PDA

Volledige versie bekijken : Living Room, Algemeen, 2e helft 2007



molaar
2 juli 2007, 15:18
Gisteren eindelijk weer eens kunnen genieten van de kleine maar fijne tuin van Living Room.
Bij aankomst in de kleedruimte kennis gemaakt met een drietal Nederlandse jonge asprirant ijsberen.
De toegang in GT was hun voor de tweede keer geweigerd:rolleyes:
Waarom is mij een groot raadsel, bijzonder aardige en beschaafde jongens.
Heb later nog een hele tijd met hun zitten kletsen en ik denk dat ze hun stekkie nu wel gevonden hebben in Kaarst:freu:
Veel nieuwe meiden gezien daar maar zo als gewoonlijk met Sabine bingo gespeeld, zimmer 7, zimmer 4 en zimmer 9 , en toen had ik de kaart vol;)

Hooker friend
7 juli 2007, 18:02
Op een regenachtige dag kwam ik rond 16.00 uur aan in LR. Al in de kleedkamer werd ik aangesproken door Duitse Monique die vroeg waarom ik mijn vrienden niet had meegenomen. Ik neem ze niet mee naar deze poel van verderf, antwoordde ik lachend.
Het was er 's middags rustig met vrouwen en beren. Pas na 19.00 uur waren er meer vrouwen (15 tot 20) en ook meer beren. Blijkbaar komt er pas 's avonds meer leven in de brouwerij in LR.

In de tussentijd een sessie gehad met de eerder genoemde Monique. Ik had verwacht dat ik met een harde profi te maken zou krijgen, maar dat viel erg mee. Profesioneel is ze zeker, maar ook spontaan, vriendelijk en geinteresseerd. Haar blowjob was prima, ik heb mijn kwakje in haar mondje achtergelaten.
Later nog met Turkse Dani mee geweest. Een jong en vriendelijk meisje, ietwat verlegen. Prima sessie weer met haar gehad. Lang en lekker tongzoenen, goed pijpwerk, beffen met een vingertje erbij en haar in verschillende standjes genomen.

Op dit moment kom ik 's avonds liever in het relaxte LR dan in het drukke GT.

Hooker friend

Randy
16 juli 2007, 18:03
Na het eten in GT toch nog vertrokken naar LR. Austin P ging in een last minute decision ook mee. We kwamen tegelijk aan met Ginger en Maria, fraai als altijd.

Vrij rustig qua dames deze keer, ik denk een stuk of 10-15. Tricky ging helaas net weg toen we aankwamen, en favorietjes als Margarita en Jennifer waren er ook al niet :heul:.

De sfeer is echt veel rustiger dan in GT, ik merk ook hoe gejaagd de dames zijn daar, en ik voel me zelf ook onrustiger in GT dan in LR. Animatie is ver te zoeken in LR, maar vandaag sloeg dat te ver door naar onverschilligheid. De meeste dames leken absoluut niet geïnteresseerd in het entertainen van gasten, negeerden ook geïnteresseerde blikken van onze kant, raar hoor. Hun goed recht natuurlijk, maar waarom komen ze dan naar LR? :confused: Sommige dames waren wel opdringerig, zoals ene Christina. Wel een fraai type, maar iets te pushy.

Uiteindelijk gekozen voor Noni, een Turks/Duits meiske. Geen succes, zie recensie.

Na terugkomst wat uitgewisseld met AP, kwam Margarita de bar inlopen!!! Nadat ze een drankje had gepakt, kwam ze bij ons zitten. Ze had nog een late night appointment met een gast, maar had tot dan wel tijd. Er onstond meteen een bloedig gevecht tussen AP en mij, waarbij ik met gepaste trots mag melden dat hij troost ging zoeken bij een fraai type, Chayenne geheten, en ik Margarita ontvoerde voor enige duistere praktijken.

Dus uiteindelijk toch zeer tevreden LR verlaten.

Toch zal het wel even duren voor ik weer naar LR ga. De attitude van de meeste dames vind ik niet echt bevorderlijk voor een leuke sessie, dus ik zal het voorlopig ergens anders zoeken. Jammer, de club heeft alles, als ze de dames wat beter instrueren kan het echt een topclub worden.

AustinPowers
16 juli 2007, 18:42
Inderdaad, na wat te zijn bijgekleurd en het eten naar binnen gewerkt te hebben, stond ik op het punt om een sauna te nemen. Totdat ik randy in de kleedruimte tegenkwam. Hij was zich aan het omkleden en dat om even na 6'en. Beetje vroeg, dacht ik nog. "Ik ga naar LR", gaf hij aan, waarop ik antwoordde dat ik het daar wat laat voor vond en bang was dat het te rustig was. Dus ik liep de bar weer in. Iets, ik ben er nog steeds niet achter wat, deed me omkeren en randy dwingen om op mij te wachten. Snel gedoucht en op weg. Het was inderdaad rustig in LR maar na lekker genoten te hebben van het dampfbad en de whirlpool zijn we neergestreken in de woonkamer waar randy al snel op pad was. Ik niet, nee, Austin laat zich niet zo snel pakken :thefinger Yeah right, in de tuin had ik Cheyenne al gezien. Wat een mooi ding. Helaas was een andere gast voor maar we hadden wel al een paar keer oogcontact dus ik wist dat het wel goed zou zitten. Ineens kwam een mooie dame met een leuke krullenbol binnen. So, dacht ik nog. Op dat moment kwam ook randy weer terug en het bleek om Margarita te gaan. Aangezien Cheyenne nog nergens te bekennen was, had ik eigenlijk wel zin in een leuke tijd met haar. Maar aangezien ze randy kende schatte ik mijn kansen laag in en besloot ik de tweezitsbank die inmiddels in gebruik was door randy, Margarita en ondergetekende, te verlaten, hopende op een andere leuke dame. Daar hoefde ik niet lang op te wachten want Cheyenne streek al snel naast me neer. Na een heerlijk half uurtje zeer voldaan huiswaarts gekeerd. Randy was toen nog bezig met een kussengevecht. Tot de volgende keer, was gezellig R!

Groovy
AP

newcomer
17 juli 2007, 12:07
+++Sommige dames waren wel opdringerig, zoals ene Christina. Wel een fraai type, maar iets te pushy.+++

... naja, manchmal ist sie ein bißchen direkt...:D Aber sie ist eine der wenigen Girls, die auch Stimmung in den Laden bringen. Man beachte mal ihre geilen Tanzeinlagen, und ich finde es besser, ein bißchen angemacht zu werden, als gelangweilte Mädchen, die so tun, als wollten sie auf keinen Fall angesprochen werden.

Und mit ihr auf dem Zimmer hatte ich schon einige sehr gute Erlebnisse...:cool: ;)

Grüße, newcomer

Randy
17 juli 2007, 22:32
...

Und mit ihr auf dem Zimmer hatte ich schon einige sehr gute Erlebnisse...:cool: ;)

Grüße, newcomer

Gut dass zu lesen, Newcomer! Ich kennte die Christina noch nicht, deswegen auch mein Zweifel. Und dieses Mal war dass gut, anders hätte ich Margarita vielleicht nicht getroffen :eek: :smkiss: :luvlove:

Tschüsss!

newcomer
18 juli 2007, 08:58
@ randy

... ok, Margaritha ist auch sehr gut. Hast du ja gemerkt...:rolleyes:

und auch ganz anders als Christina.

