PDA

Volledige versie bekijken : Sonja (Poolse), de Sonja ex-Magnum/PHG/GT

Hollandmale
17 oktober 2005, 04:19
Haarkleur/-lengte : Blond/Lang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank/C-D Silies
Nationaliteit/Taal : Pools/Duits
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
Service : Prima; TZ, FO en FT
Voordelen : Doet ook Kino, pool en tuin
Nadelen : Niet bemerkt
Tijdsduur : 1 u 10 min
Prijs : 100,-
Extra’s bij het bezoek :

27-03-2005
De meest onverwachte bezoeken zijn vaak de leukste; zo ook gisteren (zondag). Na 'n weekje of twee begon het toch weer te kriebelen, dus stond ik om half zes in Vanessa's armen aan de receptie van GT. De dag ervoor als stand-in bouwvakker geacteerd, dus waren rug en ledematen wel toe aan 'n paar zachte vrouwenhandjes. De zondag is 'n prima dag voor degenen die niet zo van massale drukte houden. Was er vrijdag 'n wachtlijst om zelfs maar 'n kluisje te bemachtigen, gisteren was er volop ruimte. Dus geen wachttijden op kluisjes, kamers, of wat dan ook. Een overzichtelijk aantal ijsberen, 25 dames, kortom 'n prima dag om eieren te rapen in GT .

Het grootste deel van de Poolse naaikrans was afwezig, zoals voorzien met Paasreces. Enkele aangename uitzonderingen waren Sonja en Stella. Na etenstijd kwamen Austin en Winex binnenwaaien, naar eigen zeggen 'n bioscoopje pikken. Kroatische Julia bleek ook aan hun aandacht niet ontsnapt. Tussen de bedrijven door nog met J&M gebuurt. Zodoende vloog de avond om, zelfs zonder op 'n kamer te zijn geweest. Maar HM zou zichzelf niet zijn, als-ie niet toch 'n kamerbezoek in gedachte had. De keus was snel gemaakt: het moest eindelijk Sonja maar 'ns worden.

Sonja en ik liepen mekaar al 'n tijdje te teasen. Laatst trof ik haar aan het eind van de avond, toen ze met haar blote venusheuveltje tegen me aan kwam staan ("mein Höschen brauch ich hier sowieso nicht"). Helaas was toen mijn zak net leeg, letterlijk en figuurlijk. "Aber nächstes mal bist du dran." . Alzo geschiedde gisteravond. Sonja's blonde paardenstaart is nu 'n weelderige bos haar tot op de bips. Dat haar komt uit Indonesië, vertelde ze. Ik bleek zelfs de workshop te kennen waar het vandaan kwam. Sonja's blonde haar is ooit zwart geweest, en eigendom van Balinese meisjes die rondom de workshop wonen. De eigenaresse runt tevens 'n hotel. Van Bali heb ik trouwens nog 'n dik archief vol recensies, maar dit terzijde.

Nu zijn er dames in GT aan wier haar je niet mag komen, extensions of anderszins: zo niet Sonja. Zoals in bovenstaande recensies te lezen, deelt Sonja AL haar vrouwelijkheden met haar kamergenoten. Dus mocht ik eerst op de bank en daarna op kamer 2 lekker in haar lange haardos woelen. Sonja is wel omschreven als 'n beetje wilde meid. Ze zou vooral veel geile seks in haar portefeuille hebben, en niet zo'n GFE-type zijn. Welnu, wat blijkt: Sonja is van alle markten thuis. Lekker vrijen op de bank, heel veel zachte tongzoenen op de kamer, samen douchen, kopje koffie na afloop aan de bar; Sonja doet het allemaal even graag. Als dat geen GFE is, dan weet ik het niet meer.

Sonja weet ook raad met 'n portie stevige seks. Vooral in standje 69, cowgirl en doggy gebruikt ze haar kontje goed; erg stimulerend. Maar de meeste tijd heeft Sonja kluivend op HM's stijve doorgebracht. Langdurig zonder handjes, nat en diep, dan weer met handjes en tongetje. Ondertussen vanonder haar mooie haardos geil aankijken; Sonja beheerst het hele spectrum. Ze begon eerst zittend naast me, waarbij ik probleemloos haar beide gaatjes manueel mocht opvullen. Vervolgens kwam Sonja frontaal tussenbeens liggen. Tot slot lag ze aan de andere kant naast me, met 'n mooi zijaanzicht op haar snoetje en mondje. Sonja is niet bang van 'n beetje behangplak; tijdens m'n eindschot zoog en likte ze vrolijk verder. Resultaat: in haar mondje, om haar lippen en op haar wangen. Sonja vond MMT wel lekker, nou, ik ook !

Na afloop samen gedoucht en koffie gedronken. Totaal 1 uur en 3 kwartier samen geweest, waarvan bijna 5 kwartier op de kamer. Ik had Sonja graag wat meer gegeven dan de 100 euro die ik nog had, maar ze vond het in orde. Hele fijne meid, ook 'n tijgerin in Kino, pool en tuin. Sonja is al 'n ruim jaar 'n vaste waarde in GT.

Ace2
23 oktober 2005, 19:47
Sonja, wie kent haar niet.

Bij mijn bezoekjes aan GT viel ook Sonja mij op, klein en slank. Niet echt mijn type, maar ze heeft ook iets wilds, wat mij (en velen andere) aantrekt. Zo ook enkele maanden geleden toen ik in de wirhlpool zat. Ineens kwam ook Sonja erbij zitten. Ze had geen interesse in de andere ijsberen, maar kwam direct naar mij toe. Voorstellen deed zij zich niet, maar ging gewoon tot actie over. Eerst een beetje trekken en toen een poging tot pijpen. Persoonlijk vind ik echter dat iets te ver gaan. Ik bedoel daarmee dat als een dame dat gaat doen, dat je dan ook gebruik van haar diensten op de kamer moet gaan maken. Ben ik netjes, of ben ik netjes? :thefinger .
Ik was echter nog aan het bijkomen van een uurtje wilde sex, dus Sonja duidelijk gemaakt dat ik nog niet klaar voor actie was. Of mijn duits is slecht (ja, dat is zo), of Sonja is eigenwijs (dat zal zeker), maar ze ging gewoon door. Daar zat ik dan met mijn nette gedoe. Na verloop van tijd was mijn penis op oorlogssterkte. Ze keek mij lachtend aan en zei: "wie is niet klaar voor de actie?" En weer was ik door de mand gevallen. Toch haar maar vriendelijk voor de eer bedankt, volhardend als ik ben.

Later kwam ik haar weer tegen. Ze keek mij aan en lachte. "Ben je al klaar voor de actie". Ik twijfelde, twijfel, twijfel, twijfel, :rofl: . In een zwak moment zei ik ja.

Even later kwamen wij in een tuinhuisje aan, waarbij Sonja gelijk de aanval in ging. Na een korte pijpbeurt werd haar hele dienstenpakket toegelicht. Ik had niet verwacht dat bij een dergelijk kleine en slanke dame anaal mogelijk zou zijn. Dat bewijst maar eens dat je in GT niet teveel moet nadenken.

Een vrijpartij begon. Toch vond ik het allemaal net iets te gespeeld, te gemaakt en zakelijk. Toegegeven dit is persoonlijk. Ook Sonja merkte dat ze mij niet echt kon bekoren. Schijnbaar is ze beter gewend. Dus snel het karweitje afgemaakt.
Toch moet ik toegeven dat Sonja ondanks dit alles uiterst vriendelijk bleef.
Bij sommige dames merk je na afloop toch wat desinteresse en ik had het van Sonja ook verwacht. Maar dat bleek niet het geval. Geen gesprek na afloop en ook geen klik tussen ons twee. Maar zoals gezegd dat is persoonlijk. Ik ken genoeg mede-ijsberen die Sonja geweldig vinden. Maar ja, anders houdt ze het ook niet zo lang vol in GT.

In de weken en maanden later, als ik weer eens veelvuldig langs kwam in GT, benaderde Sonja mij nooit meer. Een echt zakenvrouwtje dat weet dat ik geen potentiele klant ben.

Stiffmaster
25 oktober 2005, 13:06
Ik ben het met de meeste wel eens Sonja is wild maar een tikkeltje te proffessioneel amigo`s, maar als je toch geil bent dan kan zij je er als geen ander van af helpen, bij deze Poolse is nagenoeg alles mogelijk :fuck: , toch ook voor mij niet iemand waar ik voor in de rij ga staan.

Randy
22 november 2005, 21:14
15 april:
Kort maar krachtig: een lekker ding! Een toppertje, en herhalingsgevaar groot.

Eerst in kino aangerommeld, toen sleutel laten halen, duurde wel 20 minuten!!! Ik dacht, we gaan 't wel afmaken in de kino, kwam ze net trots terug met sleutel!

Nog ruim een uur op de kamer, veel standjes en pauzes, geeindigd met een FT en vervolgens wederzijdse massage.

12 mei:
Ach, die lieve Sonja, ik kwam haar tegen toen ze binnenkwam na zessen, en ze wist nog wie ik was, met naam en al. Ik zei dat ik zeker met haar nog naar de kamer wilde 's avonds, en dat hebben we dan ook gedaan.

Woorden schieten te kort, anderhalve meter hoog, met prachtige lange haren, en een en al dynamiet op de kamer. Nadat we eerst buiten op het verwarmde terras elkaar nog warmer maakten... Een Amerikaanse ijsbeer zag het lachend aan, en we babbelden wat toen Sonja de sleutel ging halen. Zijn mening was: de 2e keer dat met met dezelfde dame gaat is beter dan de 1e keer.

Bruut onderbrak ik het gesprek toen Sonja aan kwam wiegen. Later heb ik het gesprek, moe maar voldaan, kunnen voortzetten :D . En zijn stelling bevestigd.

We hebben zowat alles gedaan wat de goden verboden hebben, en het was fabeltastisch! Sonja is een type dat er echt van geniet, en dan denk ik: waar heb ik dit aan verdiend... :D . We hebben ons feestje afgesloten met een wilde doggystyle, en daarna lekker liggen naknuffelen.

Volgende keer wacht ik haar op bij de deur, met een sleutel in de hand.... :D :D :D

Later zat ze in de pool met een ander willoos slachtoffer, en terwijl ze hem feilloos bezig hield, kon me nog een heerlijke lach toezenden. :smkiss:

19 mei:
Ik zat buiten op een ligbed te kleppen met een ijsbeer uit zuid-holland, komt Sonja naar buiten, struint op me af, gaat naast me liggen en begint op haar eigen wijze mijn aandacht volledig op te eisen. Voor degenen die haar kennen, jullie weten wat ik bedoel ;), de anderen komen daar nog wel achter.

We hadden nog een afspraakje van de vorige keer, en nu werd het tijd deze te vervullen. We hebben een uur lang elkaar flink verwend in de bungalow met spiegelplafond, deze keer met AV erbij. Cijfers blijven hetzelfde als vorige keer, en volgende keer? Dan gaan we verder waar we gebleven zijn.

Toppertje!

Randy
9 januari 2006, 14:13
Afgelopen zomer verschillende keren met haar de kamer opgeweest (als we al zover kwamen: Sonya ziet er geen been in ijsberen in de tuin of in de kino letterlijk te lijf te gaan) maar de laatste maanden was het er behalve wat wederzijds teasen, niet van gekomen. Eerst bij de sauna elkaar tegengekomen, later toen ik van Mona lag bij te komenin de kino. Sonya vond het tijd worden voor actie, ik nog niet. Sonya toog aan de orale arbeid, en ik onderging het gelaten. Sonya kreeg gelijk, en al vlot heb ik toch maar de sleutel gevraagd, er keken wel erg veel beertjes toe...

Op de kamer heb ik haar lekker haar ding laten doen, pijpen met ondersteuning van haar handje, tot het onvermijdelijke gebeurde, en we wederom met een FT eindigden. Lekker ding, Sonya, profi en lief en geil, in een fraaie verpakking.

Big30
30 juli 2006, 21:06
OK OK jij gemenerik! Ik zal het Sonja chapiter vertellen los uit de pols :D .

Ik geloof dat ik Sonja (me nog niet bewust van haar reputatie) voor het eerst spotte toen we toevallig rond zes uur onder de douche stonden, kwas eerlijk even sprakeloos, holyshit wat een lekker lijfje en lief gezichtje.

Even na 22u, had me net gedoucht na sessie 2 en stond met 099 wat te kletsen zag ik haar weer staan en zei tegen 099 jezus wie is dat man. Kreeg alles over haar te horen; beetje profi OK, maar kwa service top, misschien wat minder GFE, zo kreeg ik te horen.

Dame kwam er ook meteen aan en begon zeg maar zich licht onzedelijk maar wel opwindend te gedragen. Tsja had toch even recuperatie tijd nodig :hah: en afgesproken dat we elkaar even voor twaalven wel weer zouden treffen.

Ondertussen hoorde ik nog wat verhalen over Sonja en mijn interesse (niet alleen dat werd alsmaar groter). Het programma werd me ook wel duidelijk ;).

"Als door toeval" (tuurlijk niet!) trof ik haar even voor twaalven toen ik door de gang op weg naar de bar liep en begon ze voort te zetten waar ze oom 22u mee begonnen was.

Sleutel? Hhmm ja dacht het wel ;) . Nog snel even wat ijsbeertjes uitgezwaaid die vertokken en op naar de kamer.
Goed, dan de verleende service AV/FT, tsja lag voor de hand bij deze dame en daar kwam het ook van, was zonder in onsmakelijke details te gaan toch wel een ervaring die uitstijgt boven zeer goed :D .

Toen ik haar na afloop van het technische gedeelte wat over haar rug begon te harken zei "das mag ich gerne bitte gehe weiter", werd het half uurtje dus ook nog behoorlijk uitgebreid met een massage die begon boven op de rug van Sonja weet niet meer waar die eindigde :D .

Ze begon (ik mag me graag van de onnozele houden) ook te vertellen over waar ze woonde, hoe ze in het vak terecht gekomen was, wat ze vond van dat stelletje ongeregeld waar ik die avond mee verkeerde (was positief!) enfin en nog meer dingen die het vermelden niet waard zijn :cool: .

Zakenvrouwtje, profi? Ja natuurlijk is ze dat, hehe nog al wiedes zou ik zeggen. GFE ach ook wel een bietje hoor, maar als ik eerlijk ben liever de sex zoals die was met Sonja (hoe profi ze ook moge zijn) dan een maximale GFE want eerlijk gezegd is dat niet waarvoor ik naar gt kom!

Ik ging dus voor het Extended Service Program AV/FT, 125 Euro 30m en we zijn (wel getimed, profi eh!) in totaal 41m op de kamer gebleven.

Was een mooie afsluiting voor een geslaagde gt dag (toen wist ik nog niet hoe het even voor 02u verder zou gaan :madgo: )

Gr . B :wink:

(gemeen hoor willem :thefinger :teuflisch )

flens
7 augustus 2006, 20:59
Mich hat das ehemalige RTC-Mädel nach Strich und Faden verarscht. Übrigens habe ich in diversen anderen Foren exakt dieselben Dinge über sie gelesen, also meidet diese Frau.

Im Kino kommt sie auf mich, der gerade am Relaxen war, zu und fängt ruckzuck ohne Vorwarnung zu blasen an. Ich habe mich trotzdem zu einem Zimmerbesuch überreden lassen, wo sie mich in 2-3 Minuten per FN entsaftet hat. Sex unter Zeitdruck in Höllentempo mag ich nicht. Im Kino auf vollen Angriff, das ist wohl ihre Masche.

Ihr schreibt hier Polin, bei mir sprach sie Deutsch ohne jeden Akzent, ich bin mir aber sicher, dass es um sie geht.

Also paßt auf Euch auf !!!

Flens

Randy
7 augustus 2006, 21:54
Hallo Flens,

Jajaja, so etwas kann passieren mit Sonja. Man mag das, oder nicht. Ich habe selber sehr gute Erfahrungen gehabt mit ihr. Schade dass es für dich nicht gut war.

Sie ist Polnisch, aber das grosste Teil ihres Leben hat sie in Deutschland gewohnt.

Jack42
12 september 2006, 04:22
Ik wil aan haar niet teveel woorden vuil maken.
Ik vond het erg slecht allemaal en het was veel te veel afwerken. Ze wilde haar corsetje en slipje het liefst nog aanhouden en me vlug klaar pijpen.
Uiteindelijk heeft ze het afgemaakt met een nep FT en dan net doen of haar mondje helemaal vol zat. Jaja ze moet toch wat acteerlessen gaan nemen deze dame.
Ik stond al na een goede 20 min. buiten en ik vond het helemaal niet erg in dit geval.
Deze dame was één van mijn slechtste ervaringen in bijna 4 jaar Duitsland.

Wiederholungsfactor dus: nooit

Gr. Jack42

Gustomass
16 november 2006, 15:38
Afgelopen dinsdag voor een speciale missie naar Golden Time afgereisd.
Iets wat geen onderdeel uitmaakte van het programma was een samenzijn met Sonja..
Komt Gusto terug uit de Kino, nog glibberig van een heel diepe massage van Cubaanse Rosa, die hij een massage profundamente (je blijft bijleren) waarbij erg veel massage olie ingezet werd.
Nog niet eens bij de douches aangekomen, loopt Gusto Poolse Sonja tegen het lijf, uuh lijfke. Je raad het al... het immer gebruikelijke Naaahhhh komt uit haar mondje, dat zijn we inmiddels gewend, maar deze keer volgde er heel iets anders. "Naah, wann bekomme Ich méine Massage, niemals hasst du zeit für mich im Kino." Nou wat doe je dan. Juist, handdoekjes halen en er geen gras over laten groeien. Je wil zo een lief meisje toch niet teleurstellen. Toen ik terugkwam lag een voorgenietende Sonja in het hemelbedje bij de douches al op me te wachten.
Nou Gusto, daar ga je, nu eens geen gebruinde Latina, maar geef ook eens een Poolse blonde een goede beurt.....
Zo gedacht so Gemacht. Het meisje kleedde zich spontaan helemaal uit, ja helemaal, voor sex niet altijd nodig maar voor een massage.,...wat dacht je wat.
Nu lag daar een mooi lichtgebruind pools meisje, lekker rustig op haar buikje op me te wachten. Haartjes op een knotje zodat Gusto overal goed bij kon, jawel werkelijk overal.
Meisje heeft zich heerlijk gegeven alsof ze door een profi werd gemasseerd.
Niks profi, gewoon zoals Gusto het gewend is en anders niet. Ieder zijn eigen hobby.
Opvallend is dat Sonja, toch niet meer de allerjongste, een heel mooi en zacht huidje heeft, overal. Dat laat zich lekker masseren, hoewel Gusto iets voorzichtiger te werk moest gaan dan bij Rosa, die gewoon heel goed is gevuld. Heb Sonja een half uur lang heerlijk gemasseerd en daarbij iets meegemaakt wat je niet verwacht, wat je je niet kan voorstellen. Een Sonja die zich helemaal geeft, waarbij er een half uur lang geen woord uit haar mondje komt(ook niks anders overigens) en die heerlijk relaxed het ligt te ondergaan. Een half uur lang een rustige Poolse Sonja...
Voor wie de actieve Sonja een beetje kennen, zeker op de kamer,kan ik jullie zeggen. Es gibt eine andere Sonja.
Ja meisje , een mooie ervaring voor jou en een mooie voor Gusto zelf.

bis nächstes Mahl....naahhh..

Gustomass

little diablo
21 november 2006, 08:37
ach ja ik ben nu toch aan het plakken,en Gusto mijn ervaring was toen in die vroege lente ook heel goed;)

7 mei 2006
Bij mijn onverwachte bezoek 7 mei,voor de eerste keer de kamer opgezocht met Sonja Natuurlijk kende ik haar verschijning wel maar nog nooit was het van een kamer bezoek gekomen :rolleyes: Nou ik heb het geweten,ze nam van begin af aan gelijk het initatief en een dominante rol aan(positief) Dat is ook wel eens lekker. Ze heeft me eerst supers oraal verwend:p en dat deed ze zo heftig dat al het bloed uit al me delen van me lichaam ontrokken werd :blow: Wat was dat goed. Vervolgens zij mij en ik haar in allerlei posities gelegd en er samen heerlijk van genoten. Ook haar lichaam trilde gewoon van genot Ze heeft me uiteindelijk oraal tot een heerlijke ontlading gebracht En ik moet zeggen dit is absolut een van haar specialiteiten:freu: Het is er een die veel energie heeft en veel energie van je vergt

Saluti L Diablo

Carpe Momentum
21 november 2006, 15:30
recensie van 13-11-2006

Inderdaad. Sonja wordt hierboven perfekt beschreven. Zij was de vierde van mijn eerste avond ...."de avond dat GT Juncky weer écht jarig was". eerlijk gezegd was het met de derde niet goed gelukt en om daar maar meteen overheen te stappen, lag ik een kwartiertje later dus met Sonja3 aufs Zimmer. Aangezien mijn lichamelijke gesteldheid niet meer was zoals aan het begin van de avond, kruiste ik op haar zéér uitvoerige menukaart het vakje FT aan. En eerlijk is eerlijk, dat werd tot in de perfektie uitgevoerd. Ok ze mag dan wat professioneler zijn dan anderen, toch neemt ze zeker wat tijd voor een aftertalk. Op die manier ga je (voor mijn gevoel in ieder geval) veel beter van de kamer. Herhalingsgevaar is er voorlopig niet (denk ik). Dit legt echter niet aan haar, maar aan de overgrote keuzemogelijkheden van GT.

flens
25 november 2006, 22:39
Hab ich's richtig verstanden ? Sonja ist nicht mehr im GT ?

