomen uit nieuwsgierigheid. Er zijn volgens mij heel veel mensen die niet in een saunaclub komen om de simpele reden, dat ze niet weten dat dit bestaat. Ik spreek hier uit eigen ervaring.
Dat is nou juist waar we geen behoefte aan hebben denk ik ... t is al druk genoeg tegenwoordig in de saunaclubs... een goed bewaard geheim is zo slecht nog niet.. als de clubs nog bekender worden en drukker..zal het ook achteruit gaan met de kwaliteit van de clubs en service van de dames... dan wordt het zo 'n fabrieksgebeuren net als op de wallen of zandpad....
joop slim
4 februari 2009, 15:39
Mijn vriendenkring weet ook dat ik schrijf op het forum dus dat maakt me niet uit.
Mijn oudste weet dat ik chat en joop slim heet, ze weet alleen niet op welke chat het is, omdat ik altijd naam ijsberenforum weg scrol van het beeld.
en daarbij komt als ze er zijn, ik nooit het venster open heb staan, uitgezonderd toevallig die keer dat ze zag dat ik joop slim hete.
Tuurlijk kunnen mijn dochters misschien ook wel ybf vinden, maar het gevaar via hyves is groter.....
Hoe meer rugbaarheid je eraan geeft hoe meer slapende honden, vijanden, jaloerse mensen, verdrietige huisvrouwenect, je wakker maakt.
Niet elke getrouwde vrouw is gecharmeerd ervan als haar man voor ontspanning naar een saunaclub gaat....
Ik snap best je goede bedoeling, maar naar mijn idee iets te positief.
zoals ik zei maakt mij het niet zoveel uit, maar kan me voorstellen dat mensen in bepaalde maatschappelijke of zakelijke positie niet zitten te wachten op het overbekend worden van YBF.
Ik schaam me nergens voor, anders zou ik mijn gevoelens niet op het forum neer pennen
Wat als veel huisvrouwen, op hyves zitten te kijken en gaan verder snuffellen en komen bekende dingen tegen die herkenbaar zijn uit hun omgeving ?
Groet, JS....misschien zie ik beren overal op de weg lopen.
Als jou vrienden en kennissenkring weten van jou bezoekjes, ben je dan niet bang dat ze er op deze manier ook achter kunnen komen?
En het is uiteraard je goed recht om je niet aan te melden op deze hyves.
joop slim
4 februari 2009, 15:46
Ok, kom gezellig een biertje drinken in het YBF virtueel cafe en vergeet die hyves....:D:rofl:
anders kan ik het met tappen sávonds ook niet meer aan en moet er een tweede barman bijkomen.:cool::nee:
Uw barman Joop Slim
wh23
4 februari 2009, 15:49
;) ik kom vanavond is langs.......
TT Man
4 februari 2009, 15:53
Tis nog niet druk genoeg zeker...
wh23
4 februari 2009, 18:13
Ik was afgelopen dinsdag in YY. Ik kon niet zeggen dat het hier druk was hoor......
seqoya
4 februari 2009, 21:40
Je kan ook beter naar gt gaan
TT Man
5 februari 2009, 08:42
Ja daar in Bruggen is het nooit druk :o
Jetliner
5 februari 2009, 17:34
In onze serie idiote vragen:
wat zijn Haajvzzzz in Christusnaam? :confused:
Zoiets als Netlog of Facebook?
Is het voor jongelieden als Jet ten strengste verboden om daar nog nooit van gehoord te hebben? :p