Komisch, daß du sie nicht kennst, sie war von Juni 2005 bis Feb 2006 im GT und dort auch sehr bekannt...:D :green_smi

Berichte zu ihr gibt es viele auch im RF. Ihr Service war schon immer sehr stimmungsabhängig, aber zur Zeit scheint sie sehr gut drauf zu sein..:D und da kann man dann schon eine sehr gute Zeit mit ihr haben...:o

Grüße, newcomer

Tiga
18 juli 2007, 17:57
@ randy

... ok, Margaritha ist auch sehr gut. Hast du ja gemerkt...:rolleyes:

und auch ganz anders als Christina.

Komisch, daß du sie nicht kennst, sie war von Juni 2005 bis Feb 2006 im GT und dort auch sehr bekannt...:D :green_smi

Berichte zu ihr gibt es viele auch im RF. Ihr Service war schon immer sehr stimmungsabhängig, aber zur Zeit scheint sie sehr gut drauf zu sein..:D und da kann man dann schon eine sehr gute Zeit mit ihr haben...:o

Grüße, newcomer

Dann müssen randy und Austin nochmal zurück...

Randy
18 juli 2007, 18:00
...
Komisch, daß du sie nicht kennst, sie war von Juni 2005 bis Feb 2006 im GT und dort auch sehr bekannt...:D :green_smi
...


Ich war damals zweifellos beschäftigt mit andere Frauen... :D

Nah, es ist auch gut dass ich nicht alle Frauen gut kenne, jedes Mal etwas Neues zu entdecken... :smkiss: :freu:

black22
20 juli 2007, 13:53
werken andrea en rumina nog in LR??

Jack42
20 juli 2007, 17:56
werken andrea en rumina nog in LR??

Neen werken beiden niet meer in LR.
Ze komen waarschijnlijk ergens in September weer terug.

Globetrotter
20 juli 2007, 18:17
Is former Schieferhof-"Agatha" still in LR ?


Thanks
GT

protea
25 juli 2007, 08:46
Um etwas anderes als meine bevorzugten Clubs kennen zu lernen und weil ich ein wenig Zeit und viel Lust hatte, habe ich mich letzte Woche (es war Freitag) nach dem Living Room in Kaarst begeben, einem Club der alles in allem nicht so sehr von meinem Haus entfernt ist (eine gute Stunde mit dem Auto).
Der Klub hat mich sofort gefallen: weder zu groß noch zu klein, sauber und gut eingerichtet, mit einer schönen Terrasse (wenn es nicht regnete…), nicht zu viele Herren (ungefähr fünfzehn) und Mädchen genug (etwa zwanzig, schön und zwar sehr schön). Kein Streß, noch Rennen für die Mädchen, noch Wartezeit auf die Zimmer, nicht zuviel Lärm; und außerdem bin ich zwei sehr sympathischen Kollegen begegnet, mit denen ich sehr lange Zeit diskutiert habe, obwohl ich im Allgemeinen nicht geschwätzig bin… Alles, um mir zu gefallen…
Wenn ich schreibe, daß zwanzig Mädchen anwesend waren, bedeutet das selbstverständlich nicht, daß alle zwanzig verfügbar wären, denn, außer jenen, die mit einem „Gast“ besetzt wurden (was recht normal ist), musste man von dieser Menge abziehen
- jene, die unermüdlich mit den elektronischen Kartenspielen beschäftigt waren, und die so taten, als ob sie die interessierten Männer nicht bemerkten
- jene, die den ganzen Nachmittag liegend auf dem Bauch auf einem Liegestuhl verbracht haben, und die sich, wenn sie könnten, „do not disturb“ zwischen den Schultern tätowieren lassen hätten
- jene, die stundenlang an der Bar in sehr geschlossenem Kreis laut untereinander plapperten, und die niemand gewagt zu stören hat…
- usw.
Blieben also etwa zehn wirklich interessierte und interessante Mädchen, was für mich noch völlig ausreichend war.
Warum bin ich also enttäuscht zurückgefahren? Habe ich meine Eroberungen schlecht gewählt? War ich in Formtief? Beide ? Ich weiß es nicht, aber die zwei Mädchen, die ich getestet habe, ließen mir wirklich keine unvergessliche Erinnerung.
Jill zuerst, eine deutsche Blondine von 25 J., zum Anbeißen niedlich, mit einem prächtigen Körper. Leider sehr professionell und flink. Ultra-klassischer gemeiner Dienst. Ich habe sie schon fast vergessen.
Dann kam Monique, eine andere deutsche Blondine, die natürlich Deutsch aber auch Französisch spricht (toll, das ist meine Muttersprache). Ich habe sie gegen 17 Uhr angesprochen. Nach den gebräuchlichen Vorstellungen hat sie mich gefragt, ob ich die Sitzung im Jacuzzi anfangen wollte. Ich bin im Allgemeinen wenig durch das Wasserherumtollen angezogen. Außerdem hatte ich es ein bisschen eilig, denn ich musste nicht zu spät zu Hause sein. Liebenswürdig antwortete ich also (auf französisch): „Nein danke, ich mag das Wasser nicht“. Ungeschickte Antwort: davon folgerte sie, daß ich nicht mochte, mich zu waschen. „Dann musst du dich duschen“, sagte sie mir höflich. Soeben hatte ich es schon gemacht, aber, um keinen Zwischenfall zu verursachen, fügte ich mich. Sie erwartete mich im Zimmer, wo sie erzählte mir, ein wenig verlegen, daß einige Gäste sich nicht wuschen, weder indem sie im Club ankamen noch zwischen den Sitzungen, und daß sie befürchtete, daß ich zu jenen gehörte. Nein, Fräulein, das Wasser amüsiert mich nicht, aber ich bin trotzdem sehr nett. Einer schließt den anderen nicht aus.
Sie fragte mich dann sehr liebenswürdig, was mir Spaß machen würde. Diese Art von Fragen ärgert mich immer ein wenig, denn er schließt jede Spontaneität aus und verwandelt die Sitzung in ein vorprogrammiertes Menü. Ich antwortete ihm trotzdem, daß ich besonders das Lecken schätzte, und ein wenig überrascht legte sie sich auf dem Bett. Das auch war nicht sehr spontan gemacht… Ich wollte sie zuerst küssen, aber sie war damit wenig begeistert, so, dass ich mich auf seinen schönen Körper konzentrierte und anfing, ihr sorgfältig zu lecken. Im Allgemeinen anerkennen die Mädchen, daß diese Übung mir gelingt und verlangen sie oft nach mehr.
Im Zimmer war es schwül, was mich gewöhnlich schwitzen lässt, besonders, wenn ich mich errege (wie glaubt es ?) und noch mehr, wenn ich soeben mich geduscht habe. Normalerweise wird das Mädel dadurch nicht gestört, denn abgesehen davon, daß ich mich die Mühe macht, mich regelmäßig mit einem Tuch abzutrocknen (welches ich immer an Handreichweite habe), sind sie (so würde ich sagen) mit ihren Gedanken in diesem Augenblick ganz woanders.
Monique nicht. Nach zwei oder drei Minuten, bat sie mich, immer noch sehr höflich, meine Arbeit aufzuhören, denn die Feuchtigkeit des Schwitzens belästigte sie. Das hat mir selbstverständlich „die Beine gebrochen“, so daß ich bis zum Ende nur beschäftigt gewesen bin, nicht zuviel zu bewegen oder mich zu erregen, um nicht mehr zu schwitzen… Ich lasse sie erraten, welchen Spaß es mir beschaffen hat.
Unsere Begegnung, mit einem Mißverständnis begonnen, ist im Unverständnis fortgesetzt geworden, um mit Pleite zu enden. Meine verlorenen Begabungen habe ich nie wirklich wieder gefunden.
Beschluss: Monique ist sehr nett, sehr schön, sehr höflich, aufmerksam, lächelnd und sie spricht anständig Französisch.
Aber der Funke ist selten zwischen ein Mädchen und ich so schlecht übergesprungen, und nächstes Mal werde ich eine hässliche Lettin, die nur Russisch und Kurländisch spricht, auswählen; also werde ich vielleicht zwar nicht gerade die Mißgeschicke (die man nie in unser Hobby ausschließen kann), aber dennoch die Affronts vermeiden.