Ich kann nur sagen, Gott sei Dank ist die Abzockerin weg.

Warum denn, kann das mal einer übersetzen ? Ging sie freiwillig, oder gab es zu viele Beschwerden ?

Azrael
11 december 2006, 09:53
Ik was gisteren ook wel verrast haar hier te zien. Maar na van mijn schrik te zijn bekomen haar toch maar snel de sleutel laten halen. Mijn vorige bezoekje aan een kamer met haar stond me nog redelijk vers in het geheugen. Ik heb er dan ook geen spijt van gehad. Weer een heerlijk half uurtje met haar doorgebracht, waarbij ik weer explosief tot een ontlading ben gekomen...:D :rubbel:

Gustomass
17 februari 2007, 22:02
Gisteren heeft Gusto zijn gebruikelijke wandelroute weer afgelegd. Deze leidde wederom eerst naar GT om daar eerst de grootste honger te stillen. Nog Muchos Gracias Marina voor je fantastische performance......increible mi muchacha bonita....

Daarna afscheid genomen van een hele groep van Nederlandse ijsbeervrienden. Enkelen hadden eerder op de avond te kennen gegeven om in de loop van de avond ook naar Living Room te verkassen, maar ijsberen staan er nu eenmaal niet bekend om altijd de daad bij het woord te voegen. Ningun problema para mi.
Wel zadelen ze je op met een reeks verzoeken om die en die dame in Kaarst de groeten te doen. Daar kan Gusto nog wel aan beginnen, als ze maar niet vragen om alle acties die ze met die en die dame hadden willen doen om die voor hen te gaan waarnemen...

Na een ritje van 22 minuten aangekomen. Amper binnen en nog voor je de gelegenheid krijgt je berevel aan te gaan trekken, komt een zekere Sonja je al tegemoet gerend, ze wil immers de andere dames vóór zijn. ( Jullie kennen Sonja toch nog wel hopelijk???).
Haar maar direct de groeten gedaan van Caligula en nog enkele andere GT-Junkys die onze GT Sonja zo node missen moeten....
Sonja ook op de hoogte gebracht, in opdracht van, dat de foto serie op de Golden time internet site zo goed gelukt zijn , mede door , of is het voornamelijk door haar toedoen ...
Foto's van een mooie middag/avond deze zomer waarin 2 pornosterren kwamen opdraven om ons arme beertjes te komen opwarmen. Een feest dat uiteindelijk zo goed gelsaagd was omdat halverwege één van de 2 ingehuurde pornosterren de matras verliet omdat onze eigen Golden Time Sonja de show in feite overnam... ...en hoe. Onze eigen GT-Sonja die zichzelf ten beste gaf, zoals ze dat eigenlijk altijd doet. Sonja is Sonja zoals ze is. Het mag klicken of het mag niet klicken, een fenomeen is ze wel en een fenomeen dat best af en toe in Kaarst vreemd mag gaan, maar eigenlijk een fenomeen dat gewoon weer snel terug zou moeten kunnen komen naar haar "thuis" . Sonja hoort bij GT zoals Jenny bij Xanten hoort. Sorry voor deze uitwijding maar de insiders weten nu exactamente wat er bedoeld wordt.
Sonja is overal zichzelf, in Kaarst niet veel anders dan in GT. Oh ja, toch wel. In Kaarst placht Gusto een Solariumbeurtje te nemen, om zijn witte ijsbeerhuidje wat op te bruinen. Anders is het contrast met die mooie Latina color zo groot nietwaar?? Als Sonja's en Gusto's projectje mag lukken, wil ze me een keer komen verwennen ....onder het solarium...... is weer eens wat anders dan op de WC. See U on Tuesday De Cock..
Ik zit er serieus aan te denken om niet zo lang te wachten en Sonja eens te vragen of ze in is voor iets aparts...Haar antwoord kán dan gewoonweg geen nee zijn.

Vannacht thuis gelijk de GT-site foto's bekeken op www.goldentime.de en genoten van de foto's. Als je mijn recensie van juli erbij leest heb je exact een verslag erbij van hoe het was, athans hoe Gusto het heeft ervaren. Je kan natuurlijk ook je eigen verhaal bij de plaatjes maken. Je kan dat verhaal ook op het forum zetten. hebben alle berino's er gelijk plezier van.
Gisteren was zon beloofd maar kwam ze niet helemaal door, anders was dat de eerste middag geweest voor een uurtje Golden Time Solarium in de tuin. Deze zomer hopelijk nog vele middagjes zon in de tuin. Maar, wat is een zomerse dag in de GT tuin zonder...Sonja...
Kun je als verwende ijsbeer niet op een ligbank plaatsnemen en genieten van een schouwspel aan de andere kant van de vijver, jawel , op dat bootje, met die matras, waarop Gusto deze zomer Sonja in de weer heeft gezien met een ijsbeer . Deze is helemaal ontdooit, ja eigenlijk gesmolten naar de douches gegaan. Zie een van mijn zomerGTreports. Als Sonja niet terugkomt kan dit Sonja-op-de-boot-met-ijsbeer-schouwspel niet doorgaan......

Missen we Sonja.......Ik niet echt zij hij stoer,ik zie haar regelmatig in Kaarst. trouwens gisteren mijn 10e bezoek jubileum gevierd..
Maar , wat zien we in GT zo graag op dit moment. Ok, we worden bestookt met iedere keer maar weer een hele batterij aan nieuwe dames, die snel binnenkomen en vaak (al dan niet helaas) na enige dagen weken weer bij een volgende club worden gestationeerd. Wat een net woord in dit verband..
Tussen al dat nieuwe spul valt wel op dat je regelmatig weer oudere sterretjes en toppers terugziet in GT.
Tussen de vaste dames dan die ons al enkele jaren trouw zijn .Waarvoor onze dank.

Zouden we binnenkort in het kader van deze Come-Back-to-Golden-Time-Revival ook niet eens het snoetje(en niet alleen dát) van ons aller Golden Time Sonja weer eens terug kunnen zien.......
Aan Sonja zal het niet liggen, evenmin als aan Gustomass...

Only Time will tell....

Dodsje dobsje Sonja.. (Goed, goed Sonja, hopelijk heb ik het goed geschreven)

Hasta Pronto Sonja en el Golden Time Paraïs...

Gustomass.

seksenfun
23 maart 2007, 17:07
.... nu moest ik toch wel echt op adem komen. Maar na wat aan de bar geschouweld te hebben (en gedronken ) even de beentjes wat strekken. Wat rondgelopen. Even de seksbios in. En na een tijdje verlaten. Toen ik de deur opendeed: oeps - boem, overvallen door Sonja. Ze vroeg of ik een lekkere pijpbeurt wou. Ik zei dat ik nog niet zo lang van de kamer was en dat ze wel heel veel geduld zou moeten hebben om me te doen ontploffen. Maar ze wou er kost wat kost de tijd aan besteden. Vooruit dan maar. Wel ze had het halfuurtje zo goed als nodig. Goh, wat was dat zaaaaalig. Nog nooit zo'n goeie pijpbeurt gehad. (1 keer bij een privé, heel lang geleden wel) Maar wat nu zo speciaal was, is het feit dat ik (doordat het de vijfde keer al was vandaag) héél lang op het bijna-extase-moment bleef hangen. Jongens dit is een gevoel.... dat moet je meemaken. Zij was er ook op geen enkel moment verveeld bij. Integendeel, mij nog heel geil aankijken ook. (ik betaalde 75 voor dit halfuurtje vanwege pzc, maar ze was het méér dan waard)

Binky007
20 mei 2007, 20:43
Over Sonja had ik al veel gelezen, dus wist zo’n beetje wat me te wachten zou staan.
De laatste weken haar regelmatig gezien, en was eigenlijk toch wel een beetje van
plan een keer met haar naar de kamer te gaan.
Gisteren had ik wat moeit een laatste date naar mijn zin te vinden, :mad:
en liep toen weer maar eens een keer de Kino in.
Hier waren nog 2 mensen aanwezig, de mannelijke persoon 1234
en de vrouwelijke persoon Sonja.
1234 had volgens mij wat moeite Sonja af te wimpelen en zei toen tegen haar,
ga maar naar Binky die is geil. :eek:

Dus Sonja naar mij, het liefst heb ik een beetje rustige start,
maar dat is bij haar volgens mij niet mogelijk. :nee:
Al heel snel werd mij IJsberenvel opengereten, en werd naar kleine Binky gezocht
Kleine Binky verdween al snel in het mondje van Sonja :wink:
Toen ze me begon te pijpen, het pijpen ging allemaal wat te snel en met weinig
gevoel, en redelijk veel gebruik van handen, ik had verwacht dat ze dit beter kon,
Ik heb haar toen gevraagd het wat rustiger aan te doen en het alleen met haar mond
te doen, en haar handen weg te laten.
Toen kwamen haar kwaliteiten naar boven. :freu:
Lekker diep pijpen, handjes werden weg gelaten,
en ik hoefde geen enkele aanwijzing meer te geven,

Na genoten te hebben van een heel goede pijpbeurt, :lostit:
Sonja kleine Binky maar laten voorzien van rubber,
en haar gevraagd om zich over kleine Binky heen te schuiven.
Sonja heeft me toen heel lekker en afwisselend te geneukt, tot ik klaarkwam.

Sonja, Leuke meid, ziet er goed uit en Seks met haar is dik in orde.

Zal ik zeker nog een keer met haar herhalen

Binky :wink:

Rex
30 juni 2007, 10:54
Gisteren in YY met de Poolse Sonja die met name in GT aktief is geweest en ook nog ff in PHG.

IK zal het kort houden,leuke spontane meid, geen slechte service, maar veel te profi......................

Big30
20 oktober 2007, 01:59
Toen ik me even voor elven omkleedde kwam Sonja nog even langs voor een praatje "du hier?", waarop ik gevat antwoorde "du hier?" (ben soms toch zo'n lolbroek he :D). Ik ben ondanks dat vele ijsbeertjes een andere mening zijn toegedaan toch een die-hard Sonja fan maar zelfs Sonja kon me niet op andere gedachten brengen.

Dit schreef ik op Maandag 11-12-2006 ;)! Ik herinner me die Zondag avond 10-12-2006 nog heeeel goed ;).
Kwam na lange tijd Sonja weer eens tegen ;)!

En nog een dame, trouwens :p! Maar Sonja vindt Big30 is Ok, superprofi maar so what :p:hah::freu:!

Groet,
Big30

seksenfun
16 november 2007, 13:52
Om wat uit te rusten maar naar de kino geteend. Er speelde overigens weer zo een film die eerder om flink mee te lachen :hah: was dan dat je er opgewonden van werd. De kino lag behoorlijk vol met ook enkele dames (o.a. de duracell-batterijtjes en Diana). We waren met z’n allen dus precies naar een komische film aan het kijken. Best plezant.
Maar toen kwam Sonja binnen :eek:. De man naast mij was al bezig met een dame, dus ik was de volgende. Ze vroeg of ik geil was. Ik zei dat dit filmpje daar zeker niet voor zorgde. Ik wist toen al dat een heerlijke FT me te wachten stond. Sonja maakte er helemaal geen probleem van om een live act met me op te voeren. Ik ben daar niet zo direct een voorstander van, maar zij doet je alle eventuele schroom hieromtrent snel vergeten. Dus het gebeurde gewoon in de kino. Bij Sonja mag je geen gfe verwachten, wat ik eigenlijk wel verkies. Maar zij is op haar manier zó goed en zó mooi… dus laat maar komen :rolleyes:.

quitje
3 maart 2008, 17:14
Effekens aan het recuperen in de bios toen lieve mooie Sonja met lichtende schoentjes zag passeren. Tja de zin kwam opnieuw ... :lostit: Begon al lekker te pijpen in de bios en daarbij opteerde ik voor een kamer omdat ik het vervolg al in mijn gedachten had...:smile2: In de kamer werd ik zo lekker gepijpt dat ik een lekkere ft in mijn gedachten had. Maar wat een ft, deze oversteeg werkelijk de films in de bios : het sperma droop werkelijk van haar gezicht, onvoorstelbaar...:plapper: Kijkt je nadien nog ongelofelijk geil aan... Nadeel : bij het beffen rook ik niet aangename geurtjes, spijtig, doch een super-pijp-ft-ervaring

seksenfun
5 maart 2008, 20:29
Dan meent ze het nog ook.

"Van in het begin viel me één dame erg op in LR, het leek wel een kloon van Sonja uit YY, dezelfde manieren, nooit lang op een plaats kunnen blijven, steeds op haar manier rond lopen, de manier van bewegen, het was helemaal Sonja maar ze heet Nathalie", zo vertelde Zeppos en zo ervaarde ik het ook. Dus vertelde ik het Sonja de volgende keer in YY maar.

Ze zei dat ze dan maar eens moest gaan zien.... :smile:

Zijn er dan nu 2 Sonja's in LR? (oeps, concurrentie)

zeppos58
19 maart 2008, 01:24
Sonja in LR tegen het lijf gelopen dinsdag, en nog een ggoede sessie gehad ook.
De komende weken zal ze niet meer in YY te vinden zijn, LR is nu haar voorlopige vaste stek. Maar ze komt ooit nog naar YY zegt ze.
Ze is dus dagelijks in LR vanaf omstreeks bij benadering 19 uur of ietsjes later

seksenfun
19 maart 2008, 18:46
Gisteren met Nathalie naar de kamer geweest. Een kloon van Sonja. En zij kende Sonja ook. "Ze werkt nu hier", zei ze. Dus met wat geluk kon ik Sonja eens aanvallen (lees verrassen), i.p.v. zij mij :smile:. Ze was net wat lekkere verse fruitsla aan het verorberen met haar vriendin. Ik kreeg ook enkele stukjes :smile:.

zeppos58
19 maart 2008, 21:15
Ik had ooit een “vluggertje” in één van de hutjes in het natte gedeelte van YY met haar. Het ging echt toen voorruit want ik had niet zoveel tijd meer die dag.
Nu liep ik ze letterlijk tegen het lijf aan de uitgang van de Kino in Living Room. En wat ze kwam zoeken daar, antwoordde ze dat het niet altijd YY moet zijn, en dat ze een tijdje LR wel zit zitten en dat ze binnenkort een bezoekje Villa Vertigo op haar agenda gaat inschrijven. En dat ze meestal pas rond 19u zal aankomen in LR en dat ze zin had en ik ook en dat we begonnen tongzoenen daar in dat deurgat en ze meteen onder mijn badjas grabbelde en we dus voor een uur goede seks op een kamer zijn beland.
Sonja is voor alles in, na een lekkere pijpbeurt van haar kant, en een befbeurt van mijn kant, had ik al een vinger in haar kontje en één in haar kutje zitten toen ze met een Duits Pools accent voorstelde om haar kontje te neuken. Ik wees haar op de enorme omvang van kleine Zeppos maar ze wimpelde dat bezwaar meteen weg. Anaal met Sonja en het spande geweldig, het gaf me zo een intens gevoel dat ik enkel minuten later al het rubbertje vulde, het was mijn 4de lading al, en ik dacht dat het nu wel echt over zou zijn. Maar dat was buiten Sonja gerekend. Normaal neem ik tussen 3 en 4 ½ Viagra of Kamagra, maar ik nu toch moeilijk naar mijn locker lopen, en een half uur op de werking wachten. Daarbij ik vond het al welletjes voor een doordeweekse dag, en donderdag stat Villa Vertigo op het programma, ik moest nog iets over houden voor dan.
Maar Sonja streelde zoende friemelde geilde me helemaal op en kleine Zeppos nam weer zijn XXL positie aan. Hij verdween gedeeltelijk in Sonja’s mondje (helemaal dat is enkel Princess Simone Brunette en Lientje gegeven). En dat Sonja pijpen kan weten we al langer.
Ze had haar werk, want snel zou het niet gaan, daar had ik haar van verwittigd, maar ze is zo vakkundig en heeft zo een doorzettingsvermogen dat ik een tijdje later haar mondje vulde met een nieuw kwakje. Zeer geil zicht toen zen een druppel sperma van haar onderlip likte en nadien alles netjes in een handdoek deponeerde.
We hebben nog wat na gepraat, geknuffeld, gespeeld en lekker gek gedaan. Ik heb gisteren een andere kant van Sonja leren kennen, een leuke gezellige kant. Uiteindelijk een dik uur op de kamer geweest. Kostprijs voor dit lekkers 150€ maar dat is het normaal tarief toch
50 eerste 1/2u 25 2de 1/2u 25 voor FT (KIM) en 50 voor anaal. De rekening klopte 100%
Stel u voor dat we donderdag in VV haar weer tegen het lijk lopen, dat zou pas toeval zijn.

gignnl
28 maart 2008, 17:31
en gisteren was ze weer in yy aan den lijve kunnen ondervinden....:lostit:

seksenfun
28 maart 2008, 21:33
Net als ik overigens ;). YY draagt blijkbaar toch haar voorkeur.

Goed dus, sauna, kouddompelbad en tijdens het afdrogen overviel Sonja (weer in YY) mij. Beetje wild en lichtjes sm-minded. Was best geil. En iedereen maar kijken hoe we daar tekeer gingen als een wild zot stel. Van opwinding het trapje afgerend en naar een hutje gelopen. Nog heerlijk gepijpt geworden door haar….
Nadien voor het eerste een super lekkere massage gekregen van Sonja. Een andere kant van haar ontdekt dus. Ze doet dat erg goed, niet enkel de rug, ook alle andere spieren: beenspieren, kuiten, buik… én ook je jongeheer krijgt een erotische massage. Dit leidde tot een FT. Geef nu toe, da’s nog eens iets anders hè; een massage met FT afhandeling J. Voor Sonja haar doen, 1,5 u.-sessie, zoveel tijd nemen, nog niet snel geweten. Allicht speelde de mindere verhouding mannen tot vrouwen een rol. Inmiddels telde ik al meer dan 40 vrouwen.

zeppos58
29 maart 2008, 13:34
waar moet je Sonja nu plaatsen, ze verwisseld sneller van club dan de meeste mannen van onderbroek. :rofl:

Twinangel
7 april 2008, 15:28
Sonja ziet er veel beter uit nu ze wat is aangekomen.

longdivision
8 april 2008, 11:54
Ze was zondag aanwezig in YY. Ik bedenk me opeens dat ik teveel van die meiden 'ken' :D

seksenfun
11 juni 2008, 19:36
Na 10’ kreeg ik het bezoek van Sonja, op mijn verzoek ;). Ze vroeg wat de bedoeling was. “Om mee wat in de sauna te komen zitten”, zei ik. Dat deed ze. Echter niet zomaar. Ze vroeg of ik niet graag gepijpt wou worden in de sauna. Daar moest ik even over nadenken, héél eventjes maar hoor :rolleyes:. Hoewel het mij een kick gaf en geil leek, had dit minder resultaat dan je zou denken. Je vraagt aan je lichaam al zo veel inspanning en kracht om die warmte te trotseren dat nu nog een flinke reactie verwachten van je elfde vinger wat veel gevraagd is van je lichaam. Het was dan ook al avond, nog niet zo lang geleden goed gegeten….
Na een vijftal minuutjes moest ik Sonja er bovendien op wijzen dat ik nu wel echt uit de sauna moest. Ik kon het niet meer houden en dat ik een duik in het zwambad nodig had. Een andere ijsbeer in de sauna zei aan Sonja dat ze hem ook wel mocht pijpen in de sauna. De profiteur. Maar dat pakt uiteraard niet bij Sonja :hah:. Zoals gezegd ging ik van de sauna naar het zwembad. Sonja zou gewoon op me wachten. Toen ik eventjes heerlijk aan het zwemmen was kwam Sonja eraan. Aan Dupke had ik gevraagd of hij voor mij een handdoek wou gaan halen omdat ze de mijne gepikt hadden. Hij had er twee genomen. De eerste had Sonja al gepakt om haar af te drogen in de douche, de tweede pikte ze in om aan het zwembad op een ligzetel te gaan liggen. Gelukkig kreeg ik die handdoek weer van Sonja toen ik uit het zwembad kwam. Ik droogde mij af en vervolgens zetten we ons pleziertje verder in een vrij hutje in het natte gedeelte. Na de massage van gisteren had ik best zin om nog eens een massage te krijgen, van Sonja. Ze volgt daar immers les in en dat merk je wel. Tijdens zo’n massage, helemaal ontspannen, was het weeral geen enkel probleem om seksueel helemaal opgewonden te geraken. Een FT was dan ook het gevolg op het einde van de massage.

bobdeloper
13 juni 2008, 21:56
Ik was nog geen 15 min. aan het bijkomen van een sessie toen blonde Sonja naast me kwam zitten en geile dingen in mijn oor begon te fluisteren. Was snel door haar overgehaald en ben met haar een kamer gaan zoeken. Ze is mooi en aardig, maar kwam toch ook wel routinematig/zakelijk over. Ze stelde voor om in haar mond klaar te komen (25 euro) dit leek mij wel een goed plan en stemde in. Achteraf spijt van, tijdens het klaarkomen tikt ze een beetje met je eikel tegen haar kin aan, niet lekker diep achter in die keel of zo....
Al met al geef ik haar een krappe voldoende....

