Volledige versie bekijken : Lucy (Roemeense) ex-Andra LR Raluca PHG
Jansen
21 november 2007, 23:37
Raluka : 20 jaar
Haren: lang zwart tot midden op de rug
Ogen :donker bruin
Figuur: slank
Lengte :168 cm
Borsten: echt cub A/B
Tatoo/Piercings: nee
Service; Kussen als ze je mag,PZC,Beffen,NMC in diverse standjes.
Ze werkt nu ruim 4 weken in PHG en valt op omdat ze een heel mooi uiterlijk heeft dat zeer onschuldig is.
Ze kwam naast me zitten en na een beginnend gesprek van mijn kant kwam ze heerlijk tegen me aanleunen.
Na een half uurtje heb ik haar de sleutel laten halen en zijn we naar kamer 1 gegaan.
Ze is nog wat passief en haar PMC was heel zacht en onervaren.
Maar ik vond het PZC voor vandaag toch wel lekker.
Na een bef beurt van mij en na diverse malen klaarkomen van haar heb ik haar in diverse standjes dan ook nog heerlijk genomen met het hoogte punt natuurlijk op :fuck:.
Daarna nog lekker geknuffelt.
Later in het cafe is ze weer naast me komen zitten en heeft een half uurtje weer met een hand onder mijn badjas zitten spelen.
Ook ik was weer even wat vingers kwijt.
Dit hebben we afgemaakt op het toilet.
Ik heb 11cc aangeraden om haar een keer te nemen.
Herhalings gevaar : zeer groot volgende week.
r0y
22 november 2007, 12:19
ja ik vind dit ook niet kunnen eigenlijk, je mag van iemand die al zolang wandelt wel verwachtten dat hij niet van die ranzige streken uithaalt op een voor de bezoekers zijnde publieke toilet!!
ook moet ik je een tip geven misschien van je hobby je werk te maken, aangezien jij werkelijk alle dames (meestal meerdere keren) gigantisch laat klaarkomen, ik zal wel je gebruikelijke andwoordt krijgen dat ik jarloers ben, maar geloof me dat is niet zo, ik vind het gewoon erg opvallend als trouwe en reguliere bezoeker van ons mooie forum. dus vond ik dat ik dat wel mocht melden van mijzelf :D
NiPi
22 november 2007, 12:42
Heb ik ook al eens gehad.
Zal even reposten wat ik er toen over dacht.
Ik had toen ook haar naam verkeerd genoteerd.
Begint wel precies een slechte gewoonte te worden. :D
Die Ranulka heb ik vorige maandag gehad.
Vond het ook een geile ervaring.
Is een piepjong ding, net 18 en heel onervaren.
Was er pas 5 dagen vertelde ze mij.
Is wel leuk. Wist niet goed hoe ze zich moest gedragen.
Heb dan zelf bvb de handdoek op het bed gespreid.
Dit grietje heeft wel heel erg kleine tietjes, een echte A cup.
Vond ik wel minder maar werd goedgemaakt door haar strak poesje.
Liet zich gewillig vingeren en zoog niet slecht.
Toen ze op mij zat deed het precies wat pijn aan haar strakke kut,
maar rond mijn lul zat ze toch wel zalig.
Wou wel niet tongen.
Jansen
22 november 2007, 21:50
Die Ranulka heb ik vorige maandag gehad.
Vond het ook een geile ervaring.
Is een piepjong ding, net 18 en heel onervaren.
Was er pas 5 dagen vertelde ze mij.
Is wel leuk. Wist niet goed hoe ze zich moest gedragen.
Wou wel niet tongen.
Wou ze nu wel of niet tongen of ben je er zelf nog niet uit.
Of wou ze met jouw niet tongen ( is ook begrijpelijk):green_smi
En ze is net 20 jaar
Jansen
22 november 2007, 21:54
ja ik vind dit ook niet kunnen eigenlijk, je mag van iemand die al zolang wandelt wel verwachtten dat hij niet van die ranzige streken uithaalt op een voor de bezoekers zijnde publieke toilet!!
Er was weer een wachttijd rond 22.00 u van ruim een half uur voor kamers binnen huis.
En je verwacht toch niet van een prof. ijsbeer dat hij zolang wacht om even iets af te maken.
p.s. en wat het klaarkomen betreft door een heerlijke befbeurt door een echte ijsbeer is toch gewoon effe lekker toch.
Neem maar een keer een mooie meid mee naar de kamer en ik doe het wel even voor. (Gewoon een vriendendienst)
r0y
23 november 2007, 18:03
is goed dan mag jij het lik-werk doen en als ze lekker geil zijn dan maak ik het af en neuk ze even als een echte man :D :fuck:
p.s. likwerk voor eigen rekening, vind je niet willem?
Jansen
24 november 2007, 14:07
is goed dan mag jij het lik-werk doen en als ze lekker geil zijn dan maak ik het af en neuk ze even als een echte man :D :fuck:
p.s. likwerk voor eigen rekening, vind je niet willem?
Je wou toch weten of zien hoe ik een vrouw klaar krijg met beffen?
Daar kan je dus van leren.
En voor eigen rekening ? Ik ga voor een demo toch niet betalen maar jij voor een echt leerzame les wel toch.:o
O.Ja ik heet geen Willem :eek: dus als je er andere bij gaat halen dan geef ik wel een showtje.
Met Halloween heb ik in het nachtcafe samen met Manel al een floor show gegeven op de grote vloer met striptease van haar en mij op de muziek.
Ruim 70 dames en ijsberen hebben dat mogen aanschouwen.
Jij was er dus niet.:cool:
Maar vraag maar aan Raluka wat ze vond van afgelopen woensdag met de Hollander die ze bijna heel de avond in palmde.
Zelfs Carmen heeft vanuit Polen al gehoord dat ik met deze dame vreemd ben gegaan.:fuck:
En sonny heeft het ook al gehoord op ruim 3000 km van hier.