Ich werde im Living Room wieder fahren, denn der Klub ist eine zweite Chance wert. _ Aber, wenn die Mädchen den heutigen ähnlich sind, sehen sie mich dort nicht mehr.

Protea

neukie
25 juli 2007, 10:13
Ik snap dat niet als de duitse Monique een van de toppertjes in de LR is. Chemie?

Willem2
25 juli 2007, 13:16
Ik snap dat niet als de duitse Monique een van de toppertjes in de LR is. Chemie?

Monique is wel een aardige meid maar ze heeft zo afentoe haar kuren en dan is de service even wat anders : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=9480&postcount=13

protea
25 juli 2007, 19:43
Ik snap dat niet als de duitse Monique een van de toppertjes in de LR is. Chemie?

Chemie ? Ja vielleicht. Oder vielleicht war ich kein "Topmann" letzten Freitag ? Oder war sie müde ? oder schlecht gelaunt ? oder ? oder ?
Ist mir egal ! Es kann passieren, und ich bin gelassen.
Aber die verletzende Bemerkungen der Dame haben mir sicher nicht geholfen.

Grüsse

Protea

Randy
25 juli 2007, 22:01
...
Ich werde im Living Room wieder fahren, denn der Klub ist eine zweite Chance wert. _ Aber, wenn die Mädchen den heutigen ähnlich sind, sehen sie mich dort nicht mehr.

Protea

Die letzte Male hab ich gleiche Erfahrungen wie Protea: zuviele ungeïnteressierte Mädchen/Damen. Wenn sich dass nicht schnell ändert, hab ich Angst dass diese schöne Club nicht lange mehr 'in business' bleibt. Die Paar Topdamen da, und die super Thekenfrauen sind einfach nicht genug... :heul:

Wagons-Lits
26 juli 2007, 17:54
Na,

so dramatisch ist's ja auch wieder nicht - im Sommer geht's in allen Clubs manchmal etwas schlimmer. Ich war ziemlich frequent in LR und das einzige problem is die Inconzistens den(?) Maedel - bin ich mit Protea einig. Aber perfect ist es nirgendwo...

W-L

Knabbel
3 augustus 2007, 20:11
Was van de week in ieder geval aangenaam verrast met zowel het aantal aanwezige dames (meer dan 30) alsmede de contacten of de wijze waarop deze gelegd werden. Ging allemaal gemoedelijk en in een relaxte sfeer. Feit is echter wel dat de dames nog steeds een erg afwachtende houding hebben.

Algehele verblijf was zeer positief. Prima bediening en voorzieningen. Rustige relaxte sfeer en relaxte bezoekers. In ieder geval geen grote groepen of zuipers.

Tevens kennisgemaakt met masseuse Julia. Naast Kerstin eveneens een aanrader, alhoewel ze duidelijk meer kracht in de handen heeft. Avondeten was tevens prima. Aardappels, rijst gevulde parika en salade en geen wachtrij!
Jammer alleen dat de pizza pas om 23 uur komt.

Wil je de drukte van GT ontlopen, de wachttijden op sleutels van PHG voorlopig mijden, een groter damesbestand dan in Nanu aantreffen, dan is LivingRoom een uitstekende optie.

Jansen
5 augustus 2007, 08:15
Was van de week in ieder geval aangenaam verrast

Wil je de drukte van GT ontlopen, de wachttijden op sleutels van PHG voorlopig mijden, een groter damesbestand dan in Nanu aantreffen, dan is LivingRoom een uitstekende optie.

Mooi geschreven he,

Hij zou er gesoliciteerd kunnen hebben of aandelen in hebben gestoken.:green_smi

Scoobert
5 augustus 2007, 08:40
...... een groter damesbestand dan in Nanu aantreffen......

Knabbeltje toch, maar dat is ook echt helemaal NIET moeilijk he.
Hoe dan ook, na gisteren is dit wellicht toch nog een optie

Randy
12 augustus 2007, 12:49
Het was rustig in LR, maar zeer aangenaam. Goed eten deze keer, paella met kippeboutjes en salade. Later op de avond nog een barbecue erbij, dus prima geregeld. Goed eten is belangrijk maar goed gezelschap nog meer, en daar ontbrak het niet aan. De NL delegatie was luidruchtig en vrolijk aanwezig, kennis gemaakt dan wel hernieud met een aantal beren van wie ik de naam al weer vergeten ben, sorry guys! Uit mijn hoofd waren Willem2, Austin P, Eagledriver, JackD en Babbel er.

Erger is dat ik de naam van een Cubaanse dame vergeten ben. Ik word seniel. Deze dame, en Maria, kwamen gezellig er bij in de jacuzzi die al vol zat met een aantal NL'ers. De dame in kwestie was erg aanhalig, en dat vond ik wel plezant. Willem2 zei nog streng: geen vieze spelletjes! Maar de dame was al ondergedoken, en ik voelde iets wat ik nog nooit in zo'n setting had gevoeld. Blijkbaar heeft ze zeemeerminnenbloed, zo lang bleef ze onder. Zoiets liefs moet je natuurlijk belonen, dus op mijn onbeholpen wijze haalde ik dezelfde truc uit bij haar. Erg aangenaam!

Maria had inmiddels Willem2 in een houdgreep, en die onderging dat gelaten, want hij mocht van zichzelf geen vieze spelletjes in de jacuzzi. Hoewel, uiteindelijk gingen we gevieren richting de kamers. Toch maar wel apart gegaan. Er zijn dingen die ik niet hoef mee te maken.

De rest van de avond is als een soort mysterie aan me voorbij getrokken. Wat me nog wel bij is gebleven is een aantal lieve dames die ik gezien en op een paar na gesproken heb: Caro, Kyra, Mercedes, Sabine, Leyla, Chayenne. Ik meen Denise ook gezien te hebben.