Steven_69
27 juni 2008, 18:16
Die Sonja lijkt me wel het type om een hele hoop ijsberen per dag af te haspelen. Ze doet alles wel goed tot heel goed maar je hebt de indruk dat ze hetzelfde tafereeltje voor de 1067ste keer afspeelt, heel weinig "Erlebnisgefühl". Volgens mij een echte one-timer, heb haar wel 2 keer gehad omdat ze juist op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was maar voor een 3de keer bedank ik toch vriendelijk doch kordaat ;)

zeppos58
27 juni 2008, 19:03
Die Sonja lijkt me wel het type om een hele hoop ijsberen per dag af te haspelen. Ze doet alles wel goed tot heel goed maar je hebt de indruk dat ze hetzelfde tafereeltje voor de 1067ste keer afspeelt, heel weinig "Erlebnisgefühl". Volgens mij een echte one-timer, heb haar wel 2 keer gehad omdat ze juist op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was maar voor een 3de keer bedank ik toch vriendelijk doch kordaat ;)

Zo is ze inderdaad en let op, ze spreekt het niet maar verstaat het wel, de Nederlandse taal, en tot mijn spijt ondervonden dat onze taal zeer goed begrijpt, een beetje te goed zelfs .:rolleyes:

seksenfun
27 juni 2008, 19:59
Kan ik van meespreken. Ik was een in het Nederlands over haar bezig, ze was vlakbij en wees me er lachend op dat ze het allemaal verstaat. Sindsdien weet ik dat ze Nederlands verstaat. Ik verschoot wel effe, hoewel ze het mocht horen, het was geen vuile roddel of zo ;).

Silvester
28 juni 2008, 11:32
....maar je hebt de indruk dat ze hetzelfde tafereeltje voor de 1067ste keer afspeelt....
Deze opmerking mag wat mij betreft voor "het understatement van het jaar" gaan....:freu:

Of er ook een prijs aan vast zit horen we wel van Willem...;)

:plapper:

seksenfun
28 juni 2008, 15:01
Ik wil hier niet voor duivel :teuflischspelen maar wil deze beweringen toch wel sterk ontkrachten. Het hangt er maar gewoon van af hoe je haar benadert. Ik ben niet altijd 'in de mood' voor haar maar heb met haar nog nooit enig automatisme ondervonden, integendeel. Ik ken haar dan ook al eventjes. Misschien vindt ze me tof :D.

Picasso 1
28 juni 2008, 18:41
Die Sonja lijkt me wel het type om een hele hoop ijsberen per dag af te haspelen. Ze doet alles wel goed tot heel goed maar je hebt de indruk dat ze hetzelfde tafereeltje voor de 1067ste keer afspeelt....

Euh, je bedoelt dat voor de zoveelste keer weer wordt :love:, en :fuck:, en :Xrated:en :blow: en dat je achteraf :snoopysle.

Goh, het was weer niks... :D.

RAUL7
29 juni 2008, 11:58
Misschien vindt ze me tof :D.

Of misschien is zij ook op zoek naar GFE+? :smile2::smile2::smile2:

:wink:

seksenfun
29 juni 2008, 16:36
Of misschien is zij ook op zoek naar GFE+? :smile2::smile2::smile2:

Ik meld jou in alle exclusiviteit onze trouwdatum :thefinger.

seksenfun
6 juli 2008, 13:29
Na het avondeten maar wat gaan broebelen om het eten de kans te geven wat te zakken. Een andere beer nam even later plaats in het andere broebelbad. We praatten wat. Na een tijd kwam beruchte Sonja aangewandeld. Ze onderbrak ons en vroeg zo verleidelijk mogelijk of dat ze bij in het bad mocht komen zitten, bij mij. “Nee, nee”, poogde ik. Wat in eerste instantie lukte :smile:. Op de lange duur niet meer. Liet mijnheer de andere ijsbeer me toch wel alleen met haar zeker. Meestal komt Sonja naar me toe op de meest onmogelijke momenten. Als ik zo goed als net van kamer af ben, met name. Deze keer had ik nog geen seks gehad en was het toch al zeven uur voorbij. Je begrijpt dat het niet lang duurde vooraleer zij erin geslaagd was om mijn lul lekker te doen groeien. Heerlijk tongzoenen, lekker bij mekaar wat friemelen onder water en daarna ging Sonja over tot actie. ‘Lekker pijpen’ om het maar haar woorden te zeggen. Ja, héél lekker was dat ;). We moesten na een tijdje wel afzakken naar één van de hutjes onder de HWP’s omdat ik anders mijn goedje in de HWP had gekwakt, vrees ik. In het hutje zetten we dan onze actie verder. Aan ‘lekker neuken’, om weer maar eens haar eigen woorden te gebruiken, zijn we niet toegekomen. Ondanks dat alle beveiliging netjes klaarlag. Ik heb haar gewoon laten proeven van mijn zaad. Het was zó zalig. Ik liet haar dus maar begaan :rolleyes:. Nadien heb ik haar een massage gegeven, kwestie van de rollen voor een keer eens om te draaien. Pfff… is dat karwei in die warme omgeving van het natte gedeelte. Ik zweette er helemaal van.
Met Sonja heb ik een weddenschap aangegaan. Wie volgende keer de sterkste zal zijn als ze me komt verleiden. Ze is er rotsvast van overtuigd dat zij de winnares zal worden. Waar heb ik dat nog al eens gehoord? Als ik een weddenschap aanga durf ik die al wel eens winnen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=81476&postcount=27).

alcla
9 augustus 2008, 20:55
weet er soms iemand wanneer deze dame aanwezig is in de yin yang?

zeppos58
9 augustus 2008, 22:01
weet er soms iemand wanneer deze dame aanwezig is in de yin yang?
Dat weet je NOOIT want Sonja beslist op het moment zelf waar ze naartoe gaat. Maar ze is er bijna nooit voor 17u en omstreeks 23u is ze meestal terug weg.

mjgl_39
9 augustus 2008, 22:11
Sonja was vanavond (zaterdag) aanwezig.

seksenfun
6 september 2008, 12:30
Ondanks dat Sonja niet zo direct mijn type is, heeft ze het toch wel al mooi klaargespeeld om met mij op regelmatige basis een kamertje te delen. Vandaag was het niet anders. Ik zat even alleen in een sofa in de bar en al snel had ze dat gezien. Sonja heeft eksterogen :eek:. Ze plofte haar op mijn schoot, begon te kussen en te tongzoenen en grabbelde naar mijn edele delen. Ik liet haar wel verstaan dat ik niet zo’n zin had om nu met haar te gaan kameren. Dan haalde ze maar een andere tactiek boven. Ze wou me een massage geven. Nu begon ik te twijfelen. Ik weet dat ze dit zeer goed doet. Ik zei haar dan ook dat het een stevige massage mocht zijn en geen gestreel. “Geen probleem”, zei ze, “en wat er van volgt zien we nog we”. Met deze woorden vertrokken we naar een hutje. Ik heb een hele goeie massage genoten. Wat kan het toch heerlijk zijn om door zo’n mooie dame gemasseerd te worden. Dit alleen gaf bij mij al reactie. Na de rugmassage vroeg ze om me om te draaien en of ik zin had in een pijpbeurt? Ik kon dit gezien de omstandigheden tussen mijn benen moeilijk ontkennen dus liet haar maar begaan. Het was zoals aangekondigd in de sofa nog wat snel. Ik heb verschillende keren op het punt gestaan om te ontploffen… maar hét kwam niet. Toch wel een heerlijk gevoel erbij gehad en een FT-ke bespaard :D. Ze vroeg nog of ik haar ook een massage wou geven. “Jij kan dat goed”, zei ze. Dat kan allemaal wel zo zijn maar het halfuur was om. Al lachende vertelde ik haar dat ik dan meer zou moeten betalen…. “Ah ja”, zei ze. Een compromis zat er niet in. Dan maar geen massage voor haar :p.

foots
6 september 2008, 14:27
Kijk dat vind ik nou een echte vent, galant om zijn lief te masseren, maar niet zo gek om daar dan voor te gaan (bij)betalen.

Groet, Foots :wink:

Big30
18 oktober 2008, 13:30
Sonja gisteravond in de Villa gespot! Haar vergeten te vragen wat haar naam in de Villa is, zal wel niet Sonja zijn want daar hebben we er al 1 van in de Villa ;).

:wink::wink:

seksenfun
19 oktober 2008, 20:37
Sonja zit terug op haar vetrouwde stekkie: Yin Yang.

Gustomass
19 oktober 2008, 20:46
Sonja zit terug op haar vetrouwde stekkie: Yin Yang.

Hoi SexenFun,
Gustomass kent Sonja al vanaf zijn saunaclub ontmaagding in Golden Time.
Heb haar daarna nog váák gezien, héél vaak zelfs, maar heb haar nog nooit zien zitten....Sonja,always on the run behalve toen ik haar op één van haar laatste, zo niet haar laatste dag in Golden Time heb mogen masseren... Wederom een unicum, zo bleek al gauw, Sonja die 45 minuten stil ligt op een hemelbed in Golden Time....

Een klein ingetogen inwendig eurekaatje bij Gusto... een stilliggende Sonja onder handen mogen nemen....

Gustomass die af en toe in de oude ijsberen-memory-buidel graait......

seksenfun
19 oktober 2008, 21:16
Sonja is een bezig bijtje maar Sonja laat soms toch ook wel de boel voor wat ie is, tegenwoordig. Ze lag zaterdag bij me in de kino, ze komt broebelen in de HWP met me en stopt de tijd een uurtje om mij een heerlijke massage te geven met haar gekende wijze van eindigen ;).

zeppos58
1 februari 2009, 12:40
Om wat uit te rusten maar naar de kino geteend. Er speelde overigens weer zo een film die eerder om flink mee te lachen :hah: was dan dat je er opgewonden van werd. De kino lag behoorlijk vol met ook enkele dames (o.a. de duracell-batterijtjes en Diana). We waren met z’n allen dus precies naar een komische film aan het kijken. Best plezant.
Maar toen kwam Sonja binnen :eek:. De man naast mij was al bezig met een dame, dus ik was de volgende. Ze vroeg of ik geil was. Ik zei dat dit filmpje daar zeker niet voor zorgde. Ik wist toen al dat een heerlijke FT me te wachten stond. Sonja maakte er helemaal geen probleem van om een live act met me op te voeren. Ik ben daar niet zo direct een voorstander van, maar zij doet je alle eventuele schroom hieromtrent snel vergeten. Dus het gebeurde gewoon in de kino. Bij Sonja mag je geen gfe verwachten, wat ik eigenlijk wel verkies. Maar zij is op haar manier zó goed en zó mooi… dus laat maar komen :rolleyes:.
oeps

zeppos58
25 maart 2009, 00:51
Ze was donderdag wel in Living Room.
Het kan zijn dat ze nog steeds veel doet maar volgens mij is ze wel anders geworden.

Duidelijk dat je Sonja zowat overal kan tegenkomen. Dinsdag liep ik ze letterlijk tegen het lijf in....... Mexico eueueuee Acapulco (toch bijna hetzelfde niet ?)

onzo
25 maart 2009, 08:10
Duidelijk dat je Sonja zowat overal kan tegenkomen. Dinsdag liep ik ze letterlijk tegen het lijf in....... Mexico eueueuee Acapulco (toch bijna hetzelfde niet ?)

euch.... kapitein ..??
was dat bij jou ook niet op donderdag?? :D:D

thesickboy
25 maart 2009, 08:15
Was een paar weken geleden voor het eerst sinds lange tijd (voor mij toch) opnieuw te vinden in GT.

Wat me opviel is dat de dame ondertussen best wat kilootjes is aangekomen. Ze is nog steeds slank maar het 'superstrakke' van vroeger is verdwenen. Ik heb ook de indruk dat de jaren en de 'kilometers' hun tol beginnen eisen op vlak van de looks van Sonja.

Desondanks blijft de dame wel pure seks uitstralen. 'Dame' is allicht wel het verkeerde woord voor dit vrouwpersoon.;)

zeppos58
25 maart 2009, 10:12
euch.... kapitein ..??
was dat bij jou ook niet op donderdag?? :D:D
Dagen gaan snel, auto ook, gisteren binnen gewipt in AC met grote tevredenheid van Tessi

Mauriceyep
27 maart 2009, 22:31
Inderdaad in Acapulco gesignaleerd vandaag. Sinds GT (3 jaar geleden ofzo) had ik haar niet meer gezien, de nodige kilootjes extra en dat doet haar goed :)
Ze had weinig klanten vandaag en de oude Sonja die af en aan loopt naar de kamer heb ik niet gezien .. ze zat rustig op een bankje, alleen :eek:

MiniME
28 maart 2009, 09:40
Heel goed om te zien dat Sonja (die nu Cora heet in AC!) flink wat aangekomen is. Heel jammer dat de ijsberen niet weten welke wervelwind er in deze vrouw schuilt, want zoals door MY al gememoreerd zat ze vrij werkeloos op de bank de hele dag.

Gustomass
28 maart 2009, 09:48
Heel goed om te zien dat Sonja (die nu Cora heet in AC!) flink wat aangekomen is. Heel jammer dat de ijsberen niet weten welke wervelwind er in deze vrouw schuilt, want zoals door MY al gememoreerd zat ze vrij werkeloos op de bank de hele dag.

Klopt helemaal.
Beetje jammer dat in Acapulco de dames geacht worden om niet( al te opvallend) te animeren en op jacht te gaan.
Laat dat nu een van de vele sterke punten van Sonja zijn...
Dat hóórt gewoon bij Sonja.
Denk persoonlijk dat Sonja het niet lang zal volhouden in deze club. Jammer overigens voor ons en voor haar.

Gustomass die al meerdere dames uit de GT contreien die het in Acapulco slechts kort hebben volgehouden..
Tijd om de animeerbenadring van Acapuloc enigszins aan te passen???

Gustomass

MiniME
28 maart 2009, 10:06
Ondanks de vele zwerftochten van de dames, zijn er inderdaad wel typische Acapulco meisjes, GT meisjes, Oase meisje, Bernd meisjes, Xanten meisjes, etc.

Sonja/Cora zou het perfect doen in Oase bijvoorbeeld. De lieftallige Suzi (in AC) zou het bv totaal niet goed doen daar of in GT.

Blijft het trouwens apart vinden dat in de FKK(!) Acapulco de dames niet allemaal in FKK outfit rondlopen, en nog gekker: dat er totaal geen sprake is van enig voorspel op de bank (zelfs geen zoenen) terwijl er bij elke bank rollen toiletpapier liggen. Zal wel zijn voor als je verkouden bent of zo :rolleyes:

Gustomass
28 maart 2009, 11:01
Blijft het trouwens apart vinden dat in de FKK(!) Acapulco de dames niet allemaal in FKK outfit rondlopen, en nog gekker: dat er totaal geen sprake is van enig voorspel op de bank (zelfs geen zoenen) terwijl er bij elke bank rollen toiletpapier liggen. Zal wel zijn voor als je verkouden bent of zo :rolleyes:

heb van aantal dames begrepen dat ze wordne geacht om niet te beginnen met kussen op de bankjes...Bij voormalige GT dames gemerkt en daarom maar afgekapt of op kamer beland.
gelukkig zijn er enkele heerlijke dames die de regels aan hun high-heels-styletto's lappen en die zelfs beginnen met zoenen.....
Uiteraard wel beetje verstopt in een wat minder publiek hoekje.,..
iets wat eigenlijk niet mag maakt het nóg lekkerder toch...

Gustomass

zeppos58
1 mei 2009, 17:50
Donderdag was Sonja weer in LR net als haar Kloon Natalie

seksenfun
1 mei 2009, 18:58
Donderdag was Sonja weer in LR net als haar Kloon Natalie

En ze vertelde mij dat het weeral een eeuwigheid geleden is dat ze nog in YY geweest is. Ik vertelde haar dat het daar tegenwoordig altijd busy is. Ik vermoed dat ze LR weer een tijdje zal gaan verlaten ;).

zeppos58
1 mei 2009, 18:59
En ze vertelde mij dat het weeral een eeuwigheid geleden is dat ze nog in YY geweest is. Ik vertelde haar dat het daar tegenwoordig altijd busy is. Ik vermoed dat ze LR weer een tijdje zal gaan verlaten ;).

Seksenfun die zijn mondje weer niet houden kon :green_smi

"de souza"
11 juni 2009, 16:54
En gisteren was ze in de GT:eek:

Big30
11 juni 2009, 17:01
En gisteren was ze in de GT:eek:

Arabella, GT, PHG, LR, VV, Acapulco, YY, ... .

Ik zal haar maar weer eens verplaatsen! Volgende week zal ze wel weer ergens anders opduiken :D!

:wink::wink:

The Saint
26 juni 2009, 09:18
Ik heb ook de indruk dat de jaren en de 'kilometers' hun tol beginnen eisen op vlak van de looks van Sonja.

Desondanks blijft de dame wel pure seks uitstralen. 'Dame' is allicht wel het verkeerde woord voor dit vrouwpersoon.;)

Klopt volledig! Gisteren voor de eerste maal met haar geweest buiten in één van de tentjes. Op weg naar de tent heb ik voor het eerst de caravan gezien die in de tuin staat. Toen we er langs passeerden, stond de deur wagenwijd open en zagen we dat een DVP bezig was met een blowjob....

In de tent vroeg sonja direct: 1/2u of 1u. Dat leek me al erop te wijzen dat ze wellicht een 100€ meisje is wat ook klopte. Een 1/2uurtje volstond dus voor onze eerste kennismaking :D
Ik vroeg haar om een rugmassage met haar borsten wat ze voortreffelijk deed, daarna een matige blowjob en dan in 2 standjes lekker klaargekomen.
Herhalingsgevaar is er niet: veel te profi. Ze ziet je wel nog staan de rest van de avond... wel een leuke meid dus om mee te dollen buiten de kamer:
een echt ace2-meisje dus :teuflisch

CLUBSPORT
12 oktober 2009, 09:32
ik had deze dame wel vaker gespot bij mijn eerdere bezoekjes maar nooit aangesproken , deze keer kwam ze naast me zitten tegenover de bar en we kletsten wat , de sleutelvraag kwam al snel maar het zou er niet van komen ,ik had al 2 sessies erop zitten en ik maakte haar duidelijk dat het een volgende keer zou worden .

Josef
21 december 2009, 23:10
Ook met een Poolse Sonja naar de kamer geweest.
Maar of dit de goede Sonja is weet ik niet.
Wel weet ik dat zij een klein beetje Nederlands sprak.
En ik vroeg waar ze dat geleerd had,en ze andwoorde in Roermond bij Yin Yang.
En ik zij dat zit toch in Melick en zij begon te lachen.
Ik heb met deze Sonja gekamert en zij had grote borsten cup D ,maar geen echte.
Ik zag haar bij het bubbelbad onder de douche staan en ik dacht wou wat een borsten zeg.
Ik heb het ook bij haar naar mijn zijn gehad.

Big30
21 december 2009, 23:20
Ook met een Poolse Sonja naar de kamer geweest.
Maar of dit de goede Sonja is weet ik niet.
Wel weet ik dat zij een klein beetje Nederlands sprak.

Denk het wel Josef ze heeft vrij lang in YY gewerkt maar ook in bijna alle bekende clubs in NRW.

Big30

seksenfun
24 december 2009, 20:48
Ik heb Sonja ongeveer een half jaar niet meer gezien. Fijn haar daar getroffen te hebben.

thesickboy
4 maart 2010, 13:23
Gisteren weer gespot in GT
Volgens mij heeft ze ook een set nieuwe toeters:tietjes:

macartuur
4 maart 2010, 13:47
Welke maat TSB?

thesickboy
4 maart 2010, 13:49
Mijn meetstaf zat in mijn andere badjas...
C?

Big30
4 maart 2010, 16:01
Mijn meetstaf zat in mijn andere badjas...
C?

Ik zou het willen kwalificeren als een volle C tenderend naar D ;)!
Blijft jammer al die dames met Sillies, ik vind het een ongewenste vorm van zelfverminking. Nog nooit gezien dat het een verbetering was eigenlijk :eek:.

Geef mij maar 75A.

thesickboy
4 maart 2010, 20:47
Ik zou het willen kwalificeren als een volle C tenderend naar D ;)

Altijd lastig dat alfabet...:cool:

zeppos58
6 maart 2010, 22:14
Vrijdag liep ze weer echt Sonja te zijn in GT. Pronkend met haar boezem, ze wou met mij op kamer maar ik zag dat niet zitten. Ik wees naar haar boezem en zei "Neu" ze glimlachte en zei "ja" ze ging door in haar typische Sonja stijl.
Ze zal waarschijnlijk nooit veranderen, en dat is maar goed ook! ;)

CLUBSPORT
26 april 2010, 21:16
ik had deze dame wel vaker gespot bij mijn eerdere bezoekjes maar nooit aangesproken , deze keer kwam ze naast me zitten tegenover de bar en we kletsten wat , de sleutelvraag kwam al snel maar het zou er niet van komen ,ik had al 2 sessies erop zitten en ik maakte haar duidelijk dat het een volgende keer zou worden .

Je kan inderdaad wel met haar lachen ze is zeker in voor een dolletje en dat kan ik zeker waarderen .
Ik herrinnerde me dit gesprek nog wel wat ik toen in oktober met haar had en dit keer klampte ze Gtjuncky en mij aan bij de kino , ze sloeg een arm om me heen en begon wat met ons te geinen , haar heerlijke boezem die tegen mijn borst aandrukte liet mij natuurlijk niet onberoerd en niet lang daarna belande ik met haar op de kamer .

de sessie met haar was wel inderdaad wat profi maar dat was zeker geen nadeel , verder houd ze wel van stevig tekeer gaan maar dat is niet altijd mijn ding en daar moet je net voor in de stemming zijn .