Picasso 1
24 november 2007, 14:16
Jansen geloof ik altijd. Als hij mij een dame adviseert dan :fuck: ik haar, zonder verder af te hoeven tasten, bij de eerste de beste mogelijkheid....:cool:
Jansen
6 december 2007, 19:51
Heel klein berichtje;
Raluka zegt niet veel en is heel lief en terug houdend op de kamer.
Dus heb ik haar gisteren een beetje PZC les gegeven.
Het was net of ik met Tess was zij is een beetje hetzelfde type.
Freddy_K
5 april 2008, 23:49
Heel klein berichtje;
Raluka zegt niet veel en is heel lief en terug houdend op de kamer.
Dus heb ik haar gisteren een beetje PZC les gegeven.
Het was net of ik met Tess was zij is een beetje hetzelfde type.
Ranulka werkt nu in Samya. Ze staat niet op de site (nog) zo te zien. Ze is behoorlijk voller geworden en ziet er naar mijn smaak erg mooi uit. In PHG was ze een mager meisje en nu is ze een erg lekker volle dame mmmmm. Alleen moet ze naar de tandarts. Het stoorde mij niet maar ik vind het sneu voor haar.
Was 30 April in VV. Gezicht kwam me wel bekend voor maar had toch hulp nodig van Jansen die zei dit is Raluka uit PHG ;)!
:wink::wink:
Big30
seksenfun
14 mei 2008, 21:44
Vanaf zo goed als het eerste ogenblik dat ik de club binnenkwam merkte ik een mooie meid op die een geweldige sympathieke en lieve uitstraling had. Ik had meteen zoiets van ‘daar ga ik allicht een goeie kamersessie mee kunnen beleven’. Zoals dat mij wel eens meer gebeurd, hield ik de spanning er nog wat in (voor haar en voor mij – vooral -) op een speelse manier. Telkens als ik ze passeerde liet ik door knipoogjes, een lach… blijken dat ik vandaag nog de hare zou worden. Later op de namiddag pakte ze zelf mijn hand beet in het voorbijlopen; ik liet mijn hand zachtjes los uit de hare en lachte eens lief. Na het avondeten botste ik weer bijna op haar. Nu vond ik de tijd rijp om haar zelf vast te scharrelen. Nu pakte ik haar handje vast en vroeg of ze wat wou drinken. Voor haar een watertje, voor mij een colaatje. Het watertje gaf problemen, daar moest ik nog even op wachten (vroeger kwam alles uit een fles, nu uit een machine; niets zo moeilijk als een watertje vragen dus). Raluka was intussen haar tasje gaan halen dat nog bij een vriendin stond in de andere bar. Toen ze er terug aankwam hebben we samen al knuffelend en zoenend nog even aan de bar gewacht op het watertje. Ze besluite uiteindelijk om een fanta te nemen, het watertje kwam er niet zo aan (zoals het busje :smile:). Na nog even wat te praten aan de bar vroeg ik haar dus om even in een canapé te gaan zitten voor hetzelfde geld, wat geen probleem was voor haar. Daar hebben we het gesprek voortgezet maar al snel legde ze haar benen op mijn schoot, knuffelden, streelden en kusten we mekaar. Al snel was het duidelijk dat dit een gfe+ zou worden op de kamer. Ze was ook niet gehaast om naar de sleutel te vragen, ondanks een overwicht aan mannen. Na 45’ kwam dan toch de sleutelvraag, waarop ik zeker niet nee zei, ik moest me inhouden om zelf niet die vraag te stellen. Nog positief aan deze meid is dat ze altijd lacht (behalve tijdens de daad :smile:). Qua gezichtje heeft ze veel weg van Christina van YY, voor de kenners. Ze is ook (zeldzaam bij de dames) een niet-rookster.
Op de kamer toegekomen de deur achter ons gesloten. Ik moest toch al eens aan haar poepje :moon: komen terwijl ze de deur sloot. We vielen direct daarna in mekaars armen :love2: en wisselden lieve kusjes af met heerlijk tongzoenen :love:. Beetje bij beetje deed ik haar weinige en weinig onthullende kledij uit en zwierde mijn handdoek op een stoel. In ons blootje liepen we naar de douche. In de badkamer keken we even door het raam naar beneden, naar het schouwspel dat zich 2 verdiepen lager afspeelde; toch een apart gezicht.
De douchescène was even speciaal als de douchescène in de welgekende Hitchkock-film, gelukkig veel minder griezelig en helemaal niet bloederig. Wel op en top o.k.. Vele meiden vergeten dit deel, nog een groot deel gaat er niet echt in op. Net als Daisy in YY mag je je bij haar aan een sessie apart verwachten in de douche, om ‘u’ tegen te zeggen :freu::freu:. Mekaar nat maken met de sproeier, mekaar inzepen en wassen (de erotisch zones met extra aandacht ;)), afspoelen en afdrogen. Zo van die tafereeltjes die je alleen maar meemaakt de eerste dagen dat je je nieuwe vriendinnetje leert kennen. Dat ik erg opgewonden onder de douche uit kwam daar hoeft allicht geen tekeningetje bij gemaakt te worden.
Op het bed teasden we mekaar eerst nog lekker wat, heel veel en goed tongzoenen, knuffelen, strelen, … dan toch ineens maar het initiatief getoond om te neuken, ik moest nu echt wel wat kwijt, ik moest dat zalige gevoel tegemoet. Nadat het zo ver was in mekaars armen wat gerust, geknuffeld, gestreeld en gekust. Inmiddels was er al wat tijd verstreken en was het buiten al donker. Plots hoorden we geknal. Even dacht ik erin geluisd te zijn en dat razendkwade schoenenverkopers mij kwamen afmaken :motz:. Het bleek gelukkig maar vuurwerk te zijn. Samen, toch o zo romantisch, door het zolderraampje naar het vuurwerk gekeken dat meer dan waarschijnlijk op het vliegveldje plaatsvond. Ook de aanblik naar beneden, de verlichte tuin, veranda en zwembad was indrukwekkend. Zij stond voor mij, ik achter haar. Zij heeft meer van het vuurwerk gezien dan ik, veronderstel ik, al was het maar om dat ik zo nu en dan (lees: bijna continue :smile:) haar liet genieten van ondeugende strelinkjes en aanrakingen. Ach, misschien was ze ook zodanig afgeleid dat ze ook niet met volle aandacht het vuurwerk heeft kunnen volgen, so what :baeh:. Koud was het in elk geval niet buiten, zalig.