Na een zeer aangename avond was het tijd om weer eens huiswaarts te gaan. Gek hoor, vorige keer was LR helemaal niets, en nu een superavond!


PS Cubaanse heet Liliani!

AustinPowers
12 augustus 2007, 14:49
Inderdaad Randy, het was weer een leuke middag, prima weer, had wat langer warm mogen blijven want savonds koelde het vrij snel af. Een leuke groep beren die zich her en der door de toko verspreidde en overal wel plezier had zowel in de tuin, de wellnessruimte :thefinger als in de bar.

Zoals altijd beginnen de meeste beren pas tegen de avond actief te worden hetgeen tot gevolg had dat rond middernacht alle kamers bezet waren en er een korte wachttijd ontstond hetgeen echter niet vervelend was. Vervelender was het dat er op een gegeven moment geen dames meer waren, allemaal bezet en aan het werk. Dan krijg je van die 'afvang' tafferelen: stokje overgegeven aan elkaar, dames die bij binnenkomst in de bar al meteen weer bezet zijn. Daar hou ik niet zo van. Wat dat betreft is het fijn dat LR wat langer geopend is zodat je je kans nog wel krijgt aangezien het later wat rustiger wordt.

Aan het begin van de avond wederom een sessie met Cheyenne gehad, gewoon lekker genieten van deze lieve mooie meid. Aan het eind van de avond gekozen voor Lara die genoeg te doen had. Ook een bevredigende tijd mee gehad :).

Wat me opviel was dat het aanbod aan dames behoorlijk was. Menig ijsbeer keek verbaasd rond en vroeg zich af wie hij zou kiezen. Van de onder de aanwezige beren genoten en besproken sessies was grofweg een overgrote deel van goed niveau.

Ook het eten was goed, ruimschoots aanwezige paella aangevuld met een lekkere bbq die helaas wat minder strategisch staat opgesteld zodat ze kwalm naar de woonkamer intrekt.

Al met al begint het me goed te bevallen in LR: een goed alternatief voor GT en PHG. Vrijdag weer met introducé :)

Randy
12 augustus 2007, 20:42
Oh ja, voor haar fans: Emma was er ook zaterdag! Ze knipoogde verleidelijk, echter ik was beschäftigt met andere schonen. Leider...

Babbel
13 augustus 2007, 12:18
Ik had mij voorgenomen na de twee keer dat ik Living Room had bezocht het maar voor gezien te houden. Maar enkele mij bekende ijsberen :rolleyes: zeiden afgelopen zaterdag er naartoe te gaan. Daarom toch maar weer daarheen. Bij binnenkomst telde ik 4 dames en dacht waaraan ben ik begonnen. Ik ben daarop maar in de tuin gaan liggen en gaandeweg kwamen er steeds meer ijsberen en uiteindelijk telde ik ongeveer 15-18 dames. De kwaliteit van de dames was redelijk tot goed en de sfeer onder de ijsberen was uitstekend. Daarnaast had ik een uitstekende sessie met Goscha. De whirlpool is ook een enorm pluspunt in deze club net zoals het hele natte gedeelte ( sauna, stoombad :o ). Ook verrassend goed was het eten. Eerst dus paëlla, daarna grill en uiteindelijk pizza. Terwijl er bij binnenkomst nog taart was.
Uiteindelijk zeer laat maar tevreden naar huis gegaan.

:wink:

JackD
14 augustus 2007, 19:30
Zaterdag 11 augustus, mijn vuurdoop in LR. Mooie, schone club en van de 20-25 aanwezige dames konden er toch zo'n 10-15(!) mijn toets der kritiek goed doorstaan. De dresscode (veelal toppless :tietjes: , soms helemaal naakt tijdens het zonnen) hielp daarbij natuurlijk ook wel een handje.
De aanwezige bekende IJsbeertjes maakten het gezellig :prost: en zo heb ik inmiddels ook een gezicht op Randy kunnen plakken.

Sfeer was verder heerlijk relaxed; zelfs in de "Kino", waar toch wel pittige films (voor de kenners: o.a. "DP", facials enz.) vertoond werden. Overigens waande ik mezelf even in een "darkroom" (geen prettig idee met Willem2 in de buurt ... :D ), maar nadat ik mijn zonnebril :cool: had afgezet klaarde het gelukkig snel op ...

Ook mijn eerste "handdoek rond het middel-ervaring" opgedaan en ook dat is voor herhaling vatbaar; het is dus gewoon een kwestie
van goed omvouwen ...

Met drie niet onaantrekkelijke meisjes een kamer gedeeld:

Carolina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7566), 21 jaar, poolse, mooi meisje, service matig, helaas inleidend een kleine discussie over vergoeding in relatie tot tijd ... :mad:

Joëlle (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5648), 22 jaar, duitse, service goed, helaas ook nu inleidend een kleine discussie over vergoeding in relatie tot tijd ... :mad:

Gosha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7553), 21 jaar, poolse, service OK ondanks het per ongeluk(?) overslaan van het "franse gedeelte" (besefte ik mezelf eigenlijk pas later ......), gelukkig geen discussie over vergoeding in relatie tot tijd ... :freu: (dus heb ik haar vrijwillig ruimhartig beloond).

Later op de avond getwijfeld over nog een sessie, maar veel meisjes waren op de kamer of druk met elkaar in gesprek en misschien (lees: waarschijnlijk) was het beter om de ontmoeting met Gosha als hele goede afsluiting van een mooie dag te beschouwen.

Na weer een voorspoedig ritje huiswaarts konden de luiken zo rond 05.30 uur gesloten worden ... :sleep:

Randy
18 augustus 2007, 12:27
In LR was het na GT erg, erg rustig. Ongeveer 15 dames, en het dubbele aantal heren denk ik. Maar zeer aangenaam. Lekker gekletst met lieve dames, en een Spaanse NL'er die ik al eens eerder had gezien in GT.

Er was zowaar, naast het bekende eten, een BBQ na achten, eenvoudig maar lekker. Heb het rustig aan gedaan, veel gebadderd, gesauna'd en ook nog me laten masseren wat hard nodig was.

Dames die ik gezien heb: Samira, Etienne (Fr/P), Caro, Sabine, Monique, Mercedes, Leyla, Celine (R/H) en Gabi. Met de laatste twee een aangename tijd op de kamer doorgebracht.

janm
22 augustus 2007, 18:34
Zijn Andrea en Romina al teruggekeerd van hun vakantie?
Hoe is de sfeer namiddag?

Randy
1 september 2007, 00:32
Voor een bijzondere dame naar LR gegaan, echter bijzonder deze keer was dat ze er niet was :eek:. Helaas. Toch ook goed nieuws: de vakantietijd lijkt ook in Roemenië langzaamaan aan het einde te komen. Terug van weggeweest: Afrodite en Jennifer en ook andere Roemeensen die ik nog niet ken.

Met Jennifer een heel aangenaam uur doorgebracht, en daarna toch besloten nog even langs GT te gaan.