Badslippers
6 juni 2010, 15:49
Na het vrij standaard repertoir bij Carla, word ik het portaal van de Kino ingetrokken door Sonja. Mijn omgeslagen handdoek valt daarbij op de grond en ik sta in mijn blootje voor haar. Ze trekt aan mijn lul en zegt: "Ich will dich vergewalltigen." Altijd weer typisch hoe misdadig gedrag in onze maatschappij volstrekt onacceptabel en zelfs strafbaar is, maar in deze ambience een prettig tijdverdrijf is en beloond wordt met wat bankbiljetten.

Ik schuif direct mijn tong bij Sonja naar binnen om te checken of het hier bluf en opschepperij betreft of dat ik hier te maken heb met realiteit. Ze dient me van repliek door mijn tong tussen haar tanden te klemmen. Tegelijkertijd doe ik me tegoed aan haar borsten en vraag of ze ook "sex unterricht" in haar pakket heeft zitten. Een paar erotische lessen van deze blonde stoot lijken me prettiger dan een de eerder voorgestelde verkrachting.

De wachttijden zijn een ramp en we besluiten naar buiten te wandelen op zoek naar een vrije tent. We passeren de tuinhuisjes, begeven ons nog dieper het struikgewas in, en passeren de caravan. Ondertussen fluistert Sonja haar Nederlands vocabulair in mijn oor: "lekker kontje neuken, lekker pijpen, lekker beffen, lekker spuiten." Daar houdt haar kennis wel zo'n beetje mee op. Om haar vocabulair wat uit te breiden leer ik haar het woord "Sleurhut" als we de caravan passeren. Volgende keer effe kijken of ze dat onthouden heeft. Het allerlaatste tentje is onbezet en we duiken op het bed.

Sonja begint haar vaardigheden op te sommen en vraagt waar ik allemaal gebruik van wil maken. Ik kap dat af. Waarom? Omdat ik op het einde altijd mijn rekening keurig netjes betaal. Bovendien weet ik in het begin niet of ik nu wel of niet in haar mond ga spuiten, of zij dat slikt, of ik in haar kont ga neuken en noem maar op. Als ik boodschappen ga doen neem ik ook nooit een lijstje mee. Gewoon nemen wat op je pad komt en bij de kassa afrekenen. Sonja accepteert dat en vertrouwt op mijn grijs/blauwe ogen en mijn betrouwbare voorkomen.

Omdat ik nog niet zo lang van de kamer af ben moet Sonja flink aan de bak. Pas na een minuut of 20 begin ik lekker warm te draaien en komt er langzamerhand leven in mijn pik. Eenmaal op goed op sterkte besluit ik toch eens om van het "Anaal Pakket" gebruik te maken. Sonja grijpt de tube glijmiddel, en spuit een flinke fluim in haar anus en laat zich over mijn pook heenzakken. Tjonge wat voelt dat nauw. Ook ik moet even op mijn tanden bijten maar dan vindt de versmelting plaats en begint Sonja lekker te rijden. Ik wordt getracteerd op een mooi vergezicht op haar stevige borsten.

Maar ik voel al dat het zo niet gaat lukken. Er bestaat ook nog zoiets als te eng, te strak, te beknellend. Sonja moet opnieuw aan de bak en dan toont ze zich toch een ware vakvrouw. Condoom gaat eraf, opnieuw pijpen, trekken, Niveafles erbij. Net als een paar weken geleden bij Flora (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=168065&postcount=237) werkt die witte smurrie als katalysator. En na al dat trekwerk waarbij Sonja toch wel bijna een RSI moet oplopen, spuit mijn witte smurrie over het matras.
Conclusie, leuke sessie met deze goedlachse dame die zich behoorlijk in het zweet moest werken maar niet opgaf. Mijn complimenten. Daarna nog best een poos blijven liggen en kletsen. Badslippers is zeer tevreden over deze professionele dame. Lekker stevig lijf ook.

CLUBSPORT
6 juni 2010, 16:01
Je kan zeggen van Sonja wat je wilt maar lui is ze zeker niet :)

zeppos58
6 juni 2010, 16:02
.......Ondertussen fluistert Sonja haar Nederlands vocabulair in mijn oor: "lekker kontje neuken, lekker pijpen, lekker beffen, lekker spuiten." Daar houdt haar kennis wel zo'n beetje mee op........

Pas maar op, Sonja spreek misschien niet veel Nederlands, ze begrijpt het verdomde goed tot zeer goed. Tot schade en schande mogen ondervinden in haar YY tijd.:hammer::angst:

Megaboob
19 juni 2010, 19:08
Sonja verdiende in mijn ogen afgelopen donderdag de prijs voor meest irritante dvp van de dag. waarom? Simpel, omdat ik niet een keer, niet twee keer, niet drie keer enz., maar zeker 10 keer door haar aangesproken werd, waarbij ze er voor het gemak van uit ging dat ik een gewilloze prooi voor haar was. Niet dus!

Sonja is niet mijn type (kan gebeuren, en smaken verschillen dus wellicht voor andere ijsberen wel ideaal!)
Sonja moet begrijpen, zeker na twee keer op een nette manier te zijn afgewimpeld, dat ik echt niets wil met haar. Dat begrijpt ze niet, of wil ze niet begrijpen. Treurig.

Sonja gaat door mij gemeden worden in de toekomst. Gedrag is voor verbetering vatbaar. jagen mag, maar het moet niet irritant worden. En dat werd het... :angryfire: :ranting2:

Aldus Megabood, die verder wel een topdag had in GT!

CLUBSPORT
20 juni 2010, 01:03
Gewoon een keer met haar kameren Megaboob , als de klik er dan niet is dan benaderd ze je daarna niet meer opnieuw:biggrin:

Badslippers
23 juni 2010, 15:50
Sonja gaat door mij gemeden worden in de toekomst. Gedrag is voor verbetering vatbaar. jagen mag, maar het moet niet irritant worden. En dat werd het

Dan laat je toch iets heel lekkers aan je voorbij gaan. Sonja is inderdaad een zuigertje in die zin dat ze het blijft proberen. Gisteravond (22-06) heeft ze me wel 6 keer aangesproken maar ik heb geen gebruik gemaakt van haar diensten. Grappig is wel hoe verschillend we dat zuiggedrag ervaren. Ze mag me zo vaak benaderen als ze wil maar als ik geen zin in haar heb, heb ik geen zin in haar. Punt!
Ze staat ook best open voor wat geflirt en geklets en maakt er geen probleem van als je niet met haar gaat kameren. Althans die ervaring heb ik. Op de kamer is het een echte top dame. Ok, professioneel, maar ook lief en ze weet het je naar de zin te maken. Haar lijf is heerlijk evenals haar borsten. Bovendien heeft ze een vrolijke gezicht en oogopslag. Ze is voor alles in (levert geld op). Een poosje geleden moest ze flink aan de bak omdat ik de gevolgen van het te snel na elkaar kameren ondervond. Dat deed ze perfect, ze gaf zich 100%, geen tijdsdruk en ik werd in de watten gelegd. Kortom fijne sessie met haar gehad. Maar het is inderdaad een dame die je blijft aanspreken.

thesickboy
23 juni 2010, 17:59
Op en top profi dame... levert waar voorhaar geld!

In 2005 ging TSB voor de allereerste keer naar een saunaclub (GT) en werd toen door Sonja in de kino 'geknipt en geschoren'... the good old days!

Als mijjn geheugen even pijnig dan herinner ik mij ook nog een Duitse blondine, Yvonne, met veel moedervlekjes... héérlijke meid en dan ook nog een absolute topper, Poolse Sabine/Sabina... topact!

TSB
sorry, off topic :redface:

Big30
24 juni 2010, 00:25
Ik dacht eerst laat ik het een beetje opnemen voor Sonja na het bericht van MB.
Was het vergeten en lees nu de reacties van CS, BS, TSB en CM. Weinig aan toe te voegen ;)!

Mijn eerste ervaring met Sonja zal ik ook niet snel vergeten of eigenlijk meer de nacht in een Hotel die erop volgde :tongue:.

Big30

Megaboob
25 juni 2010, 01:31
Beste medeberen,

Misschien ben ik wat te fel geweest. ik ben vandaag naar GT geweest, en moet zeggen, sonja was er maar heeft me maar een keer aangesproken, en liet me daarna met rust. Dat was een verademing t.o.v. de vorige week. wellicht heeft ze begrepen dat ik het vorige week niet meer leuk vond.

Misschien, heel misschien komt het nog ooit tot een kamersessie in de toekomst, maar ze is heel eerlijk gezegd niet 100% mijn type optisch, maar dat heeft me aan de andere kant nooit eerder echt tegengehouden!

:biggrin: Megaboob

Badslippers
9 juli 2010, 23:13
Beste medeberen,

Misschien ben ik wat te fel geweest. ik ben vandaag naar GT geweest, en moet zeggen, sonja was er maar heeft me maar een keer aangesproken, en liet me daarna met rust.

Ik heb haar vandaag (vrijdag 8 juli) de groeten van je gedaan Megaboob! Na mijn sessie met Victoria zit ik in de whirlpool en Sonja gaat op de rand zitten, strekt haar benen naar me uit en vraagt of ik haar bevallige voeten wil masseren. Natuurlijk haalt ze een paar trucs uit haar assortiment om me te verleiden maar we kletsen gewoon gezellig een half uurtje. Het is een op en top "Profi" maar ook een gezellige vrouw. Dat hele jaaggedrag hoort bij haar. Ze speelt er mee en kan niet zonder en het levert haar veel klanten op. Het is wel leuk om van haar te horen hoe zij het spel speelt. Bovendien is ze humoristisch en heeft ze veel te vertellen maar kan ze ook luisteren. Maar ook tijdens dit vriendschappelijke onderonsje gooit ze eens een "teasende" of geile blik naar me en wrijft met haar andere voet over mijn leuter (die daar toch wel gevoelig voor is). Tja deze geile dame blijft het proberen. Desalniettemin leuk half uur zonder seks! Goeie PR van Sonja want ik ga nog zeker nog een keer van haar diensten gebruik maken.

PS, Megaboob, ze zal je met open armen (en een lekkere 80D) ontvangen, ha ha!

Megaboob
10 juli 2010, 22:15
Hierbij alvast bedankt badslippers.

Tja, dan zal ik er een van de komende keren toch maar eens aan moeten geloven wellicht. 80D is natuurlijk wel een goed formaat....

Wellicht iets voor de forum leiding, als zij nu weer een vrijkaart voor me regelen, dan ga ik Sonja bezoeken, en kom ik met een goed verslag. Lijkt me een goede deal, toch?

:biggrin:

Megaboob

CLUBSPORT
11 juli 2010, 10:12
Ik hoor het al , uiteindelijk ga je bij haar toch voor de bijl
het vlees is zwak he , en dat weet zij als geen ander :biggrin: .

Megaboob
11 juli 2010, 16:33
80D is een sterk argument in tweevoud voor megaboob...

:biggrin:

CLUBSPORT
11 juli 2010, 17:14
ik geef je groot gelijk :freu:

Badslippers
16 juli 2010, 17:02
Deze ontembare dame heeft toch ook even tijd nodig om op adem te komen. Ze gaat vanaf woensdag 14 juli gedurende een dikke week de spaanse stranden onveilig maken.

gignnl
17 juli 2010, 13:47
Heerlijk een week rust in gt hahaha

CLUBSPORT
17 juli 2010, 16:51
Kom jij er voor je rust dan ??:biggrin:

Badslippers
2 augustus 2010, 10:23
Door het gemis van Studio Sport op de zondagavond (geen voetbal) nog maar even richting Brüggen gereden. Een mens moet toch wat om zich te verpozen. Ook al omdat er komende week weer stevig gewerkt moet worden om deze hobby te kunnen bekostigen.

Bij binnenkomst eerst een onderonsje met Jacky. Ik stapte met een half stijve paal uit het bubbelbad (altijd lastig) en zij liep net voorbij. Ze is inderdaad iets spekkiger geworden maar het is toch een heel mooie dame. Daarna botste ik zowat op Sonja bij de pornobioscoop en wij hadden nog een afspraak staan. Verschoven naar later op de avond. Had ik beter niet kunnen doen want na een vluggertje in die zelfde bioscoop was de koek voor vandaag eigenlijk op.

Even met "Der Rote Tiger" gekletst en hup wie slingert zich om de nek van het "Rode Tijgertje"? Juist. . . Sonja, duidelijk terug van vakantie en wij beren hebben geen rust meer. De rooie over wie ik het heb is natuurlijk Tiga die zich gewillig laat droogrijden door deze Poolse die zich tegen hem aan schurkt. Het koosnaampje is van haar afkomstig. Voor elke beer heeft ze wel een bijnaam.

Om een uur of half 11 duiken Sonja en ik de kamer op. Wat is het toch een gek, geil, gewillig, goedlachs wijf. Ze trekt de handdoek van mijn lijf gooit zich op bed en ik verwen haar lichaam en geef haar een langdurige bef- en vingerbeurt. Haar lekkere dikke tieten smeer ik in met de nivea creme en zij pijpt mijn lul. Door de vorige inspanning duurt het effe voor die op spanning is. Ze berijdt me "Cowgirl" waardoor ik haar tieten kan blijven boetseren. Dan draait ze haar kont naar me toe en kan ik haar anaal nemen. Ik merk echter dat de het gedaan is met de karnemelkse mannenpap. Tja, dan ken je Sonja nog niet. Ze blijft maar masseren en trekken en de rillingen slingeren door mijn lijf en de gevoelige eikel maar de fluit is compleet leeg. Je belandt dan in zo'n soort "Twilight zone", een schijn orgasme; ik lig te sidderen, te schokken maar er komt niks meer. Ik wil de "Ausdauer" van deze vrouw niet verder op de proef stellen en we maken de tijd vol tot sluitingstijd met wat geknuffel, gelebber, gekus en geklets. Ze weet trouwens best veel over de historie van de saunacclubs maar dat is weer iets voor in een ander topic.

CLUBSPORT
2 augustus 2010, 17:40
over die historie , je kan het haar in het nederlands vragen :biggrin:

zeppos58
2 augustus 2010, 17:45
over die historie , je kan het haar in het nederlands vragen :biggrin:

Inderdaad tot schade en schande samen met S&F ooit mogen ondervinden dat ze inderdaad zeer goed NL verstaat.
En dat is zeer vaak zo met Poolse deernes die een tijdje in NL wonen of woonden. Blijkbaar verstaan ze nogal snel de NLtaal

Laursone
2 augustus 2010, 18:08
Im Februar hab ich sie noch in Hurgada gesehen. Sah sehr sexy aus.

Badslippers
2 augustus 2010, 20:26
Inderdaad tot schade en schande samen met S&F ooit mogen ondervinden dat ze inderdaad zeer goed NL verstaat.

Ja dat klopt. Gisteravond vertelde ik haar ook nog dat we hier op het forum gewaarschuwd zijn om geen Nederlands te spreken in haar bijzijn omdat ze dat zo goed verstaat. Daar kan deze dame alleen maar om schateren. Ze gaf aan 5 talen te spreken. Lijkt me iets teveel van het goede. Ik bedoel: "Lekker pijpen, lekker kontje neuken, kutje likken, rondje lopen (door de gangen van GT) of lekker ding" maakt haar nog geen polyglot. Maar als ze je probeert te versieren en je zegt tegen je maat: "Dat wijf is mijn type niet!", dan ga er maar van uit dat je iets van haar terugkrijgt.

Een topwijf!

Megaboob
8 augustus 2010, 19:27
Afgelopen donderdag was Megaboob ook in GT, en moest ik maar eens van mijn koudwatervrees voor Sonja afgeholpen worden (vond Sonja :hammer:).

Megaboob had zich taktisch :rofl: op een bankje genesteld, langs de pan met soep, en Sonja kwam een soepje halen. Een vroeg of ze naast me kon komen zitten. Nou vooruit dan maar weer :gruebel:

Sonja begon een gesprekje, en bracht het al snel naar mijn voormalige post op het forum, waarbij ik heb aangegeven het gejaag meer dan beu :ranting2: te zijn geweest. zij had dit weer van een van de ijsberen gehoord klaarblijkelijk, en kwam het goedmaken :freu: met Megaboob.

Om het ijs te breken bood ze mij haar borsten aan, en dat is natuurlijk een meesterlijke zet. Ze wist ook al dat ik voor de grotere cupmaat ga :love:

Deze dame weet klaarblijkelijk meer over Megaboob dan Megaboob zelf! :smile2:

Na een tijdje met haar toch wel fraaie borsten te hebben gespeeld, en op het gemak te zijn gesteld (ze was inderdaad toch wel vriendelijk!) kwam dan toch de onvermijdelijke sleutelvraag :betrunken:

Gezien de reacties op het forum, waarbij Sonja toch wel een goede naam heeft, en haar slimme insteek, en mooie borsten, dus toch maar het voordeel van de twijfel gegeven.

Sonja is optisch niet helemaal de smaak van Megaboob, daar kan zij natuurlijk niets aan doen, maar in "silicon valley"heeft ze natuurlijk geduchte concurrentie van dames met wie ik wel een beschuitje zou willen eten... :smoke:

Sonja wist zeer snel een sleutel te scoren, en op naar een van de hutjes getogen samen.

Op het bed aangeland bood Sonja nogmaals haar fijne borsten aan, die waren inderdaad meer dan ok, en Megaboob jr vond dat ook wel een prettige gewaarwording!

Daarna begon Sonja met pijpen, wat ze op zich lekker doet, maar op de een of andere manier kwam ik niet lekker op stoom. Dat lag aan mij, niet aan Sonja, die het jammer leek te vinden.

Dus zelf maar even geholpen met het handje, waarna we cowgirl probeerden, maar helaas weer niet gewenste resultaat.

Enigzins vertwijfeld begon Sonja weer aan PZC, maar het zou niet meer baten deze dag. Misschien toch enige schrik :angst: bij Megaboob?

Dus uiteindelijk lekker sabbelend aan haar tepels het proces zelf maar ter hand genomen en afgemaakt. eind goed, al goed!

Moraal van het verhaal:

Sonja is een op zich goede, lieve dame, die haar best doet, maar niet helemaal "mijn ding" is. dat kan gebeuren. Ze heeft door omstandigheden toch een kamer sessie gekregen, en daar heb ik geen spijt van. Herhalings gevaar is er echter niet, daarvoor miste de echte klik helaas.

Er zijn optisch mooiere dames voor mij in GT, en dames met wie ik wel een hele goede klik heb (zoals Litouwse Victoria :liebe2:, die er helaas niet was donderdag).

Een nog enigzins :betrunken: Megaboob

Laursone
8 augustus 2010, 20:29
früher hatte sie doch anal im Sonderangebot, ist das nicht mehr?

Willi69
9 augustus 2010, 10:52
früher hatte sie doch anal im Sonderangebot, ist das nicht mehr?
Von Sonderangebot weiß ich nichts, aber den Service bietet sie schon noch an.

Badslippers
18 augustus 2010, 12:40
Beste lezers en lezeressen, laat mij verhalen over hoe ik mijn luie reet te ruste leg in het dampende en vochtige zweethok van "Golden Time". Ook aanwezig, vier opgewonden en fluisterende Duitsers. Met hun neuzen tegen het beslagen raampje gedrukt, gluren ze naar al dat voorbijtrekkende vrouwelijk schoon getooid in sexy stringetjes. Ongemakkelijke stringetjes ook want ze zijn voortdurend bezig om die veter uit hun gleuf te trekken.

Ik lig languit op een van de banken als plots de deur van de sauna openzwaait en ik het onnavolgbare geklik met de tong en het gemiauw van een kat hoor. Hier maakt de wildste vrouw van "Golden Time" haar entree. De vrouw waarvan de mossel immer vochtig blijft en de Venusheuvel altijd jeukt. De vrouw met een chronische vitamine B12 tekort en zich daarom laaft aan het sperma van ons mannen waarbij ze de dagelijks aanbevolen hoeveelheid ruim overschrijdt. De vrouw die zweep, voorbind dildo en buttplug standaard in haar assortiment heeft zitten.

"Na, habt ihr lusst auf heisse Porno?", schalt het door deze schroeiende hel. Ik heb het natuurlijk over blonde Sonja die met haar opwachting deze vier schuchtere padvinders de schrik van hun leven bezorgt. "wie meinst du?" vragen ze schaapachtig. Sonja merkt mij niet op omdat ik enigszins met mijn arm over mijn gezicht lig en veins te suffen. "Wie ich das meine? Na ich nehme auch alle 4 aufs zimmer und dann blase und ficke ich euch dass eure Birne leuchtern." Laat het "Multitasken" maar aan Sonja over.

Ik hoor de mannen grinniken en met iets meer zelfvertrouwen zegt een van hen stoer: "Dass schafts du niemahls!". Nu is het mijn beurt om te reageren. Ik kom overeind en zeg in mijn beste Duits: "Da würde ich aber keine Wette eingehen." "Heey fliegende Holländer, bisst du schon wieder hier, hatte dich gar nicht bemerkt." Ze geeft me een "High Five", ik sta verder op, druk mijn lijf tegen het hare en we tongen kort en ongeremd. Geheel in de traditie van Freud weet ik immers dat Sonja nogal oraal gericht is.

"Wir müssen nog immer mahl sex in die öffentlichkeit machen", geilt ze in mijn oor. "Kein Problem aber du hasst hier nog erst etwas zu erledigen" antwoord ik. De Duitsers kijken met open mond, ik maak de deur open en verlaat dit zweet hok. Wat er verder gebeurt weet ik niet. Wat ik wél weet is dat ik mijn belofte deze avond inwissel. Want zo tegen de klok van tien lopen we elkaar tegen het lijf in de gang bij de "Kino". We vluchten de "Kino" in en storten ons op het matras. Hier niet 4 schuchtere padvinders maar een heel legioen aan dames én heren die hun ogen niet van ons af kunnen houden.