Zin om nu de sessie te stoppen had in nog niet :nee:, nee nee. Ik pakte haar op en tilde haar weer op het bed als een prinses. We streelden en tongzoenden mekaar weer wat maar ik liet het tongzoenen (vreemd hè :smile:) even voor wat het was en gaf haar lieve kusjes op haar mond, in haar nek, verwende met mond en handen haar borsten en zakte nadien met mijn mond al kussend meer en meer naar beneden, teasend langsheen haar grotje, haar billen en dijen. Natuurlijk heb ik ze niet al te lang laten verlangen naar een goeie befbeurt, waar ze heel erg van scheen te genieten, dat kon ik trouwens op aangename manier proeven. Of ze nu werkelijk oraal is klaargekomen is niet mijn stokpaardje, ondanks dat dit blijkbaar een trend is op het forum. Wel was ik zelf ook zo opgewonden geraakt dat een tweede daadstelling en orgasme niet meer lang uitbleven.
Uitgeput maar meer dan voldaan nog wat nagepraat en in mekaars armen gelegen. Misschien (nee zeker) moet dit mijn vriendinnetje maar worden in VV. Mijn eerste indruk over haar, toen ik haar in het begin van de dag zag, bleek dus als een superbus te kloppen.
Mauriceyep
25 mei 2008, 15:25
Tweede sessie van de dag was deze bijzondere dame.
Ze heeft een hele lieve, zachte uitstraling waar ik meteen voor viel!
Ze is heel aanhankelijk en lief en weet wat de gemiddelde man aangenaam vind:D een echt schatje!
Op de kamer doet ze absoluut haar best en we hebben een heerlijk half uurtje samen gehad. Ze is ietsjes voller links en rechts, maar dat stoorde me geen moment. De sessie was gewoon goed te noemen:smile: heerlijk zoenen, pijpen en neuken.
Als zij iets meer initiatiefrijk was van haar zelf, dan had de sessie langer geduurd, nu hebben we afgerond na een half uur.
hara1d
8 februari 2009, 01:34
Haarkleur/-lengte : Mitelblond / mittelang
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : Schlank / A-B
Nationaliteit/Taal : Rumänin, sehr gutes english, wenig deutsch
Leeftijd : 23?
Tatoeages/Piercings :null/null
Service: kann mich nicht mehr genau erinnern :D
Voordelen: süße Maus
Nadelen:keine
Tijdsduur :0
Prijs :0
Extra’s bij het bezoek:0
Alsi ich heute endlich wieder meine "Debreciner Wurst" (Sandy) bekam (war genauso zufrieden wie beim letzten mal) grinst mich ein Mädel an, zuerst dachte ich es sei Julia aus Kursk (die süße war nur 2 Wochen im PHG, mit dem Uboot namens Kursk starb ihr Vater, er war Wissenschaftler aus Kursk und arbeitete an den neuen Torpedos wit welchem sich das Schiff selbst versenkte), nie wieder gesehen. Als sie mich begrüßt ist mir klar dass sie es nicht sein kann (damals trug ich Vollbart). Also rüber zu ihr, nach dem Namen gefragt, sie hatte meinen auch vergessen, also 1:1:hah:
Raluca war vor einem Jahr im PHG (die oude doos gibt nix her), war etwa 1 Jahr zu hause, zunächst in der Villa, später im Samya, denn wieder Villa, nun ist sie wieder "zu hause" im PHG:lostit:
Pistol Pete
15 februari 2009, 18:46
Gisteren ben ik tegen het schone gezicht van Raluka aangelopen. ik zag d'r staan boven aan de balustrade bij het zitgedeelte en TV-scherm in PHG. Wat een oogverblindende schoonheid, desondanks ging mijn geheugen niet werken. Ze ving direct mijn aandacht op, sorry Dupke maar dit gaat toch even voor ons gesprek... Raluka liep de trap af tot mijn verbazing direct in mijn richting en kwam tussen ons (JJ en Dupke) in zitten en viel direct achterover in mijn armen. Wat een mooie meid. Ik had het nauwelijks door toen na enige tijd Dupke ons tortelduifjes alleen liet. Ze voelde heel lekker aan, superslank met kleine zachte borsten die heerlijk kneedbaar bleken te zijn daar op de bank. Ik had de controle over mijn handen al lang verloren. Raluka liet alles toe en peilde onderwijl even de locale situatie onder mijn ijsberenvel. Ze knikte tevreden en stelde voor het genot op een andere plaats voort te zetten. Ik zei natuurlijk geen nee.
Toen Raluka naar de andere kant liep ging ik achter haar aan. Ik was nog niet eens bij de bar geweest, was nog amper een half uur binnen in PHG en had de lunch net achter de kiezen. Ik wou dus wel ff zien wie er nog meer aanwezig waren en het leek me ook niet verkeerd de bevallige achterkant van Raluka te bewonderen. En nog steeds liet mijn geheugen me in de steek.
Met de sleutel in haar hand leidde Raluka mij naar de keldergangen van het gebouw. Op de kamer aangekomen zei ze: i know you...hmmm, how is that possible, grapte ik maar ik herkende haar niet. It was in villa vertigo...En toen ging het licht aan, ik wist het weer. Ik was toen ook al getroffen door haar schoonheid en een half uurtje gekamerd na eerst lekker te hebben gekeufeld naast de DJ. Haar uiterlijk viel me toen wat tegen, te skinny zeg maar. Dat was ongeveer een maand geleden en sindsdien zijn er op de juiste plaatsen enkele pondjes bij gekomen.