MiniME
2 september 2007, 13:56
Hier dan een eerste aanzet tot een cluboverzicht, waarin meegenomen een aantal criteria die de DAMES in de club betreffen (Service betekent niet alleen het aangeboden service nivo, maar ook de passie waar het mee uitgevoerd wordt, Voorspel betekent hier hoeveel laat de dame van haar performance zien voor je de kamer op gaat, Prijs betekent niet zozeer het absolute prijsnivo, maar in hoeverre er vooraf 100% duidelijkheid is over de prijs en of de dames in deze club standaard prijzen hanteren of niet) alsmede een aantal criteria die puur de CLUB betreffen (Prijs slaat hier op entree, Afstand is gezien vanaf midden NL en dan hoe verder hoe minder punten).

http://hidebehind.com/lthumbs/F8/F8834C.jpg (http://hidebehind.com/F8834C)

Allemaal heel subjectief ingevuld natuurlijk, maar we kunnen altijd nog een zelfde overzicht maken, maar dan met de subjectieve scores van ALLE ijsberen (of mogen we niet nog meer lijstjes maken hier? :D).

Conclusie na mijn invulling: De top van de clubs die qua DAMES boven de 21 scoren zijn Mausi's, Freude, Bernd's en GT. De top die qua CLUB boven de 30 scoren zijn YY, PHG en GT. Duidelijk is dat er maar 1 club is die in beide lijstjes voorkomt en dus (tot op heden) een ideaal compromis lijkt. Helaas is GT niet de club waar de beste dames zitten.

Duidelijk wordt zo ook waarom veel mensen zo graag naar PHG en YY gaan: prima clubs waar het heerlijk toeven is. Alleen niet de top qua dames helaas. In Freude/Mausi's/Bernds is het net andersom: top dames met super performance, maar in een entourage die een heel stuk minder is. GT scoort eigenlijk nergens als nummer 1 (behalve in hygiene denk ik) maar overall is een goed compromis. Ook begrijpen we ijsberen als Gustomass weer wat beter als het om Xanten gaat als club en de (persoonlijke) sfeer daar. Voor super sex met mooie dames van 22 moet je daar echter niet zijn.

Hopelijk komt er nog ooit een club waar dames zitten met een service nivo van Bernds, de looks van de Mausi's dames, en het voorspel zoals in Freude aangeboden wordt en qua aantal dames zoals in Oase, inclusief de faciliteiten daar en dan de sfeer zoals in PHG, de hygiene zoals in GT, eten zoals in YY, drinken zoals gisteren in PHG (lekker die cocktails!) met het prijsnivo van Mausi's en een hele grote parkeerplaats, 20 kilometer van mijn huis! :freu:


Note Big30:
Specifieke LR beschouwingen in dit topic, meer algemene kun je ook kwijt in.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=50058

Jorah Mormont
15 september 2007, 10:28
Hele verhaal : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=51233&postcount=167
.........................Het vervolg was een afzakkertje in LivingRoom. Bij binnenkomst was het erg rustig, maar al snel kwamen er diverse dames van de kamer af. Ik was al snel verkocht aan de Poolse Gosha waar ik nog goede herinneringen van had. Deze 21 jarige brunette draagt normaal een bril, maar vandaag liep er wel heel mooi bij en ze had nu rasta haren. Ik heb deze dag dan ook kunnen afsluiten met een spetterende sessie met deze Gosha. Even na 01:30 was ik weer boven water. Rex en Picasso1 waren op dat moment nog steeds LivingRoom maagd. Ik besloot de aftocht naar huis te maken. Al met al een bewogen maar vooral leuke sauna dag voor Sonny, mede ook dankzij de aanwezige beertjes. Hoe het vervolg in LivingRoom is verlopen zullen ze zelf nog wel schrijven.

Sonny

little diablo
21 september 2007, 18:47
Gisteren met Randy en Sonny richting living. Dat was lang geleden. Niet zoveel hertjes maar die er waren waren:freu:eerst even nog genoten van de grill en daarna verkenning. Randy er snel aan uit. Hij pikte het mooiste hertje uit de wei. Jennifer vind ik veel weg hebben van Alicia(GT) dezelfde styl en sensuele uitstraling. Zelf eind van de avond gekozen voor de spontane poolse Daria. Mooie strakke body. Rond 1330 the house daar weer voldaan verlaten. Living blijft leker relaxt:freu:

Saluti L Diablo

neukie
19 oktober 2007, 12:37
Ralf (baas van de LR) zei aan me gisteren, dat he vanaaf in 2 weken elke avond in het tent van de LR een kleine barbecue maken wil.

Mooooooooooi!

Rob10
19 oktober 2007, 13:11
Ralf (baas van de LR) zei aan me gisteren, dat he vanaaf in 2 weken elke avond in het tent van de LR een kleine barbecue maken wil.

Mooooooooooi!

Betere berichten heb je niet voor onze BBQ cowboy, Sir Wankelot:D

Hooker friend
19 oktober 2007, 21:15
Op woensdag eerst naar GT gereden. Er was echter geen parkeerplek voor de auto te vinden rond 20.00 uur. De parkings van GT, de bouwmarkt en de Heidweg zelf stonden helemaal vol. Dan zal het binnen ook wel heel druk zijn, dacht Hooker friend.
Daarop besloten om niet naar binnen te gaan en door te rijden naar LR. Hier was nog wel plek om de auto te parkeren. Er waren zo'n 20 dames en ongeveer een gelijk aantal beren in the house.
Ik liep al meteen tegen Turkse Dani op. Ze had me in maanden niet meer gezien en vroeg me waar ik al die tijd was geweest. Tja er moet toch ook wel eens gewerkt worden en LR ligt niet naast mijn voordeur. Op de kamer met haar met passie liggen TZ. Verder het gebruikelijke repertoire doorgenomen.
Ik blijf het een lekkere en geile tante vinden.

Daarna zeer voldaan nog een tijd aan de bar gezeten en rondgekeken. De toppers zijn zo'n beetje de hele avond bezet en hebben de ene na de andere afspraak. Dan zijn er meiden die je af en toe naar een kamer ziet gaan. En je hebt meiden die de hele avond passief op dezelfde bank of kruk hangen en maar blijven praten met een vriendin in hun eigen moerstaal, zonder aandacht te hebben voor de mannen. Zo komt er natuurlijk niet veel geld in de knip.

Nadat Vanessa me had uitgelaten, de bolide weer over de Duitse en Nederlandse snelwegen naar huis laten scheuren.

Hooker friend

neukie
23 oktober 2007, 18:28
Gosha en Isa zijn weer terug.

misschien kijkt eens een mod naar de links

greets neukie

Big30
23 oktober 2007, 18:34
Gosha en Isa zijn weer terug.

misschien kijkt eens een mod naar de links

greets neukie

Je bedoelt Gosha en Isabella die even in YY gespot zijn?

Ik ben Gosha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7553&highlight=gosha)
En ik ben Isabella (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6255)

Topics staan nog steeds onder LR vermeld ;)! Denk dat ze hun oordopjes vergeten waren in YY :D.

