PDA

Volledige versie bekijken : Nicole (bardame)

bartender
12 februari 2009, 22:51
ik weet dat het zoeken is als een speld in een hooiberg maar ik probeer het toch WEET IEMAND WAAR NICOLE IS GEBLEVEN zij heeft achter de bar gewerkt bij yinyang

sjaakie35
12 februari 2009, 23:30
ik weet dat het zoeken is als een speld in een hooiberg maar ik probeer het toch WEET IEMAND WAAR NICOLE IS GEBLEVEN zij heeft achter de bar gewerkt bij yinyang

bedoel je die uit het zuiden van het land met totoo's??? nederlandse slanke dame ongeveer 30 jaar ?

thyraan1234
13 februari 2009, 08:24
bedoel je die uit het zuiden van het land met totoo's??? nederlandse slanke dame ongeveer 30 jaar ?

@sjaakie
Veel gezien, veel gehoord, veel meegemaakt, maar totoo's moet ik nog gaan ontdekken. Waar zitten die bij een dame??/ :D:D

sjaakie35
14 februari 2009, 11:27
@sjaakie
Veel gezien, veel gehoord, veel meegemaakt, maar totoo's moet ik nog gaan ontdekken. Waar zitten die bij een dame??/ :D:D

Tatoo's!:teuflisch

bartender
17 februari 2009, 17:44
ze had toen blonde haren en ja een traibel op haar onder rug en een super leuke babbel

bartender
20 augustus 2009, 16:17
ja dat is de nicole die ik zoek weet jij waar ze nu is

Scoobert
20 augustus 2009, 21:03
Aks zij het is die ik nu denk, dan kan ik alleen maar zeggen......ze was inderdaad een lekker ding :)

Nee nee, gewoon van haar te zien achter de bar....en inderdaad een vlotte, gezellige bij-de-handte babbel :)

amstelveenstud
9 november 2009, 14:23
Zag afgelopen vrijdagavond een blondine achter de bar. Is dat Nicole? Heb niet op tattoe's gelet door aanwezigheid van andere dames ;)