Een inkomertje was het met Raluka, de middag goed beginnen zeg maar. Het was goed genieten. Compleet pakket, servicos completos. Ruim een half uurtje gebleven en een prima hoogtepunt bereikt. Raluka pijpt heel gemiddeld en het NMC is ook goed in diverse standjes. Komt daar nog bij haar zeldzaam mooie gezichtje. Een genot om naar te kijken als ze de rodeo op je rijdt...
De hele avond heb ik nog herhaaldelijk kunnen genieten van haar after-sales varierend van een schalkse lach tot een lekker kwartiertje tegen je aankruipen op de bank. Herhalingsgevaar is er zeker.
Raluka, ik zal je niet meer vergeten!
:ola2:
capitola
24 februari 2009, 10:31
tested on Monday. She says 22 years old but almost 3 years in the busineed in DE. Naked shows an incredible body better than expected. Clean shaved pussy. She claims no fingering, anal and CIM allowed.
No problems deep wet french kissing, balls licking, daty, toungue anal rimming.
and when the time for cum arrived for an extra of 25 (and the usual : "I do not do it but to you....", she took it all in the mouth spitting it out (no swallowing). You just can't win all the time.
damage 75
hara1d
28 februari 2009, 00:20
die "excellente" sitzt gerade neben mir an der Bar in der Villa, also @dmins, verplaatsen a.u.b. :thefinger
bobo.fr
1 maart 2009, 01:44
....
No problems deep wet french kissing, balls licking, daty, toungue anal rimming.
....
damage 75
she read this post and ,about anal rimming, gave this precision : she does not lick but the guest may lick .
capitola
2 maart 2009, 18:47
yes, yes...the word was used immediately after daty (which only man can do to women) so I thought the meaning was obvious. It is exactly as you say: she likes to receive and I did not not ask for reciprocity.
She is a great girl, very very beautiful and a good provider. If the GFE is your type she is very very good.
Great girl
hara1d
5 april 2009, 15:33
trat ich gestern im Happy Garden, sie war einige Wochen in Rumänien und ist nun zurück, sofort gebucht, es war recht ruhig im HG, also hatten wir 2 Stunden für uns die im Fluge vergingen, VGFS vom Feinsten, also @dmins, wieder einmal verplaatsen ;).
Pistol Pete
23 mei 2009, 09:19
Gisteren een heel angenaam uurtje met Raluka beleefd. Raluka heeft de uitstraling van een lolita, en daar houdt JJ wel van. De sessie direct na het eten beviel niet zo goed. Vermoeidheid en een volle maag is niet zo een goede combi. Dankzij Raluka werd het toch een aangenaam uurtje, drie kwartier tongen en 1 kwartiertje sexen, heerlijk.
Mocht ik weer eens in PHG geraken dan staat Raluka weer op mijn lijstje.
hara1d
5 juni 2009, 01:08
heute waren mindestens 8 Mädels im Happy die ich sofort gebucht hätte, als ich Raluca sah war meine Entscheidung gefallen, 100 Minuten voller VGFS, Küssen selbst mit mir "Räuchermännchen" (Raluca ist Nichtraucherin!) 100%, Blasen, Schnatterzapfen lutschen :thefinger, :fuck: bis wir beide erschöpft waren, volle Punkzahl, noch lange vom Stöckchen bis zum Hölzchen erzählt.
Deze week daar geweest maar denk dat ze naar huis is
NikXXX
13 juni 2009, 11:33
Deze week daar geweest maar denk dat ze naar huis is
Afgelopen donderdag was ik in HG. Raluca was gewoon aanwezig!
seksenfun
13 juni 2009, 13:30
Afgelopen donderdag was ik in HG. Raluca was gewoon aanwezig!
De donderdag daarvoor niet, je moet maar pech hebben :o.
hara1d
24 juni 2009, 15:15
Gestern traf ich sie nach 22 Uhr, sofort gebucht (nachdem sie in der Vergangenheit oftmals ausgebucht war). Wahrheitsgemäß sagte sie dass sie Tagesjungfrau war obwohl seit 11 Uhr im hause. Das war natürlich ein Fest, es einfach geil wenn eine Frau bisher "vernächlässigt" wurde :D.
:wink::luvlove::lostit::fuck::love2::smile2:
hara1d
29 juni 2009, 23:10
schade, Hauptsache die Poppqueens leben noch, Raluca war gestern auf alle Fälle seehr lebendig :D :thefinger: :fuck: :freu: :love:
Ronald35
5 juli 2009, 09:56
Jeetje wat een lekker knuffel ding is dit, megaklein kontje verdween bijna in haar reebruine ogen zzzzzzzzzzzz dit was nummer 4 pzc wat top nmc was heerlijk ze krijgt een 8
hara1d
6 juli 2009, 11:54
Gestern war ich recht spät im PHG, als ich Raluca sah und die Schlüsselfrage stellte hatte sie bereits einen Schlüssel in der Hand: sie war mit einem Gast auf dem Zimmer, ein weiterer Eisbär verabredete sich mit ihr. Sie also vom Zimmer zurück, geduscht und mit besagtem Schlüssel auf der Suche nach ihrer Verabredung. Sein Pech (er war nicht mehr auffindbar :D) wurde mein Glück ;). Ich bin mit einem normalgroßen Schniedel ausgestattet, fährt dieser in so eine schlanke Maus bis zum Anschlag ein habe ich von der Relation unserer Körper (100 zu 42 kg) den optischen Eindruck 30 cm tief in die süße Maus einzudringen. Dazu ist Raluca sehr gelenkig und hat richtigen Spaß am Sex. um 23 Uhr waren die Temperaturen in der Hütte erträglich, es war ein Genuss :lostit: :freu: :fuck: :love2:
Willi69
19 september 2009, 14:44
:wiederda:
seksenfun
7 oktober 2009, 21:38
Al een hele geruime tijd zat seksenfun in zijn hoofd (zij het ver weg) met Raluca. Het is ongeveer 1,5 jaar geleden dat ik in de zomer met haar buiten zat op een ligzetel in het zonnetje in de tuin van PHG. Ze was toen best heel lief en gaf lieve kusjes, ze had me al een beetje verleid, deed ondeugend en vroeg uiteindelijk of ik zin had om met haar op kamer te gaan. Ik had wel zin om met haar te gaan kameren maar niet op dat moment. Ik was juist in het zonnetje gaan hangen in de ligzetel om mijn brunch wat te laten verteren. Het klassieke antwoord dat ik later allicht wel met haar naar kamer zou gaan volgde. Die dag zou het er om tal van redenen niet meer van komen. Ook de andere keren daarop kwam het er maar niet van. Ik ga niet de schuld in de schoenen schuiven van mijn PHG-vriendinnetjes :nee: maar daardoor ondermeer geraakte ik niet meer met Raluca in bed.
