Volledige versie bekijken : Eerste keer Duitsland. Welke club?
Caelo
5 februari 2009, 12:38
Hoi... ben nieuw op dit forum... en moet zeggen dank voor al jullie berichten, beschrijvingen edm... ne mens krijgt er goesting van... zelfs in die mate dat ik mij voorneem om in weekend van 20 - 21 februari een eerste maal richting Dtsl te trekken zodat ik jullie prachtig omschreven ervaringen aan den lijve kan ondervinden...
Wat / waar / welke club raden jullie mij aan (heb redelijk wat ervaring ... hoewel ik dat bijna niet durf schrijven als ik jullie berichten lees :D in Belgenland maar toch... ) Ik vertrek uit Brussel, kwestie van mij ook niet 5 uur in de auto te laten opwarmen dus liefst niet té ver)... Twee clubs (vrijdagavond gevolgd door zaterdag) moet lukken
Thnx for reply
Zal als tegenprestatie op het forum mbt brussel en antwerpen wat commentarekes nalaten... daar kan nog wat interessante infor bij !
RAUL7
5 februari 2009, 13:31
Wat / waar / welke club raden jullie mij aan (heb redelijk wat ervaring ... hoewel ik dat bijna niet durf schrijven als ik jullie berichten lees :D in Belgenland maar toch... ) Ik vertrek uit Brussel, kwestie van mij ook niet 5 uur in de auto te laten opwarmen dus liefst niet té ver)... Twee clubs (vrijdagavond gevolgd door zaterdag) moet lukken
Thnx for reply
Vrijdagavond naar Villa Vertigo en zaterdag door naar Planet Happy Garden, liggen ongeveer op 10 kilometer van elkaar :D!
TT Man
5 februari 2009, 13:40
Goed advies van R7. Ook de volgorde.
Ben benieuwd naar de berichten.
Caelo
5 februari 2009, 15:37
Thnx...
Caelo
5 februari 2009, 15:38
En eerste bericht als beloofd al geplaatst... voor diegene die eens in Brussel passeren... !
Stiffmaster
5 februari 2009, 16:57
Hoi... ben nieuw op dit forum... en moet zeggen dank voor al jullie berichten, beschrijvingen edm... ne mens krijgt er goesting van... zelfs in die mate dat ik mij voorneem om in weekend van 20 - 21 februari een eerste maal richting Dtsl te trekken zodat ik jullie prachtig omschreven ervaringen aan den lijve kan ondervinden...
Thnx for reply
Zal als tegenprestatie op het forum mbt brussel en antwerpen wat commentarekes nalaten... daar kan nog wat interessante infor bij !
Een andere optie dan Raul7 voorstelt is in Roermond naar YingYang te gaan op vrijdag en dan zaterdags naar Brüggen om daar in Goldentime wat plezier op te snuiven, of andersom kan ook natuurlijk, zit een goede 10 kilometer van elkaar. Veel plezier en we zijn benieuwd naar je belevenissen. :freu:
dupke
5 februari 2009, 21:50
Een andere optie dan Raul7 voorstelt is in Roermond naar YingYang te gaan op vrijdag en dan zaterdags naar Brüggen om daar in Goldentime wat plezier op te snuiven, of andersom kan ook natuurlijk, zit een goede 10 kilometer van elkaar. Veel plezier en we zijn benieuwd naar je belevenissen. :freu:
Hij wil naar Duitsland : dus technisch gezien valt YingYang in Roermond af :teuflisch
Maakt eigenlijk niet uit.
De keuze gaat eigenlijk tussen
YingYang ( nederland : vrij avond : druk , za druk : 40-50 meiden)
Goldentime (vrij avond en za : overvol met mannen en 70+ meiden : aggressiefste club qua meiden)
Villa Vertigo (vrij avond en za : 40 meiden: meest luxueze club)
Happy Garden ( nederland : vrij avond : druk , za druk : 40-50 meiden)
Livingroom (vrij avond en za : 40 meiden: open tot 3 uur 's nachts :niet veel activiteit voor 18u) )
Picasso 1
5 februari 2009, 22:09
Gewoon een weekje voor uittrekken en dan in deze volgorde de volgende clubs bezoeken:
Dinsdag: Golden Time
Woensdag: Freude
donderdag: YinYang
Vrijdag: Villa Vertigo
Zaterdag: PHG
Zondag: Living Room
Maandag: De week laten bezinken tijdens een wandelingetje SKW :rolleyes:.
Vervolgens dinsdag, woensdag en donderdag de batterij opladen (handjes boven de dekens :D) en vrijdag OASE gevolgd door zaterdag FKK world :dance[1]:.
RAUL7
5 maart 2009, 12:48
Hoi... ben nieuw op dit forum... en moet zeggen dank voor al jullie berichten, beschrijvingen edm... ne mens krijgt er goesting van... zelfs in die mate dat ik mij voorneem om in weekend van 20 - 21 februari een eerste maal richting Dtsl te trekken
Wat / waar / welke club raden jullie mij aan
Twee clubs (vrijdagavond gevolgd door zaterdag) moet lukken
Thnx for reply
Waar ben je uiteindelijk geweest? ;)