PDA

Volledige versie bekijken : Alice (Roemeense)



Mauriceyep
7 februari 2009, 23:43
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : ca 165 cm / 50 kilo
Postuur/Cupmaat : Slank / B
Nationaliteit/Taal : Duits / Roemeens
Leeftijd : 22-25jr jaar
Tatoeages/Piercings : op schouderblad tatoeage
Service: goed, pzc, nmc, uitgebreid zoenen
Voordelen: leuke vrouw
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 40,-
Historie: Living Room, Golden Time, Acapulco

3e sessie was met Roemeense Alice (veel samen met Miriam). Een leuke vrouw, prachtig zacht lichaam dat prima in proporties is. Ze heeft me 30 minuten lang gezoend (maar ook bij deze dame: geen zoenen op de bank:mad:).
Prima sessie op de kamer, leuke ontspannen vrouw, heerlijk uitgebreid zoenen. Pijpen vond ik minder, neuken goed. Cijfer: 8. Gedurende de gehele avond bleef ze het oogcontact zoeken en even babbelen waar dat uitkwam. Herhalingsgevaar.

Mauriceyep
14 februari 2009, 11:58
Op herhaling geweest bij Alice (of is het Alicia?). Goede sessie wederom. Geen spetterende en wilde sex. Alles rustig en voorzichtig. Als je daar op ingesteld bent, dan is het absoluut genieten, qua gezicht niet de mooiste, maar een prachtig lijf en een relaxte vrouw.

Mauriceyep
6 maart 2009, 19:31
Ze is neergestreken in Freude:smile: maar ze zou ook wel weer links of rechts in Acapulco opduiken

MiniME
14 november 2009, 09:36
Kan deze kleine Roemeense nergens vinden op dit forum, maar ze werkt er toch al eventjes. Goed, misschien weten andere ijsberen meer.

Het is een super mooi meisje, klein, kijkt wat somber, maar vrolijkt wel wat op als je er naast gaat zitten. Doet een ZK en PZC op de bank (zoals het hoort) en biedt standaard service op de kamer.

Ze gaf zelf aan nog wel eens verwart te worden met Roemeense Alicia (die er al 2 jaar niet meer werkt en nu in de Teeny GB werkt). Ze lijkt er niet echt op, maar goed.

MY kent deze kleine opdonder van onder de 50 kilo vast!?

Cijfer: 8

=========================
Haarkleur/-lengte : Zwart, kort, stijl
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : Slank/A/B
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits/Engels
Leeftijd : 23 jaar
Tatoeages/Piercings : Geen/In de navel
Service : TZ, PZC, Beffen, vingerern, NMC
Voordelen : Mooi meisje, ook nog een gesprek mee te voeren
Nadelen : Iets teveel aan het klagen, beperkte service

Mauriceyep
14 november 2009, 11:08
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15523&highlight=alice
et voila :biggrin:

MiniME
14 november 2009, 11:29
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15523&highlight=alice
et voila :biggrin:

Dit is ze inderdaad, zoenen en pijpen op de bank doet ze gelukkig tegenwoordig! :rolleyes:

MiniME
31 januari 2010, 13:01
Deze dame wordt elke sessie beter. Intiemer, intenser en oraal steeds dieper, natter en deze keer zelfs het hele nummer op de bank afgemaakt (dat zie je nog weinig in Freude, het is met name het voorspel en dan de kamer op).

Dame stijgt naar een mooie 9! :cool:

blijemotorrijder
5 mei 2010, 23:25
Deze dame wordt elke sessie beter. Intiemer, intenser en oraal steeds dieper, natter en deze keer zelfs het hele nummer op de bank afgemaakt (dat zie je nog weinig in Freude, het is met name het voorspel en dan de kamer op).

Dame stijgt naar een mooie 9! :cool:
Ja dat klopt. Een jaar geleden was ik ooit met haar en toen vond ik het matig. Vandaag was het echter top.
Ik heb dat wel vaker meegemaakt, dat dames in het begin matig zijn en een jaartje later het hele vak veel beter beheersen.
Van mij ook een 9 en groot herhalingsgevaar.
(en ik ging alleen maar met haar mee omdat Jane en Simona er niet waren)

BMR

hans855
17 oktober 2010, 00:33
afgelopen vrijdag 15-10-10 was ik voor de eerste keer naar freude getogen. na de club even bekeken te hebben zat ik na een rondje welness daar aan de bar toen deze roemeense voorbij kwam, haar aangesproken en een tijdje zitten kletsen.

daar ze het koud had zijn we iets nader tot elkaar gekomen en hebben lekker zitten zoenen, knuffelen etc... waarbij mijn kleine jongen niet werd vergeten. toen werd het toch maar eens tijd dat de sleutel gehaald werd, om haar verder op te warmen.
en zij mij natuurlijk ook:biggrin:

het voorspel dat we reeds begonnen waren daar voortgezet, waarbij zij heerlijk sabbelend mijn kleine jongen verwende lag ik haar in 69 lekker te likken.
daarna na enkele standjes het cd volgemaakt.

herhalingskans zeer groot.

gr. hans855

noglangnietuitgewandeld
16 juni 2011, 09:49
Naam : Alice

Nationaliteit/Taal : Roemeense, Duits

Leeftijd : ca 25

Haarkleur/-lengte : Zwart halflang

Lengte dame : 170

Postuur/Cupmaat : slank, B

Tatoeages/Piercings : kleine lippiercing

Service: TZ, PZC, NMC,

Voordelen: Aardige meid, heerlijke zoenster

Nadelen:

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50,-

Extra’s bij het bezoek:

noglangnietuitgewandeld
16 juni 2011, 09:58
Dit meisje werd me door Adele voorgesteld als triopartner. Als zij het zegt, dan moet het goed zijn, ze kent mijn voorkeuren. En goed zat het. Tongzoenen was zeldzaam lekker, pijpen was super, hoewel niet zo diep als Adele, maar dat kunnen er ook maar weinigen. Onder het neuken werd er de hele tijd vurig doorgetongd, ze kon er geen genoeg van krijgen, als ik niet had opgepast was het kruit snel verschoten geweest. Nu maakte Adele de klus af met haar mond terwijl Alice tegen me aan lag te zoenen en ik haar lekkere billen eens goed doorkneedde. Een trio om nooit te vergeten.