Je staat er verstelt van hoe snel de tijd gaat. De laatste maanden was ze dan weer afwezig (terug naar Roemenië veronderstel ik dan maar).
De laatste dag van mijn 6-daagse trip wou ik dan ook zeker met haar de lakens delen. Met dat gedacht ging ik eigenlijk ook naar de club, toen we beslist hadden om de laatste dag van de 6-daagse door te brengen in PHG. Ik had op het forum immers gelezen dat ze terug was.
Tegenslag, zo leek. Raluca was nergens te bespeuren, de gehele dag niet. Ineens ving ik een glimp van haar op, net voor het avondeten omstreeks zeven uur. Die weet wel wanneer ze komt. Echt niet toevallig hoor, als ik zie wat ze kon eten. Raluca kan goed eten. Ik zie dat graag, vrouwen die goed kunnen eten. Misschien dat het mij daarom ook ze opviel. Ze was trouwens bij mij komen zitten met haar eten. Ze had eerst al enkele malen geglimlacht (alsof er een soort teken in de lucht hing dat wij vandaag zouden gaan kameren). Voor ze bij mij kwam zitten zat ik alleen in een tweezitsofa over haar vriendin Jessica (die ook in een tweepersoonssofa zat). De tekenen werden dus alleen maar duidelijker toen Raluca ervoor koos om naast mij te gaan zitten in plaats van naast haar vriendin. sfl vroeg nog aan mij om mee buiten te gaan zitten in de tuin bij de andere groep mede-beren om het avondeten naar binnen te spelen. Ik vertelde hem dat ik nu eindelijk de kans schoon zag om na 1,5 jaar wachten (willen gaan met haar) met Raluca naar de kamer te kunnen gaan. Even vroeg sfl nog wie ik precies bedoelde. Ik wees ze onopvallend aan. Hij zei dat ik een goeie keuze had. Alsof hij mij de les zou kunnen spellen voor wie het wel of niet de moeite zou zijn voor seksenfun om te gaan kameren :biggrin:.
Tijdens het eten al leuk gebabbeld en gegrapt met mekaar. Na het eten schoven we wat dichter bij mekaar en begonnen onze handjes mekaar vast te pakken. Eerst op onschuldige plekjes, later minder onschuldige plekjes. Raluca maakte (nog steeds) een toffe indruk op mij (ondanks dat ze vooraleer ze bij aan tafel kwam geschoven precies een beetje een trieste indruk gaf) en ik liet haar dan ook de sleutel gaan halen. Ik vroeg een mooie kamer. Het werd kamer 17. Waarschijnlijk de grootste kamer van PHG. Plaats voor meerder koppeltjes maar wij zouden het privé onder ons getwee houden.
We verbleven twee uur op kamer. Afkomen dat het dan niet leuk was zou er over zijn natuurlijk. Toch was het een beetje een vreemde sessie. Ik wist niet zo goed wat ik nu in godsnaam van Raluca moest denken, zij wist precies niet goed wat ze nu van mij moest denken.
Het begon heel tof en spontaan. De kamer binnenkomen, rechtstaand wat knuffelen en kusjes :kuss:geven, mekaar een beetje speels uitkleden... ik nam ze op mijn schoot en we speelden wat voor. Daarna duwde ze me op het bed en kwam op mij zitten. Ondertussen gaven we mekaar vele lekkere tedere kusjes. Alles verliep heel leuk. Ineens onderbrak ze dit spel en ging ze abrupt over tot het pijpen. Hier kreeg ik om een of andere reden de indruk dat ze enorm onder tijdsdruk stond. (Een tijdsdruk die ze zichzelf had opgelegd of waar ze vanuit ging waarbinnen ik wou dat het allemaal zou gebeuren: het halfuurtje meerbepaald.) Ik gaf haar vrij snel aan dat ze het pijpen nog eventjes zo mocht laten. Ze vroeg me meteen of ik niet graag gepijpt wordt. Hier dus al een eerste misverstandje. Maar we deden voort. Mekaar wat teasen, kusjes, kusjes, kusjes. Ik wou nu écht wel eens lekker gaan tongzoenen maar voelde dat ze daar niet veel van wou weten. Ik heb dat dan maar zo gelaten en ben haar oraal gaan verwennen. Ze liet dat al bij al goed gebeuren. Ik merkte wel dat ze er niet van uit ging dat ik er de tijd zou voor nemen. Eens ze merkte dat ik er voor ging, liet ze haar ook wat meer gaan. Even voordat ze een hoogtepunt zou gaan bereiken speelde ze alsof ze was klaargekomen. Ach, niets aan de hand. Diegenen die denken dat alle dames telkens ze op kamer gaan met hen bij hen elke keer drie keer klaarkomen... dromen. Nachtmerries zijn verschrikkelijk. Dromen kunnen prettig zijn, dus... so what... niets aan de hand ;).
