PDA

Volledige versie bekijken : Nina

Stiffmaster
7 februari 2009, 14:01
Haarkleur/-lengte : Twee kleurig blond/donker lang
Lengte dame : ± 165
Postuur/Cupmaat : Stevig maar niet dik/C
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/ spreekt duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :Niet gezien
Service: PZC, NMC, Vingeren
Voordelen: Zeer aardig, kijk je heel geil aan tijdens het vingeren
Nadelen: Niet echt kussen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : € 50,-

Dit meisje had samen met haar vriendin net de rondleiding door LR gehad en kruiste het pad van Stiff. Geweldige rondingen maakten iets los bij mij en ik besloot de gok maar eens te wagen. Zij de sleutel halen en na wat uitleg waar die kamer zich bevond wij er naartoe. Het bleek de kamer boven te zijn waar ook de kleedruimte is van de dames, groot en erg, nee heel erg veel licht. :eek:

Op de kamer aangekomen ontdeed ze zich van haar kleding en een heerlijk stel mooie rijpe appels stonden fier Stiffie aan te kijken. Zeer onbekwaam begon ze aan het avontuur en vroeg steeds of ik het zo wilde of wat ik anders wilde. Pijpen ging steeds beter, wel vroeg ze of ik niet in haar mond wilde komen. Op een gegeven moment maakte ze haar vingers goed nat in haar mond en streelde haar kutje en pakte toen mijn vingers en liet me zeer vrij mijn gang gaan door wijdbeens haar grotje aan te bieden ondertussen gulzig sabbelend aan kleine Stiff :smile2:. En toen, het schokken van haar onderlichaam, en schreeuwend kwam ze klaar, schrok me kapot want ik had het gevoel dat heel Duitsland het zo ongeveer heeft gehoord. Schrok zo hard dat ik nog net haar hoofd kon weghalen en het nageslacht over mijn eigen buik zag kletsen.

Ze veegde alles mooi schoon en vertelde me dat ze zich een beetje had laten gaan en of ze me niet afgeschrikt had, welnee antwoorde ik heb er weinig van gemerkt :D . Ze vroeg of ik nog wilde wippen, maar kleine Stiffie liet even het koppie hangen en ik beloofde haar dat als het mee zat ik in de avond nog een keer van haar diensten gebruik zou maken, door verschillende omstandigheden is dat er niet van gekomen, maar zal zeker nog een keer gaan gebeuren.