Wat volgt is een uur aan wilde, ongeremde seks die zelfs de driften van de aanwezige dames zodanig aanwakkert dat ze zich vrijwillig melden om er een trio of beter nog een kwartet van te maken. Dat wimpel ik vanzelfsprekend af met het oog op kostenbesparing. Luister, ik wil de dames best met raad en zaad terzijde staan maar dat dienen dan wel gratis adviezen te zijn. Op de tegenoverliggende bank ligt een heer zich uitgebreid te rukken terwijl hij naar ons zit gluren in plaats van naar het beeldscherm. Het wordt zelfs zo erg dat als we in "69" liggen een dame haar hoofd boven de kont van Sonja steekt en ook weer vraagt of ze mee mag doen. Ik zeg dat ik in dit gebied de weg uitstekend zelf kan vinden en geen verdere aanwijzingen nodig heb.

Weer even later komt een compleet Poolse delegatie van meiden zich melden om hun landgenote aan te moedigen. "Sonja was machst du da"?. Ze hadden beter kunnen vragen: "Was machst du da NICHT!" Ik ben bang dat mijn brave imago voorgoed aan gruzelementen ligt en dat ik tot een goedkope kermisattractie ben gedegradeerd. Door al die aandacht treedt er zo af en toe een verslapping in en moet Sonja weer vol aan de bak om mijn lul tot nieuwe hoogtes te brengen. Maar uiteindelijk laten haar orale vaardigheden en absoluut geile uitsraling mijn motor voor goed ontploffen en droogkoken waarna de schoonmaakploeg hard aan het werk kan.

Conclusie: De weg naar "Golden Time" is zoals altijd geplaveid met goede voornemens waar uiteindelijk weinig van terecht komt. Twee weken geleden zei ik tegen Sonja dat ik pas volgend jaar weer seks met haar zou hebben. Bovendien zouden we dat een keer buiten de kamer doen. Tja, het eerste deel van de belofte ben ik niet nagekomen twee weken is immers geen jaar. Het was een absoluut geile sessie met deze "Queen of Porn". Puur objectief gezien is ze niet de beste kusser en tijdens het pijpen en trekken gaat ze grof tekeer. In de afdeling verfijning en variatie kan deze doorgewinterde "Pro" nog wat bijschaven. Maar qua uithoudingsvermogen hoeft ze niks bij te leren.

Badslippers
28 augustus 2010, 16:59
Dit keer geen beschrijving van een kamergang maar gewoon een geinige ervaring.

Sonja staat vooral bekend om haar uitgebreide sexcapriolen, jagerig gedrag, PSE en het aantal dienstjaren dat ze op de klok heeft staan. Sommige ijsberen zullen graag zien dat er een straatverbod voor haar geldt. Of moet ik zeggen een gangverbod, een verbod om rondjes te lopen in "GT" zodat je haar niet telkens tegenkomt. Ik vind dat onzin. Deze gezellige jager mag me altijd opjagen.

De andere kant is dat je ongedwongen met haar kunt dollen en kletsen waarbij ze je ook nog eens lekker kan opgeilen en het kost je geen rooie cent. Natuurlijk, haar eerste prioriteit is altijd polsen of er een "Zimmer" in zit. Maar als dat er niet in zit, kwebbelt ze wat, trekt aan je leuter en duwt haar alpentoppen tegen je borst.

Zo ook afgelopen dinsdagavond in de "Whirlpool". Ze komt op de rand zitten. Ze werpt onmiddellijk haar geile blik, dikke memmen, en likkende lange tong in de strijd en zegt: "Und, gehen wir heute sex machen?". Mijn pornosessie met haar in het vunzige bioscoopje ligt me nog vers in het geheugen. Toen zoog ze mijn lul en bijna het matrasovertrek naar binnen. maar ik zeg toch maar: "Nein danke, Heute nicht.?".

"Oké, kein Problem, zegt ze met een "smile". En wat doet deze dame dan. Ze laat haar voeten afzinken tot aan mijn kruis en begint me onderwater toch een voetmassage te geven zodat mijn schuimspaan binnen de kortste tijd de kop boven water opsteekt. Ik sta op en toon haar mijn stijve en zeg: "Sie mahl wass du machst!" Ze pakt 'm beet en zegt: "Dann bist du schon aufgewärmt für deine náchtste Runde."

Saillant detail is dat Victoria net voorbij loopt en ze werpt me toch een blik naar ons tweeën. Als blikken konden doden waren we beide terplekke in de "Whirlpool" verzopen. Voorbeeldje onderlinge concurrentie.
Ik laat me weer zakken, we kletsen verder en Sonja blijft nog een kwartier kletsen en geilen. Welke dame doet dat nou als ze weet dat er geen kamergang in zit. Nou ja, die avond dan. Want dat ik met haar nog eens tussen de lakens zal belanden is wel duidelijk.

Fritzzz
29 augustus 2010, 14:32
Een week of 2 terug was deze gein-porum in de gang bij de Kino( where else) echt zeer smakelijk een duitser aan het pijpen terwijl deze man gewoon zat op dat gangbankje( rode kussens), ondertussen werd een vriend van deze germaan waarschijnlijk ook een beetje geil en ging zich er ook mee bemoeien zodat Sonja binnen de kortse keren en plain public met 2 duitse lullen in dr hand en mond zat...

uiteindelijk verdwenen ze gedrieen naar de kamer geloof ik...

Het blijft gewoon een gek wijf...

seksenfun
1 september 2010, 20:00
Dit keer geen beschrijving van een kamergang maar gewoon een geinige ervaring.

Sonja staat vooral bekend om haar uitgebreide sexcapriolen, jagerig gedrag, PSE en het aantal dienstjaren dat ze op de klok heeft staan. Sommige ijsberen zullen graag zien dat er een straatverbod voor haar geldt. Of moet ik zeggen een gangverbod, een verbod om rondjes te lopen in "GT" zodat je haar niet telkens tegenkomt. Ik vind dat onzin. Deze gezellige jager mag me altijd opjagen.

De andere kant is dat je ongedwongen met haar kunt dollen en kletsen waarbij ze je ook nog eens lekker kan opgeilen en het kost je geen rooie cent. Natuurlijk, haar eerste prioriteit is altijd polsen of er een "Zimmer" in zit. Maar als dat er niet in zit, kwebbelt ze wat, trekt aan je leuter en duwt haar alpentoppen tegen je borst.

Zo ook afgelopen dinsdagavond in de "Whirlpool". Ze komt op de rand zitten. Ze werpt onmiddellijk haar geile blik, dikke memmen, en likkende lange tong in de strijd en zegt: "Und, gehen wir heute sex machen?". Mijn pornosessie met haar in het vunzige bioscoopje ligt me nog vers in het geheugen. Toen zoog ze mijn lul en bijna het matrasovertrek naar binnen. maar ik zeg toch maar: "Nein danke, Heute nicht.?".

"Oké, kein Problem, zegt ze met een "smile". En wat doet deze dame dan. Ze laat haar voeten afzinken tot aan mijn kruis en begint me onderwater toch een voetmassage te geven zodat mijn schuimspaan binnen de kortste tijd de kop boven water opsteekt. Ik sta op en toon haar mijn stijve en zeg: "Sie mahl wass du machst!" Ze pakt 'm beet en zegt: "Dann bist du schon aufgewärmt für deine náchtste Runde."

Saillant detail is dat Victoria net voorbij loopt en ze werpt me toch een blik naar ons tweeën. Als blikken konden doden waren we beide terplekke in de "Whirlpool" verzopen. Voorbeeldje onderlinge concurrentie.
Ik laat me weer zakken, we kletsen verder en Sonja blijft nog een kwartier kletsen en geilen. Welke dame doet dat nou als ze weet dat er geen kamergang in zit. Nou ja, die avond dan. Want dat ik met haar nog eens tussen de lakens zal belanden is wel duidelijk.

Bovenstaand verhaal kan ik volledig onderschrijven :smoke:.

Skipper62
5 september 2010, 19:54
[QUOTE = seksenfun ; 179 403] Die obige Geschichte, ich voll unterstütze : smoke : . [/ QUOTE]

[QUOTE = Hausschuhe, 178.663 ] Diese Zeit keine Beschreibung eines gemeinsamen Raum nur eine lustige Erfahrung.

[B] Sonja [/ b] ist bekannt für seine umfangreiche sexcapriolen , Jäger Verhalten , PSE und der Dienstzeit bekannt , dass sie auf die Uhr . Manche Eisbären sehen möchte ihr für eine einstweilige Verfügung beantragen. Oder sollte ich sagen, ein Weg zu verbieten, ein Verbot zu Fuß in Kreisen [i] "GT" [/ i] , so dass Sie nicht immer erfüllt hat . Ich denke, das ist Quatsch. Dieses gemütliche Jäger sollten immer hinter mir her .

Die andere Seite ist, dass man mit ihr herumzuspielen entspannt und mit Ihnen chatten können sie ist auch sehr opgeilen und kann kostet Sie keinen Cent . Natürlich ist ihr erster Priorität immer die Handgelenke oder ein [i] "Zimmer " [/ i] in sie . Aber wenn es nicht, wie sie plappert , zieht den Schwanz und schiebt sie Berggipfel gegen Ihre Brust.

Auch am Dienstag in der [i] "Whirlpool" [/ i] . Sie wird am Rand sitzen. Sogleich wirft ihre geilen Augen, dicke Memme und Lecken lange Zunge in den Kampf und sagt: [i] "Und , heute gehen Wir Machen sex " [/ i] . Meine Session mit ihr in der Porno- dirty ins Kino zu gehen ist immer noch in meiner Erinnerung noch frisch . Und sie meinen Schwanz gelutscht und fast in der Matratze zu decken. aber ich sage trotzdem [i] " Nein danke, Nicht Heute .?"[/ i].

[I] "Okay, Kein Problem [/ i] ", sagt sie mit einem [i] "smile" [/ i] . Und was macht diese Frau dann . Sie zeigt ihre Füße versinken bis zu meinem Schritt und begann mich unter Wasser noch eine Fußmassage zu geben, mein Skimmer in kürzester Zeit den Kopf über dem Wasser steigt. Ich steh auf und zeige ihr meine errichten und zu sagen: "Sie Mahle wasss Machst du ! " Sie verhafteten ihn zu beißen und sagt: " Dann bist du Schön aufgewärmt für Deine náchtste Runde . "

Ein interessantes Detail ist, dass [b] Victoria [/ b] nur vorbei und wirft mir einen Blick von uns. Wenn Blicke töten könnten , waren wir beide auf der Stelle in der [i] "Whirlpool" [/ i] überflutet. Der Wettbewerb unter kleinen Beispiel.
Ich ließ mich wieder runter, wir plaudern und [b] Sonja [/ b] bleibt weiterhin ein Viertel Chat und geil. Was sie ist, dass auch wenn sie wissen, gibt es keinen Raum Flur tut. Nun, in dieser Nacht dann . Weil ich einmal mit ihr zwischen den Blättern wird bis Ende war , ist offensichtlich. [/ QUOTE]

War am 24.08. auch im GT und hatte eine geile Sitzung mit Sonja. Kann hier nur Pantoffel voll zustimmen.

Twinangel
5 september 2010, 21:36
Bij Sonja moet je heel duidelijk zijn. Wanneer je twijfel uitstraalt zal ze alle moeite doen om je te overtuigen voor een kamerbezoek.

CLUBSPORT
5 september 2010, 21:44
en daar is ze in de regel aardig succesvol in kan ik zeggen

Badslippers
5 september 2010, 22:15
Bij Sonja moet je heel duidelijk zijn. Wanneer je twijfel uitstraalt zal ze alle moeite doen om je te overtuigen voor een kamerbezoek.

Over haar zou ik een boek kunnen schrijven en een film kunnen draaien. Alpenporno wel te verstaan; "Frau Wirtin bläst auch gern Trompete", of zoiets. Ze rukt de flap van de "Lederhose" naar beneden en gaat lekker aan de slag met de Bockwurst van "Herrn Alpenspritzer" die het houthakkershemd al gauw op de enkels heeft hangen.

Afgelopen vrijdag zat ik in de whirlpool en zie hoe een kereltje uitpuft op het matras in het tentje naast de sauna. Sonja komt voorbij, duwt het verschrikte kereltje zo de tent in, met de woorden: "Wir gehen spass machen". Het mannetje spartelt en sputtert heftig, maar maakt geen schijn van kans.

Vervolgens horen wij (die in de whirlpool zitten) allerlei kreten en het tentje gaat op en neer en schut op zijn grondvesten. Na een kwartier steekt Sonja haar blonde kop uit het tentdoek en veegt de mond nog eens af en samen met het afgewerkte ventje neemt ze een lekkere douche, trekt aan zijn lul en zegt: "Bis nächtes Mahl!". Ja dat is Sonja.

Rex
5 september 2010, 22:19
Sonja komt voorbij, duwt het verschrikte kereltje zo de tent in, met de woorden: "Wir gehen spass machen". Het mannetje spartelt en sputtert heftig, maar maakt geen schijn van kans.

Na een kwartier steekt Sonja haar blonde kop uit het tentdoek en veegt de mond nog eens af en samen met het afgewerkte ventje neemt ze een lekkere douche, trekt aan zijn lul en zegt: "Bis nächtes Mahl!". Ja dat is Sonja.

Tja dit is idd Sonja.......gewoon opdringering, maar wel op een positieve manier. Altijd ff gek doen en kattengeluidjes produceren en '' lekker ding'' roepen.....toch wel grappig.

Inmiddels weet ze ook wel dat ik niet meer met haar naar de kamer zal gaan, maar ff een beetje kletsen en elkaar een beetje betasten zo af en toe kan geen kwaad........

CLUBSPORT
14 november 2010, 15:11
Tja dit is idd Sonja.......gewoon opdringering, maar wel op een positieve manier. Altijd ff gek doen en kattengeluidjes produceren en '' lekker ding'' roepen.....toch wel grappig.

maar ff een beetje kletsen en elkaar een beetje betasten zo af en toe kan geen kwaad........

Ja daar waren jullie gisteravond ook aardig mee bezig :biggrin: haar tieten werden volgens mij aan een grondige inspectie onderworpen :rolleyes:
stelletje viespeuken haha ze schrok er zo van dat ze bijna viel en ik haar op moest vangen :biggrin:

Bunnyman
10 december 2010, 23:56
Letzten Freitag das Vergnügen mit ihr gehabt!
Nix für gf Liebhaber kurze geile nummer im stehen neben der Sauna
war eher ein quicki aber sehr geil!

Bunnyman

Badslippers
19 januari 2011, 23:33
Belofte maakt schuld. Vorig jaar, ergens in november of december, stonden we met wat ijsberen te kletsen toen "Über Milf" Sonja op haar hoge hakken ons groepje checkte op gewillig mannenvlees. Rex, de geile hond gaf toen niet thuis want hij vond/vindt dat Sonja te grof gebekt is en dat is niet prettig tijdens het pijpen. Het keuren deed ze zoals we van haar gewend zijn: ze pakte de koeien bij hun horens en gaf er eens een flinke ruk aan. Zo hard dat ze pardoes achterover tuimelde en plat op haar bek ging, ware het niet dat koene ridder in de nood CLUBSPORT haar van een wisse dubbele hernia wist te behoeden door haar aan haar tieten vast te grijpen.

Die avond was het mannenvlees haar niet gunstig gezind en vertrok zij onverrichterzake op zoek naar nieuwe slachtoffers. Ik fluisterde haar toen wel in het oor: "Nächstes Jahr ficken wir wieder einmahl.". In de weken die verstreken had ik telkens een amusant en gezellig samenzijn met deze, voor vele ijsberen, superirritante dame. Ik vind Sonja gewoon leuk. Met haar valt er altijd wat te beleven. Ze rukt me zowat af in de "whirpool", drijft me het toilet op en bekt me vol op mijn smoel, komt bovenop me droogneuken terwijl ik op een stretcher lig of rijdt geil tegen me aan terwijl we de wereldproblemen bespreken. geen van die keren gaan wij naar de kamer. "Kein problem, vielleicht nächstes Mahl", zegt ze en ze huppelt vrolijk verder om een volgende ijsbeer tot waanzin te drijven.

Nu was het nieuwe jaar aangebroken en zaterdag had ik een vrijkaart te spenderen. Het was zo net na het "Pizza moment" toen ik haar trof op "The Strip"; de gang voor de "Kino" met die rode leren evenwichtsbalk waar je amper op kunt zitten. Ze kletste wat met de masseur en ik kwam er gezellig bijzitten. Ook nu keuvelden wij weer over ditjes en datjes. Ze had een leuk setje aan en ik zag dat ze aanmerkelijk was afgevallen. Door het getemperde licht in die gang vielen wat oneffenheden weg en ze zag er goed uit. Ik kreeg daar toch wel een stijve van. Maar zij maakte helemaal geen aanstalten om opdringerig te worden. "Wird sind in das neue Jahr", zei ik tegen haar. "Hab ich dich denn noch keine neujahrwünsche gegeben?", vroeg ze wat onwennig. "Doch, doch. Aber was wollten wir im neues Jahr unbedingt machen?". "FICKEN", schreeuwde ze uit en ze miauwde weer als de bekende kat. "Na dann hole den schlüssel", en weg was ze.

Blijkbaar was er wachttijd want ze was binnen 17 seconden terug, nam me bij de hand en begeleide me naar het zwerverstentje naast de sauna. "Ich habe kein Lust zu warten", zei ze. "Ich auch nicht", antwoordde ik. Wij gingen in het tentje liggen en ik merkte dat Sonja anders was dan normaal. Rustiger, vermoeider, minder gejaagd en hectisch. We begonnen ook met kletsen en strelen. GFE met deze Nymphomane? ja hoor, wij lagen daar volkomen "Relaxt". Het gestreel ging over in wat getongzoen. Het getongzoen ging over heviger vrijen en dat ging weer over in een ontdekkingstocht van mij over haar lichaam. Ik bespeurde dat haar lichaam echt slanker was maar toch in de goede vorm en proporties was gebleven.

Al snel bleek weer wat voor een amateur ik ben. Terwijl ik haar hele lichaam zoende en likte en bij haar lies kwam, wilde ik de netlegging die ze aan had, af stropen zodat ik haar kon beffen. "Du brauchst dass nicht zu machen, du kannst mich gleich lecken" zei ze. Tjonge wat was ik een blinde vink. Die legging had geen kruis, haar poes lag er gewoon open en bloot en verlokkend bij. Terwijl ik haar befte, sloot ze haar ogen en genoot. Met een hand kneedde ik haar tieten en met de andere vingerde ik haar zachtjes. Dat beviel haar zeer. Maar als je deze dame denkt klaar te vingeren en te beffen "Forget It". Zij kan genieten maar zonder het orgasme. Ondertussen was ik behoorlijk geil van haar geworden. Dat merkte ze en ze draaide haar lichaam langzaam zodat ze mijn lul kon pijpen. Dat deed ze aanmerkelijk zachter dan ik van haar gewend ben. Ze draaide zich schrijlings zodat ik goed zicht had op haar gezicht en ogen. Met haar handen masseerde ze mijn kloten en ik weet niet wat er gebeurde maar binnen "No Time" spoot ik de puddingbuks met hoge druk leeg. Het gebeurt BS niet zo vaak dat de boel binnen een paar minuten is afgekarnt. Maar ze pijpte dan wel heel goed.

"Das vorige mahl, dauerte das etwas länger". Ja, dat wist ze nog. We gingen weer verder met kletsen en strelen. Opnieuw zag ik een vermoeide blik in haar ogen die ik nog nooit gezien had. Ze vroeg of ik haar rug wilde masseren. Natuurlijk wilde ik dat. Heerlijk rustig genietend lag de hyperactiefste snol van Golden Time" onder mijn handen. Opmerkelijk was haar openheid over haar leven. "Schreibe nicht darüber", waarschuwde ze me nog en dat respecteer ik vanzelfsprekend. Daarna zijn wij samen de sauna in gegaan en hebben gedoucht. In de kleedkamer 100 euro afgerekend voor zo'n anderhalf uur samenzijn. Ze wilde niet meer. Een kwartiertje later zag ik haar in het zelfde zwerverstentje liggen. Alleen, uit te rusten. Ook nog nooit gezien. "Alles OK?", informeerde ik. "Natürlich, in die letste Stunde werde ich mir noch einen an den Schwanz greifen und Lekkerrrrrrr Verkrachtennnn." Kijk, zo ken ik haar weer. Mooie vrouw (maar niet voor iedereen!)

CLUBSPORT
20 januari 2011, 16:56
Ik heb haar dan mischien van een dubbele hernia gered maar jij hebt een streepje voor bij haar ;)

Badslippers
30 januari 2011, 14:21
[...] In de tussentijd werd ik nog een paar keer vastgepakt door (good old) Sonja, ik had haar eerder al een aantal keren afgewezen en ik krijg het idee dat ik steeds hoger op haar lijstje kom te staan :help: . Vandaag was ze echter heel lief, nieuwe tactiek waarschijnlijk of ze begint soft te worden[...]

Ja, ik zie ook wel iets van een kentering. Misschien komt het wel dat ik altijd met haar een praatje maak en af en toe met haar de kamer of de bioscoop induik en daardoor minder als kanonnenvlees gebrandmerkt wordt. Over het algemeen is deze wildebras en stoeipoes rauw en ongepolijst maar mijn ervaring is dat ze ook een goeie GFE kan neerzetten. Met dat laatste heb ik de beste ervaringen met haar.