En nu, wat nu verder. Ik wist het wel. Ik benaderde haar met veel gfe. Ze gaf "liefde" terug maar kon daar duidelijk moeilijk mee om. Ze zei dat ik heel lief was enzovoort maar wist tegelijk niet zo goed wat ze nu van mij moest denken. Is ze gewoon om steeds voor (korte) halfuurtjes naar kamer te gaan en haar eens flink te laten neuken of had ze het vandaag inderdaad zo al wat moeilijk met zichzelf, wat dus mijn eerste indruk was vooraleer ze bij me kwam zitten om mee een stukje te eten? Spiegelde dit laatste op mij af? Ik die zoiets ook snel voel. Het zal een vraag blijven. Tijdens het ge-gfe was ze eigenlijk verder de gehele tijd een beetje terughoudend en keek ze me (echt wel) een beetje raar of verbaasd aan. Een voorbeeldje: als ik haar op mijn schoot pakte terwijl ik op het bed zat en haar eens lief tegen me aan wilde drukken voelde je dat ze dat wel deed maar dat er een soort remsysteem op de beweging zat. Ja, een beetje vreemd voor zo'n gevoelig beertje als seksenfun. Even begon ik te denken dat ze het vandaag misschien moeilijk heeft gehad, iets meegemaakt had,.... Ik zou ze bijna hebben willen vragen wat er precies was. Er willen over babbelen. Wat troosten? Ik deed het niet. Daar dient een betalende sekssessie niet voor en zou mijn opwinding doen wegebben (achteraf). Al lachende vroeg ik wel eens wat ze van mij vond, dacht. Of ze me maar onnozel vond of zo. Meer niet. Hier kwam trouwens een zwijgzaam antwoord op (bestaat dat, een zwijgzaam antwoord:confused:).
Op een moment lagen we over mekaar. Zij met haar hoofd aan de ene kant van het bed en ik met mijn hoofd aan de andere kant van het bed. Ik begon haar een voetmassage te geven. Vaak kittelt zoiets snel bij de dames maar bij haar niet. Ze gaf me zelfs duidelijk aan dat het haar goed deed. Waarom zou ik er dan mee stoppen? Tenslotte voel ik me ook goed als ik voel dat de dame zich goedvoelt. Seksenfun blijft natuurlijk niet zo braaf voetjes masseren. Ik was nu toch al geruime tijd met haar op kamer, het was tof... we hadden zelfs al eens een poging ondernomen tot seks maar dat was vrij in het begin en het werkte bij mij allemaal niet meer zo vanzelf na al dat geseks van de laatste 5 dagen. Ik stopte geleidelijk aan met het masseren van haar voetjes (voor haar mocht het nog wel even langer duren maar alle mooie liedjes duren niet lang hè :smile:), begon haar benen te masseren... en kwam uiteindelijk met handen en vingers omtrent haar grotje. Ah ja, dat is iets dat ik meer in het begin van de sessie ook al eens geprobeerd had. Toen gaf ze nog voorzichtig aan dat de vingertjes niet in poesjes mondje mochten. Nu liet ze zich dus weer ineens helemaal gaan en was de grot al snel vochtig. Alsof het flink aan het regenen was, werd de grot natter en natter. Dit leek ons het ideale moment om een tweede condoom tevoorschijn te toveren. Eerst bereed ze me, daarna wisselden we naar het missio-standje. Ze liet zich zeker niet onbetuigd tijdens het neuken. Nadat mijn orgasme een feit was, hebben we nog een beetje speels gedaan, nog wat geknuffeld, lief gedaan en kusjes gegeven. Opnieuw probeerde ik te tongzoenen en drong een beetje aan. Het resultaat was: “Eu eu, nee nee” en ze knikte ook van nee.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Bij het afrekenen nog tot volgende keer gezegd. Later op de avond, net voor ik vertrok, zei ze nog goeiedag. Verder heb ik ze niet meer gezien omdat ik bijna vlak na haar weeral 2,5 uur op kamer vertrok, met mijn spuitend vriendinnetje. <o:p></o:p>
Al bij al was het een toffe sessie. Ondanks dat is er geen herhalingsgevaar. Tenzij ze volgende keer helemaal anders doet tegen mij zodat ik kan opmaken dat het vandaag inderdaad niet haar dagje was, wat ik dus precies al opmerkte vlak voor ze bij mij aan tafel kwam geschoven. Het verhaal hierboven geeft goed aan waarom en expliciet behoort tongzoenen toch ook wel tot een must voor seksenfun, wil je sekenfun’s vriendinnetje worden. Raluca, ik begrijp ze niet zo goed. Tenzij ze voor zichzelf heeft uitgemaakt dat ze opteert voor halfuurtjes. Ik had een “trouwe klant” van haar kunnen worden (en dan kamer ik soms al wel eens wat langer :smile:). Ze moet zeker aangevoeld hebben dat tongzoenen dan een noodzaak is en dat ze daarvoor wat meer op had mogen gaan in het spontaan beleven van de gfe.<o:p></o:p>
Raluca, ze ziet er beeldig uit (zeker nu haar gebit gearrangeerd is).
seksenfun
8 oktober 2009, 20:14
Ai, ai, ai... blijkbaar heb ik al zoveel vrouwen gehad dat ik soms gewoonweg niet meer weet dat ik een dame al eens eerder heb gehad. Ze maken het dan ook niet makkelijk met afvallen, bijkomen, haar veranderen, van club veranderen...
Wat ziet mijn oog vandaag. Op 14/05/08 (even terugscrollen ;)) had ik een eerste sessie met haar in VV. Bij die sessie ontbrak het negatieve dat er vorige woensdag was bij mijn sessie. Ook tongzoende ze toen intens en nam ze zelf meer initiatief.
Nu lees ik wel in de meeste recensies dat ze een beetje terughoudend is, nou toen in VV niet. Nu herinner ik me die sessie weer vrij levendig.
Conclusie: haar service durft wisselen, zelfs met dezelfde mannen. Ik vermoed, by the way, dat zij die eerste sessie ook niet meer kan herinneren. Niets wees daarop. Integendeel. Ze liet woensdag in PHG uitschijnen dat ik toch niet met haar zou gaan, aan tafel.