:wink::wink:

neukie
23 oktober 2007, 18:38
Yeswell!
Heb niet zo precies drop gekeken. Ben geen admin meer :D

Ace2
10 november 2007, 09:14
“Verandering van spijs doet eten” zei mijn oude moeder altijd als ze weer eens voor de vijfde keer in de week spruitjes opdiende voor het avondeten. Dat was in de tijd dat men vond dat groenten gezond waren omdat het niet lekker was. Wij aten heel gezond. “Dat ga ik toch anders doen” bedacht ik mij op een keer. De praktijk is echter toch weerbarstiger dan het goede voornemen. Ik ben op een punt in mijn leven gekomen dat ik wekelijks naar GT (al zo’n 3 jaar) ga en recentelijk (wederom) dan nog wel telkens met dezelfde vrouw. Hoezo variatie? Hoezo verandering van spijs? Dat ging ik eens anders doen. Ik besloot naar Living Room te gaan. Dat was niet zo willekeurig gekozen als het lijkt. Het was heel bewust gekozen, want ik had een “date”.

Ik was al eens eerder in LR geweest en dat was zo’n anderhalf jaar geleden. Ironisch genoeg was dat om dezelfde dame te treffen als nu. Toendertijd werd iets beeindigd en nu zou worden getoetst of die beeindiging wel stand zou houden.
Een voorspoedige heenreis bracht mij tegen half vier in Kaarst. Al snel merkte ik dat het met de parkeervoorzieningen niet zo goed gesteld was. Het werd zoeken naar een plaatsje. Tijdens dat zoeken merkte ik dat er in de zeer nabije omgeving meer clubs/bordelen waren. Soort zoekt soort blijkt dan maar weer eens. Uiteindelijk wist ik een plaatsje te bemachtigen bij een fitnesscentrum dat een honderdtal meters verderop was gelegen. Ietswat gespannen liep ik naar LR, om een fraaie herinnering weer eens te zien. Tijdens het wandelen besefte ik dat ik was vergeten hoe LR er van binnen er uit zag en waar de kleedruimtes waren. Toen ik mij dan ook melde bij de balie antwoordde ik “ja” op de vraag “ist es deine erste mahl hier?”. Nu was het alleen de bedoeling dat mij zou worden gezegd waar de kleedruimtes zich bevonden, maar ik kreeg een hele uitleg wat een saunaclub inhield. De thekefrau in kwestie wilde mij net een soort van rondleiding geven toen ik om de hoek een vrouwenstem zachtjes hoorde roepen: “Ace, Aaaaaace” Het klonk niet al te hard dus ik deed of ik niets hoorde en de thekefrau ging door met praten. Weer hoorde ik iets harder: “Aaaaaace” De thekefrau keek mij verbaast aan. “Bist du dass? » vroeg ze, waarbij ze zich afvroeg waarom iemand werd geroepen als hij pas voor de eerste keer langskwam. Nu klonk iets harder: “Aaaaaccccceeee” en mevrouw stapte om het hoekje. Het was inderdaad mijn ex en ze zag er goed uit. Ietswat aangekomen, moet ik eerlijk zeggen, maar ze kan het goed hebben. Haar borsten waren zelfs fors. Over klandizie zal ze niet te klagen hebben. Wij begroetten elkaar hartelijk en omhelsden elkaar. Mijn eerste zoen van de dag was er een van herkenning. Het deed mij goed haar weer te zien. Ze beloofde mij de weg naar de kleedruimten te wijzen en ging mij voor. “Do not look my ash, I am fat.” Ik kon mijn ogen er echter niet vanaf houden. Het beloofde veel goeds.

Na de reinigings- en omkleedrituelen begaf ik mij weer naar boven om in de bar plaats te nemen. LR is een compacte maar ogenschijnlijk nette (qua interieur) club. Er was zelfs leesvoer aanwezig. Ik schat dat er een tiental dames rondliepen van een zeer behoorlijke kwaliteit en dat aantal zou groeien naar een twintigtal. Ik denk dat er eenzelfde hoeveelheid ijsberen rondliep. Het was gezellig druk. LR oogt relaxter dan GT, maar het is ook compacter. Ergens is het wel raar dat LR dezelfde leiding als GT heeft. Van de actieve houding van de meisjes in GT, is in LR niet veel te merken. Het voordeel van LR is dat het gebruik van voorzieningen (sauna, wirhlpool en massage) ook wat relaxter gaat. Het is gewoon minder druk. De masseuse had het ogenschijnlijk niet zo druk. Ik zag haar geregeld op een bank beneden zitten. Een lekkere massage voor Ace2 zou je zeggen. Toch had ik het te druk met andere zaken. Het viel mij verder op dat het kerstfeest wel erg vroeg in LR gehouden gaat worden. 30 november is de planning. Waar is de tijd gebleven dat Sinterklaas het land uit moest zijn voor wij aan Kerst gingen denken. Ik vroeg dan ook aan een Thekefrau `Woh ist die zeit dass Sienterklaas aus dass land soll sein und dass dann weinachten anfangt` Deze poging tot humor werd niet begrepen.

Sommige dames herkende ik van GT. Sommigen herkende ik alleen van gezicht maar ik zag ook Emma uit Roemenie en Fon uit Thailand. Beiden begroetten mij als (ex-) klant. Ondertussen was ook mijn date in de bar aangekomen. Wij ging achteraan in de bar op een bank zitten. Ze gaf mij een tedere kus op mijn wang. Dat had alle gewenste fysieke effecten tot gevolg. Ze streelde over mijn lichaam en tot haar verbazing had ik al een stijve. Lachend zei ze: “You never change.” Het was genoeg om weer enkele (erotische) herinneringen op te halen. Ze vertelde ook dat schijnbaar Thaise Pop (die voorheen in GT en Palace heeft gewerkt) achter de bar van LR werkte. Als dat klopt heb ik het afgelopen vrijdag niet kunnen vaststellen. Mijn dame vroeg: “You also did go with her to the room.” Dat klopte en ik wist dat zij dat wist. De vraag begreep ik dan ook niet. Ik antwoordde: “Yes, but I do not think she remembers me.” “Oh yes, she will remember you, Girls remember guys like you.” Ik nam maar aan dat ik dat als een compliment moest opvatten. “Why did you go to the room with her. What did you do?” Het was wel een heel indiscrete vraag. Het had echter geen zin om te liegen, maar wel om in de aanval te gaan. “What I did with her in the room?, Shall I tell you, what I did with her in the room?” Het te verwachten antwoord was: “No,no,no, I do not want to know that.”.

Ook werd ik ter verantwoording geroepen voor mijn bezoekjes naar YY van enkele maanden geleden. “I know that you did go to YY for one girl.” Dat ik naar YY was geweest is geen geheim. Ik had het haar zelf verteld, maar dat het voor een bepaalde dame was geweest had ik altijd in mijn verhalen voor mij gehouden. Ik veronderstelde echter dat ze dat maar gokte. Leer mij mijn ex-vriendinnetje kennen. “You cannot go to a club and I will know it. After one day or after one week, but I will know it. I know everything. The girls call me when they see you, because they know you are my ex-boyfriend.” Op mijn vraag waarom meisjes haar belden met een dergelijke mededeling werd geen antwoord gegeven. Er was waarschijnlijk ook niets te beantwoorden. Gezien haar gewoonte om nogal vaak van telefoonnummer te veranderen veronderstelde ik dat nogal wat ex-collega’s haar kwijt moeten zijn. Iets wat ik van meerdere ex-collega’s van haar al heb vernomen. Maar ik moet eerlijk zijn dat ik zelf wel eens “slachtoffer” ben geworden van een dergelijk waarschuwingssysteem. Het bestaat dus wel.