In Januari twee keer met haar geweest. De laatste keer hebben we eerst een half uur in de "Kino" liggen zwetsen. Het was zo tegen half een en ik werd toch wel geil van haar. Dat liet ik blijken en dan gaat ze als een bootwerker te keer en raspt mijn lul zowat aan snippers en gaat dat hoofdje op en neer als een op hol geslagen ja-knikker in het aardgasveld. Dat werkt bij mij niet en al helemaal als ze haar fles met glibberige smeerolie in de strijd werpt. Gevolg, nog niet eens een gevoel dat maar in de buurt komt van een orgasme.

De eerste keer in Januari was het veel meer GFE met een voorspel waar we beiden van genoten met als gevolg dat het allemaal vochtiger en glibberiger was. Toen zat ze ook niet zo aan mijn snikkel te sleuren maar pijpte ze met fluwelen tong en gevarieerder waardoor ik vrij snel ontplofte.

Haar streken heeft ze echter nog niet verleerd, die zitten namelijk in haar bloed. Gisteren ben ik na het verjaardagsfeestje in "PHG" nog even bij "GT" binnengewipt en toen heb ik nog een poos met haar gekletst in de smalle gang naar buiten. In die gang staan drie opgeschoten jongelui wat stoer te doen en dan is deze "Super Vamp" op haar best. Binnen een paar tellen zijn deze stoere binken gereduceerd tot schoothondjes. Met haar geile en uitdagende praat vraagt ze of de drie eens "Lekker verkracht" willen worden en dat ze als toegift ook nog eens in haar reet mogen neuken. Een beetje gestamel en schaapachtig lachen is de reactie. Ik zeg tegen de knapen dat het hier slechts voorspel betreft en dat het echte werk nog dan moet komen. We liggen beiden in een deuk en geven maar weer eens een "High Five" en gaan ieder onze eigen weg. Tijdens het sluiten van de markt weer gezellig samen in de sauna gezeten ook dan is ze een stuk rustiger. Mooie dame, niet voor iedereen!

CLUBSPORT
20 februari 2011, 21:38
Gisteravond was ze weer te bewonderen in GT .
ik had even plaatsgenomen op 1 van de krukjes bij het raam toen madame langskwam en haar lekkere kont naar me toedraaide en tegen mijn kruis drukte , ik greep maar uit voorzorg haar bij haar borsten :biggrin: (je weet nooit of ze weer valt) .
zo zat ze me effe op te geilen met wat kattegeluidjes ertussendoor .
ik begon bijna zowaar weer te twijfelen om haar een sleutel te laten halen maar toch maar niet gedaan , ze vroeg er verder ook niet naar en na een kort verder praatje liep ze weer door .
hele aparte dame waar ik toch wel een beetje een zwak voor heb moet ik toegeven .

Rex
20 februari 2011, 21:47
Gisteravond was ze weer te bewonderen in GT .
ik had even plaatsgenomen op 1 van de krukjes bij het raam toen madame langskwam en haar lekkere kont naar me toedraaide en tegen mijn kruis drukte , ik greep maar uit voorzorg haar bij haar borsten :biggrin: (je weet nooit of ze weer valt) .
zo zat ze me effe op te geilen met wat kattegeluidjes ertussendoor .
ik begon bijna zowaar weer te twijfelen om haar een sleutel te laten halen maar toch maar niet gedaan , ze vroeg er verder ook niet naar en na een kort verder praatje liep ze weer door .
hele aparte dame waar ik toch wel een beetje een zwak voor heb moet ik toegeven .

Wanneer lezen we nu eens een keer dat je haar gruwelijk hebt uitgewoond???:eek:

Cupido
20 februari 2011, 22:17
Ja daar ben ik ook wel eens benieuwd naar wanneer dit gaat gebeuren!!! Clubsport schiet eens uit je slof en geef haar eens goed van katoen!!

CLUBSPORT
21 februari 2011, 11:27
Jaaa hallo de beste stuurlui staan aan wal en zitten me nog een beetje op te naaien ook :eek:
als jullie er nou zaterdag erbij waren geweest hadden jullie me nog wat morele steun kunnen geven :biggrin:

Cupido
21 februari 2011, 17:15
ja dat gaat momenteel niet, maar dat maak ik binnenkort weer goed.

Badslippers
21 februari 2011, 17:20
Jaaa hallo de beste stuurlui staan aan wal en zitten me nog een beetje op te naaien ook :eek:
als jullie er nou zaterdag erbij waren geweest hadden jullie me nog wat morele steun kunnen geven :biggrin:

Als je een keer goed bij kas zit, gooi je er 75 euro tegenaan en heb je de tijd van je leven. Ze zal je helemaal te pletter pijpen en je kunt dat poolse mondje eens goed volspuiten. Je moet het gewoon als een spel zien waarbij je aan je trekken komt en ook nog lol hebt. Ik wil haar wel een keer nemen met drie andere heren, zo'n kwartetje. Daar vraagt ze zo vaak naar. Dat wordt lachuhhhhhh!!!!!!

Rudi_NL
21 februari 2011, 19:43
Als je een keer goed bij kas zit, gooi je er 75 euro tegenaan en heb je de tijd van je leven. Ze zal je helemaal te pletter pijpen en je kunt dat poolse mondje eens goed volspuiten. Je moet het gewoon als een spel zien waarbij je aan je trekken komt en ook nog lol hebt. Ik wil haar wel een keer nemen met drie andere heren, zo'n kwartetje. Daar vraagt ze zo vaak naar. Dat wordt lachuhhhhhh!!!!!!

Dat lijkt me een goed idee Badslippers. Ik doe mee als het mag. Ik stel voor:

- Badslippers: jij neemt haar anaal en dirigeert de boel een beetje.
- Clubsport: jij laat je dus flink pijpen door haar.
- Cupido: jij neemt haar vaginaal en laat het allemaal op je af komen.
- Rudi_NL (ik zelf dus): kijkt toe en neem het eerste gat dat vrijkomt. Een gat van Sonja dan wel!

Net zoals in de pornofilms lekker gangbangen. Zou ze dat echt doen voor 4 x €75,-??? :teuflisch:

bosbeer
21 februari 2011, 23:12
Sonja is inderdaad sympathiek en leuk. Nog nooit mee gekamerd, maar toch is ze altijd gezellig tegen me en kunnen we samen heel veel lol hebben. Ze krijgt het steeds voor elkaar om vele beren te verleiden en verdient elke avond goed. Ik sluit een kamergang met haar niet uit, dat bereikt ze ook met haar leuke gedrag. En het is natuurlijk ook best een lekker wijf....

Megaboob
21 februari 2011, 23:39
Megaboob zal dan het goede voorbeeld maar geven voor bovenstaande heren. Ik was vanavond in GT, en werd actief "verleid" door Sonja. Ik kwam haar eerst in de sauna tegen, ze had het koud, dus daarna nog even in het bubbelbad. Sonja kwam gewoon lekker mee, en dat kan ik wel waarderen van haar. Helaas doet bijna geen van de dames dit, terwijl het een heerlijke manier van opgeilen kan zijn. Ze ging op mijn linkerbeen zitten, ging goed aan de slag met Megaboob Jr, en we tongzoenden er op los als een jong verliefd stel :betrunken: Daarna moest ik even op de rand gaan zitten waarna ze aan een fenomenale pijpbeurt begon, die zo goed en lekker was, dat we snel naar de gelukkig openstaande tent in de natte ruimte renden, en daar actief verder gingen in ons spel. ik moet zeggen dat Sonja me positief verbaast heeft met haar tomeloze pijp inzet, dat kan ze echt, en diep, zeer, zeer diep...

Omdat ik nog niet lang daarvoor op kamer was geweest met Duitse Nadine, kwam mijn orgasme wat langzaam op gang, maar het was niet te houden na een tijdje, en ik kwam zeer rijkelijk klaar in Sonja´s mondje, het sperma droop er echt uit, wat an sich dan ook wel weer een geil gezicht was!

Alles even gepoetst, en samen gedoucht. We moesten even wachten, waarbij Sonja alweer begonnen te miauwen naar een bekende van haar onder de douche, die dus nog harder terugmiauwde! Dit alles leverde een hilarische, komische situatie op, waar we allemaal wel om konden lachen!

Ik moet toegeven dat Sonja me echt vakkundig ingepakt heeft vandaag, maar tegelijk heb ik daar nu geen enkele spijt van, en dat is een compliment voor haar!

Bij navraag vertelde Sonja me dat ze 390 gram siliconen per borst heeft laten implanteren. Ze voelen goed, en zacht aan! Lekker dus!

Miauw....

:smoke: Megaboob

Badslippers
5 juli 2011, 19:43
Voor sommige ijsberen is het papiertje met daarop de minimale service-eisen van de dames aan de binnenkant van de "Locker" een garantie voor weergaloze seks. In "Golden time" ontbreken dergelijke papieren garanties en zul je meer op je gevoel moeten afgaan en op je erotisch kompas moeten navigeren. Uit recensies van, en ik noem nu willekeurig wat namen, Timjava, Picasso1, Bergm550, Minime begrijp ik dat clubs als "Oase, Bernd's, World" of "PSR" tot de absolute top schijnen te behoren o.a. vanwege de minimale seksuele handelingen die aldaar door de dames verricht dienen te worden. Daarnaast loopt het daar over van de knappe "Stunners", "Geile Spermaschlucker" en "Total Versaute Schlampen" die weten waar Abraham de mosterd haalt. Bovendien wordt er nog ouderwets "gepre- en aftersaled". Een kompas en wat "Fingerspitzen gefühl" is daar volstrekt overbodige ballast. In deze clubs heb je slechts één naald nodig, slaat die uit dan zit je goed. En dat papiertje natuurlijk!

Die clubs liggen helaas niet direct langs mijn deur zodat ik genoodzaakt ben uit een andere, laten we zeggen meer inferieure, ruif te moeten eten om aan mijn trekken te komen. Ik treur daar niet om. Sterker, mijn eisen naar de dames zijn lager dan het gemiddelde. Ik mag graag de reet van een Turkse met het postuur van een kogelstoter uitlikken (mits proper!).

Met mijn lage kwaliteitseisen onder mijn arm en een kortingsbon van 25 euro trek ik op maandagavond naar "Golden Time". Je kunt er een kanon afschieten zo rustig is het daar. Dat vertel ik ook tegen Boy69 die aan het bijkomen is van de festiviteiten in "Golden Dreams". "Wat een stomme opmerking BS", spreekt hij wijs. "Waarom zou je hier een kanon gaan afschieten? Ik vuur mijn eigen kanon wel af, veel lekkerder" Daar zit wat in. Met Sir Wankalot krijg ik ook al geen duidelijke klik want hij zit met zijn neus in zijn vertrouwde "Laptop" de beursberichten te bestuderen. Een econoom van het zuiverste water. "Het is nu 3 minuten voor half 10", merkt hij op. "Als ik nu snel ga wippen, en me nog eens lekker laat Auspeitchen, kan ik nog net voor het pizzamoment om 22:00 terug zijn", calculeert hij.

De avond verstrijkt, ik nuttig zeer tegen mijn gewoonten in een stuk slappe "Pizza" met een ondefiniëerbaar beleg erop, poets netjes mijn tanden en loop tegen het oudste wijf van dienst voor die avond. Sonja. De vrouw met de welhaast best uitgevoerde borstvergroting. De mafste snol ook, de professioneelste, de irritantste, de slimste maar tegelijkertijd de domste (ze wist niet eens wie Sigmund Freud was), de hoer met de langste staat van dienst waarvan het kontje volgens Rex, de schunnige bastaardhond nog steeds strak en lekker aanvoelt, het mokkel ook die met haar tong van schuurpapier je lat versplintert. En over dat laatste maak ik een opmerking tegen haar. "Du muss eigentlich nach der Akademski Oralski in Rusland um deine fähigkeiten zu perfectionieren", zeg ik tegen haar. "Wieso, da kom ich schon so oft. Ich bin ja dort die Lehrerin!" zegt de zwetskous adrem. Ik val bijna van de kruk als ze even later in al haar onnozelheid voorzichtig informeert: "Besteht die wirklich?

Wij wandelen samen naar de bioscoop, gooien ons op een matras en kletsen verder. 5 minuten, 10 minuten, 15 minuten. Wat strelen, kusje hier en daar, beetje geilen. Niks geen sleutelgeleuter. Hoezo geen pre-sales in "GT". Het blijkt dat we alletwee geen zin hebben in vlugge en grove sex. Maar we hebben wel zin in massage en ontspanning. We boeken de grootste kamer van "GT" en maken het sfeervol donker. Professioneel als ze is, neemt ze direct het initiatief en vraagt wat ik graag wil dat ze doet. "Halt deine Mund, du brauchst nix zu machen", bluf ik haar af. "Lege dich hin und entspanne dich mahl" commandeer ik. Onwennig treuzelt ze wat want normaliter is zei degene die bepaalt en de mannen drilt. "Wir gehen massage machen", zeg ik. Er is een hele fles massage olie beschikbaar en na onze sessie is die hele fles compleet leeg!!!

Ik begin rustig met haar rug en laat wat druppels tussen haar billen druppelen. Na een paar minuten vindt "Misses Hyperactive" rust en ontspant. Opnieuw valt me op wat een perfect lijf deze "MILF" na al die tropenjaren nog heeft. Een kont om je vingers bij af te likken. Als ik haar helemaal in de olie heb gezet ga ik met mijn tong vanaf haar voeten helemaal over haar lichaam om vervolgens met mijn ingevette pens over haar heen te glijden. Dat daarbij mijn paal het enige opstakel vormt moge duidelijk zijn. Af en toe subtiel met een vinger door de reetkier. "Ahhh, das ist lekker" miauwt de kat.

Na een poos gebied ik haar zich om te draaien en begint het geile glijspel van voor af aan. Haar vergrote borsten zijn perfect uitgevoerd. Geil om daar overheen te glijden. Tegen mijn lul voel ik de stoppelhaartjes op haar Venusheuvel. Dan is het haar beurt. Ik dacht dat ik al teveel olie heb gebruikt maar Sonja doet daar nog een schepje bovenop. Ze spuit me kompleet onder en glijdt en kronkelt als een gladde paling over me heen. Ondertussen kneedt en masseert ze en krast ze zachtjes en plagend met haar lange nagels over mijn lichaam. Ik ril van genot en als ze op haar beurt mij gebied om om te draaien, staat mijn knuppel zo stijf als een beukenhouten honkbalknuppel. De sloerie maakt me gek door er de hele tijd net niet op af te duiken. Normaliter is zij van het grove sloop- sleur- trek- en pijpwerk maar in het begin heb ik al aangegeven daar geen gebruik van te willen maken. Dat heeft ze goed in haar oren geknoopt. Met haar lange nagels krast ze over mijn schaamstreek of kust het omliggend gebied.

Mijn lul gaat dat echt niet uithouden en al helemaal niet als ze met haar tieten over mijn borst glijdt. Telkens als het zover is en ik krankzinnig dreig te woorden, weet ze "teasend" in te houden en krijg ik weer een rustpauze. En dan op het laatst gaat ze zich met het echte werk bezighouden. Al masserend werkt ze me naar een pulserend orgasme waarin ik bijna het leven laat zo moet ik naar adem happen. Daarna blijven wij ontspannen liggen, zwetsen wat en strelen weer verder. Al met al zijn we zo'n dikke twee uur op de kamer geweest en het was niet alleen een geile sessie maar ook "Relaxt" en rustig. En dat voor een vrouw die normaal als een ordinaire bootwerker te keer gaat. Samen douchen is natuurlijk ook nooit weg.

Conclusie. Sonja is van alle markten thuis en als je geen prijs stelt op haar gejaag, afwerkgedrag en recht toe recht aan benadering dan zeg je dat en geef je aan wat je wel wilt. Wellicht hierdoor zijn haar Pre- en aftersales voor mij althans dik in orde. Ik vind dat ze er voor haar leeftijd prima uit ziet met mooie borsten en een strak kutje. "Body-to-Body" met "Happy Ending" heel goed opgebouwd. Ik kan eigenlijk maar een minpunt bij haar ontdekken en dat is haar behoefte aan "In controll" willen zijn. Wat betreft haar service kun je dat afkappen. Jij bent de klant (en de baas). Ik doel hierbij meer op haar eigen beleving. Ze zal zich niet laten gaan, dat merk je en dat zorgt soms dat de erotische spanning zakt. Daar tegenover staat dat ze ook niet overdreven ligt te "Faken".

Cupido
6 juli 2011, 17:30
Jij hebt je dus weer heerlijk vermaakt met de MILF van GT. Heerlijk toch die meid. Geweldig stukje proza, al denk ik dat je het over 4 juli hebt ipv 4 juni!!! Of hebben we het over 4 juni 2007? Dat was nl. de laatste keer dat 4 juni op maandag viel!! Je ziet wel dat ik een zeer aandachtig lezer ben van jou stukjes of niet!!!

jeanpaul323
6 juli 2011, 20:36
This very sexy women is also intelligent and pretty and i like her very much as she has always been very kind with me . Strong and anal sex is without problems with her also :freu:: Freu:

Badslippers
7 juli 2011, 15:04
Jij hebt je dus weer heerlijk vermaakt met de MILF van GT. Heerlijk toch die meid. Geweldig stukje proza, al denk ik dat je het over 4 juli hebt ipv 4 juni!!! Of hebben we het over 4 juni 2007? Dat was nl. de laatste keer dat 4 juni op maandag viel!! Je ziet wel dat ik een zeer aandachtig lezer ben van jou stukjes of niet!!!

Klopt jongeman. 4 juli moet dat zijn. Blijkbaar was ik zo de kluts kwijt van deze geile sessie dat ik de tijd niet meer helemaal helder had.

Badslippers
15 september 2011, 00:48
Ik lees de laatste dagen dat ze niet aanwezig is. Dat kan kloppen want een paar weken geleden gaf ze aan dat ze in september niet aanwezig zou zijn. Reden kun je per IM vernemen (is trouwens niks schokkends!).

Dolfie
23 oktober 2011, 20:32
Deze geile MILF is een toppertje.
Alleen al omdat je bij deze dame niet moet wachten op een sleutel:biggrin:zij heeft een sleutel in no time en dan nog eens van een super de luxe bungalow.
Op de bungalow begon deze dame me heftig te pijpen waarbij ze haar nagels in mijn buik kerfde:eek:
Deze pijpsessie was heftig en ik had haar al een paar keer gevraagd voor een rubbertje want ik wou neuken...na een hele tijd gaf ze eindelijk toe en mocht ik haar in doggy nemen.Ik pompte stevig door maar desondanks kon in binnen de tijd niet klaarkomen:redface:
Echter dat lag niet bij deze geile deerne maar aan mijn te grote hoeveelheid sekt ik tot mij genomen had:rolleyes:
Na de pizza en een colaatje haar terug opgezocht en wederom had ze direkt een sleutel en op de kamer begon ze aan een marathon pijpbeurt en ik voelde het van diep borrelen en gaf me over aan een overheerlijk FTtje:tongue:
Na afloop had ik bloed aan mijn kleine Dolfie,hij was serieus geirriteerd door het heftige stofzuiger werk van Sonja;)
Herhalingsgevaar : een must!

Grtz,Dolfie

Megaboob
29 januari 2012, 13:57
Zoals badslippers al ooit schreef, Sonja is altijd leuk als entree in het nieuwe jaar. Niet te vaak, maar af en toe is het wel leuk, en Sonja is zeker service gericht!

Ik zat in het bubbelbad, sonja was al een paar keer voorbij gekomen, en ik had haar al een paar keer afgewinpeld op vrolijke wijze, maar ze sloeg toe, en hoe! Zachtjes haar borsten eerst in mijn nek, daarna in mijn mond, en doorgaan met tongzoenen, dus het gesprek in bad eindigde vrij abrubt, en geilheid stroomde door me heen. Sonja wist me dan ook snel naar het bed naast de sauna te verleiden, waar we er een prima uurtje van maakten. Eerst goed opgeilen, heerlijk haar borsten gemasseerd met olie, en daarna pzc, wat ze prima beheerst, totdat ik het mondje weer volschoot natuurlijk. Daarna nog even lekker nagepraat, was ook zeker aangenaam, en ze kwam heerlijk tegen me aan liggen, zodat ik nog steeds overal goed bij kon.

Sonja is een prima dvp, komt helaas wel wat op leeftijd, en kan qua looks niet helemaal meer mee met de roemeentjes, maar tegelijkertijd heeft ze zeker de geile x-factor nog in huis, en verstaat ze haar vak prima.

leuk voor 1-2 keer per jaar, en omdat dit allemaal zo spontaan ging, was het ook leuk.

Megaboob

Badslippers
26 februari 2012, 21:37
Ze had me de gehele avond op de korrel maar ik dacht: "Laat haar maar eens werken voor haar geld". Haar dus telkens wandelen gestuurd. Altijd weer leuk hoe ze je komt opgeilen waarbij haar tieten haar grootste "Assets" zijn (en die weet ze beide goed uit te spelen). Achtereenvolgens had ze al een heel regiment ijsberen aan de slurf getrokken dus wachtte ik dat ze weer lekker fris was en haar handen had gewassen. Zo tegen een uur of half 1 naar de kamer vertrokken en alweer kamer 6. Daar hebben wij gerelaxed in de vrom van massage waarbij zij dus haar tieten kon inzetten en ik weinig méér te bieden had dan een paar grijpgrage handen.