Misschien moet ik maar eens trachten dezelfde herinneringen volgende keer bij haar op te halen?
dauerlutscher
21 januari 2010, 08:31
Schon lange nicht mehr im PHG gesehen, dafür aber jüngst im Dolce Vita, Düsseldorf.
hara1d
27 januari 2010, 10:28
traf ich gestern im DV, lecker wie immer, lange Namen möchte man dort nicht, Ralu wollte man nicht, der Vorschlag vom DV war Luca, dieser Name hört sich aber männlich an, seit ein italienischer Gast sagte: "ich heiße auch Luca" suchte und fand man einen neuen (Künstler)namen: Lucy, unter diesem sind auch Bilder auf Clubseite.
Verlernt hat sie nichts, es war wieder einmal affengeil
schmusistuka
7 april 2010, 14:36
Ja die Lucy (EX-RALUCA PHG) arbeitet regelmäßig im Dolce Vita in Düsseldorf, manchmal auch im Samya in Köln
MichelJ
21 augustus 2010, 00:10
=> LR
Bosco
21 augustus 2010, 03:43
=> LR
Onder de naam Andra, en met nieuw gebit. :biggrin:
Scoobert
21 augustus 2010, 14:49
Onder de naam Andra, en met nieuw gebit. :biggrin:
Dat mooie gebit heeft ze al een hele tijd hoor, niks nieuws, maar wel veel beter zo :tongue:
Ze is er, naar eigen zeggen, dinsdag begonnen.
Jansen
21 augustus 2010, 17:58
Dat mooie gebit heeft ze al een hele tijd hoor, niks nieuws, maar wel veel beter zo :tongue:
Ze is er, naar eigen zeggen, dinsdag begonnen.
Klopt en op woensdag heeft ze Jansen verwent zoals vanouds.:biggrin:
Scoobert
21 augustus 2010, 18:34
Klopt en op woensdag heeft ze Jansen verwent zoals vanouds.:biggrin:
Jansen dus weer tevreden :).
Denk niet dat ik met haar nog eens ga, hetgeen weinig met haar te maken heeft, maar meer met externe factoren die ook in dit topic te lezen zijn :ranting2:.
Ben namelijk niet zo gek op sbrn d schlmmschbn :eek:
Rheinschwimmer
21 augustus 2010, 19:03
Jackson ist wieder glücklich :).
Glauben Sie nicht, ich gehe mit ihr wieder , die wenig mit ihr zu tun hat , sondern eher externe Faktoren in diesem Thema zu lesen : ranting2 : .
Bin nicht zu der [B] fond d sbrn schlmmschbn [/ B] : eek :
ich werde mit einer frau, von der ich weiß das sie mit einem schlammschieber (besucher des laluna in moers) oder auch die mit männern die eine kronische latex-alergie haben nicht mehr aufs zimmer gehen. solche männer sollten hausverbot in den clubs bekommen. : Angry Feuer :
egon, Dr. Rammler
27 augustus 2010, 13:26
Ja die Lucy (EX-RALUCA PHG) arbeitet regelmäßig im Dolce Vita in Düsseldorf, manchmal auch im Samya in Köln
was laberst du denn hier für einen Stuss !!!
1. Lucy hat mit Raluka nix zu tun !!
2. Lucy hiess im Samya damals Lula und ist aus Tschechien
3. Raluca ist Rumänin
4. Lucy aka Lula geht nicht mehr ins Samya
alles klar
Gruss Egon :smoke:
Admin
27 augustus 2010, 13:55
Hallo Egon,
Raluca war in DV, sehe Bericht von hara1d. Name war da Lucy das stimmt.
traf ich gestern im DV, lecker wie immer, lange Namen möchte man dort nicht, Ralu wollte man nicht, der Vorschlag vom DV war Luca, dieser Name hört sich aber männlich an, seit ein italienischer Gast sagte: "ich heiße auch Luca" suchte und fand man einen neuen (Künstler)namen: Lucy, unter diesem sind auch Bilder auf Clubseite.
Punkt 5 habe ich entfernt.
Admin
hara1d
29 augustus 2010, 16:50
lernte ich vor 3 Jahren? im PHG kennen, und ich berichtete seinerzeit mit ihr den tollsten Zimmerbesuch in 13 Jahren Clubgeschichte erlebt zu haben.
Nun zum Thema "Schlammschieben": das "tabuloseste" was ich in den meisten Clubs erwarten kann (und auch gern in Anspruch nehme) ist eine Frau zu lecken bis sie (fast) einen Orgasmus hat und die Revanche ergibt sich mit Blasen inclusive Aufnahme (FT). Dauer eine Stunde, Kosten 50 € Eintritt, 75 € für die Stunde und 25 € fürs "Dessert".
Vor etwa 5 Jahren erfuhr ich vom Club LaLuna und war zunächst erschrocken dass dort erstens Verkehr ohne Condom angeboten wird und darüberhinaus auch auf der Webseite offen damit "geworben" wird. Ich las zunächst mehrere Jahre lang in diversen Foren über diesen Club. Ich dachte die Mädels wären sehr unattraktiv und könnten nur Männer aufs Zimmer bekommen wenn sie "besondere Leistungen" anbieten. Die Bilder auf deren Webseite zeigten jedoch größtenteils Mädels die "echt lecker" aussehen. Vor 3 Jahren gab ich "meiner Seele einen Ruck" und besuchte den "Laden". Die Bilder entsprachen der Realität und mir wurden die Preise erklärt (20 Minuten Blasen mit und Poppen mit Condom 30 €, Blasen ohne und Poppen mit 60 €, 30 Minuten Blasen ohne und Poppen ohne 90 €, die "tabulose Stunde" kostet 120 € und beinhaltet alles was das Mädel anbietet außer Analsex).
Ich suchte und fand ein Mädel (Angela aus Polen) die kein AO im Programm hat aber Ft anbietet und buchte sie für eine "tabulose Stunde". Die gebotene Leistung war recht guter Clubstandard, bei 25€ Eintritt zahlte ich insgesamt 145 € (und hatte die etwas weitere Anfahrt im Vergleich zu den großen Clubs in meiner unmittelbaren Nähe kompensiert).