MiniME
16 juni 2011, 23:32
Inderdaad een super duo (trio), heb het een maandje of wat ook eens mogen ervaren, en erg geil deze twee samen. Zeker ook omdat ze bij de dubbele MMT ook elkaar nog bleven zoenen...........jammie......... En Alice is idd een schatje, en zoent als je vriendinnetje :cool:

Bart
23 juli 2011, 10:25
Gisteren weer eens met deze lieve Roemeense gekamerd. Vaak ontwijkt ze oogcontact maar nu raakten we in een langdurig gesprek. En dus maar besloten om later op de avond van haar service te genieten.

Niets wilds, wel lekker teder. Gewoon fijn.

En ook zij zit, net als zo veel, in de valkuil. Het is niet meer effe geld verdienen en dan na een jaar terug naar huis. Het is gewoon geld verdienen om de kosten te betalen. Ja, dat schiet natuurlijk niet op.

Bart

Henk74
23 juli 2011, 18:29
IK ZOU WEL DOM ZIJN , MAAR IK BEGRIJP NIET WAT ER EXACT BEDOELD WORDT MET DE KOSTEN BETALEN .

Bart
24 juli 2011, 09:03
Ook bij een DVP moet de kachel branden. En net als bij beertjes gaat dat met zuur verdiende muntjes en briefjes.

MiniME
9 november 2011, 13:44
Ook weer op het honk, blijft oraal super deze dame (@mod: kan trouwens samengevoegd met deze Alice (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26067-Alice-Roemeense)).

vrije jongen
5 mei 2012, 00:07
Vandaag de tweede sessie (net als de vorige keer;)). Volgens mij is de herinnering van de vorige keer wat overschaduwd door Andrea (die er dus niet was vandaag). Wat een geweldig leuke meid zeg:annieengel:. Vooral die lach als ze met de andere roemeentjes aan het dollen is:luvlove:. Een geweldige zoen en knuffel sessie mee gehad; later nog bijna op herhaling gegaan. Pijpen is trouwens ook uitstekend. Er zullen wel hele goede 'argumenten' moeten zijn om herhaling te voorkomen.

jaro
5 mei 2012, 15:01
Sluit mij volledig aan op jou verhaal VJ, Alice is een hele goede aanrader. Afgelopen maandag nog even met haar gekamerd, gewoon heel lief en teder precies goed! Kus en pijpwerk van boven gemiddeld niveau, maar wat wil je als vriendin van Adela, Simona, Andrea, Myra, enz. Deze roemeense club zorgt voor een behoorlijke omzet aldaar en niet geheel zonder reden :)
Ga lief met haar om en je krijgt er een super sessie voor terug!

Grtz......

MeesterMixer
28 december 2012, 18:05
Deze topper is ook tijdens (tussen) de feestdagen in Freude te bewonderen. TZ is vol overgave, PZC en NMC ook. Is soms wat somber, maar altijd snel op te vrolijken :cool:

sirgreg
20 april 2013, 12:23
Auch ich kann nur postives über Alice berichten!

Sie ist sehr hübsch und würde optisch auch als Polin durchgehen. :annieengel:

Auf der Couch fing sie schon an, richtig geil zu blasen, so dass sich der Zimmergang anschloss.

Auch hier wurde ich zunächst mit fantastischem Französisch verwöhnt: Sanft, nass, saugen mit vielen Variationen. Super! :s026[1]:

Auch beim Sex gab es nix zu meckern. In allen Stellungen geht Alice sehr gut mit. Schließlich ließ ich sie wieder Blasen und entleerte eine gewaltige Ladung in hren Mund. :rubbel:

FAZIT: Polnisch aussehende Rumänin mit Top-Service! :a_t_ho02:

Admin
26 september 2013, 17:54
Naam : Alice

Nationaliteit/taal : Roemeense / duits

Leeftijd : 22jr

Haarkleur/lengte : Halflang donkerblond haar

Lengte : 1.66m

Postuur / Cupmaat : slank normaal / B-cup

Tatoeage/Piercing : ja

Service : PZC, NMC, beffen, massage

Extra :

Admin
26 september 2013, 18:10
https://www.ijsberenforum.com/img/salome/alice/1.JPG (http://www.fkk-salome.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/salome/alice/2.JPG (http://www.fkk-salome.de)

noglangnietuitgewandeld
9 januari 2016, 09:49
Alice is nog altijd actief in Herne. Vorige maand weer een goede date met haar gehad. Is volgens mij dezefde als deze:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35609-Alice-(Roemeense)


Note W2: Samengevoegd

phoenix
14 augustus 2017, 22:32
tja in herne, twee maal deze week geweest, en tweemaal heerlijk geneukt met haar, ik vind er wel erg klagerig en na de wip is er niets meer, ze heeft nu zwat lang haar, zoals in 2009 werd beschreven, nog steeds ene mooi figuur, ze zij dat ook in munster had gewerkt...geen idee of dan om dezelfde gaat, mooi B cup tieten...