Echter, ik constateerde dat Sonja zich het vak van prostituee zo goed heeft eigengemaakt dat ze geen greintje van enig erotisch gevoel vertoonde. Sterker, ze kwam wat frigide over. Ik was zo vrij daarna te informeren en ze gaf aan dat ze elk gevoel van erotiek volledig kan uitbannen. Kun je nagaan hoe slecht ik bezig ben geweest. Het tongzoenen was zeer mondjesmaat en eerlijk gezegd had ik geen zin om er veel tijd aan te besteden om haar op te warmen. Derhalve heb ik haar al het werk laten doen waarbij ze uiteindelijk mijn pik mocht afrukken waarbij ze de hele fles babyolie over haar tieten spoot die ik vervolgens tot moes kneedde. Ze moest nog best lang rukken en dat kwam dus eigenlijk omdat ze het allemaal wat fantasieloos deed. Uiteindelijk knalde mijn lul de saus wel in het rond maar ik heb betere sessies met haar gehad. Ze moet toch eens op herhalings- en bijspijkercursus.

mynasch
29 februari 2012, 09:56
er is veel over haar geschreven. En.... veel blijkt waar! (Goed forum!) Voor mij gisteren de eerste keer. Woooooow. Fantastich uur op de kamer. Haar gemasseerd. Zij mij gestreeld, en een voor mij onvergetelijke blow job. Zacht, sensueel, heel lang....... had duidelijk eerder de raad van dit forum moeten opvolgen.:betrunken:

Badslippers
4 maart 2012, 22:09
Herkansing gegeven en wat voor een. We stonden op een gegeven moment te muilen in het halletje van de Kino. Ik voelde dat ze behoorlijk geil was. Ze stond aan mijn paal te rukken die al compleet glibberig werd. "Nicht in meine Hand spritzen" zegt ze. "Wieso nicht", vraag ik aan de vrouw die nergens bang voor is. Wir könen auf's Zimmer" Nou mij best. Die gore smeerlap van een Ketserr zit dat tafereeltje te bestuderen en ik zet er geld bij "Ladbrookers" op dat hij zijn Ketszwans aan het rukken was terwijl wij daar geil bezig waren. Ik weet zeker dat deze sessie me dan geld had opgeleverd.

Dus Sonja en ik de kamer op waar zij serieus aan het werk moest omdat ik net een sessie met "Bulgaarse" Simona had gehad. Zij was nu in een veel betere "Mindset" dan de laatste keer. Dat was onder andere te merken aan het tongzoenen. Normaal tongt ze niet zo uibundig. Sterker ze houdt dat zelfs wat af maar nu gingen alle remmen los en was het weer de Sonja die ik kende. Toen ze begon met pijpen moest ik haar tot kalmte manen omdat ze weer tegelijk de turbo erop had en als een psychopaat te keer ging. Toen werd ze rustig en ging het met gevoel. Echter, door te korte recuperatie zakte mijn erectie in en namen we wat pauze waarbij we op de GFE tour gingen en ik haar heerlijk heb gebeft. Zoveel leuters in die kut gehad en toch nog zo strak. Hoe bestaat het. Met neuken zou het niet meer gaan lukken. "Ich werde dich mahl richtig verwöhnen" Ik had zo mijn twijfels en sprak dat uit waarop ze zei: "Ich habe Gärtner Hände . . . die lassen alles wachsen" en verdomd, binnen de minuut had ze mijn kleine leuter laten groeien tot een lul zo groot als de ketszwans. Ze heeft me heerlijk afgetrokken waarbij ze met haar gezicht boven me hing, zoende en geile dirty talk toefluisterde. Effusie was binnen no time een feit. Vakvrouw maar je moet haar sturen en behoorlijk directief zijn dan kan ze veel. Zie af van het betere sleur en sloopwerk.

Megaboob
16 maart 2012, 23:15
Gisteren was ik aan het einde van een lange dag eindelijk in gesprek geraakt met Amuse me, en waren we er eens lekker voor gaan liggen in de wellness ruimte. Natuurlijk Bespeurde Sonja me direct, en had ze een uitermate succesvolle strategie ontwikkeld om me deze keer ook weer tot een sessie te verleiden, een andere dame had zich inmiddels vakkundig op Amuse me gestort, en ik kan dus niet emer met goed fatsoen zeggen dat we in gesprek waren. Sonja kwam, zag en overwon, sprong op me, en geilde me op met prima tongzoenen, mijn gezicht werd vakkundig tussen haar siliconen borsten gedrukt en ze masseerde megeboob jr intusses al bijna tot een hoogtepunt. ik ben niet zo van het "en plein publiek", maar nu maakte het me niet uit, hier moest tot actie worden overgegaan. het tentje was helaas bezet, dus snel achter de boom bij de sauna gedoken, en daar een heerlijke pijpbeurt van Sonja gekregen. Omdat het tentje bezet bleef toch maar aangedrongen op een sleutel, en door naarkamer 9, waar we ons spel voorzetten, sonja me weer heerlijk verwende met baar borsten (toch lekker groot en zacht! Sonja zag er ook sexier uit, met lang blond haar (extensies), en ik mag dat wel. Wederom prima PZC, wat neukwerk tussen door, en weer traditioneel afgemaakt met een FT van prima kaliber. Ik had Sonja toch ook een beetje te pakken, want omdat het pas mijn tweede sessie van de dag was, kreeg ze een bijzonder grote lading in haar mond. Megaboob strikes back!

Na de daad nog even nageknuffeld, prima gfe hierbij, en gezellig even prive nagekletst, onderwerp: Victoria, en ik zal er verder niet over uitwijden, dat is voor een ander topic.

net voor sluitingstijd van de kamer, Sonja betaald, afscheid genomen van satanic Surfer, en na het opfrissen GT weer verlaten in goed humeur zoals altijd na een dagje "grote tieten".

Megaboob

mynasch
24 maart 2012, 17:04
Sonja (23 maart GT):freu:

Vast al heel veel over haar geschreven. Haar wervelende pre sales, actief in alle vertrekken van GT, nooit een spoor van ongeïnteresseerdheid of verveling. En we ontmoetten elkaar heel wat keren deze dag. Elke keer opnieuw, even aftasten (letterlijk, zachtjes even onder de badjas) maar nooit TE. Toch wel geinig als je zoveel aandacht krijgt. En op een gegeven moment bezweek ik. Een eerdere sessie ,met haar kon ze zich nog goed herinneren, en ze smeekte welhaast om opnieuw een olie massage. Daar genoot ze volop van, en ik ook. Na olie over op de mond massage en haar hele lichaam verkend. Finale doel: ultieme verkenning van de erogene vaginale zones. Volgens mij ben ik een goede ontdekker geworden. Ze smaakte heerlijk, met heel veel vers gemaakte sappen!! Daarna was ik aan de beurt. En hoe…. Wat kan ze ook pijpen zeg. En aangezien ik al een sessie achter de rug had kon ze heerlijk lang haar gang gaan, en dat kun je aan haar over laten. Grote variatie en tegelijkertijd ook mijn lichaam aftastend voor meer genot. Mij vaak aankijken met die heldere energievolle ogen, haar fraaie lichtgekrulde lange blonde haren over mij gedrapeerd. Heerlijke sessie, met een jummie hoogtepunt..
:smile:

Megaboob
10 oktober 2012, 10:44
Sonja :teuflisch: had duidelijk haar zinnen op mij gezet. Ik was d eafgelopen keren al aan haar "ontsnapt", maar deze keer wist het loeder hoe ze me te grazen moest nemen. Ze lag al naast de whirlpool te spinnen toen ze me in de sauna zag, en wist natuurlijk dat ik zou gaan bubbelen. daar aangekomen kwam net Badslippers er gezellig bij, dus maakte ik me op voor een gesprekje, Bad Pritt zou ook aan me voorgesteld gaan worden, maar Sonja had andere plannen, ontdeed zich van haar bikini, en plonsde gewoon in de whirlpool, en ging me daar spontaan aanranden! Zoveel sexgeweld, daar is de boobmeister natuurlijk niet immuun voor, en ik moest er dus aan geloven. Na dit wervelende voospel dus snel mee naar de kamer, waar Sonja vrolijk doorging. Ze was lekker bruin van haar vakantie in een caraibisch oord, en haar huid was weer heerlijk zacht. En dan nu mijn borsten likken, beval ze me, niet aan dovemansoren gericht natuurlijk! Na dit heerlijke voorspel ging zij weer van start met een spetterende PZC, goede neuksessie, maar dit was allemaal nog wat te snel na mijn sessie met Asia, en ik kwam dus nog niet klaar. Even gepauzeerd, haar vakantiefoto's bekeken (daar werd ze miss bikini, wat ik me wel voor kan stellen!), en toen weer door, en door en door.... de arme megaboob :angst: werd daadwerkelijk verkracht door deze Poolse tornado, was een inzet en sexualiteit! Badlsippers zei het al, ze is een "gek wijf", maar dan wel op een grappige manier. Na een kleine 1,5 uur had ze me dan zover dat ik kwam, dus ik was redelijk uitgeput, en mijn arme geslacht was rijp voor de slacht, daar zou vandaag geen leven meer inkomen, dat wist ik al...

Tja, Sonja maakte het waar, ze kreeg me klaar, en hoe, maar het koste wel wat tijd. ze rekende 125 euro, wat netjes was, en we konden er allebei wel weer om lachen.

Leuk voor de afwissling, die Sonja!

Wijze grijze
30 december 2012, 17:10
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=296038#post296038

Sonia: Gedurende de dag ontmoette ik meermaals een leuke spontane meid, Sonia. Zij probeerde me steeds te verleiden door op een speelse manier te miauwen en me later op de dag ongegeneerd tijdens het gesprek sensueel af te trekken, Toen ze op haar knieën wilde gaan om het gesprek te verdiepen, heb ik echt mentaal moeten vechten om niet ter plekke te capituleren. Sonia, een gevaarlijke cougar

rmjhexe
30 december 2012, 17:56
Sonja is gevaarlijk,heeft mij verkracht in de kino in gt , leuke dame waar je niet makkelijk van af komt

Wijze grijze
24 februari 2013, 01:24
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=303950#post303950

Dit werd niks met krantje lezen, dus maar weer eens een rondje gelopen en liep uiteraard ook cougar Sonia tegen het lijf. Heeft die een fotografisch geheugen of wat? Ze herinnerde me nog van 2 maanden geleden en deed weer een poging me tot een kamer te verleiden. En zeker niet subtiel. Maar wederom was ik sterk. Ze beloofde me echter dat ze me die dag zeker nog te grazen zou nemen.

………. Komt Schmusekatze Sonia langs. Grrrrr en miauuuuw. “Jetzt vernasche ich dich”. Nou meid doe je best. Naast me op het bed lag een Fransman, maar deze werd door Sonia min of meer elegant verdreven, zodat ze zelf meer plaats had om zich om mij te bekommeren. Spelen met deze Sonia, is spelen met vuur. Ofschoon ik haar meermaals respectvol te kennen gaf, dat ik niet voor haar zou zwichten, gebruikte ze alle mogelijke trucjes om me te laten capituleren.
Het toppunt werd toch wel bereikt toen op een gegeven moment Dora er weer bij kwam. De sfeer werd echt uitgelaten en jolig, we schaterden de hele tijd en trokken behoorlijk wat aandacht vanuit de jacuzzi. Zij beweerden dat de wat oudere dames veel ervarener in het liefdesspel waren dan het jonge grut dat hier tegenwoordig ronddartelde. Ze probeerden me dat te bewijzen door Wijze Stijve in vol ornaat te ontbloten en er afwisselend een kriebel- en massagewedstrijd op los te laten. Hierop antwoordde ik dat zij (de oudere generatie) daarentegen nooit op de “Academia Oralsky”hadden gezeten. Dat was natuurlijk de goden verzoeken, want in het Pools spraken beide dames met elkaar en ter plekke probeerden ze me subiet van het tegendeel te overtuigen. Afwisselend werd ik daar door beiden gepijpt. 6 man in de jacuzzi waren opeens stil en keken toe. Shit, shit, shit, hoe kwam ik hier nou weer uit? Nu vind ik eigenlijk dat je het vanaf een bepaald punt niet meer kunt maken om hier onbetaald van te profiteren en er geen kamer op te laten volgen, maar gelukkig waren Sonia en Dora sportief genoeg om me het pleziertje te gunnen en gewoon van de situatie en het moment mee te genieten.

Big30
28 maart 2014, 23:56
Terwijl ik samen met Jansen in het Atrium nog wat bij zat te komen van een heerlijk maaltijd en we ons vergaapten aan toch wel een indrukwekkende line-up zagen we een dame die wel wat trekken had van de bekende Sonja, maar ze was het niet zo was bij nadere beschouwing wel duidelijk.
Even later lopen we naar binnen en wie lopen we daar tegen het lijf? Inderdaad de Sonja, stralend en ondeugend als altijd.

Verder nog 2 bekende Roemeense dames uit GT gespot, namen moet ik helaas schuldig blijven.

Teiresas
29 maart 2014, 01:37
Donderdag was Sonja nog 'gewoon' in GT...

bergm550
29 maart 2014, 07:32
Ik was Sonja ook tegengekomen tijdens mijn vorige bezoek aan Magnum.

Big30
29 maart 2014, 11:53
Ik was Sonja ook tegengekomen tijdens mijn vorige bezoek aan Magnum.
Klopt stond in je live-bericht. Sonja maakte(e) wel eens wat vaker uitstapjes en kan best zijn dat ze met name de weekenden in magnum is en door de week in GT. Komen we snel genoeg achter. Gisteren was ze in Magnum en inderdaad Alexa daar ook gespot.
Zou zelfs kunnen dat ze tot het avond eten vr in Gt was want ik zag haar pas na 22u terwijl we er al rond 17u waren.

bocariver
30 september 2014, 11:52
B30 is right about her presence mixed between GT and Magnum.
Her pseudo in Magnum is Vivian or Vivienne.
Bad experience with her with pro attitude and bad work.
For example, she wounded my dick with her teeth (after 10 years experience...). Then, she put her in bad positions during sex to put her partner unconfortable.
May be , it's time for her to stop and a lesson for me about more old ladies.

gwanfich
23 september 2016, 22:47
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif

Sonia (Poolse)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Kort
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:

gwanfich
23 september 2016, 22:49
Bad choice from me. Sonia looks like cheerful, playful, dynamic, human and full of energy which is very rare in GT… It made me think it would be like this in the room but unfortunately it wasn’t the case at all. Inside the room she doesn’t play, doesn’t take any initiative, weak and unsignificant foreplays which i had to reach. Asking me to lie down quickly… Barely kissing, on a bad way and very few. I tried to drive her on a way to enjoy together but it was in vain… At this moment i understood that nothing positive was possible with her… It was devoid of interest from the beginning to the end.

Her blowjob is very bad and without skills as she uses her hands more than her mouth. She put a kind of cream on my dick which was already very clean… and much… I hoped for authenticity, spontaneous way of acting, but it was finally mechanical, soulless and very pro. Nothing was attractive from her in the room and in one word it was weak and she makes the minimum.

So i fucked her in every position and i was bored during the sex as she was passive and not participating waiting only the end… Caressing me (just a little bit) mechanically the back with her nails during the missionnary but nothing more. She put herself sometimes not well during the sex and made manners in order to obstruct the process but it didn’t work with me. Nothing is done naturally, everything is pro and without involvement… Doggy and cowgirl were very disappointing. No way for having fun or pleasure with such partner. I don’t see anything positive in her service and i highly disadvise her.

Service quality: :1ster:

Teiresas
23 september 2016, 23:04
Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?156-Sonja-(Poolse)-de-Sonja-Gt-PHG-LR

bergm550
23 september 2016, 23:30
Bad choice from me. Sonia looks like cheerful, playful, dynamic, human and full of energy which is very rare in GT… It made me think it would be like this in the room but unfortunately it wasn’t the case at all.

That is truly a beginner's mistake. Lesson 101: a woman who is overly spontaneous, always gives bad service in the room.

gwanfich
24 september 2016, 13:29
I know this but sometimes we make stupid choice...

---->>> Golden Time

Megaboob
13 oktober 2016, 22:14
Ik zat ontspannen in het bubbelbad toen ons huiskat Sonja besloot dag het tijd was voor mijn jaarlijkse verkrachting.

Ze plonsde zomaar onaangekondigd in het water en begon me onzedelijk te
betasten. Ik protesteerde maar dat was zinloos want ze duwde haar 390cc borsten im mijn mond en gebood me haar tepels te likken. Mijn natuurlijke reflexen gehoorzaamden want een paar siliconen is als spek voor mijn bek zoals de lezers weten. Ze begon ook mijn jongeheer te bewerken met de hand en diverse passanten joelden er aardig op los. Tja publieke actie in GT zullen we maar zeggen. Ik wist me enigzins te herpakken maar toen begon ze me te tongzoenen en niet zomaar een beetje maar voluit. En dus was ik verkocht, de jaarlijkse verkrachting zou plaats gaan vinden deze avond. Ik gebood haar om te draaien zodat ik met haar borsten kon spelen en als een krolse kat draaide ze haar kontje lekker tegen me aan en liet het zich welgevallen. Na enige tijd spelen in het bubbelbad werd het dan toch tijd voor een verhuizing naar het tentje naast de sauna en daar werd ik lekker gepijpt door Sonja. Maar ik was er nog niet helemaal klaar voor en dus met de hand verder gegaan terwijl ik Sonja voluit zoende en met haar borsten kon spelen. Ook niet verkeerd. Na enige tijd toch een lekker orgasme.

Nog gezellig even nagepraat. Sonja heeft altijd leuke verhalen.Over haar gast die ze aangelijnd door gt voert. Lachen gieren brullen met haar. Op die manier een uurtje volgemaakt omdat het gezellig was. Daarna samen een douche en kort nog in de sauna want ze was een beetje koud, en daarna afgerekend.

Zo eens per jaar een leuke en spannende ervaring met dit katje!

Megaboob

satanic surfer
15 december 2016, 12:53
==>LR

Admin
16 december 2016, 00:01
Topic opgeschoond. Dit is een recensie topic.

de duisburg spesjalist
16 december 2016, 16:30
in recensie topics mag je neem ik aan ook vragen stellen :rolleyes: is dit de sonja die ook in GT heeft gewerkt ;) het zal voor mijn een reden kunnen zijn om LR morgen te bezoeken ;)

zeppos58
16 december 2016, 18:04
in recensie topics mag je neem ik aan ook vragen stellen :rolleyes: is dit de sonja die ook in GT heeft gewerkt ;) het zal voor mijn een reden kunnen zijn om LR morgen te bezoeken ;)

Het is ze wees gerust (had destijds in LR zelfs een KLOON) sommigen waren gek van haar, anderen meden ze als de pest. Ze gaf ook niet aan iedereen dezelfde service. Let er maar mee op, ze spreekt geen Nederlands, maar verstaat wel heel veel. O ja Lekker neuken lekker pijpen en kontje neuken kent ze wel.

der Puffmeister
17 december 2016, 19:10
Ik heb haar ook een keer gedaan. Super goede seks mee gehad echter de tekenen van ouderdom beginnen bij haar wel duidelijk zichtbaar te worden. Vooral in haar gezicht maar ook bepaalde lichaamsdelen beginen het gevecht met de zwaartekracht te verliezen.
Ik ben benieuwd hoe lang zij het nog uithoudt in de clubs tussen al die jeugdige prachtige kippetjes.

de duisburg spesjalist
18 december 2016, 11:49
Ik heb haar ook een keer gedaan. Super goede seks mee gehad echter de tekenen van ouderdom beginnen bij haar wel duidelijk zichtbaar te worden. Vooral in haar gezicht maar ook bepaalde lichaamsdelen beginen het gevecht met de zwaartekracht te verliezen.
Ik ben benieuwd hoe lang zij het nog uithoudt in de clubs tussen al die jeugdige prachtige kippetjes.

langer dan jij denk ik zal je een paar voorbeelden geven van dames boven de 30 die meer dan gemiddelde kamers draaien dan zo prachtig kippetje :rolleyes:in duisburg sinna vicky loredana steffi cindy dan LR dana anni mia barbi phg anna en loredana sixsens svetlana kinga is ook geen 30 meer ying yang daar loop een NL rond van boven de 30 en dan hebben we kasandra nog ik weet niet waar ze uithang momenteel over ouderdomsverschijnselen ik ken menig dame in de p6 die jonger zijn en als ze de bh afdoen last hebben van de zwaarte kracht ;)

overgens dit is een recensie topic en daar valt jou bericht en mijn bericht niet onder :biggrin:

Teiresas
17 oktober 2017, 15:07
Kwam Sonja afgelopen donderdag tegen in GT. Ze blijkt weer in genade aangenomen te zijn bij de club in Bruggen na haar tijdelijke verbanning...

gignnl
17 oktober 2017, 22:48
Vandaag was ze er ook en ik moet zeggen dat ik haar aanwezigheid in eerste aanleg niet had opgemerkt.De gebruikelijke "jacht"signalen blijven nu achterwege.

quickstep
18 oktober 2017, 19:34
Ik zag haar laatst lopen (eind van de avond), kan het zijn dat ze nieuwe borsten heeft? :)

Badslippers
18 oktober 2017, 21:49
Ik zag haar laatst lopen (eind van de avond), kan het zijn dat ze nieuwe borsten heeft? :)

Daar is maar 1 geschikte ijsbeer voor om dat te checken . . . Megaboob.