Ook in LR is het gebruikelijk dat er sleutels worden gehaald en dat werd dan ook gedaan. We vertrokken met een enorm glas drinken naar kamer 10. Kamer 10 is een grote (gangbang)kamer met 2 spiegels, een enorm bed en een iets minder enorm bed en een gigantsche TV. Zo kon ik tijdens onze sexuele handelingen ook een Duits programma volgen met de top 100 van de meest mooie lichamen van Hollywood. Mijn zintuigen werden tot het uiterste geprikkeld. Wat er verder voor handelingen plaatsvonden op kamer 10 zou ik graag met jullie willen delen, maar dat doe ik niet. Zelfs Ace2 heeft zo zijn grenzen.
Ik had ook niet echt het gevoel bij een DVP op bezoek te zijn (al was ik dat natuurlijk wel). Minder geslaagd vond ik het moment dat mijn kamergenoot mij letterlijk besprong en mij in mijn schouder begon te bijten. En met bijten bedoel ik echt bijten. De rode afdrukken staan nu nog in mijn schouder.

Ik wist het 6 uur vol te houden met sex, praten, herinneringen ophalen, slapen en eten (lekker: kip, met aardappeltjes in kaassaus met sla). Tijdens deze sessie werd mij weer duidelijk wat mij ooit tot deze dame had aangetrokken. De 6 uur gingen voorbij voor ik het wist en tegen tienen moest ik gaan, terwijl ik eerlijk gezegd nog best langer had kunnen en willen blijven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bij andere dames niet zo heb. Dan heb ik vaak de neiging om de kamer na een paar uur af te gaan.
Ondanks dat ik het goed naar mijn zin had besefte ik wel dat ik de kamer deelde met een meisje dat moest “vechten” om een gewoon leven te leiden. Voor haar is het een prestatie om te mogen uitgaan, winkelen met iemand die je leuk vindt, plezier maken, onbezorgd uitslapen, wakker worden zonder problemen. Kortom dingen die ik zelf zo gewoon vind dat ik er niet eens bij nadenk. Dat is schijnbaar niet bij iedereen zo. Daar zat ik aan te denken toen ik iets na tienen het pand verliet en naar mijn auto liep. Ik stapte in mijn auto en startte mijn auto, waarna ik de straat uitreed, de diepe nacht in, al neuriend: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…………….”

Randy
11 november 2007, 22:01
Weer eens sinds enkele maanden naar LR. En dat viel niet mee. De Thekenfrauen waren weliswaar weer de zonnetjes in huis, maar qua dames viel het me niet mee. Hooguit 10 gezien, dus nog voor het eten naar GT gereden.

Een redelijke sessie met Roemeense Fatima.

Randy
12 november 2007, 17:55
Oh ja, de korting die je krijgt als je van LR naar GT gaat op dezelfde dag is nu € 25. Dus je betaalt bij GT geen €20 maar €25.

GT-junky
12 november 2007, 19:19
De Thekenfrauen waren weliswaar weer de zonnetjes in huis.

Ja, ja, wat de thekefrau van afgelopen vrijdag betreft .........TOP, andere dames konden me niet zo bekoren.

molaar
18 november 2007, 21:58
Wat een dagje vandaag.:lostit::lostit: Soms zit alles mee op een dag.
Eerst bezoek gehad van mijn ex L.R. schatje samen met een ex Theke Frau van L.R.. Gezellig effe bijkletsen . En wat zie ik dan , gewonnen:freu::freu::freu:
Nu Sabine definitief vertrokken is naar Zwitserland voor mij de kans om op ontdekking te gaan in Living Room.
Ik zal je missen daar Sabine. Twee en een half jaar trokken we veel samen op.
Eerst G.T en later L.R. Een tijd om nooit te vergeten, maar ik gun het je van harte ,dat geluk wat je nu gevonden hebt.;)
Jongens bedankt voor het kaartje.

neukie
19 november 2007, 10:50
gaat eens in de LR. Ik had aan ma laatste week nog een onderzoeking in het Klinikum Essen gehad, had 5 uur wachten moeten zonder wat te eten (machine kapot) en ben dan naar de LR gereden, om mijn frustatie af te neuken. Dat had ik ook gedan. Neuken helpt. Ben daarnaar zeer rustig at home gereden.

En dat Willem alleen wat van Natasa houd, dat ken ik toch. Bij me is het L. Maar: Het zijn nog 2 dames daarbij gekomen........:D

Gustomass
19 november 2007, 18:59
Gisteren waren er dus meerdere IJsberen en kon er getrokken worden :rubbel:
En de winnaar is Knabbel geworden.
Omdat die ook aanwezig was is er nog een winnaar getrokken :freu:
En dat is molaar geworden.

:wink:

Proficiat Knabbel en Molaar.
Lekker gevoel hè.

Met Molaar maar gelijk geprobeerd tot een datum te komen om Living Room nog eens te bezoeken.
Tis al weer véél te lang geleden...
Tja en die super avond van eind februari in LR met mijn liefste en lekkerste schatje allertijden, zo super zal het wel niet worden...maar je weet maar nooit.
Nieuwe ronde , nieuwe kansen.
Heeft iemand Dandara nog ooit gespot in LR of elders trouwens.
Dandara , als je het leest, op 9 december heb ik nog wel een gaatje vrij.....Jij ook???

Molaar, laten we er een mooie avond van maken...

alsnog proficiat.
ps. Ben wel benieuwd naar die nieuwe thekefrau.
Die van gisteren in Jenny's , daar konden we maar met moeite vanaf blijven...
Ludia, wat een verschijning ben je. Smaken die Bittburgers extra lecker.!


Gustomass still going strong, where ever, when ever.

neukie
20 november 2007, 08:36
Dan zegt aan me wanneer. In de week namiddags is dat graag bij me mogelijk.

Women Lover
3 december 2007, 20:30
De italiaanse lach is terug na 3 maanden vakantie.

Insiders zullen de zwarte krullen direkt herkennen;), een eeuwigdurende en oogverblindende lach omlijstend:luvlove:

Stiffmaster
6 december 2007, 15:23
Hoorde vandaag van LatoYan dat Bokito8 mijn meest favoriete meiske ooit tegengekomen in een club, had gespot hier in LR, zijn er meer die Esme :luvlove: daar gezien hebben, zou dit graag weten, het zou een reden voor mij zijn om een keer in Kaarst te gaan kijken, hoor het graag.

BvD Stiffler :freu: :lostit:

oblix
6 december 2007, 17:46
Hoorde vandaag van LatoYan dat Bokito8 mijn meest favoriete meiske ooit tegengekomen in een club, had gespot hier in LR, zijn er meer die Esme :luvlove: daar gezien hebben, zou dit graag weten, het zou een reden voor mij zijn om een keer in Kaarst te gaan kijken, hoor het graag.

