PDA

Volledige versie bekijken : Waar zijn ze nu of waarom zijn ze weg

smp
8 februari 2009, 19:06
Na een tijdje zie we weer wat nieuwe dames in YY .
Zoals Ik en vele andere ijsberen die regelmatig een bezoekje brengen aan YY en niet elke week daar zijn zullen zich afvragen , waar zijn de dames die ik ken nu.
Je komt eraan en hoopt natuurlijk dat de meisjes die je kent daar zijn .
Zoals ik had gehoopt dat op de dag dat ik het laatst ging op mijn verjaardag geen van de meisjes die ik kende .Dat was pech hebben .
Kunnen de ijsberen die er meerdere keren per week erna toe gaan hier geen info geven zoals dat in de topic vroeger werd gedaan .
Voorbeeld:Sheila werkt er niet meer reden : ?
larissa neemt pauze van 1 maand of werkt nu in een andere club
Donna (Estland) is gestopt met werken
Neem deze niet serieus dit zijn maar voorbeelden.
Niet alle ijsberen volgen de forum en hadden graag willen weten waarom ze er niet meer zijn.
Zo kunnen we allemaal zien als ons favorieten meisje er nog is of toch een ervan of als ze van werkplaats (club) is veranderd .

Jetliner
8 februari 2009, 19:49
De wolven huilen in de taiga zodra Donna (Estland) stopt met werken :teuflisch

Ik moet toegeven dat ik altijd mijn voordeel heb gehaald uit die meldingen van aanwezigheid :baeh:
Inmiddels ben ik in de kennisgevende stemming gekomen, al is YY niet langer mijn vaste prik en bovendien lijkt het topic rond deze club zowat ingeslapen.

gignnl
8 februari 2009, 22:34
nou sheila was er vandaag gewoon of ze heeft een dubbelgangster...

The Joker
9 februari 2009, 00:39
smp zei ook dat hij maar wat voorbeelden noemde.

smp
9 februari 2009, 16:55
smp zei ook dat hij maar wat voorbeelden noemde.

Inderdaad het zijn maar voorbeelden dat ik opnoemde .

smp
9 februari 2009, 16:56
nou sheila was er vandaag gewoon of ze heeft een dubbelgangster...

Nou ,sheila (hongaarse) bedoel ik , ik had thans gehoord dat is buiten gezet is door het beleid van YY. Waarom ?

Stiffmaster
9 februari 2009, 17:11
Nou ,sheila (hongaarse) bedoel ik , ik had thans gehoord dat is buiten gezet is door het beleid van YY. Waarom ?

Helaas maar al te waar, YY zet wel vaker meiskes buiten, zal vast wel een reden voor zijn maar vreemd blijft het soms wel. :cool::cool: De echte reden zullen we vast nooit horen.

smp
9 februari 2009, 17:54
Helaas maar al te waar, YY zet wel vaker meiskes buiten, zal vast wel een reden voor zijn maar vreemd blijft het soms wel. :cool::cool: De echte reden zullen we vast nooit horen.

Oke , de echte reden zullen wij toch nooit weten , maar goed dus kunnen we via hier toch te weten komen van andere ijsberen waar ze misschien nu werk.
Wel spijtig het was een van mijn favoriet meisje

Willem2
9 februari 2009, 18:46
Oke , de echte reden zullen wij toch nooit weten , maar goed dus kunnen we via hier toch te weten komen van andere ijsberen waar ze misschien nu werk.
Wel spijtig het was een van mijn favoriet meisje

Volgens mij gesignaleerd in de PHG.

smp
9 februari 2009, 19:08
Volgens mij gesignaleerd in de PHG.

Oke , Thankx Willem2 dan moet ik eens tijd maken om eens weer naar PHG te gaan , dat is lang geleden ben er maar 1 keer geweest .
Ik gaat meestal naar YY omdat YY mijn place to be is .