Misschien nieuwe vulling.

quickstep
18 oktober 2017, 21:59
Ha ha! Deze dame komt aan eind van de dag en loopt dan geil te doen, een keertje op ingegaan en geen spijt, maar heeft geen indruk gemaakt. Type Milf en dat straalt ze soms heerlijk uit... :biggrin:

Johnny Stromple
21 oktober 2017, 18:54
veel dames worden naar maten ze oude worden veel mooier en nog veel geiler :biggrin:

Wat een stel nieuwe schoenen al niet kan doen.

firstme
22 oktober 2017, 10:43
veel dames worden naar maten ze oude worden veel mooier en nog veel geiler :biggrin:
Dit is natuurlijk een kwestie van smaak en/of voorkeur, maar ik ben het er helemaal mee eens!

wervelwind
24 oktober 2017, 08:07
Rosa, met die blonde pony? Volgende keer eens beter opletten of dat een pruik is :confused:

Als je met je handen in de buurt komt, zal ze je snel heel duidelijk maken dat ze wil dat je daar weg blijft.
Verder leuke dame, erg goede sessies mee gehad.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

KlapKrat
24 oktober 2017, 14:26
Rosa, met die blonde pony? Volgende keer eens beter opletten of dat een pruik is :confused:

Kom op zeg, dat kun je van een kilometer afstand al zien dat dat haar niet echt is. Verder wat Wervelwind zegt:

Als je met je handen in de buurt komt, zal ze je snel heel duidelijk maken dat ze wil dat je daar weg blijft.

Heb er in een ver verleden 1x mee gekamerd, maar ze was een beetje een 'chick of last resort' omdat de line up nogal tegenviel. Best een aardige sessie, op zich niks mis mee, maar toen ik haar een paar maanden daarna opnieuw tegenkwam was ze nogal opdringerig en meteen beledigd toen ik haar niet meenam naar een kamer.

Later die avond, toen het erg rustig was en haar dus absoluut niet van andere klanten zou weghouden of blokkeren, kwam ik haar opnieuw tegen bij die trapjes voor de Kino en ging eventjes naast haar zitten om (effe goeie vrienden) toch netjes goeiedag te zeggen, en er kwam meteen een bits: "if you sit down next to me it means that you have to go to a room with me." Jawel hoor, ik heb het nog effe aan haar nagevraagd en ik hoorde het goed: "...have to go..." en dat was geen geintje of sarcastisch bedoeld of zo. :tongue:

Wat een kapsones, doeiiiiii! :rolleyes:

zeppos58
3 februari 2018, 20:33
Is die nogsteeds niet met pensioen....

Big30
4 februari 2018, 22:47
Kan mooi naar het vliegen vangen topic :biggrin:
de dame in kwestie kan het zwaktebod van krapklat tenslotte niet kwalijk genomen worden

prima idee.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50637-Hier-mag-je-vliegen-afvangen-De-IJsberenkleuterklas-van-Big

Patjax
31 juli 2021, 23:49
De nieuwe huiskat van Venus in Hamminkeln

Boy69
31 juli 2021, 23:53
De nieuwe huiskat van Venus in Hamminkeln

Gadverdamme

is dat akelige mens nu in Venus ?
En dan ook nog FKK !!!

Patjax
31 juli 2021, 23:54
Gadverdamme

is dat akelige mens nu in Venus ?
En dan ook nog FKK !!!

Yep, the ultimate nightmare en liep er met een oudere Duitse dame uit GT rond waarvan het ook verboden moet worden dat ze FKK rondloopt.

Boy69
31 juli 2021, 23:55
Yep, the ultimate nightmare

Zeg dat wel !!!

Dat ouwe wijf past toch helemaal niet tussen die skinny beauties in Venus

stimpy3
1 augustus 2021, 00:06
Het haalt wel de gemiddelde leeftijd omhoog ;-)

Partycrasher
1 augustus 2021, 01:06
Zij weigert gewoon om op te geven. Ik ben heel erg trots op haar. Zij vindt gewoon dat zij geboren is om DVP te worden. Bijna elk wijf uit Nederland, België en Duitsland moet bij haar in de leer.

Player
1 augustus 2021, 13:05
Ja kijk, de Venus meiden spraken mij er ook al op aan - "jij hebt haar zeker nooit gekamerd in GT?" - want ze is niet bepaald een uithangbord voor GT. Samen met Xenia is ze neergestreken in Venus sinds meer dan een maand. Van mij mag veel in een SC, maar ze past niet echt in Venus hoewel ze haar klanten vindt. Xenia is nog gereserveerd maar Sonja wat irritant met momenten, zeker als ze je kent als GT klant.

JonnyFontane
1 augustus 2021, 16:50
Ja kijk, de Venus meiden spraken mij er ook al op aan - "jij hebt haar zeker nooit gekamerd in GT?" - want ze is niet bepaald een uithangbord voor GT. Samen met Xenia is ze neergestreken in Venus sinds meer dan een maand. Van mij mag veel in een SC, maar ze past niet echt in Venus hoewel ze haar klanten vindt. Xenia is nog gereserveerd maar Sonja wat irritant met momenten, zeker als ze je kent als GT klant.

Toch niet Xenia met die rare stem, die met aliens wilde neuken?

bosbeer
1 augustus 2021, 17:22
Voor het geld hoeft ze het niet meer te doen. Ze heeft o.a meerdere prachtige bolides en ik denk dat ze ook niet verkeerd woont. Ik heb haar een jaar of 7 niet meer gezien, maar veel vrouwen zouden op die leeftijd jaloers zijn op haar lichaam. Als je haar een beetje kent is ze een leuk mens. En, zoals Badslippers het nogal eens beschreef, als je weet hoe je met haar moet omgaan kun je er een hele leuke kamergang mee hebben. Als je een sul bent op de kamer blaast ze je omver en bepaalt zij wel hoe lang je sessie duurt. Hoe ze momenteel is weet ik niet, maar als mens vind ik haar sowieso ok.

Badslippers
1 augustus 2021, 21:25
Voor het geld hoeft ze het niet meer te doen. Ze heeft o.a meerdere prachtige bolides en ik denk dat ze ook niet verkeerd woont. Ik heb haar een jaar of 7 niet meer gezien, maar veel vrouwen zouden op die leeftijd jaloers zijn op haar lichaam. Als je haar een beetje kent is ze een leuk mens. En, zoals Badslippers het nogal eens beschreef, als je weet hoe je met haar moet omgaan kun je er een hele leuke kamergang mee hebben. Als je een sul bent op de kamer blaast ze je omver en bepaalt zij wel hoe lang je sessie duurt. Hoe ze momenteel is weet ik niet, maar als mens vind ik haar sowieso ok.

Ha ha, ja klopt helemaal Bosbeer. De eerste keer stuurde ze mij compleet het bos in met haar prijslijst en bijbehorende prestaties. Totaal overdonderd. Daarna wist ik hoe ik haar moest temmen en op de knieën krijgen om gulzig aan m'n leuter te lebberen. En als het klikte liet ze die wat koele en bravour houding varen en kreeg je er veel voor terug. Leuke knallende sessies met haar gehad op de meest gekke plaatsen in GT. Megaboob lustte er ook wel pap van o.a. vanwege haar fraai getunede koplampen. Kortom aparte cougar die je moet temmen en niks is voor volwassen kerels die liever verlegen schoolmeisjes willen domineren en krikken.

Ascari
1 augustus 2021, 22:52

Elke dvp heeft geld nodig ook Sonja. Vooral als je dure hobbys hebt. Als je haar 7 jaar niet hebt gezien dan heb je wel een paar botox kuren gemist.

bosbeer
2 augustus 2021, 17:56
Elke dvp heeft geld nodig ook Sonja. Vooral als je dure hobbys hebt. Als je haar 7 jaar niet hebt gezien dan heb je wel een paar botox kuren gemist.

Ja, dat zal zeker zo zijn. Ik denk ook niet dat ik ooit nog met haar zal kameren, dan had ik net zo goed bij mijn vrouw kunnen blijven. Kennelijk kan ze er geen genoeg van krijgen, er zal toch ook een zekere mate van sexverslaafdheid bij haar aanwezig zijn. In elk geval vindt ze het blijkbaar nog steeds leuk om te doen. En vermoedelijk heeft ze net als Dick Advocaat nooit geld genoeg. Ze zal nog zoveel mogelijk pensioen willen opbouwen, geen idee of ze ook nog iets anders kan. Maar ik denk niet ik haar bv nog achter de kassa bij de REWE zal aantreffen.

mynasch
2 augustus 2021, 21:03
leuk dat je weer wat schrijft bosbeer.... Heb genoten van je GT rapporten!!! nieuwe inspiratie???

Shakir
2 augustus 2021, 21:23
Iedereen kent vast wel de Italiaanse Donatella, die inmiddels de gezegende leeftijd van 65 heeft gehaald (weet ik van de dames). Die weet pas van geen ophouden! Momenteel loopt ze nog altijd in Sharks rond, maar ze heeft ook in NRW het gros van de clubs gezien.

Het paspoort van deze Sonja (die ik btw niet ken) dateert van 2005 en vermeldt een toen nog jeugdige leeftijd van 26, dus zou ze nu begin 40 moeten zijn. Dat valt nog goed mee in vergelijking met de hopeloos vergane glorie van Donatella.

Ascari
2 augustus 2021, 21:43
Iedereen kent vast wel de Italiaanse Donatella, die inmiddels de gezegende leeftijd van 65 heeft gehaald (weet ik van de dames). Die weet pas van geen ophouden! Momenteel loopt ze nog altijd in Sharks rond, maar ze heeft ook in NRW het gros van de clubs gezien.

Het paspoort van deze Sonja (die ik btw niet ken) dateert van 2005 en vermeldt een toen nog jeugdige leeftijd van 26, dus zou ze nu begin 40 moeten zijn. Dat valt nog goed mee in vergelijking met de hopeloos vergane glorie van Donatella.

+10 eerder.

Shakir
2 augustus 2021, 21:53
+10 eerder.

Bij wie bedoel je? Sonja of Donatella? :hammer:
Nou ja, 75 jaar zal wel net iets te hoog zijn ingeschat voor Donatella.

Ascari
2 augustus 2021, 22:03
Bij wie bedoel je? Sonja of Donatella? :hammer:
Nou ja, 75 jaar zal wel net iets te hoog zijn ingeschat voor Donatella.

Ik bedoel Sonja. ;)

bosbeer
7 augustus 2021, 20:26
leuk dat je weer wat schrijft bosbeer.... Heb genoten van je GT rapporten!!! nieuwe inspiratie???

Thanx Mynasch. Sommige beren lezen ook overal, haha. Wie weet. Ik heb hier nog regelmatig je verslagen gelezen. Maar beren komen en beren gaan, ik zie hier nog maar weinig bekenden van ca 10-15 jaar geleden op het forum. Maar als GT weer open gaat hoop ik er af en toe weer een vorkje te gaan prikken. Misschien tot dan….

WANDELAAR5
4 oktober 2021, 06:46
Gisteren was ze in Sixsens.

Jack42
4 oktober 2021, 08:55

Weet je dat zeker? Verwissel je Xenia niet met Sonja?

peterp095
4 oktober 2021, 11:55
Sonja is inderdaad sedert zaterdag in SS
Heb er kort mee gesproken.

JonnyFontane
4 oktober 2021, 11:56

Nee.....ze was er inderdaad gisteren

Jack42
4 oktober 2021, 12:14

Nee.....ze was er inderdaad gisteren

Ik heb over Sixsens heen gelezen, ik ging van Venus uit.......Sorry!

JonnyFontane
4 oktober 2021, 16:10
Ik heb over Sixsens heen gelezen, ik ging van Venus uit.......Sorry!

Kan gebeuren.......we zijn geen 18 meer:biggrin:

de duisburg spesjalist
4 oktober 2021, 16:25

naar dat gesprek met sonja ging jij overstuur naar huis :rolleyes:

JonnyFontane
4 oktober 2021, 17:42
Sonja is gewoon een oud model Audi met een goed werkende motor.
Daar kunnen al die Dacia's, ARO's en Madara's( Bulgaars automerk) nog wat van leren.
Gewoon een oerdegelijke Duitse kwaliteitsfluit heeft ze.

Rino123
4 oktober 2021, 18:57
Dat klopt zeker en ze is ook gek op lekkere sex en ze heeft gewoon van haar hobby een goed betaalde job van gemaakt. Prima toch....

robglover
5 oktober 2021, 08:16
Sonja is gewoon een oud model Audi met een goed werkende motor.
Daar kunnen al die Dacia's, ARO's en Madara's( Bulgaars automerk) nog wat van leren.
Gewoon een oerdegelijke Duitse kwaliteitsfluit heeft ze.

Dan heeft Dacia zeker een nieuw sport modelletje op de markt gebracht, met goede en flinke accessoires, die het rijgenot ook flink verhogen! Type Sandra, heb er meerdere malen heerlijk mee geracet!

M.v.G. Robglover

mentholbear
5 oktober 2021, 13:38
Ze lijkt wel wat kilometers op de meter te hebben staan ;)

JonnyFontane
5 oktober 2021, 14:42
Ze lijkt wel wat kilometers op de meter te hebben staan ;)

Het klokje is al rond geweest........

de duisburg spesjalist
5 oktober 2021, 16:33
Het klokje is al rond geweest........

het is een deegelije dvp niet kapot te rijgen :biggrin:

mentholbear
5 oktober 2021, 17:58
Goed ingereden met motortje wat goed draait.

Beter dan sommige Rombul modellen met kouwe motor ;)

quickstep
5 maart 2022, 10:19
Gespot in Samya (Köln)

bettman
7 juli 2022, 22:40
Ich hab sie heute auch wieder im Samya gesehen. Sie kommt immer erst relativ spät in den Club.

Patjax
25 september 2022, 03:13
Ze was gisteravond in Samya waar ze weer haar rol als verschrikkelijke ikke op zich genomen heeft.

snaal88
12 februari 2023, 13:02
Ik kende haar niet maar werd door de door de wol geverfde ijsberen gisterenavond in Golden Gate gewezen op haar. Zou een toppertje zijn uit de tijd van GT. Wat mij ontlokte aan de uitspraak dat ze toch al wat oud was.... Blijkt ze Nederlands te verstaan:)
Ze ging mij haarfijn vertellen wie ze was en wat ze in haar leven met haar poes verdient had....
En dat zij mij ook niet kende maar wel graag met mij naar de kamer wilde. Ik had er al twee kamers opzitten die dag en wilde eigenlijk richting huis dus vertelde dat er weinig pap meer in de zak zat. Zij garandeerde mij dat ik er naast zat en dat zij mij nog zover kon krijgen dat ik nog een hoogtepunt kon krijgen.
Een belgische bevriende ijsbeer zij dat ik deze levende legende toch eigenlijk wel eens mee moest maken anders was mijn wandelcarriere niet compleet. Bedankt Wim want wat ik als een half uurtje wilde boeken werden er 1,5 uur.....
Ze is volgens eigen zeggen 43 jaar maar weet wel wat een man fijn vindt. Ik vond haar ook wel aardig en gezellig en goed in bed dus het was een leuk avontuur. Geen idee of ze vaker in GG te vinden zal zijn maar deze kan ik weer opschrijven in mijn balboekje.

zeppos58
12 februari 2023, 14:00
10 jaar geleden was ze 40, vrouwen verjaren nu eenmaal minder snel ,😉🤣

rob45
12 februari 2023, 14:32
10 jaar geleden was ze 40, vrouwen verjaren nu eenmaal minder snel ,[emoji6][emoji1787]1 keer in de 18 maanden en die slaan ze ook af en toe over.

mentholbear
13 februari 2023, 16:33
Klapekster zeker op 29 februari jarig ;)

frittentitten
13 februari 2023, 20:30
Ik ken deze blonde torpedo ook nog wel van voorheen. Was veel te zien in GT maar ook in de YY af en toe.
Is echt een professionele in haar vak. Behandeld iedereen gelijk, tenminste toen der tijd.
Zei was iemand als je al een paar keer naar de kamer was geweest en twijfelde nog eens te gaan of het wel een succes zou worden, dan was je bij haar aan het goed adres.
Dan kwam het laatste beetje wat onderin een hoekje achter de bijbal verborgen zat nog aan het licht op een prettige manier.

Als je de types een beetje kent als regelmatige wandelaar (in nu niet meer, destijds wel ) dan kon je een leuke avond invullen om ze op deze manier in te delen.

Maar 43.......:roll3: gewoon zeggen dat je ze jonger schatte, heb je kans dat de nog beter haar best doen.
Mij maakt leeftijd niet alles uit, als ze nog maar enigzins strak in pak zitten met een mooie voorgevel.

Gustomass
13 februari 2023, 21:12
Sonja, Golden Times zoals ik placht te zeggen.
Sonja is voor mij eigenlijk wel Miss GT als het gaat om Saunaclubben, een vlotte babbel, Naaah...wie gehts dir??.
En hele goede sex, geweldig gewoon.
GT had voor elk wat wils. Een vlotte ronde, met alles erop en eraan, dan kon je bij Sonja terecht.
Voor iets wat leek op een hevige verliefdheid, Tja dan kon ik niet om Samira heen, en voor de wat rijpere, goede sex, met werkelijk een vrouw die wist wat een man fijn vond, dan ging ik voor een heerlijke rustige beurt even aan bij de Griekse Christina....'
Oh jee, ik sluit mijn ogen en droom weer heerlijk weg in het bubbelbad in Golden Time.....
Gusto geniet nog even wat na...

mynasch
16 februari 2023, 13:22
, dan ging ik voor een heerlijke rustige beurt even aan bij de Griekse Christina....'
Oh jee, ik sluit mijn ogen en droom weer heerlijk weg in het bubbelbad in Golden Time.....
Gusto geniet nog even wat na...

stop !! krijg ter plaatse heimwee!!! mijn eerste GT ervaring (in 2003/4 geloof ik....)

frittentitten
17 februari 2023, 06:17
Prima discussie in het Topic van https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59160-Saunaclubs-vroeger-was-alles-(niet)-beter

Sommige zaken waren dus beduidend wel beter vergeleken met nu.

forgetskinnyletsgetfatty
20 november 2024, 18:04
Vandaag gespot in Ying Yang.

Voor wat het waard is.:biggrin:

rob45
20 november 2024, 18:26
Vandaag gespot in Ying Yang.

Voor wat het waard is.[emoji3]Miauw !! Haha, die ken ik nog wel van GT/LR, zo gek als een deur !

bebert
22 november 2024, 22:09
Miauw !! Haha, die ken ik nog wel van GT/LR, zo gek als een deur !
Ze is ook een hele tijd in Vaals geweest. En vandaag heb ik ze inderdaad in YY gespot.

bierbeer
30 november 2024, 20:19
Niet schrijvende berenvriend werd donderdag 28/11 tot volle tevredenheid door haar oraal verwend. Ze zoog het laken in zijn achterwerk en hij kwam super klaar over haar stevige boezem. Ik schat ze 55 maar ze zit veel op haar paarden dus alles superstevig. Vriendelijk maar zo gek als een achterdeur… spreekt veel talen en heeft veel energie. Lust er pap van. Vakvrouw met de juiste werkethos ;);)

wooley
1 december 2024, 19:00
Vandaag ook aanwezig. Top vakvrouw. Kende me nog van vroeger. Ik was nog herstellende van cleo dus heb deze keer niet van haar diensten gebruik gemaakt.

Gielle012
10 december 2024, 20:42
Met Sonya samen de buiten sauna genomen en gezwommen. Ze had een leuke paaldans gegeven. Geen kamer mee gemaakt, maar lijkt zeer de moeite waard.

gignnl
11 december 2024, 22:49
Afgelopen zondag bezocht ik weer eens YY.Enkele bekende veelplegers zouden aanwezig zijn,gezellig om weer eens bij te
babbelen.

Nadat ik de bar betrad kreeg iknog niet eens de kans om iets te bestellen.met "wo bistro du denn gewesen"melde de fameuze Sonja zich meteen bi jmij.
20 jaar daarvoor deelde ik al regelmatig de lakens met haar,behalve GT werkte ze lang in het oude SS.
Even bijgepraat met haar en toen vervolgde ze haar ronde met de hoodschapcdat ze me later wel kwam ophalen.

Na het lekkere eten zat ik wat uit buiken in de bar welke meer een gaybar leek.
De aanwezige dames scoorden veelal goed en waren amper in de bar te zien.
Na enige tijd kwam Sonja binnen en maakte de belofte waar en we togen naar de kamer.

Inderdaad heeft de tijd wat toegeslagen bij haar,net als bij mij maar ze ziet er nog top uit:betrunken:
De 5 jaar dat we elkaar niet troffen even de revue laten passeren,en echt ze wist nog zoveel van mij.
Sex met haar is dan een beetje als met een vriendin, ze kent gewoon je lichaam.
Haar orale capaciteiten staan buiten kijf dus de fontein des levens kwam weer goed tot leven
Tussen de jonge rumble kan ze zich prima onderscheiden.

wooley
9 februari 2025, 17:21
Vanmiddag toen ze naar binnen kwam zo rond 16:00 uur. Vloog ze me op de gang al om de nek.
En toen ze zich had omgekleed ontvoerde ze mij meteen naar kamer 23.Ze kende me nog van Gt. En we hebben veel herinneringen opgehaald. Ze kan met recht de rood/blonde sloopkogel worden genoemd. Tedere knuffel sex werd afgewisseld met hawk tua spit on it. Deepthroat tot kokhalzen. Anaconda was in zijn element.
Haar na een tijdje opgezadeld en zowat de hele kama sutra doorgevogeld. Daarna haar klaar gebeft en haar mondje voorzien van mijn room. Daarna nog lekker geknuffeld en gezoend en nagepraat over de tijd van vroeger.
Ben blij dat ze er weer is. Ondanks haar leeftijd heeft ze nog steeds een strak lichaam. Veel sport en een gelukkige mindset zijn daar de oorsprong van. Heel veel lol met haar gehad en na ruim een uur Gfe sex voldaan de rekening voldaan. Wordt vervolgd. Wowww