Einmal monatlich findet dort ein AO-Gangbang statt, "auf Wunsch" kann man die Damen dabei wohl auch "vorbesamt" weiterbenutzen. Das ist ein eklatant erhöhtes Infektionsrisiko und als bekennender "Schmecklecker" würde mich allein der Gedanke eine Mumu zu lecken welche zuvor Condomfrei "bearbeitet" niemals anturnen.
Ich habe das Gefühl dass mit dem "Schlammschieber" ich gemeint sein könnte.
Ich gebe zu mehrmals im La Luna gewesen zu sein, und eben auch dass es mir dort gefallen hat (ich habe schließlich auch den ersten Bericht zum La Luna in diesem Forum geschrieben). Schlammschieben ist jedoch nicht meine Baustelle und ich finde es schade dass eine SEHR GUTE FRAU durch die Konstruktion dieses Zusammenhanges geschädigt wird. Die meisten meiner Zimmerbesuche in ALLEN Clubs finden ohne Benutzung eines Condomes statt, das liegt daran dass ich sehr selten poppe und die Benutzung eines "Femidoms" (Leckgummi) ablehne und FT mit Condom unmöglich ist.
egon, Dr. Rammler
31 augustus 2010, 12:40
Hallo Egon,
Raluca war in DV, sehe Bericht von hara1d. Name war da Lucy das stimmt.
Punkt 5 habe ich entfernt.
Admin
nützt nix. es ist bekannt in NRW :biggrin: ausserdem gings mir hauptsächlich um die Verwechslung mit der tschech. Lucy
egon, Dr. Rammler
31 augustus 2010, 12:42
ich werde mit einer frau, von der ich weiß das sie mit einem schlammschieber (besucher des laluna in moers) oder auch die mit männern die eine kronische latex-alergie haben nicht mehr aufs zimmer gehen. solche männer sollten hausverbot in den clubs bekommen. : Angry Feuer :
ist auch meine Meinung :ranting2: danke für diese Anmerkung :smoke:
Gruss Egon :wink2:
girl-pleaser
31 augustus 2010, 21:04
zondag niet echt een geslaagde sessie gehad met Andra.
niet veel gevoel en hupeld op en neer zonder iets meer. Niet echt voor herhaling
kempie
4 september 2010, 14:42
Gisteren een goede sessie met de mooie andra gehad. Heel lief meisje om mee heerlijk me te knuffelen Het PZC en sex is best ok maar kan het bij haar ook niet echt fantachtisch vinden.
Ik denk dat ik best een zwak heb gekregen voor dit aardige meisje met super mooi gezichtje maar toch geen herhaarlingsgevaar denk ik.
Boy69
8 september 2010, 01:00
Andra is voor mij een topper in LR
Helaas gaat ze even kort terug naar Roemenie maar zal met een dag of 10 weer terug zijn.
Boy69
18 september 2010, 00:33
Goed nieuws voor de fans (waaronder ikzelf)
Andra is vrijdag weer teruggekeerd naar LR
Boy69
12 oktober 2010, 00:44
Heeft iemand Andra afgelopen week nog in LR gezien ??
MichelJ
12 oktober 2010, 06:37
Heeft iemand Andra afgelopen week nog in LR gezien ??
Afgelopen vrijdag was ze er niet.
Rheinschwimmer
12 oktober 2010, 08:30
richtig, freitag habe ich sie dort auch nicht gesehen. vielleicht nimmt sie sich eine aus-zeit, urlaub in der heimat, oder sie ist weiter gezogen..... oder sie ist schon wieder in den nächsten tagen da. wir werden es sehen bzw. hier lesen........ :)
Boy69
13 oktober 2010, 01:44
Dinsdag navraag gedaan bij LR
Andra heeft haar sleutel ingeleverd, en is terug naar Roemenie.
Hopelijk komt ze terug !!!
Raluca was gisteren weer terug op de basis waar ze begon d.i. PHG. Duurde even voordat het kwartje viel en ik bij het bekende gezicht een naam kon plaatsen, gelukkig hielp Egon me een beetje.
Das ist nicht Raluca. Obwohl sie ihr sehr ähnlich sieht.
Viele Grüße
Das ist nicht Raluca. Obwohl sie ihr sehr ähnlich sieht.
Viele Grüße
Du bist dir sicher? Egon dachte es, nickme auch (kennt sie von Samya) und als die beiden sagten das ist Raluca dachte ich genau die meinnte ich auch. Aber 100 % sicher kann man nie sein ;).
egon, Dr. Rammler
4 juni 2011, 10:18
Du bist dir sicher? Egon dachte es, nickme auch (kennt sie von Samya) und als die beiden sagten das ist Raluca dachte ich genau die meinnte ich auch. Aber 100 % sicher kann man nie sein ;).
sie ist es Big30. Sie kam später noch nach 01.00 h zu mir in die Umkleide und wir unterhielten uns ausführlich über alte Zeiten.
Auch unterhielt sie sich mit Koll. Nickme, der sie aus dem Samya kennt.
Die Identität ist also 100 % sichergestellt oder denkt jemand, sie hätte sich als Raluca ausgegeben mit dem Wissen von einigen Einzelheiten, die nur Raluca weis ???
Gruss Egon
du redest Blödsinn Sunny
Hopelijk komt ze terug !!!
Helaas teruggekeerd naar de verkeerde club !
Erg leuke meid, maar ik ga er NIET voor naar PHG
O.k. Hat sich aber irgendwie optisch verändert.
Jansen
6 juni 2011, 18:12
Helaas teruggekeerd naar de verkeerde club !
Erg leuke meid, maar ik ga er NIET voor naar PHG
Zo dat is duidelijk van Boy die heeft het dus gehad met PHG . :eek:
Zo dat is duidelijk van Boy die heeft het dus gehad met PHG . :eek:
Klopt, dat heb je goed gezien.
Ik heb je een IM gestuurd met toelichting.
Zij heeft PHG alweer verlaten !
Ze werkt nu in DV, helaas is haar "artiestennaam" me ontschoten.
hara1d
7 juli 2011, 02:13
Ralucas Künstlername im DV ist (war zumindest zuletzt) Luca oder Lucie
MichelJ
24 september 2011, 00:17
-> LR