BvD Stiffler :freu: :lostit:

caligula heeft dit op h... kers ook al vermeld. (ongeveer een maand geleden.)

Gustomass
9 december 2007, 23:14
Zonder meer de mooiste verschijning, was vandaag in Living Room deze dame.
Esmee weer terug na een pauze, toch schijnt ze al weer enkele maanden te werken hier...
Deze mooi dame heet vanaf nu Dunya, maar is er niet minder "Esmee" op geworden, als ik de reactie op het gezicht van vriend Molaar even inschatte.
Aan hem de eer om Esmee , namens ons driëen te verwelkomen.
Gelukkig had ondergetekende nog een massage van Huismasseuze Gerstin te goed, dus Gustomass kon het heel goed aanzien.
Nu snapt Gustomass collega Stiffmaster helemaal. Wat een dame, wat een elegance. Wat een lieve vrouw en wat een zachte huid...
Beetje gemeen was ze wel.... alsof ze geweten heeft dat we ons laatste drankje aan het nuttigen waren, komt ze van haar kruk op ons afgelopen, heel elegant ,heel gewoon maar oh zo aantrekkelijk... Met een veelzeggend niets zeggen en lachen terwijl ze ons voorbij liep, konden wij ons opmaken voor een volgend bezoek. Even lekker teasen meisje, dat kunnen we wel waarderen. Kortom welkom terug Dunya!!

Onze conclusie was dat nu de winterslaap van Stiffmnaster wel voorbij zal zijn... Ze laten ons ijsbeertjes ook nooit met rust die dames.....
Keep up the good job ladies....

Gustomass die nu toch echt onder de wol moet.

molaar
9 december 2007, 23:30
Gusto , je hebt het weer prima neergeschreven zo .
Ik kruip ook onder wol en denk aan.........;) Wat een vrouw , hiervan kun je alleen maar dromen.

Big30
9 december 2007, 23:34
Zonder meer de mooiste verschijning, was vandaag in Living Room deze dame.
Esmee weer terug na een pauze, toch schijnt ze al weer enkele maanden te werken hier...
Deze mooi dame heet vanaf nu Dunya, maar is er niet minder "Esmee" op geworden, als ik de reactie op het gezicht van vriend Molaar even inschatte.


Dus Esmee en Dunya zijn 1 en dezelfde dame? Zie,

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2678&highlight=esmee
&
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=251&highlight=dunya&page=2

:wink::wink:

Gustomass
10 december 2007, 04:36
Dus Esmee en Dunya zijn 1 en dezelfde dame? Zie,

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2678&highlight=esmee
&
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=251&highlight=dunya&page=2

:wink::wink:

inderdaad , vraagteken kan weg en mag vervangen worden door dubbel uitroepteken.
Esmee is terug in Living Room en noemt zich nu Dunya.
Waar een via Tombola gewonnen vrij-kaartje niet toe kan leiden...




Note W2 :enige samenvoegingen gedaan :) ;) Kijk maar of het goed is


Gusto goes an die Arbeit.

Freddy_K
11 december 2007, 10:17
kan iemand mij vertellen hoe een mooie Marokkaanse dame heet in LT? Ik bedoel niet Leila. Er werkte een 4-tal weken geleden een zeer mooie Marokkaanse. Kennis van mij ging met haar maar is haar naam vergeten. Ze is vrij lang, heeft een vol en vrouwelijk figuur met mooie heupen en een heerlijke kont :p:p:p:p:p Haar tot over haar schouders, donkerbruin, sluik met een lichte slag erin. Verder spreekt ze vloeiend Frans :p

Die avond (een maand geleden ofzo) stond ze vaak met Nora.

Stiffmaster
11 december 2007, 11:58
Ik kijk niet meer op H...kers :baby2:


caligula heeft dit op h... kers ook al vermeld. (ongeveer een maand geleden.)

Stiffmaster
11 december 2007, 12:16
Zonder meer de mooiste verschijning, was vandaag in Living Room deze dame.
Esmee weer terug na een pauze, toch schijnt ze al weer enkele maanden te werken hier...
Deze mooi dame heet vanaf nu Dunya, maar is er niet minder "Esmee" op geworden, als ik de reactie op het gezicht van vriend Molaar even inschatte.
Aan hem de eer om Esmee , namens ons driëen te verwelkomen.
Gelukkig had ondergetekende nog een massage van Huismasseuze Gerstin te goed, dus Gustomass kon het heel goed aanzien.
Nu snapt Gustomass collega Stiffmaster helemaal. Wat een dame, wat een elegance. Wat een lieve vrouw en wat een zachte huid...
Beetje gemeen was ze wel.... alsof ze geweten heeft dat we ons laatste drankje aan het nuttigen waren, komt ze van haar kruk op ons afgelopen, heel elegant ,heel gewoon maar oh zo aantrekkelijk... Met een veelzeggend niets zeggen en lachen terwijl ze ons voorbij liep, konden wij ons opmaken voor een volgend bezoek. Even lekker teasen meisje, dat kunnen we wel waarderen. Kortom welkom terug Dunya!!

Onze conclusie was dat nu de winterslaap van Stiffmnaster wel voorbij zal zijn... Ze laten ons ijsbeertjes ook nooit met rust die dames.....
Keep up the good job ladies....

Gustomass die nu toch echt onder de wol moet.

Het kan weer feest worden :lostit::lostit: enne GM je zie Stiffler heeft er wel oog voor hè. :freu::freu:

Stiffmaster
11 december 2007, 12:17
kan iemand mij vertellen hoe een mooie Marokkaanse dame heet in LT? Ik bedoel niet Leila. Er werkte een 4-tal weken geleden een zeer mooie Marokkaanse. Kennis van mij ging met haar maar is haar naam vergeten. Ze is vrij lang, heeft een vol en vrouwelijk figuur met mooie heupen en een heerlijke kont :p:p:p:p:p Haar tot over haar schouders, donkerbruin, sluik met een lichte slag erin. Verder spreekt ze vloeiend Frans :p

Die avond (een maand geleden ofzo) stond ze vaak met Nora.

Dit is nu ESMA/DUNYA :luvlove:

Freddy_K
11 december 2007, 13:22
Dit is nu ESMA/DUNYA :luvlove:

thanks

Willem2
11 december 2007, 13:28
thanks

Kijk dat is nou netjes :freu:

Terwijl hij ook niet had kunnen reageren en alleen gedacht :wand: dat ik dat meisje nu heb laten lopen.................... :lostit:

Freddy_K
11 december 2007, 13:50
Kijk dat is nou netjes :freu:

Terwijl hij ook niet had kunnen reageren en alleen gedacht :wand: dat ik dat meisje nu heb laten lopen.................... :lostit:

binnenkort krijg ik opnieuw een kans. Moest naam weten want ons bezoek hangt van haar aanwezigheid af :p :p :p

Lindberg
21 december 2007, 08:03
Manni1a
Robin
Lindberg sind heute im Living room

Willi69
23 december 2007, 14:29
Manni1a
Robin
Lindberg sind heute im Living room
Ich glaube, da fehlen noch die Berichte... :wink: