PDA

Volledige versie bekijken : Living Room, Algemeen, 1e helft 2008



Manni1A
3 januari 2008, 13:46
Jahreseröffnungspoppen

Robin
Lindberg
Manni1A

sind heute im Living Room :freu:

Willi69
5 januari 2008, 04:46
Aber erst, wenn die Berichte aus Kaarst online sind... :green_smi

Manni1A
10 januari 2008, 22:08
Suche Entscheidungshilfe.......

Fahre ich nun am Freitag (11.1.) ins

PHG

GT

oder den LR? :confused:

Manni1A

Willi69
10 januari 2008, 22:15
Im PHG sollen gestern 48 Mädels gewesen sein, und als Höhepunkt nach 24 Uhr eine Lesboshow der kroatischen Schwestern im Nachtcafe. :D Ich an Deiner Stelle würde ins GT fahren... :green_smi

Willem2
10 januari 2008, 22:24
oder den LR? :confused:

Manni1A

Fahre mal nach Living Room aber schreibe diesesmal auch etwas :cool: ;)

Manni1A
11 januari 2008, 09:46
Im PHG sollen gestern 48 Mädels gewesen sein, und als Höhepunkt nach 24 Uhr eine Lesboshow der kroatischen Schwestern im Nachtcafe.

Mehr als bei Kiara und Loredana am letzten Samstag ? :D



:D Ich an Deiner Stelle würde ins GT fahren... :green_smi

Fahre mal nach Living Room aber schreibe diesesmal auch etwas

Na schönen Dank für eure Tipps. Jetzt bin ich ganz schlau geworden:mad:

Willi69
11 januari 2008, 11:40
Frag doch mal im Rheinforum... :rolleyes:

Manni1A
12 januari 2008, 13:14
Ich an Deiner Stelle würde ins GT fahren... :green_smi


Fahre mal nach Living Room aber schreibe diesesmal auch etwas

Artig habe ich diese Ratschläge befolgt. War zuerst im GT und hatte eine sehr schöne Nummer mit Natascha (D). Nachdem Kollege Lindberg im GT jedoch einen Flop erwischt hatte (Alexa?), drängte es ihn in den Living Room. Also haben wir gegen 20 Uhr die Lokalität gewechselt und sind nach Kaarst gefahren. An diesem Abend allerdings kein so guter Tipp: Viele Dauerbucher und LK's machten die Buchung der Wunschmädels unmöglich :teuflisch

Manni1A (der jetzt nach Hause ins PHG fährt) :freu:

Willi69
12 januari 2008, 14:40
Artig habe ich diese Ratschläge befolgt. War zuerst im GT und hatte eine sehr schöne Nummer mit Natascha (D). Nachdem Kollege Lindberg im GT jedoch einen Flop erwischt hatte (Alexa?), drängte es ihn in den Living Room. Also haben wir gegen 20 Uhr die Lokalität gewechselt und sind nach Kaarst gefahren. An diesem Abend allerdings kein so guter Tipp: Viele Dauerbucher und LK's machten die Buchung der Wunschmädels unmöglich :teuflisch
Nachdem Du Dir einen umfassenden Überblick zur Lage der Nation verschafft hast, dürfen wir vielleicht auch etwas umfassendere Berichte (incl. paspoorts) erwarten? :rolleyes:

Manni1A (der jetzt nach Hause ins PHG fährt) :freu:
Da wirst Du heute wohl wieder Ersatz-Hausmeister spielen müssen... :D

Manni1A
13 januari 2008, 01:19
Nachdem Du Dir einen umfassenden Überblick zur Lage der Nation verschafft hast

Es fehlt ja noch die Villa am Dienstag :D

und unglücklicherweise fliege ich bereits Mittwoch in den Urlaub. Da bleibt kaum Zeit zum Berichte schreiben :D

Manni1A
13 januari 2008, 11:31
Den Living Room hatten wir zuletzt wirklich lieb gewonnen. Obwohl wir noch nicht so oft da waren, ist der Empfang extrem freundlich. Auch die Atmosphäre ist sehr schön. Weniger schön: Das Abendessen war das gleiche wie im GT :wand:

Mädelstechnisch war der kleine Manni, immer noch auf die Drei-Stopp-Strategie ausgerichtet, bei der Ankunft im LR allerdings eher ernüchtert. Zwar waren 35 Mädels vor Ort, aber irgendwie war die Top-Optik-Dichte diesmal bei weitem nicht so gut wie zuletzt. Dazu kam: Die für mich infrage kommenden Kandidatinnen waren zumeist dauergebucht. :motz: Auch mein LR-TA Marina tauchte nur zwischendurch mal kurz auf. Weil ich aber nicht gleich zuschlug, verschwand sie wieder mit irgendeinem anderen LK für Stunden auf dem Zimmer :teuflisch

So verging Stunde um Stunde und die Laune sank in den Keller. Ich wollte retten, was noch zu retten war, und sprang auf den Tipp Alexandra an. Eine neue Rumänin, die einen Bekannten zuvor nach allen Regeln der Kunst verwöhnt hatte. Das wollte ich auch haben. Doch beim Gespräch vor der Buchung erwähnte Alexandra, dass sie - im Gegensatz zu den anderen Mädels - 100 Euro für eine halbe Stunde haben will. Ich hab ihr dabei nur viel Glück gewünscht und auf die Buchung verzichtet. Mag sein, dass die Kleine keine Lust mehr hatte, weil sie müde war - nur hätte sie das ehrlich sagen sollen. Okay, Thema durch. Am nächsten Tag hat sie laut Rheinforum wieder für den normalen Kurs im LR gearbeitet.

Fazit Living Room: Alles sehr nett, aber diesmal hat es für mich null gepasst (was sicher auch daran lag, dass weniger Optik-Kracher als zuletzt da waren). Habe den Laden ungepoppt verlassen, und von meiner anfänglichen Drei-Stopp-Strategie des Tages ist nur eine Ein-Stopp-Strategie mit GT-Natascha übrig geblieben :wand:

Manni1A (der aber trotzdem jederzeit wieder in den LR fahren wird)

neukie
13 januari 2008, 11:48
Weniger schön: Das Abendessen war das gleiche wie im GT :wand:

Es ist derselbe Caterer. Dies zur Erklärung.

Wenn ich die Wahl hab GT oder LR dann nehm ich den LR. GT ist mir zu laut und zu stressig geworden.

Lindberg
14 januari 2008, 07:20
@Manni1A

hör auf zu jammern, am Anfang wolltest du im LR noch alles p...., dann traten die ganzen LK's auf, und dann war plötzlich alles schlecht?

Ne ne, du bist auch nie zufrieden:thefinger

Beron
14 januari 2008, 14:32
Das LR hab ich jetzt etwa 4 Mal aufgesucht und komme zu folgendem Fazit:

Die Bar ist zu dunkel. Etwas mehr Licht wär schön. Muss ja keine Flutbeleuchtung sein, aber ich möchte nicht erst auf Nasenspitze an die Mädels ranmüssen um zu sehen, ob mir eine gefällt.

Die Sofaecken sind besser und die Zeitschriften ganz nett. Von da kann man aber auch keine Mädels erkennen, wenn die nicht zufällig auch aufm Sofa sitzen.

Der Wellness Bereich im Keller ist klein, aber fein. Die Sauna ist top, der Pool ganz nett. Zwei Ligen meist ausreichend. Zur Not sind ja auch noch zwei Sofas im Gang. Ok.

Das Essen ist schwach. Man kanns zur Not essen, es schmeckt aber nicht. Die Pizza ist aber der Hammer: Damit kannste nämlich nen Nagel in die Wand kloppen. Hartkeks mit Salamibelag und gebrutzeltem Käse.
Der Kuchen am Nachmittag ist ok. Ein bisken zu extra süss vielleicht. Klebt noch richtig schön nach.

Im Kino war ich nicht. Kurz reingeguckt, für überflüssig befunden und gemieden.

Mädchen waren immer nur wenige vor Ort...das heißt, angeblich waren 25 bis 30 da - zu sehen waren aber immer nur zwischen 4 und 8 - und ich sah auch immer nur genau diese. Mal eine mehr, mal eine weniger. Der Optikbefund liegt zwischen :huch: und :freu:
Beim Leistungscheck gabs einmal :lostit: und ansonstens nur "War ok, muss aber nicht nochmal sein - die Optik reists raus".

Die Gäste waren meist unaufdringlich, ganz im Gegensatz zum GT. Ein Großteil der Gäste kommt aus dem Morgenland, ein Teil auch aus dem östlichen Teil des Kontinents, Holländer eher weniger und DEutsche verirren sich auch manchmal. Einige sind wohl Dauertriebtäter und schon gut bekannt und buchen einige Mädels gerne mal fürn ganzen ABend weg. Sind dann meist die, die ich auch gut finde.

Die Kaffeeköstlichkeiten lassen nichts zu wünschen übrig und am Ende wars meist zumindest ein "befriedigendes" Erlebnis. Meistens. Am Sonntag eher nicht. Deshalb ist die Wiederholungsgefahr vorerst gering. Weil mir auch keine Frau einfällt, für die ich da nochmal unbedingt hin müsste. Hab bei meinem zweiten Besuch letztes Jahr mal ne Russin Namens Natalie dort getroffen, aber die kennt jetzt scheinbar keiner mehr. Natalie ist jetzt Polin und meist Schnellwiederfertig.
Das gleich gilt für Mandy (tolle Optik, nix dahinter).

Das intelligenteste Gespräch hatte ich mit Rumänin Alexandra, die bereits hier erwähnte. 20jährige geschiedene Mama eines Sohnes, was man ihr nun so nicht wirklich ansieht. Mit ihr hätte ich gern Sex gehabt, aber nicht im Club.

Insgesamt:
Ein Club, den man mal besuchen kann, aber zwingend ist das nicht.

Willem2
14 januari 2008, 16:54
....Mädchen waren immer nur wenige vor Ort...das heißt, angeblich waren 25 bis 30 da - zu sehen waren aber immer nur zwischen 4 und 8 - und ich sah auch immer nur genau diese. Mal eine mehr, mal eine weniger.

So etwas lese und höre ich ja oft. Aber meine Frage ist ja immer : Wieviel Männer waren da ?
Mit 25 Frauen brauchst du ,denke ich, mindestens 75 Männer.


Der Wellness Bereich im Keller ist klein, aber fein.

Stimmt. Ist ja sehr gut



Natalie ist jetzt Polin und meist Schnellwiederfertig.

:D So jetzt als Polin kann sie schneller arbeiten :D





Insgesamt:
Ein Club, den man mal besuchen kann, aber zwingend ist das nicht.

Ich hoffe das kein Clubbesuch für dich zwingend ist ;)

:wink:

Manni1A
14 januari 2008, 18:39
@Manni1A

hör auf zu jammern, am Anfang wolltest du im LR noch alles p...., dann traten die ganzen LK's auf, und dann war plötzlich alles schlecht?

Waren wir uns nicht einig, dass die Quote der Unbuchbaren diesmal bei 50 Prozent lag (und damit viel höher war als bei unseren letzten Besuchen im LR) ? :green_smi

Außerdem: Ich kann ja was übersehen haben, aber ich glaube, du warst auch nur einmal auf dem Zimmer.... :thefinger

(obwohl wir extra vorher noch ne Weltreise zum Geldautomaten gemacht haben) :D

zeppos58
21 januari 2008, 15:37
Vrijdag een dagje LR voorzien, mijn vraag, wat kan ik hier verwachten op een doorsnee vrijdag.
Ik was er reeds 1 keer op een vrijdag avond in juni 2007, de bezetting was toen gewoon goed in evenwicht zeker niet te druk maar ook niet ondermaats.
Hoe is de toestand nu de latste tijd op een vrijdag. Denk rond 14u (of iets vroeger) aan te komen en heb nadien tijd zat :teuflisch.
Ik voel me ook altijd goed in YY :D, GT is me te druk :mad:.

Knabbel
21 januari 2008, 21:58
Ik denk dat de situatie ten opzichte van vorig in grote lijnen hetzelfde is. Van Mijsbeer vernomen dat de afgelopen vrijdagen, behoudens de feestdagen, toch steeds zo'n 20 tot 30 dames Acte de Présence gaven. Mocht het in de middag no niet al te druk bezet zijn, benut die dan lekker om te relaxen. Het wellness gedeelte leent zich hier uitstekend voor. De hectiek uit GT zul je hier niet snel aantreffen.

Wagons-Lits
26 januari 2008, 12:36
Afgelopen dinsdag 'even' langs Kaarst geweest. Initieel vreesde ik dat de opening van V.V. een negatieve invloed zou hebben op het bestand dames in 'Living Room', maar dat valt alleszins mee. Alleen Monique lijkt dus naar Grefrath vertrokken - erg jammer maar niet rampzalig voor LR als geheel. Andere 'oudgedienden' als Kyra, Emma, Carina etc. zijn er (nog) wel. Ook aardig wat goeduitziende nieuwkomers. Opvallend : tot later in de dag bijna helemaal geen Roemeensen (of ze haden zich goed verstopt ;-)

Vanaf 14:00 een dozijn dames aanwezig, later in de middag / in de vroege avond oplopend tot meer dan 20 (niet echt fanatiek geteld). De kwaliteit vond ik niet helemaal overtuigend, maar goed genoeg om de dag door te brengen. Heb sessies gehad met Gabi (lang), Nathalie en Luciana. De eerste was veruit de beste, maar dan moet je eerlijk gezegd wel van rijpere dames houden - de andere twee waren optisch wat sterker, maar beide erg vriendelijk en goede 'dienstverlening'.

Als ik tijd heb, komen er nog wel individuele rapportjes.

groeten,

W-L

zeppos58
26 januari 2008, 13:19
Op een paar dagen na precies 7 maand na mijn eerste bezoek gisteren samen met seksenfun eindelijk nog eens richting LR gereden.
Omstreeks 11u30 aan gekomen, meteen klaar voor “actie” seksenfun was de gelukkige, hij was jarig, en had bovendien een vrijkaart gewonnen op een ander forum. De vriendelijke vrouw aan de inkom kende blijkbaar het forum beter dan haar eigen vrijkaartjes.
Ikzelf mooi 50€ betaald en seksenfun een rondleiding gegeven. Meteen enkel ext YYsters gezien, namen heb ik niet(meer) maar het waren meiden die in YY een lange tijd vaste waarden zijn geweest.
In het natte gedeelte was het Turkse stoombad nu in werking (bij een vorig bezoek niet) ik heb daar later op de dag dankbaar gebruik van gemaakt.
Net als in YY was het zeer rustig daar in Kaarst zo vroeg op de dag, wel voldoende overwegend jonge hertjes maar bitter weinig ijsberen, en dat heeft een hele tijd zo geduurd.
Het ontbijtbuffet bestond uit brood, broodjes, croissants, kaasbeleg vleesbeleg en zoet beleg ook stond er yoghurt en melk, koffie bestel je aan de bar. Eten doe je waar je het denkt want er is net als in GT niet echt een plek voorzien.
Het avondeten was lekker een soort Paella met zeevruchten en kip er stond ook sla en dressing apart. Later op de avond stond er ook een ketel goulash soep en omstreeks 23u was er pizza (een beetje niet warm genoeg). In vergelijking met GT (wat toch van dezelfde eigenaar is) is LR een sterrenrestaurant.
In de loop van de dag kwamen er steeds meer ijsberen bij, maar ook het aantal dames groeide gestaag.
Van in het begin viel me 1 erg op, het leek wel een kloon van Sonja uit YY, dezelfde manieren, nooit lang op een plaats kunnen blijven, steeds op haar manier rond lopen, de manier van bewegen, het was helemaal Sonja maar ze heet Nathalie. Ze was trowens mijn eerste sessie gisteren (recentie later) een goede sekspartner wel professioneel maar echt een leuke ervaring.
Later nog een 1 uur dubbel gedaan met de Libanese in Duitsland geboren Jasmine in de kino met de jonge Roemeeense Khatarina (denk ik) en de dag afgesloten met de in Keulen wonende Miriam (maar niet Duits).
LR heeft 17 kamers maar die waren ’s avonds zo druk bezet dat je soms lang moest wachten op een sleutel. Hierdoor beslisten sommige op tot actie over te gaan in de Kino; volgens seksenfun werd er zelfs druk geneukt in de Bio sauna buiten.
Een van de dames waarmee ik op kamer was vertelde dat het op vrij- en zaterdag meestal wel druk is ’s avonds maar dat het nu wel extreem druk was. Ze dacht dat de komende karnaval periode daar voor veel tussen zit. LR is open tot 3uur hierdoor komen er nog klaten binnen tussen 22 en 23 uur.
Een iets donkerde besliste enkel malen een dans te doen op de bar (ja op de bar niet in de bar)
Opwindende dans op een soort Turks klinkende percussie.
Aan de muziekkeuze mogen vele clubs een lesje nemen. Niet constant nieuwe dingen maar ook de leuke deuntjes van de jaren 70-80-90 klonken uit de boxen. 1 nummer sprong echt uit de band, maar ik laat de eer aan Seksenfun om het hier over te hebben.
Omstreeks kwart voor 3 moe en voldaan de parking afgereden, onderweg de “jarige” afgezet en later moe in bed gedoken. Eén ding is zeker, het zal geen 7 maand meer duren eer ze me in Kaarst terug zien. BTW bij het verlaten van de club kregen we een kaartje met 5€ korting voor een volgend bezoek.
LR is dus een leuke club, niet te druk, juist wat ik OK vind. Niet te vergelijken met GT, eerder met YY. Zeer netjes want ik denk dat ze zelfs een kuisfobie hebben.

Picasso 1
26 januari 2008, 15:17
Het avondeten was lekker een soort Paella met zeevruchten en kip er stond ook sla en dressing apart. Later op de avond stond er ook een ketel goulash soep en omstreeks 23u was er pizza (een beetje niet warm genoeg). In vergelijking met GT (wat toch van dezelfde eigenaar is) is LR een sterrenrestaurant.


LR serveert exact hetzelfde eten als GT (zelfde leiding, zelfde cateraar). In GT hebben ze op vrijdag hetzelfde opgediend. Ik had naar mijn weten nooit zo lekker gegeten in GT. Ik herhaalde zelfs want paella met kippepootjes doet nou eenmaal iets met me :rofl:.

Wie weet is het voordeel van de opkomende concurrentie dat ze mogelijk eindelijk eens normaal eten opdienen.

seksenfun
26 januari 2008, 20:15
Ik heb nu even niet heel veel tijd om wat moois neer te pennen, dus later...

Maar ik wil toch alvast inpikken op sommige dingen vernoemd door Zeppos. En niet in het minst over dat bepaalde nummertje, dat ook bij Zeppos zo in het oog sprong. Ik was net effe naar één van de kleinste kamertjes in LR toen ik plots in de verte door de boxen de aanzeg hoorde van een nummer. Niet zomaar een nummer. Een nummer dat de Belgen met wat geluk af en toe nog eens horen op Studio Brussel. Een nummer uit mijn tijd, de tijd van de new wave en consoorten. Dat je uitgerekend dit nummer in LR moet horen was een aangename verrassing: Ann Clark met Our darkness :lostit::freu::lostit::freu:. Terwijl ik tijdens de intro bijna zeker was dat een nieuwe groep deze sapel geleend zou hebben om er een shitplaat van te maken. Niets van dus.

De vaste waarden van YY, die nu naar eigen zeggen vaste waarden zullen blijven in LR (dus als de draadjes nog niet verplaatst zijn...) zijn o.a. Alicia (waarover binnenkort zeker nog veel meer zal neergepend worden door seksenfun :smile:), nu Rita, Valentina, nu ook gewoon Valentina, Kiara, nu Nathalie (niet de Nathalie waarmee Zeppos kamerde, zij is ouder) en dan was er nog een oude waarde uit YY, wiens naam ik niet ken en haar haar was nu kort en plat tegen haar hoofd, 1.73 m, kort haar, zwart, slank, cup B.

Tussen al het eten vermeld door Zeppos vond ik na 15.00 uur ook nog lekkere toetjes (een soort appelcake en een fruitkwark op een zanddeegkoekje) én vanaf een uur of 19.00 u kon men gratis naar believen champagne (enfin, het zal wel een schuimwijntje geweest zijn, maar lekker :smile:) drinken tot een uur of tien - elf. Ik had geen weet van een speciale gelegenheid, buiten mijn verjaardag :smile:, dus gebeurd dit allicht wel meer in LR?

De danseres van de avond, meermaals trad ze op, heet Leiyla. Ook een andere dame placeerde een dansje, jawel, zomaar op de toog :smile:.


En dan toch maar al wat een algemene indruk van mijn eerste bezoek aan LR. Aangekomen een uiterst vriendelijke ontvangst gekregen van de dame aan het onthaal. Een voorbeeld! Linksover het onthaal vind je de lockers, na met de trap de kelder ingedoken te zijn. Terwijl ik 3 pasjes zette naar de lockers kon ik toch al een blik werpen in de bar en zag ik al wel mooie verschijningen glinsteren. Bij de lockers douches, toiletten en verder door ook nog douches en toiletten. Alle hygiënische ruimtes zijn piccobello in orde, voldoende aanwezig en zeer rein. In de kelder ook nog kamers, ook een doorkijkkamer, de hotwhirlpool, het Turks stoombad en de sauna. Deze sauna is heerlijk warm, maar de 90° mogen er van mij best 100° zijn. Maar ook hier de gelijkenis met GT dus. Waar de sauna ook iets minder heet is dan bijvoorbeeld in YY. In de ruimte waar de grote hotwhirlpool zich bevindt staat ook de massagetafel, waar desgewenst de masseur van dienst je een goeddoende massage bezorgd. In deze ruimte is ook altijd veel beweging én ook actie :smile:. Vrouwen en beren onder mekaar lekker gezellig pratend tref je hier ook aan. Dus helemaal geen lege bedoening daar. Altijd wat te bekijken. Als je voorbij de sauna naar buiten gaat, trapje op, kom je in de prachtige tuin. Met de biosauna. 60° maar ook 60% vochtgehalte, waardoor het bijna even warm aanvoelt als een gewone sauna, maar met een heerlijk geurwater, zacht en fijn. Ik voelde me een beetje alsof ik in een wasmachine met wasverzachter zat, alhoewel :huch:, 'k heb daar nog nooit (gelukkig maar) ingezeten.
Niet alleen in de gewone hete sauna werd gepijpt, ook in de hotwhrilpool kan je regelmatig wat verleidingsactjes waarnemen :smile:....

Even terug de ietwat gevaarlijke trap (als je mekaar passeert) opgelopen om naar de bar te keren. Een lange grote bar met vooraan een grote ruimte met sofa's, maar ook een kleiner gezellig hoekje . LR oogt in alle opzichten mooi, verzorgd en modern met toch zijn charmes. Met mooie indirecte verlichting. Vele trappen en gangetjes maken er iets tofs van.
Eén plaats is echter bijna pikkedonker, de kino. Misschien ook daardoor dat er daar, net als in GT, veel kreunende bedrijvigheid irl te zien is :smile:. Altijd stukken beter dan de filmpjes :smile2:.

Tijdens mijn momentopname waren de meeste dames tussen de 20 en 27 jaar. Maar ook enkele MILF's en prille dertigers. De meeste slank tot normaal, maar ook hier evenzeer voor ieders wat wils. De dames zijn zeker niet allemaal actief op zoek, op jacht, integendeel. Er heerst een heel relaxte gezellige en vriendelijke sfeer in LR.

Meer, ondermeer over mijn veroveringen, later.

Tot hier een eerste indruk van LR, zoals ik die ervaren heb.

Overigens werd het een onvergetelijke toffe maar lange dag van 11.30 u tot 2.45 uur.

Ze zien mij er zeker terug.

seksenfun
28 januari 2008, 19:38
Mij eerst en vooral even aansluiten bij de algemene indruk van de club bij Zeppos :freu::freu:.



Bij het binnenkomen en na een kleine rondleiding met Zeppos aan de bar wat gedronken. Erg opvallend hoe snel je bediend wordt. Wel, bleek later op de dag, dat men wel héél erg snel is met het afruimen van de glazen. Zo ben ik enkele keren mijn drinken 'verloren'. Zelfs als je 2' weg bent en je glas alleen laat. Maar dan bestel je gewoon een nieuw drankje :rolleyes:.

Na de eerste drankjes de maag wat te eten gegeven van het uitstekende brunchbuffet. 2 lichtjes warme croissants met kaas ertussen. Lekker! Ook de koffie en cappuccino, net als het bier, zijn heel o.k.. Klaar voor de start, zullen we maar zeggen. En die start kwam er al snel :smile:.

Relaxend het eten een beetje laten verteren in de HWP, tussen de bubbels en de palmbomen. Rechttegenover de HWP vind je ook douches; ook rechttegenover de sauna. Zo kan je direct van de sauna onder de koude douche :rolleyes:.

Na de HWP terug naar de bar, waar voor de tweede keer Nathalie (kopie van Sonja in YY) mij trachtte te verleiden. En het is haar nog gelukt ook, deze tweede maal.

Na de sessie een douche genomen. Eigenlijk met de bedoeling om nadien in de sauna te gaan. Maar ik geraakte in contact met Rita.

De sauna werd lange tijd uitgesteld. Maar na de sessie dan toch in de gewone sauna geraakt. Een Turks stoombad heb ik niet zo graag. Bovendien is het zo jammer, als er een schoonheid komt bijzitten want je ziet mekaar gewoon niet zitten van de damp :roll:.
Tot mijn grote verbazing :eek: was een dame een beer aan het pijpen in de sauna (hoe kan je het, pffff). Terwijl er toen bijlange nog niet op een sleutel gewacht diende te worden :rofl:.

Na de saunaronde had ik echt wel trek in wat lekkers. Dat was er gelukkig ook net. Het was erg lekker en ook het bijzijn van Rita ;). Met ons drietjes (Zeppos, Rita en ik) het eten verorberd.

Tussendoor toch even melden dat er toch wel een soort rode draad doorheen mijn LR-verblijf liep. Martha meerbepaald.

Nadat het eten een beetje verteerd was nog maar eens een duik genomen (of toch maar gewoon langs het trappetje) in de HWP. Hier zou de derde sessie zijn begin vinden, met Daina.

In de loop van de avond/nacht mijn pijlen, tussen het genieten door van al dat gewillig moois, vooral bewust gericht op Martha. Maar ook mijn eerste bio-saunabelevenis van mijn leven meegemaakt. Ook in de bio-sauna is pijpen geen zeldzaamheid. Later ook nog eens in de gewone sauna geweest. Echter maar 10' kunnen volhouden omdat een Duitser zich naast de emmer water gezet had en alle minuten water op de stenen lepelde, als een échte :huch:.

Op de terugweg naar huis, na het vossen in LR, nog een échte vos de autostrade zien overhollen :smile:.

Stiffmaster
30 januari 2008, 10:00
Zondag 27 januari dus naar LR gereden en daar te vroeg gearriveerd, was er sneller dan ik gedacht had, en de tent dus nog gesloten, daar de omgeving maar even verkend en in een of ander sporthotel wat gedronken. Om goed na 13.00 uur de stap gewaagd en aangebeld, waar ik door een zeer lieftallige dame werdt ontvangen :lostit:, na de nodige uitleg van haar gekregen te hebben, ze dacht vast dat ik bij een paar andere beren hoorden die hier voor de eerste keer kwamen, en van mij was het toch al de tweede keer :green_smi, velletje ontvangen en nog door een ander dametje een rondleiding gekregen en netjes haar dat laten doen.

Wat me opviel was een aantal zeer mooie dames en wat me nog meer opviel is dat het er erg stil was, maar het was natuurlijk nog vroeg en dacht het komt wel!! Na een broodje te hebben genuttigd me eerst maar eens even laten masseren door de masseur, en ik moet zeggen hier knapte Stiffie echt van op, daarna even de sauna en het bubbeltjesbad in en toen weer eens boven gaan kijken of Molaar intussen al was gearriveerd, want het was toch Molaar die Stiffler een reden had gegeven om naar Kaarst te rijden. Afijn na een tijdje komt Molaar dus inderdaad naar me toe en we hebben gezellig met elkaar zitten babbelen en hij stelde me voor aan een lief deerntje te weten Sabine, maar ja dat was niet de reden dat ik daar was.

Na een tijdje een rondje gelopen en Molaar met Gina naar de kamer te hebben zien vertrekken begon Stiffie zich toch wel af te vragen of diegene waar hij voor was gekomen ook inderdaad zou komen want de dames hebben natuurlijk nog wel eens zo hun eigen ideeën :cool:, de klok tikte verder en Stiffler had op een gegeven moment zo van ik wacht nog tot 18.00 uur en dan ga ik naar YY toe, had ondertussen me zelf heel monogaam gedragen en al 5 uur met wat drang daar zitten wachten, zou dit beloond worden, Sabine kwam om 17.55 met de mededeling dat Esma/Dunya inderdaad was gearriveerd en een heel vreemd gevoel maakte zich meester van de Stiffmaster, het was immers alweer 1½ jaar geleden dat hij en Esma op de kamer waren geweest en hoe zou zij reageren.

Wel al te lang hoefde ik daar niet op te wachten, ze liep in eerste instantie me voorbij, maar toen ik haar naam riep draaide ze zich om, keek me aan en toen herkende ze me en vloog me letterlijk om de nek, ja dit was het wachten waard geweest :luvlove: , ze stamelde me toe dat ik nu geen snor meer had en dat ze blij was me te zien. Ze bleef tussen me benen aan de muurkant waar ik zat staan en die lach en dat geicht vergeet ik nooi meer van mijn leven, het was een gemeende lach, mijn 1000 ste bericht draag ik aan deze vrouw op en ik weet zeker dat wij elkaar regelmatig gaan terug zien. Molaar en LatoYan bedankt dat jullie me weer op de hoogte hebben gebracht van deze geweldige lieve en mooie vrouw. :bowlol::bowlol:

Wagons-Lits
13 februari 2008, 19:11
Gisteren (Din. 12 Feb.):

- de beste line -up ooit gezien in Kaarst
- serieuze concurrentie onder de dames
- eten wat te genieten was

Ik ben er nog van onder de indruk. Niks geen beginjaars-slapte, niks geen concurrentie van VV. Rapporten van sessies met Kyra, Lana, Samira al gepost (ik sta versteld van mijn ijver vandaag :cool:).

W-L

Willem2
20 februari 2008, 16:19
Berichtje geschreven namens Vanessa :

Lieve Tiga,

Bedankt voor de bonbons/eieren die je hebt meegegeven.
Ik vond het leuk om je weer een keer te zien.
Je zag er in kleding erg goed uit.
Ik zal proberen zaterdag 1 Maart aanwezig te zijn als jij weer langskomt.

Kusjes

JackD
20 februari 2008, 20:00
Freude?:
Zondagmiddag, 15 graden, strakke blauwe hemel, "het" moest weer eens gebeuren. Maar waarheen? Freude? Ying Yang? Anders?
De keuze viel op YY ..., maar het zou uiteindelijk toch anders worden ...

YY:
Aangekomen rond half drie, zaten we (ED en JD) net even op het terras toen onze correspondent in Living Room telefonisch wist te melden dat "onze" Aisha/Isabelle en Gosha (eigenlijk tegen alle verwachtingen in) weer in L.R. te "vangen" waren. Lang verhaal kort gemaakt zaten we binnen twee uur :eek: weer in de auto, ditmaal dus richting L.R.

LR:
Mijn tweede bezoek aan L.R. kende veel overeenkomsten met het eerste van augustus 2007. Ik vond en vind L.R. een mooie en goed verzorgde club, de ontvangst was vriendelijk en van de ongeveer 20-25 aanwezige meisjes was een flink deel aantrekkelijk genoeg ..; daar doet L.R. toch iets goed ... De sfeer was ook weer heerlijk relaxed. Prima! :smile:

Gekamerd?:
"Gekamerd" met Gosha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7553), en de hongaars/roemeense Christina (22 jaar, mooi, slank, B-cup, donkerblond haar in staartje, niet zoenen, pzc, nmc). Helaas twee nogal matige ontmoetingen ... Volgende keer(?) beter ...

Willem2
22 februari 2008, 13:09
Dinsdag waren er 39 dames over de hele dag gemeten en 's avonds 27 dames. IJsberen ( voornamelijk duitse) waren er ook wel maar hadden er gezien het aantal dames ook wel wat meer mogen zijn.

Saruman
22 februari 2008, 14:07
Saruman, de "evil wizzard" van Midden-Aarde, kan zich toch niet constant bezighouden met zijn leger van Orks, en het runnen van Isengard.

Af en toe moet hij de toren van Isengard eens verlaten, om zich met meer "aardse" zaken bezig te houden. En hij had ook nog een vrijkaartje voor Living Room in zijn portefeuille zitten, dus .................

Tegen de middag in Living Room aangekomen, en een korte rondleiding gekregen van Jessy. Vervolgens vermomde Saruman zich in een ijsbeer, en ging naar boven.

In de Kino lagen 2 dames op de achterste matrassen. Ik stak mijn hoofd even binnen, en zei goeiedag, maar ik had ondertussen ook wat honger, dus ik ging eerst maar eens kijken wat er voor Frühstück lag. Voor de dames is het wellicht wel ontbijt, maar Saruman had reeds om 7 uur 's ochtends ontbeten, dus voor hem was het een lunch.

Rustig eten, en tegelijk wat rondkijken. Saruman was niet de enige ijsbeer, maar de ijsberen waren toch in de minderheid op dit vroege uur. Enkele dames gespot, maar nog niet direct zijn goesting.

Na de lunch nog iets gedronken, en even gepraat met een Tunesische die de eerste dag in LR vertoefde, net als Saruman. Ze werkte voordien in Samya, maar ik ben haar naam vergeten. Of ze in LR blijft, of terug naar Samya gaat, wie zal het zeggen?

Ik nam afscheid van de dame, zeggende dat ik nog wat ging "spazieren", en liep langs de line-up van overige dames. Ik had wel enkele recensies gelezen, maar wie is wie op zo'n moment? En die dames in de kino, wie waren dat dan? Daar maar eens gaan kijken.

Ik stak mijn hoofd binnen, en de kino-dames riepen me op hun matras. "Ga hier maar achteraan zitten, anders zit je te dicht bij het scherm, en dat is slecht voor je ogen." Toch vriendelijk van deze dames, om zo met het welzijn van mijn ogen begaan te zijn.

Het bleken Ilka en een vriendin te zijn (andere naam vergeten, iets oudere dame). Ik zat/lag naast Ilka, en haar vriendin vroeg me direct of ik zin had in een Dreier, maar ik ging er niet op in. Eerst even wat relaxt gepraat met Ilka. Over koetjes en kalfjes. Toen Ilka het onderwerp verlegde naar de bloemetjes en de bijtjes, spartelde ik niet tegen.

Het volgende uur hadden Ilka en Saruman enkel nog oog voor elkaar, en daar heeft Saruman van genoten. Deze dame wist hoe ze Saruman de dagelijkse beslommeringen van Isengard moest laten vergeten.

Na het afrekenen wilde ik wat relaxen en wat wellnessen. Na de sauna wat afkoelen op een ligbank, en daar viel ik zowaar in slaap (slechte nachtrust de nacht ervoor, wat niet van mijn gewoonte is). Toen ik enkele minuten later wakker werd, zag ik Ilka in de sauna staan. Ze wuifde naar me en kwam naar buiten. Ze kwam nog even bij me zitten, en begon me passioneel te tongen. We keken elkaar diep in de ogen, en we wisten beiden dat we op dat moment beter niks konden zegggen, want anders zou de professionele afstand tussen ons al gauw te klein worden.

Dus maar snel weer even over koetjes en kalfjes gepraat. Toen kwam ik haar leeftijd te weten, 39 jaar. Dat verbaasde me, want ze ziet er veel jonger uit, en ze heeft een mooi en stevig lichaam. Geen fotomodel, een beetje een wildebras. Maar een sportief lichaam, met alles in goede proporties.
"Ik ga weer naar de kino", zei ze en ze was weg. Saruman bleef even liggen, en dacht nog even na over de vorige scène. Hmm, met deze dame zou ik de regel van Zeppos58 wel willen breken.

Mijn toverstokje had nog niet al zijn toverkracht herwonnen, dus ik wilde nog wat verder wellnessen. En toen kwam ik in contact met Letse Lana. Die ging met me in het stoombad, en vervolgens in de sauna. Daarna nodigde ze me uit in de whirlpool. Ik gaf aan dat ik nog niet klaar was voor een tweede ronde, maar ze was ervan overtuigd dat zij, als Letse, dat wel voor elkaar zou kunnen krijgen. Nu had ik nog geen ervaring met Letse dames, maar mijn toverstokje was toch koppiger dan haar nationale trots, dus na enige tijd zijn we toch weer op het droge beland. Sorry, Lana, ik had je verwittigd. Ik ben voor haar nog een drankje gaan halen, maar ik ben niet meer bij haar blijven zitten. Als Saruman van Isengard weg is, blijven de berichten op zijn GSM toch binnenkomen, en somige ervan moeten dringend worden beantwoord. dus Saruman ging even telefoneren in plaats van zich met Lana bezig te houden. Prioriteiten, nietwaar.

Na de telefoontjes weer naar de bar, en daar zat Lana alweer met een andere ijsbeer te praten. Ik was gerust dat ze de rest van de middag niet meer eenzaam zou zijn. Plots stond Ilka weer naast me. Ze zei me opnieuw dat ze in de kino te vinden was, en verdween weer. Ik at mijn appeltje verder op, en dronk mijn watertje op (gezonde mens, he), en ging maar weer naar de kino.

Opnieuw naast Ilka plaatsgenomen, en opnieuw wat gepraat, iets persoonlijker nu. De vorige sessie vroeg ze me of ik haar rug wilde masseren, en nu vroeg ze of ik haar kont en billen wilde masseren. "A man's gotta do what a man's gotta do", dus ging ik op haar verzoek in. Ik wist ondertussen al dat ik met deze dame de regel van Zeppos58 ging breken, nl. een tweede keer met dezelfde dame op 1 dag rollebollen. De massage werd al snel wat intiemer, en al gauw had ik met mijn vingers beide gaatjes gevuld. Vond ze blijkbaar leuk, want ik mocht dit een tijdje blijven doen. Ik leidde hieruit af dat AV in haar service pakket zit. Het volgende uur laaide de passie tussen ons weer op, echter zonder extra service (niet naar gevraagd, het was zo al goed genoeg).

En toen was het tijd voor Ilka om naar huis te gaan. Jammer maar helaas. Ik weet niet of ik haar ooit terugzie, want ik ga maar eens af en toe ijsberen, en kom niet steeds in dezelfde club. En zij werkt ook niet elke dag. Dus het zou al moeten lukken. (Haar vriendin vertelde me later overigens dat ze volgende maand eens naar YY zouden willen gaan. Zij was er al geweest, maar Ilka nog niet). Maar als ik haar ooit nog eens tegenkom, zit er een grote herhalingskans in. Ik laat het aan het toeval over. Go with the flow.

Vervolgens ging ik iets drinken in de bar, en daar vond ik een mooie blonde en ranke verschijning. Jessy, heette ze, en ze was hier ook voor het eerst. Het was een andere Jessy dan degene die me de rondleiding had gegeven toen ik arriveerde. Ze werkt normaal in Cocoon in Wupperthal, maar een vriendin wilde eens in LR komen kijken, en zij ging mee.

Met deze dame heb ik ook weer een lange babbel gehad, maar toen ze voorstelde om naar de kamer te gaan, moest Saruman toegeven dat zijn toverstokje opnieuw van zijn magische krachten ontdaan was. Een langere pauze was nodig, maar dat was geen probleem voor deze uitermate vriendelijke dame. Ik rondde het gesprek af, en ging opnieuw wat wellnessen.

Na verloop van tijd begon ik weer honger te krijgen. Mijn appeltje was verteerd. Ik ging naar boven om wat te eten, en ik moet zeggen dat ik lekker heb gegeten. Ik wandelde met mijn bord in de hand even rond, op zoek naar een plaats om mij te zetten, en ik zag dat Jessy nog steeds in dezelfde zetel zat als daarstraks. Haar vriendin was van de kamer, dus die zat er ook bij. Ik heb me daar maar even bijgezet, o.a. ook omdat ik dan mijn bord op een tafeltje kon zetten. Toch wel handiger dan met een bord op je schoot eten, of op een armleuning van een fauteuill, zoals ik sommigen zag doen.

Na de spijs volgt de drank, en die heb ik dan weer met Jessy gedeeld. En ze bleef immer vriendelijk, en maakte geen aanstalten om naar de kamer te gaan. Niks opdringerig, alles relaxt en rustig. Zelfs even wat persoonlijke info over zichzelf gegeven, zonder dat ik daarnaar gevraagd had. Maar het gesprek liep nu eenmaal een bepaalde richting uit.

Op een bepaald moment vroeg ze of mijn pauze lang genoeg geduurd had, en aangezien ik weer de nodige energie had opgedaan, zijn we naar een kamer getogen, om een uur van elkaar te genieten.

Jessy nam het eerste initiatief, en begon me heerlijk te pzc, daarbij constant geil oogcontact houdend. Vervolgens wilde ik haar wat verwennen, en toen ze voelde dat ik daarmee goed op dreef kwam, heeft ze mij de taak laten afmaken. Het duurde even voor ze zich liet gaan, maar op een bepaald moment kom je op een point-of-no-return, en dan is het aan de dame om op dat moment ofwel aan de handrem te trekken, ofwel eventjes aan zichzelf te denken. Jessy deed het tweede. Dat is wel leuk.

Daarna moest ik nog een bijdrage van 10cc leveren, en daarvoor heeft Jessy zich zeer goed ingezet. Een leuke afsluiting van een zeer aangename kennismaking met deze mooie slanke Duitse blondine van 32 jaar. Wellicht keert zij terug naar Club Cocoon, want dat is veel dichter bij haar woonplaats. Maar dit kunnen ze me toch weeral niet meer afpakken, denk ik maar.

Na het afrekenen met Jessy werd het tijd voor Saruman om terug naar Isengard te rijden. Wie weet welk onheil zijn leger van Orks ondertusen hadden aangericht. Saruman gaf zijn rijdier de sporen, en aan een illegale snelheid keerde hij weer.

Eerste bezoek aan Living Room was tevens het eerste clubbezoek van 2008. Maar wellicht niet het enige.

Groeten van Saruman

Willem2
26 februari 2008, 22:22
En klaarkomen kan ze bij fukkiedukkie niet faken.


Ik moet jou en veel andere ijsberen teleurstellen. Vrouwen zijn heel goed in staat om nat te worden, te zweten, ongecontroleerd te ademen, spiercontracties te hebben etc.Zonder dat er ook maar sprake is van een orgasme.




En ik ook niet, hi hi
Het was haar gegund.

Bij mannen is dat dus lastiger. Komt er spul uit dan zal er wel sprake zijn van een orgasme :D

Maar het is mooi dat jullie het naar je zin hebben gehad :freu:

:wink:

Ace2
27 februari 2008, 20:12
Ik moet jou en veel andere ijsberen teleurstellen. Vrouwen zijn heel goed in staat om nat te worden, te zweten, ongecontroleerd te ademen, spiercontracties te hebben etc.Zonder dat er ook maar sprake is van een orgasme.



Dat meen je toch niet. :eek: Straks ga je nog vertellen dat al die lieve dames het voor het geld doen.

seksenfun
27 februari 2008, 20:45
Af en toe zullen ze wel eens klaarkomen, lijkt me bijna vanzelfsprekend, maar wanneer faken ze niet hè. Als je als man je best doet, en zij het lekker vindt... en toch, waarom toch, concentreren de meeste meiden zich liever op een goed toneelspelletje en willen ze vóóral níét klaarkomen, pfff... vrouwen toch :confused:

Willem2
27 februari 2008, 21:26
Dat meen je toch niet. :eek: Straks ga je nog vertellen dat al die lieve dames het voor het geld doen.


Soms moet je mensen wakker schudden uit hun roze droom :cool:;)

Maar daar weet Ace2 gelukkig alles van :D :wink:

Jansen
3 maart 2008, 21:57
Even een vraagje; over een van mijn Poolse vriendinnen.

Hoe heet ex.GT Nicole/ ex.YY Michelle nu hier in Livingroom ?

Jansen
8 maart 2008, 00:01
Even een vraagje; over een van mijn Poolse vriendinnen.

Hoe heet ex.GT Nicole/ ex.YY Michelle nu hier in Livingroom ?

Hier is het antwoord van mezelf: Nicole.

Ze heeft laten weten hier een tijdje te willen werken.

Drie avonden in de week vanaf ongeveer 18.00 u (woe,dond,vrijd.)

Big30
9 maart 2008, 20:03
FYI!!

http://www.rheinforum.com/forum/showpost.php?p=246870&postcount=1

:wink::wink:

Randy
9 maart 2008, 20:21
FYI!!

http://www.rheinforum.com/forum/showpost.php?p=246870&postcount=1

:wink::wink:


Leuk!!! Mogen ze hier ook wel eens doen, en rekening houdend met de langere reistijden voor veel NL/BE beertjes, ook wat eerder posten ;).

Willem2
10 maart 2008, 14:01
Eerst maar eens een hele lijst met dames publiceren en daarna in de loop van de week zal ik enige aanvullingen doen (met links etc)


Alena
Alex (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10047)
Alexandra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10391)
Angelina
Angie ( Duitse)
Danielle (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3743)
Dunja/Dunya (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=251)
Evita (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10278)
Fatima (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8790)
Gabriela (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7657)
Ines (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6274)
Jill (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9878)
Julia
Lisa ( Zie GT (poolse))
Loredana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10386)
Magdalena (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10360)
Mandy
Martha (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9729)
Mona (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10048)
Monique (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10392)
Romina ( zie GT)
Sandra ( zie GT)
Simone (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10280)
Svenja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6010)
Tanja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10356)
Yeni

Jack42
13 maart 2008, 22:30
Geen PSV - Ajax deze zondag en wat moet je dan gaan doen?
Na overleg met Willem2 en wat bellen werd uiteindelijk de optie gekozen om in Living Room te gaan eten.
Ik ben pas 1 keer in LR geweest bijna een jaar geleden en het bezoek duurde toen niet langer dan 2,5 uur omdat we die dag 's avonds nog naar Freude zijn gegaan om er een verjaardag te gaan vieren.
We kwamen rond 17.00 uur aan en toen ik de bar binnen ging zag ik meteen Romina en Sandra (de mooiste borsten van GT waren nu in LR te bezichtigen) op de hoek van de bar zitten. Zij keken verbaasd maar ik ook natuurlijk.
Jammer dat deze twee schatjes later naar GT zouden vertrekken. Ook Eagledriver de hand geschud. De sfeer was erg relaxt en best een aardig aantal dames voor een zondag.
Na het eten wat goed was, helaas afscheid moeten nemen van de 2 schatjes. Dan maar samen met Willem2 de sauna en het bubbelbad ingedoken. Het natte gedeelte is zeer goed in LR.
Later op de avond nog het bubbelbad ingedoken met Fatima. Leuke meid!
Ook nog kennis gemaakt met Pipokoeien die net als Willem2 al een paar dagen aan het feesten was en Ralf van LR.
Het was een geslaagde zondag in LR en zeker voor herhaling vatbaar.

zeppos58
19 maart 2008, 14:39
Het was al een tijdje gepland, deze week zou ik mijn vrijkaartje voor LR opsouperen, het zag er eerst nar uit dat ik alleen “ten strijde” zou moeten trekken, maar niets was minder waar, Seksenfun ging mee, dus pikte ik hem onderweg op. Omstreeks 20 over 11 reden we de piepkleine LR parking op voor wat aanvankelijk een rustige dag bleek te worden. Inderdaad het was zeer rustig toen we binnen kwamen. Een 4 tal IJsberen ons zelf bij gerekend en een 10 tal dames. Op één na geen enkele van mijn toppers van vorig bezoek.
Na enkele broodjes een paar tassen koffie en wat rondgekijk toch al de “Sonja kloon” Nathalie http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9742 opgemerkt, het zou mijn maatje zijn eerste date worden.
Seksenfun had de meiden al goed gespot en kwam met de melding dat Lithouwse Ilse/Inez (Ex YY) hier rondliep, en niets was minder waar. Verder dan een vriendelijk lachje zijn we echter niet geraakt.
Later op de dag zo vanaf omstreeks 17u30 groeide het aantal dames en ijsberen zienderogen. De HM in Seksenfun kwam los en hij begon meteen de meiden te tellen. Zijn teller stopte op ongeveer 26 plus zij die op kamers waren, en daar alle kamers bezet waren op dat moment, zal dat wel een behoorlijk aantal zijn geweest.
Even over 7 kwam ook Poolse Sonja (de echte) ex YY de zaak vervoegen, op de vraag wat zij daar kwam zoeken antwoordde ze dat het niet altijd YY moet zijn, en dat ze wel een tijdje in LR gaat blijven. Later op de kamer (ja ik heb haar de beurt van haar leven gegeven) zei ze nog dat ze binnenkort wel eens een kijkje gaat nemen in VV.
Sonja was mijn afsluiter die dag eerder had ik al een date met de voortreffelijke Daria http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8118&highlight=Daria en kwam MILF Gabby (die rosse) mij “verkrachten” onder de douche.
Men beweerd steeds dat de catering in LR en GT door dezelfde firma wordt verzorgd, en dat het ook altijd hetzelfde is in beide zaken. Kan best zijn maar ook gisteren was het avondeten in LR best goed. Kip (of was het kalkoen) in Kerriesaus met reist, en zelfs wat sla een tomaat voorzien (dat hebben ze in YY nog steeds niet begrepen). Best lekker.
Komt het nu door de manier van opdienen, of wat ik weet het niet, maar in GT is het avondeten niet te pruimen, terwijl het in LR me al elke keer best mee viel.
Aanvankelijk gedacht om ergens tussen 7 en 8 huiswaarts te rijden, terplekke besloten om dat na de pizza te doen, maar toe om 22u40 nog geen pizza te bespeuren viel, toch maar moe en voldaan, richtring België gereden.
En donderdag staat een bezoekje VV op het programma

seksenfun
19 maart 2008, 22:41
Allé hup half tien is het. Ik stuur een sms-je naar Zeppos en daar komt hij al aan, perfect op tijd, op weg naar LR. Voor mij de tweede keer en vorige keer was heel aardig meegevallen.

We parkeren de auto op de parking, bellen aan en worden door de gastvrouw vriendelijk welkom geheten.

We verwisselen snel onze winterkleding voor een écht wit ijsberenvel en nemen een douche en marcheren naar boven, (in de douche kan Gaby niet van mijn kontje blijven :roll3:) naar de bar en de brunch die daar klaarstaat. Ziet er allemaal heerlijk uit. Warme diverse broodjessoorten en warme croissants. Ook van beleg keuze genoeg. Enkele vlees –en kaassoorten en allerhande zoet beleg. Ook de verse fruitsla ziet er héérlijk uit. Als toetje neem ik dan ook een kommetje met die inderdaad lekkere verse fruitsla.

Ondanks dat ik er nog maar één keer was, valt het op dat sommige dames nog goed weten wie ik ben. Nathalie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=67678&postcount=5), Martha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9729), Gaby (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9705)… komen dan ook een goeiedag zeggen.

Na het eten strijk ik mij neer in één van de sofa’s, vooraleer ik aan het betere werk begin. Ik voel met trouwens ook niet 100% vandaag. Na vijf minuten komt Nathalie bij me zitten. Een heerlijk weerzien, een ondeugend weerzien ook wel. Ze doet er echt alles aan om ook vandaag een sessie met mij te kunnen versieren. En omdat het vorige keer toch meer dan o.k. was, wandelen we een beetje later richting kamer.

Na de sessie douche ik me en loop terug naar de bar. Wie zie ik daar? Jawel, Ilse (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=50076&postcount=17) van YY vroeger. Ze vertelt me dat ze lang in andere clubs in Duitsland gewerkt heeft en nu terug van het saunagebeuren wil proeven. Ze is nog maar 3 dagen in LR. Het bevalt haar hier best.

Op weg naar de sauna bots ik op een mooie blonde dame. Hoogblond lang haar, slank en vriendelijk. Ik zet me er bij en maak een praatje. Plots loopt ze zonder iets te zeggen weg, nadat ik duidelijk maakte dat ik effen nog niet op kamer wou met haar. Hmm… dat doe je toch niet? Afgeschreven! :teuflisch

Dus mijn plan doorgezet en de sauna ingekropen. 15’ lange minuten, de vochtigheid staat heel hoog (60%). In sneltempo loop ik naar de koude douche over de sauna. Brrr…. Effe doorbijten. Ik begin mij af te drogen, zinnens relaxt van een drankje te gaan genieten in de bar om terug op krachten te komen, zit er een dame (Sandra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=67680&postcount=1)) in de HWP met een beer. Hij pakt haar op met haar poesje in de lucht en zij vraagt om haar zo te komen beffen. Dit laat ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan. Hup… de HWP in en haar heerlijk beffen. Blijkbaar maakt het indruk op haar, ze laat de andere beer voor wat hij is en komt op mijn schoot droogneuken (nu ja, droogneuken in zo’n poel ;)). Ook tongzoenen :love:doet ze pefect. Speelse meid. Ik zet haar na een tijdje op mijn schouders en begin haar zo te beffen. Ze vraagt na even om ermee te stoppen, anders gaat het geld kosten. Toch eerlijk hè, tof! Even later stoppen de brubbels met brubbelen en scheiden onze wegen omdat ik op haar kamervraag negatief antwoord. “Ik kom je straks wel opzoeken”. Ze kijkt een beetje ongelovig. Toch ben ik het écht van plan.

In de bar bestel ik een drankje en hou de boel wat in het oog. Plots valt mijn oog op Laura (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=67686&postcount=1). Hoewel ze niet direct beantwoord aan mijn typetje, vind ik ze wondermooi. Ze heeft bovendien een schattig lachje en een mooi rood kleedje aan. Laten we Sandra maar even vergeten. “Hai…”, en zo begint ons gesprek. Ik haal meteen mijn beste Duits weer van de schuur en kom te weten dat alles behalve anaal geen enkel probleem is bij haar. Ja, je raadt het al…. :lostit:

Omdat ik in de kino niet echt gerust gelaten word loop ik maar weer naar de bar en zet me gemakkelijk in een sofa. Wie komt er weer naar me toe lopen? Sandra, inderdaad. Ze laat me vandaag niet gerust, best leuk. Heerlijk knuffelen, zij op mijn schoot zitten, liggend, hangend… een leuke manier om etenstijd af te wachten. Ze vraagt nog even of ik niet nog voor het eten wil gaan kameren met haar. “Nee, Sandra, a.u.b., je bent zo’n schatje, ik vermoed dat wij wat langer dan 30’ het bed gaan delen”. Het eten komt met wat vertraging maar ik haal dan toch maar snel twee borden eten en wat drinken. Samen het toch wel lekkere eten naar binnen gespeeld. Het dessertje, verse fruitsla, spelen we écht samen naar binnen. Zij uit mijn mond, ik uit haar mond :smkiss:. We laten ons eten wat zakken en trekken naar de kamer.

Ik ga me wat opfrissen, zij ook. “Ik kom dadelijk bij je zitten”. Ik ga alvast in een zetel zitten, bij vrouwen duurt opfrissen nu eenmaal wat langer dan bij mannen. Schuin tegenover Laura. Weer dat verliefde lachje. Tja, zo kan ik me niet houden natuurlijk. Ik ga er dus maar bijzitten. In afwachting dat Sandra zou komen liggen we weer snel in mekaars armen. Twee andere mooie meiden zaten er ook vlakbij, werkloos. Sandra komt eraan. Daar zat ik dan, naast Laura en Sandra bij me op de schoot. Hmm… wat een heerlijk leventje toch, binnen de muren van een saunaclub :freu:. Ineens die vraag om een trio, Laura, Sandra en ik. Met veel spijt zeg ik dat ik daar nu veel te moe voor ben. Ik voelde intussen trouwens precies wat griep opkomen, dedju hè. Een volgende keer wil ik zeker zo mijn dagje wel eens beginnen. Sandra blijft nog wat bij mij hangen, Laura gaat op zoek naar een andere ijsbeer.

Na een tijdje spot ik Sonja, ja, dé Sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56627&postcount=48), nu in LR. Laat ik haar nu maar eens verrassen. Ze is aan het proeven van de fruitsla, samen met haar vriendin. Ik krijg ook wat stukjes fruit uit hun bordje.

Martha houdt me ineens tegen. “Awel”, zegt ze, “jij zou toch bij je volgende bezoekje met mij op kamer gaan”? Ik vertel haar dat door allerlei omstandigheden het er niet van gekomen is. In mijn achterhoofd wist ik nu wel dat zij niet zoent. Volgende keer misschien toch maar eens proberen, ze blijkt soms wel te zoenen?

Ook vandaag staat de champagne weer op de toog. En wat goed is moet je proeven. Spijtig genoeg lust Sandra blijkbaar geen champagnesmaak. Ik kus haar en ze murmelt een beetje, “bwa, champagne”. Gelukkig vertrekken we sebiet toch.

Vandaag valt het me nog veel meer op dan vorige keer: de ‘verboden vruchten’ zijn stuk voor stuk pareltjes, die ik érg graag aan de andere kant van de bar zou willen zien paraderen.

Ook nu weer een showtje van onze bardanseres ter plaatse.

De blonde dame die daarstraks wegliep komt naar me toe, lief doen en vragen of ik zin heb in seks. Ha, nee hè.

Even voor we gaan vertrekken komt de dame binnen waar vorige keer mijn oog ook al speciaal op viel. Ik ken haar naam niet, maar ze is dé mooiste van heel de club daar. Slank, strak kontje, B-cup(je), lang donker zwart haar, bruine ogen…. Gewoon wauuuuuuuw!!! Ze komt blijkbaar steeds laat aan. Volgende keer bewaar ik dus nog wat zaad voor haar, zeker weten. Kan er iemand een naam op plakken? Zo gepakt door het zicht, dat ik zelf dat niet ga vragen. Als ze rondwandelt loopt ze ook steeds heel erg met haar kontje te wiebelen, héél erg sexy, ik vermoed dat ze dat drommels goed weet.

En tja… het wachten op de pizza loont niet, dus vertrekken we maar weer zonder stukje pizza huiswaarts, met een meer dan tevreden gevoel.

See you later LR!

Willem2
20 maart 2008, 02:27
....Men beweerd steeds dat de catering in LR en GT door dezelfde firma wordt verzorgd, en dat het ook altijd hetzelfde is in beide zaken. Kan best zijn maar ook gisteren was het avondeten in LR best goed. Kip (of was het kalkoen) in Kerriesaus met reist, en zelfs wat sla een tomaat voorzien (dat hebben ze in YY nog steeds niet begrepen). Best lekker.


Ja, de catering is echt hetzelfde



Komt het nu door de manier van opdienen, of wat ik weet het niet, maar in GT is het avondeten niet te pruimen, terwijl het in LR me al elke keer best mee viel.

Het is de wijze van opdienen. Je kan zelf een beetje bepalen wat je zoal kan eten zonder een kwak op je bord. Daarnaast vind ik de salade(s) een enorme vooruitgang.

seksenfun
20 maart 2008, 13:22
De verse fruitsla was erg lekker.

... en ook deze maal weer opgemerkt dat de muziek steeds op een volume staat die niet te hard is, je kan nog rustig praten. Bovendien is de keuze van de muziek ook heel goed, vind ik. Disco afgewisseld met new wave en nieuwe dansdeuntjes wat later op de avond.

seksenfun
20 maart 2008, 20:12
Positief in LR vind ik ook dat de HWP en de sauna goed geplaatst zijn. Vanuit de sauna heb je een mooi zicht op de taferelen die zich afspelen in het natte gedeelte. En er spelen zich heel wat taferelen af hoor ;). In GT zijn de meiden bang van water en in YY bijvoorbeeld gebeurt er ook niet zo dikwijls wat in de HWP + die liggen uit het zicht onttrokken. In LR is de bedrijvigheid groot rond de HWP en sauna, leuk!

MrNeukieD
22 maart 2008, 13:41
Hallo Freunde des gepflegten Sex :-) Hat von Euch schon mal jemand Angie im LR getestet?

Hammeroptik: Blonde/lange Haare (Extensions), C/D-Cup (Silis), ca. 1,70m, sehr hübsches Gesicht, sehr gute Figur mit allem Drum und Dran :-), bischen arrogant wirkend und trotzdem lustiger Typ, vom Slang her aus Norddeutschland kommend. Noch nicht so lange im Geschäft und lt. eigener Aussage LR als erster Club. Ist heute nicht im LR, kommt aber wohl wieder.

thomasspeisser
22 maart 2008, 16:13
Hallo willem2, bin neu bei euch im Forum und würde gerne von dir wissen was denn bitte die Abkürzen bedeuten welche Loredana macht. Danke ;)

flens
22 maart 2008, 20:07
NMC = Neuken (Ficken) mit Kondom
PZC = Pijpen (Blasen) ohne Kondom

thomasspeisser
23 maart 2008, 07:00
danke flens :)

neukie
23 maart 2008, 12:18
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=33285&postcount=3

Ich denke das hilft Dir weiter.:D

Und "zoenen" heißt Zungenküssen.

Stiffmaster
24 maart 2008, 11:58
Vervolg uit YY, nog even mee gepraat met hem en zijn maat en toen in de auto om een kleine 3 kwartier later van een zeer lieftallige dame in Kaarst mijn berenvelletje in het wit te mogen ontvangen, maar meer daar over in Kaarst.
Afijn aangekomen dus rond 17.10 uur en een mooie jonge blonde dame begroette me met de woorden, willkommen im Kaarst, nou is dat niet lief :luvlove:. naar beneden gegaan en me omgekleed en klaar voor de strijd die zou gaan komen met Esma/Dunya, die er op dat moment nog niet was, maar ja vrouwen hè die hebben een ander soort uurwerk dan wij mannen, maar zo iemand vergeef je dat meteen :luvlove:.

Even beneden blijven hangen en overwogen om nog even van de faciliteiten daar aanwezig gebruik te maken, maar toch besloten om maar wat te gaan drinken en plaats genomen in een van de vele bankjes daar aanwezig, was het stil in YY hier was dus werkelijk zowat geen hond te bekennen :eek: , slechts enkele dames maar dat was in dit geval geen probleem voor Stiffie want die wachtte toch op zijn date en wat voor een, brrrrr wat is ze lekker.
ik zat er al even en toen kwam Knabbel gedag zeggen hij had me gezien en dacht he dat is Stiffie, samen wat gebabbeld, zinspelen op Knabbel en Babbel :smkiss::smkiss: en toen samen gegeten.

Ook Knabbel kon zich niet aan het idee ontrekken dat er wel erg weinig dames waren deze keer, maar heeft uiteindelijk toch een lekker ding te pakken kunnen krijgen, Stiffie was toen inmiddels al met zijn Esma/Dunay naar de kamer, waar hij veel later van zou terug keren met een meer dan voldaan gevoel, gezien het feit dat Stiffie de pap op had toen hij van de kamer afkwam, de boel de boel gelaten en afscheid genomen van Knabbel, die op het punt stond naar de kamer te gaan met zijn blondje, en na zeer langdurig van Esma/Dunya afscheid te hebben genomen, zijn sleutel ingeleverd bij een ander lief blondje en eventjes nog Maria te hebben geknuffeld, werdt het tijd dat Stiffie zijn auto weer richting huis dirigeerde om daar rond de klok van 23.00 uur te arriveren, wat een rustige maar o zo plezierige dag was dit geweest, vrolijk pasen voor alle thuisblijvers, je weet niet wat je hebt gemist. :wink::wink:

Oeps bijna vergeten, voor mijn maatje Molaar, ik moest je de groeten doen van Esma/Dunya

Willem2
26 maart 2008, 23:33
Hallo Freunde des gepflegten Sex :-) Hat von Euch schon mal jemand Angie im LR getestet?

Hammeroptik: Blonde/lange Haare (Extensions), C/D-Cup (Silis), ca. 1,70m, sehr hübsches Gesicht, sehr gute Figur mit allem Drum und Dran :-), bischen arrogant wirkend und trotzdem lustiger Typ, vom Slang her aus Norddeutschland kommend. Noch nicht so lange im Geschäft und lt. eigener Aussage LR als erster Club. Ist heute nicht im LR, kommt aber wohl wieder.

Wir hatten schon diese Angie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6242) eine Polin. Die war schon gut getestet :rolleyes::o;)
Aber diese Angie habe ich auch gesehen. Ich glaube sie spricht auch ein bischen türkisch. Älter 28-32.

Gruesse Willem

Babbel
30 maart 2008, 17:35
Ik dacht gisteren om toch maar eens een zaterdag over te slaan en met wat andere hobby's mij bezig te houden. Dus dat heb ik een groot gedeelte van de dag gedaan maar toen begonnen de nootjes te rammelen. Ik werd opgebeld door een ijsbeer of ik niet zin had om ook mijn eikeltje op te laten poetsen :D Alle clubs werden besproken waar we dan heen zouden kunnen gaan. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Living Room. En eigenlijk bleek dat best een goede keus te zijn. Ik vond het nog wel redelijk druk met ijsberen, niet overdreven veel vrouwen, maar de verhouding was wel goed. Het aantal dames uit Roemenië was weer redelijk groot vond ik. Maar in principe was er voor iedere ijsbeer wel wat. ( alle kleuren, maten en leeftijden)
Daarnaast heb je een uitstekende sauna en is het er heel schoon. Het eten was niet heel goed maar er was voldoende om je in leven te houden.
MIJsbeer was ook weer van de partij en die kon wel enige tips geven. Ik ben uiteindelijk met een meisje de kamer op geweest die totaal niet mijn type is. Ik denk dat ik last had van de bijna "volle maan".
Om een uur of 2 ( oude tijd) ben ik voldaan naar huis gegaan.

blackjack1972
31 maart 2008, 12:07
hi

afgelopen zaterdag rond 4 uur met drie vrienden richting livingroom gereden ,eerst naar dusseldorf naar ons hotel gegaan,daar ons ff opgefrist en wat gedronken en rond 8 uur aan gekomen in kaarst.Daar aangekomen welkom geheten door de thekevrouw,daarna rondleiding gehad van een mooie meid.Omgekleed en gezellig aan de bar gaan zitten en eens al het mooie vrouwelijke schoon in me op genomen.
Vond het er wel allemaal kleiner uitzien dan op de website maar het was er goed druk denk zon 35 vrouwen en ook ijsberen.Vond het eten niet echt lekker laat staan later op de avond de pizza`s,maar we zijn er niet voor het eten maar voor de dames,leuke gesprekken gehad met de dames achter de bar waar we veel mee hebben gelachen,paar dames kwamen naar je toe en begonnen meteen onder je velletje te graaien maar ik vond het er nog te voeg voor.
Ben toen met een van me maatjes maar eens verder de tent gaan verkennen en ff in de kino gaan liggen,rustig liggen was er niet bij (ha ha).Toen maar ff sauna gepakt en daarna in bubbelbad.
De massage was zeer goed volgens een van me vrienden,zij maakt er ook wel een feest van daar beneden lekker kletsen en lol maken.
Toen maar weer eens naar boven en drankje gepakt toen er plots een mooie meid(tanja) naar me kwam,en jah toen was het zo gebeurd. 1 uurtje met der op de kamer geweest was zeer goed,na de sessie is ze de rest van de avond bij me blijven zitten,samen nog keer naar sauna en bubbelbad geweest en heerlijk gespeeld in het water.
Daarna weer ff aan de bar gezellig geklets en wat gedronken,kussen en strelen.En rond een uur of half 3 maar weer eens gaan spelen in bubbelbad,tot ze kwamen zeggen het is de hoogste tijd we gaan sluiten,omgekleed en met taxi naar disco in dusseldorf geaan en nog lekker door gefeest.

groeten Blackjack

seksenfun
2 april 2008, 19:38
... vertoefde ik nog een keertje in LR ;). Voor mij was het inmiddels de derde keer, voor Dupke en nog een mede-beer was het hun eerste bezoekje.

Ik had hen verteld dat het er heerlijk relaxt aan toe gaat. Niet druk, gezellig. Bij het binnenkomen was het ook rustig, héél rustig. Ik schat dat er in de namiddag niet meer dan 15 vrouwen aanwezig waren. In het allerbegin nog minder ijsberen, later groeide de mannenpopulatie sterk aan, tot ze in de meerderheid waren. Zo vernam ik toch van Dupke. Ik was namelijk van bij het binnenkomen tot bijna half zes in het gezelschap van Sandra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=69296&postcount=2) ;) ;).

De brunch was weer uitstekend. Warme broodjes, warme croissants, verschillende soorten vlees en een kaasassortimentje. Ook het avondeten was lekker. De toetjes tussendoor heb ik niet geproefd omdat ik op dat uur uitgebreid aan het kameren was. De soep (aspergesoep) was ook lekker. Ook deze maal, net als mijn laatste bezoekje, geen pizza om 22.00 uur 's avonds. Is dat afgeschaft?

Tussen mijn 2 kamersessies met top gfe-tje Sandra, die ook nog eens vol fantasie zit eens je lekker opgewarmd aan de pure seksactie begint, genoten van de HWP, de sauna en de bio-sauna. Verder nog een praatje gemaakt met Martha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9729), maar ze kon me vandaag alvast niet winnen voor een wipje met haar.

Nog even op de bank gezeten met een Marokkaanse, als ik me niet vergis en vlak voor ik moest vertrekken kwamen de meiden allemaal op mij afgevlogen. Slechte timing van de meiden, hoewel het ook wel zo was dat het pas gezellig druk werd vanaf een uur of zeven. Is dit altijd zo in LR op zondag of zat de paasvakantie er nog voor iets tussen? Iemand een idee?

Vorige keer schreef ik: Even voor we gaan vertrekken komt de dame binnen waar vorige keer mijn oog ook al speciaal op viel. Ik ken haar naam niet, maar ze is dé mooiste van heel de club daar. Slank, strak kontje, B-cup(je), lang donker zwart haar, bruine ogen…. Gewoon wauuuuuuuw!!! Ze komt blijkbaar steeds laat aan. Volgende keer bewaar ik dus nog wat zaad voor haar, zeker weten. Kan er iemand een naam op plakken? Zo gepakt door het zicht, dat ik zelf dat niet ga vragen. Als ze rondwandelt loopt ze ook steeds heel erg met haar kontje te wiebelen, héél erg sexy, ik vermoed dat ze dat drommels goed weet.
Deze keer kwam ze wel erg laat aan, ik dacht al dat ze enkel in de week in LR zou rondparaderen. Ik weet nu nog steeds haar naam niet. Ik kwam ze tegen toen ik van het natte gedeelte beneden in de bar liep, daar botste ik bijna op haar. Ik vroeg haar hoe het met haar ging. "Goed", zei ze kort en liep in één ruk door naar de kamers. Stond daar een ijsbeer op haar te wachten?? In elk geval was ze niet heel spraakzaam, niet dat ze onbeleefd was, dat nu ook weer niet. Ik vond het toch wel leuk dat toen ik 's avonds uitgeknuffeld was met Sandra op de sofa, net voor ik met haar naar de kamer ging, dat ik ineens zag dat deze dame recht over ons zat, zat te kijken naar ons :hah:.

Ondanks dat het een heel rustige dag was te LR heb ik me uitstekend geamuseerd :smile:!

blackjack1972
2 april 2008, 23:10
elke avond 11 uur pizza`s

seksenfun
3 april 2008, 19:34
elke avond 11 uur pizza`s thanks!

(en elke morgen 23.00 uur ontbijt :D)

seksenfun
4 april 2008, 21:24
Om de hoek is een privé-club (lijkt me een uitzuipbaar), iemand een preciezer idee?

Ik vraag me vooral af hoe zoiets kan blijven bestaan naast zo'n prachtconcept!?

Stiffmaster
6 april 2008, 09:55
Gisteren dus in LR geweest, zoals bekend was, met enkele bekende ijsberen, te veel om op te noemen, het leek wel een reünie daar met al die bekende ijsbeertjes. Helaas niets meer te eten toen we daar aankwamen zo tegen 18.50 uur, valt tegen dan na een dag te hebben gewerkt, maar wat er rond liep stilde toch wel enigzins de ergste trek, veel mooie en ook jonge dames, ja ze hadden echt een blikje dames open getrokken daar :smile2:.

Eerst met een drankje maar plaatsgenomen in een van de zitjes met uitzicht op al het vrouwelijk schoon wat er liep en de ogen goed de kost gegeven, zou mijn vriendinnetje :luvlove: er ook zijn? Wel die vraag werd snel beantwoord en ze zag Molaar en mij en begroette ons hartelijk, Molaar en ik blij en stoer als Stiffie is zei nog tegen Molaar, aan jou de eer om dadelijk met haar eerst te gaan kameren, we moesten immers nog even geduld hebben want ze had al een afspraak, oei wat zou dat anders lopen dan Molaar en Stiffie gedacht hadden, Molaar heeft ze in een vlaag nog even gezien en Stiffie zag ze helemaal niet meer :eek:, maar niet getreurd, Stiffie heb een nieuw vriendinnetje ontdekt in de vorm van Kazachstaanse Alexandra, brrr wat was die lekker en lief :luvlove: , ja Stiffie is snel maar nooit lang verliefd en deelt graag :smile2:

Natuurlijk nog even van de HWP gebruik gemaakt en een hele goede massage gehad, niet van de masseuse helaas, maar van een masseur die weet hoe het moet ;) Na mij kamersessie met Alexandra nog maar wat gaan drinken met haar aan de bar en later met nog wat beertjes in de achterste hoek, zo rond de klok van 00.50 werdt het tijd om HM weer bij zijn auto terug te brengen, en het laatste stukje verder alleen naar huis te rijden, om 02.36 parkeerde Stiffie zijn automobiel weer op de parkeerplaats en stapte hij 2 minuten later zijn huis binnen alwaar hij op een zeer prettige verrassing werdt getrakteerd door zijn eigen vriendinnetje samen met nog een vriendinnetje van haar, wat kan het toch leuk zijn in deze wereld, zo rond de klok van 05.00 uur ging Stiffies lampje echt uit :wink::wink:

dupke
6 april 2008, 10:39
Vorige zondag voor de 1e keer naar kaarst getrokken met mijn gewonnen vrijkaartje. Rond een uur of 2 à 3 aangekomen : rustig in de zaak : weinig witte beren en nog minder meiden.. maar wat gaan badderen in de pool dus.

Later op de avond na het eten een rendezvous gehad met kleine Sabrina. Schatje op de kamer maar niet zo een klik als Seksenfun.

Gisteren was het tijd voor een rematch om te zien hoe het wel hoorde.

Tegen zessen aangekomen , net op tijd voor het eten hé stiffler , en dan eens al dat moois aanschouwen. Na wat vijven en zessen met Roemeense Gabriella gaan kameren... leuke meid maar Dupke zijn eisen liggen blijkbaar nogal hoog voordat ie een kamertje geslaagd vindt. Later op de avond twijfels tussen Sandra ( niet die van hierboven maar die uit gt) en Pon een leuke thaise milf die al 2 goede prestaties had neergezet met mijn maatjes.

De service haalde het van de optiek en na een uur wachten op sleutel :angryfire kon pon haar vaardigheden ten toon spreiden. .. me niet beklaagd : met een kortingskaartje voor gt de weg naar huis aangevangen ... dromend over waar we morgen gaan :fuck:

fukkiedukkie
6 april 2008, 11:48
Dupke, wil je zo goed zijn een paspoortje te maken van Gabriella.
ook Fukkiedukkie heeft hogere eisen dan Gabriella te bieden had; ik zal eea mogelijk kunnen aanvullen, zodat we een betrouwbaar plaatje van dit roemeense meiske kunnen geven voor onze mede-ijsberen.

Ronald35
6 april 2008, 19:06
live vanuit LR, veel nw jong strak spul ongv 25meiden, heb al 4 ronde's erop zitten 2 keer met sandra 1 keer met romina en 1 keer met isabella 2dagen pas hier pff

seksenfun
6 april 2008, 19:56
Later op de avond na het eten een rendezvous gehad met kleine Sabrina. Schatje op de kamer maar niet zo een klik als Seksenfun.



Je bedoelt natuurlijk Sandra :smile:.

JackD
6 april 2008, 20:40
Opeens stond Eagledriver weer in mijn huiskamer met de mededeling "we gaan naar Living Room" ...
En dan stapt JackD dus gedwee in ...... :hammer:

Een leuk gezelschap IJsberen getroffen! :wink:

Naast de structurele(?) pluspunten van Living Room, zoals de uitermate vriendelijke ontvangst, relaxte sfeer en (relatief gezien) veel vrouwelijk schoon nu toch ook tegen een duidelijk minpunt aangelopen: bij een nogal ruime aanloop van ijsberen wreekt zich vrij snel een tekort aan kamers. Hierdoor viel bijvoorbeeld voor mij een ontmoeting met Isabella totaal in het water. Beetje jammer. :o

Willem2
8 april 2008, 17:22
Een leuk gezelschap IJsberen getroffen! :wink:



Ja er waren heel wat ijsberen aanwezig onder andere Hollandmale, dupke (alweer), laurent74, oblix, Carpe diem, Babbel, Tiga, molaar, Stiffmaster, fukkiedukkie, snuffels .... Het aanbod van vrouwen was niet overdreven groot, denk zo 30-37, maar de kamers waren 's avonds inderdaad vaak bezet. Er was een redelijke wachttijd. Het eten was uiteraard weer beter dan in GT, idemdito de pizza's ;).
Ik was deze keer samengereden met oblix en daardoor kon ik weer een biertje drinken. Maar eigenlijk vond ik het lekkerst de jus d'orange met sekt.
Wat JackD niet vermeldt is hoe aantrekkelijk het wel niet was om in de whirlpool te zitten. Dat heb ik dan maar met de andere ijsberen gedaan terwijl wij ( vooral Babbel en ondergetekende) weer een prima uitzicht hadden op de masseuse :p. Even afkoelen in de sauna en het stoombad was dus wel nodig. Buiten is het gras weer ingezaaid en is er volgens mij een nieuwe douche geplaatst. Het was allemaal wel aangenaam met alle die verschillende dames.
Dameslijstje : Salome voorheen Agatha, Alex, Alexandra, Dunya, Gabrielle, Isabelle/a, Joy, Loredana, Mandy, Martha, Pon, Sandra (2x), Sheila, Simon, Summer, Tanja, Tisha, Tricky, Xenia .....

:wink:

seksenfun
8 april 2008, 19:28
Buiten is het gras weer ingezaaid en is er volgens mij een nieuwe douche geplaatst.

:wink:

Een stenen padje naar de bio-sauna zou erg praktisch zijn, zeker met ons weertje :smile:.

Babbel
10 april 2008, 23:19
Zaterdag weer naar Living Room geweest omdat er toch wel veel bekende ijsberen heengingen. Zat ik op een gegeven moment toch weer naast JackD te kijken naar al die roemeense dames. Ik moet wel zeggen dat ze in de PHG wat beter kunnen dansen. Die Alexandra kan wel lekker heupwiegen en die Loredana was ook wel leuk om naar te kijken.
Er liep ook wel een mooie Milf rond waarmee oblix nog geweest was. Het jammere was alleen die lelijke tatoeage ( daar hadden er nog een paar last van )
Vanwege de boodnodige afwisseling volgende keer weer een andere club maar ik moet zeggen Living Room bevalt mij wel.

:wink:

Hollandmale
11 april 2008, 21:42
Zaterdag 5 april in de Stiffmobiel meegereden voor m'n LR-debuut :smile2:.

Aangekomen rond 18.45 en nog net 'n bordje warm eten kunnen meepikken. Veel bekende beertjes, door W2 reeds opgesomd, dus genoeg te buurten tussen de bedrijven door. Leuke club, aardige faciliteiten, vrouwelijk schoon oplopend van 20/25 aan het begin van de avond naar 30/35 later 's-avonds. Kwa optiek genoeg fraais te zien, veel dames in de populaire categorie van jong en slank, enkele lekkere MILF's ook. Achteraf gezien op tijd m'n sessies gemaakt, want na 23.00 werd het drukker en de wachttijd voor 'n kamer steeds langer :cool:.

Na het eten met de Kazachstaanse Alexandra (ex-Anna-YY) meegeweest, vorige week al gepost, lekker ding voor wie van Russisch blond houdt. Voorafgaand aan de pizza met de sympathieke Thaise Pon meegeweest, eveneens vorige week al gepost, 'n aanrader voor beertjes die van topservice houden. Diverse damesnamen voorbij zien komen, veelal fraaie looks, echter niet altijd de beste service. Maar dat is 'n probleem in alle saunaclubs, er zijn steeds minder echte servicetoppers te vinden. Is ook niet zo verwonderlijk, 3-4 jaar geleden zaten ze allemaal nog uitsluitend in PHG, tegenwoordig rouleert het damescircuit door minimaal 5 clubs in het grensgebied, en dan de rest nog :o.

Rond 01.00 uit m'n kluisje 'n verrassingspakket met GT-kortingskaart van E 10,- mee naar huis genomen :wink:.

flens
12 april 2008, 20:38
Nach 1jähriger LR-Pause habe ich gestern eine Geschäftsreise mit einem Abstecher ins LR verbunden.

Bin gegen 15:20 Uhr eingetrudelt,mußte leider recht weit weg parken, schade, dass es keine Parkplatzüberwachung wie in Brüggen gibt. Empfangen von einer braungebrannten sehr freundlichen deutschen Dame löhnte ich meine 50 - 5 = 45 €. Wer ist das, Alter in den 30ern, braune Haare, schönes Lächeln ?

Mein Fazit für den Club fällt durchaus positiv aus: Essen war gestern reichlich und gut, der Service des Personals (Theke und Empfang) ist sehr engagiert und überaus freundlich, auch die Dame, die abends Empfang machte, war sehr nett, in der Form habe ich dies noch in keinem Club erlebt. Man wird hier nicht nur beim Verlassen des Clubs gefragt, ob alles OK war, sondern auch zwischendurch. Kommt nicht als Floskel rüber, sondern sehr ehrlich. Im Spind fand man noch ein Feuchtetuch mit einer VIP-Karte fürs GT und ein Penthouse, na warum auch nicht. Die Sauberkeit im Club ist mit dem GT vergleichbar, es wird laufend gewischt. Insgesamt wird alles getan, dass Mann sich wohlfühlt.

Die Frauen waren anfangs nicht so zahlreich da, aber abends änderte sich das grundlegend, ich schätze über den Tag hin ca. 40-45 Damen. Das Gros der Damen bezeichne ich als durchaus ansehnlich, allerdings fehlte für mich ein echter Kracher, halt eine, wo es sofort klick macht. Daher habe ich auch nur ein Zimmer gemacht mit Joelle (siehe Einzelbericht). Leider ist die Zahl der rumänischen Frauen, die oft kein Deutsch können, wohl sehr hoch. Ich sehe auch gerne einige deutsche Damen, gestern waren jedoch nur ganz wenige dieser Spezies anwesend.

Negativ empfand ich den starken Qualm in der dem doch recht kleinen Club, für draußen war es noch eine Nuance zu kalt, um dort länger zu verweilen. Die Mädels machten auch oft die Tür zum Garten zu, weil es den spärlich bekleideten Damen zu kalt war. Das kann ich gut verstehen, aber gegen Nacht taten mir vor lauter Qualm schon die Augen weh. Schön, wenn bald das Rauchverbot umgesetzt wird, gerüchteweise soll dann der untere Bereich Nichtraucherzone werden. Immerhin !!! Ich habe zudem 3mal sauniert, drinnen und draußen.

Was ich bemerkte, war, dass die lieben Damen teilweise sehr wenig zu tun hatten, gerade tagsüber. Mir ist aufgefallen, dass einige Mädls kein einziges Zimmer in meienr Anwesenheit gemacht zu haben schienen. Daher klagte ein Mädel auch sehr laut darüber, tja sie hat dann wohl minus gemacht, wenn sie ihren Eintritt berücksichtigt. Auch nicht schön, das kann ich verstehen.

Gruß flens, den es sicher bei Gelgenheit wieder nach Kaarst verschlagen wird.

PS: Witzig der eine Kollege, der sich mit den Worten am Empfang meldete "Entschuldigung, ich komm heute später, wollte nur mal Hallo sagen". Das habe ich auch noch nicht erlebt, dass sich ein Clubbesucher entschuldigt, dass er später kommt. Mir wurde von dritter Seite zugeflüstert, das sei "der Präsident" gewesen, was auch immer das bedeuten soll. Auf jeden Fall ein irrer Typ, selten so gelacht.

neukie
13 april 2008, 18:12
Präziser Bericht der mir gefällt. Der Qualm geht mir als Nichtraucher ebenfalls auf die Eier.

Wohltuend ist für mich, daß der LR kein Taubenschlag ist wie die Mutter GT. Es geht was ruhiger da ab, wenn ich da bin will ich ja auch n bisschen abschalten. Ich brauch auch keine Auswahl von 100 Weibern, wenn ich in meinem Alter von 58 eh nur 2 durchgezogen bekomme.

Das geht im LR besser als in der Hektikmühle GT.

Die Beschreibung der Empfangsdame paßt auf Ela, die beste von allen :-)))

flens
13 april 2008, 20:44
Die Beschreibung der Empfangsdame paßt auf Ela, die beste von allen :-)))

Ich weiß auch nicht, warum mir immer die Empfangsdamen am besten gefallen. Hat die Ela auch mal auf der anderen Seite gearbeitet, oder war sie immer ein anständiges Mädchen ?

GO242
14 april 2008, 10:42
Du warst am Freitag da? Dann bist Du nicht von Ela, sondern von Sandy begrüßt worden.

flens
14 april 2008, 18:35
Du warst am Freitag da? Dann bist Du nicht von Ela, sondern von Sandy begrüßt worden.

Ja am Freitag war ich da. Bis ca. 20 Uhr war diese sehr attraktive Brünette da mit dem gewinnenden Zahnpastalächeln. Später dann eine etwas ältere Dame (meine nur etwas älter als die am Nachmittag), klein, aber auch sehr freundlich.

Also wer ist nun wer ? Sandy, Ela ?

Willem2
15 april 2008, 00:34
Ja am Freitag war ich da. Bis ca. 20 Uhr war diese sehr attraktive Brünette da mit dem gewinnenden Zahnpastalächeln. Später dann eine etwas ältere Dame (meine nur etwas älter als die am Nachmittag), klein, aber auch sehr freundlich.

Also wer ist nun wer ? Sandy, Ela ?


Sandy.
Ik vraag wel om een foto ;)

:wink:

Gustomass
19 april 2008, 20:04
Kijk eens aan. Stilaan beginnen we LR toch wat beter te kennen en te waarderen. Inderdaad, het wellness gedeelte is prima verzorgd. Sinds enige tijd kun je niet alleen bubbelen in dat bubbelbad. In deze saunaclub is het nog steeds de gewoonte dat vele dames vanuit dit bad een beertje opvrolijken en vandaar uit naar de kamer verleiden.. een oude gewoonte die in GT helaas grotendeels ter ziele is gegaan..
Ben je in LR een flinke jongen en heb je zo een heerlijke dame weten te weerstaan, volgt daar gelijk een volgende temptatie. Eenmaal de ogen weer open zie je vanuit dit bubbelbad een masseuze, jawel, een masseuze en wat voor een.
Ben haar naam even kwijt, maar tis een heerlijke blonde dame die de heren wel weet te kneden. Heerlijk en jammer tegelijk want naar verluid blijft het daarbij en laat ze het afmaakritueel weer over aan een van die andere dames, mogelijk de dame die je zojuist hebt weten te weerstaan.
Tis een heerlijk gezicht en in de wandelgangen wordt al gefluisterd dat menig ijsbeer zich niet door haar durft te laten masseren, bang dat ie de temptatie niet zou kunnen weerstaan.
Tis mooi al dat lekkers maar je moet er wel tegen kunnen...
Afijn oefening baart kunst, dus Gusto wil zich ook wel laten inschrijven...

wedden dat ie deze keer voor de bijl gaat....




357 magnum je hebt gelijk het bubbelbad is mmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!! krijg er nu al zin in doe mij ook maar zon kaartje

Gustomass
19 april 2008, 20:07
Kijk eens aan. Stilaan beginnen we LR toch wat beter te kennen en te waarderen. Inderdaad, het wellness gedeelte is prima verzorgd. Sinds enige tijd kun je niet alleen bubbelen in dat bubbelbad. In deze saunaclub is het nog steeds de gewoonte dat vele dames vanuit dit bad een beertje opvrolijken en vandaar uit naar de kamer verleiden.. een oude gewoonte die in GT helaas grotendeels ter ziele is gegaan..
Ben je in LR een flinke jongen en heb je zo een heerlijke dame weten te weerstaan, volgt daar gelijk een volgende temptatie. Eenmaal de ogen weer open zie je vanuit dit bubbelbad een masseuze, jawel, een masseuze en wat voor een.
Ben haar naam even kwijt, maar tis een heerlijke blonde dame die de heren wel weet te kneden. Heerlijk en jammer tegelijk want naar verluid blijft het daarbij en laat ze het afmaakritueel weer over aan een van die andere dames, mogelijk de dame die je zojuist hebt weten te weerstaan.
Tis een heerlijk gezicht en in de wandelgangen wordt al gefluisterd dat menig ijsbeer zich niet door haar durft te laten masseren, bang dat ie de temptatie niet zou kunnen weerstaan.
Tis mooi al dat lekkers maar je moet er wel tegen kunnen...
Afijn oefening baart kunst, dus Gusto wil zich ook wel laten inschrijven...

wedden dat ie deze keer voor de bijl gaat....

seksenfun
19 april 2008, 20:14
Eenmaal de ogen weer open zie je vanuit dit bubbelbad een masseuze, jawel, een masseuze en wat voor een.
tis een heerlijke blonde dame die de heren wel weet te kneden.

:motz: enkel nog maar mannen zien masseren als ik er was, volgende keer misschien meer chanche. Ik denk dat ik me dan zeker wel eens laat masseren door haar. Dat er dan vanonder de handdoek iets recht zal staan moet zij er dan maar bijnemen en misschien volgt daaruit spontaan een afspraakje op de kamer met een mooie dame die wel meer doet dan enkel masseren ;).

Gustomass
19 april 2008, 22:54
en de naam van deze masseuze is Nicole, zie ook haar draadje.
Ik heb haar bezig mogen zien op een zaterdagavond.;).
Beste is om eventueel tevoren te bellen met de club welke masseuze dienst heeft.
Of Gerstin er nog werkt weet ik niet. Deze dame was niet zo jong , dus bij haar hield ik een massage altijd best een uur vol zonder een ongemakkelijk gevoel te krijgen.....
Van haar heb ik de beste massages ooit mogen krijgen, dat die tafel het heeft gehouden snap ik nog steeds niet. Een keer drukte ze me er bijna doorheen...zie recensies voor de geinteresseerde.
Overigens, tja ik kan het niet laten, gewoon omdat het genoemd mag worden in dit verband. Bij Jenny's Partytreff heb ik inmiddels van Iwana , een heerlijke blonde Poolse stoot, excusez moit le mot, 2 massages gehad. Aber wie, Alejak!!.
Een zeer harde, moest meteen aan Gerstin denken, totdat Iwana wat ondeugender werd en er een feest van maakte. De laatste keer was heerlijk, een hele lange inclusief een hoofd- en gezichtsmassage( jammer, dat ik een baard draag zei ze nog, dus wie weet worden mijn scheeractiviteiten nog eens uitgebreid) en hebben we voor de formaliteit er nog wat sex achteraan laten volgen... tja, een dame wil toch dat je met wat tastbaars aan komt zetten...

Ik dwaal even af, maar die Nicole... het proberen waard lijkt me...

Gustomass .

Snoepveter
20 april 2008, 12:53
Ik sluit me aan bij Gustomass. Vroeg in de avond had ik me bij haar gemeld wanneer ik gemasseerd zou kunnen worden. De eerste gelegenheid die ze had was om 21:30 uur. Ze lachte vriendelijk en knipoogte zo van: 'ik zie je straks'. Moet zeggen dat ze me af en toe tegen de pijngrens heeft aangepakt. Volgende keer moet ik er iets van zeggen, maar ja als je je mond niet open doet denkt ze natuurlijk dat het zo goed is...
Ik heb me vaker laten masseren maar zo goed als deze tante is, zelden meegemaakt....Ondanks de stevige aanpak zeer tevreden...;) Ik zei tegen haar na afloop dat ik alleen al voor haar massage naar LR zou willen komen. Ze reageerde met een versje waarvan ik de inhoud niet meer weet...Zo van stel geen vragen en kom de volgende keer bla bla bla...:D Erg leuk, groot herhalingsgevaar iig. :D

zeppos58
20 april 2008, 19:56
Telkens ik in LR was, was er een masseur, eentje met een beetje babyface en een paardenstaart, ik zag hem eerder ook masseren in GT.
Tijd voor een ritje LR zeker ?

Snoepveter
20 april 2008, 21:45
Telkens ik in LR was, was er een masseur, eentje met een beetje babyface en een paardenstaart, ik zag hem eerder ook masseren in GT.
Tijd voor een ritje LR zeker ?


Dat is de masseur die doorgaans 's ochtends begint, Nicole lost hem af in de avond...(tenminste dat was zo toen ik er was en hoorde dit ook van anderen)...maar ik ken jouw smaak niet...:D

Tiga
21 april 2008, 06:09
Telkens ik in LR was, was er een masseur, eentje met een beetje babyface en een paardenstaart, ik zag hem eerder ook masseren in GT.
Tijd voor een ritje LR zeker ?

Martin dacht ik dat hij heet, is zeker de moeite waard, redelijk stevige manier van masseren.

Chukar
22 april 2008, 14:56
Stop#3

--------------------------------------------------------------------------------

When I awoke this morning my butt was really dragging. Air travel, foreign food and countries and most of all FKKs. For a nano second I considered not going to TLR, but decided to soldier on.

At the Living Room most of the girls wore underwear: ((. I was just getting use to seeing the girls nude or topless. At this club the girls have lockers in the same area as the customers.

Funny story, when I arrived so did 2 girls starting their shift. One girl was so beautiful with a perfect body that I couldn't stop staring at her. Rom, I think, short, blonde, eyes as big as plates, flawless skin and a body that was as perfect as can be imagined. Although her breast were man made. She asked me if I would like a duo with her friend and I said maybe later. She was not pushy, but did seem very professional.

Now the thoughts of all the warnings of Optifliks came dancing thru my head about this girl. She was also one of the only girls who was topless. The only reason I didn't end up trying her is all the Senior Members fault). I really should have because how many times in life can you go with a girl so gorgeous?

Anyway for various reasons I didnot find a girl I wanted for a long time. Again this club served a wonderful hot and delicous dinner plus all the drinks and beer that you want for the price of admission. Have I said these clubs can be addicting? Please don't misunderstand there were probably 30 women on Good Friday and many were beautiful.

Finally I saw a new girl, tall, dark hair, big natural breasts, and of course beautiful. Romanian, but I can't remember her name. Everything just clicked. Another wonderful encounter. So far none of my sessions felt like they were with harden pros, lucky me.

I decided to call it a nite early and try to get a good long nites rest.



I now remember the name of the girl I had a session with,Tricky !! Very
good oral talents and did all she could to please me.

Also the Opitflik I mentioned above,Romanian I think,blonde, about 5 feet
tall,great big eyes,had perfect posture,manmade breasts,
spoke a little english,walked around topless,to my eyes very beautiful and
I think her name is Nicole or something like that. She is the only woman I
regret not trying out. Can anyone guess who I am talking about ??

Extince
27 april 2008, 15:20
Na een wat teleurstellende dag bij PHG, in de zin dat er veel te weinig dames aanwezig waren, kwamen Randy en ik gisteravond tegen acht uur aan bij Living Room. Het was mijn eerste bezoek aan deze club. Na een korte rondgang door het etablissement, nestelden wij ons aan de bar. Uitgelaten sfeer aldaar. Verschillende dames stonden behoorlijk te swingen op de pompende R&B bassen. Beetje de sfeer als in de film Coyotee ugly :smile2:. Wat opviel, was dat er driftig werd geanimeerd, veel meer nog dan in GoldenTime. Ik ben die avond wel vijf maal door een dame benaderd waarbij de sleutelvraag al rap viel. Randy had al snel een onderhoud met een bloedmooie Marrokaanse (hij begint zowaar smaak te krijgen) en ik babbelde wat met een Thaise die zich Wiwi noemde. Een lieve dame, die mij met haar 42 jaar nog moeiteloos wist te verleiden. Age is just a number, ook op seksueel gebied. Afijn, tegen 02:30 weer huiswaarts gereden. In de tussenliggende tijd heb ik het genoegen mogen smaken met vier dames naar de kamer te gaan. De lieve Thaise Wiwi, de sexy Russische Alexandra, de bloedmooie Duitse Fee en de wellustige Bulgaarse Katrin. Twee uitstekende ervaringen, een goede ervaring en een voldoende ervaring. Recensies zullen volgen. Mijn eerste indruk is dat er in deze club wat meer gepusht wordt om naar de kamer te gaan en dat er op de kamer meer tempo wordt gemaakt dan ik in andere clubs gewend ben. Hoogtepunt van de actie lag tussen 22:00 en 01:00 toen de wachttijd op een kamer opliep tot 45 minuten :motz: en de dames creatieve oplossingen vonden om toch hun gast te bevredigen. De biosauna werd ervoor gebruikt, de Kino maar ook tuinmeubilair! Leuke eerste kennismaking en ondanks bovenstaande aanmerkingen toch zeker een herhalingsbezoek waard :wink:.

Randy
27 april 2008, 16:23
Living Room, al weer een half jaar niet geweest. Ely vloog me om de nek, vroeg bestraffend waar ik al die tijd gebleven was, maar toen ik Extince naar voren schoof als nieuwe verslaafde in de dop, mocht ik toch naar binnen:smile2:.

Qua dames waren er weinig bekenden, maar er was toch snel een aantal fraaie dames te ontwaren. Ik denk dat er een stuk of 30 die avond mijn blikveld doorkruist hebben. Naast een fraaie dame aan de bar plaatsgenomen, maar met een ander in gesprek geraakt. Die verdween nadat ze mij te snel om een sleutel vroeg ('vielleicht später') en ik keerde me naar het fraaie schepsel naast me. Marokkaans, heel lief koppie met diepdonkere ogen en heerlijke zoenlippen. Hoe heet je? Dunya. Wat? Dunya? Mijn geheugen werd wakker, ratelde in noodtempo alle geheugenbanken door en riep verheugd: Esmée!!! Ik keek nog eens goed en ja verrek, het was Esmée, die een ruime 2 jaar geleden uit GT vertrok! Nog meer herinneringen kwamen boven, en al snel liepen we de zomerse avond in weg van het muziekgeweld, om even lekker bij te kletsen. Maar daar bleef het niet bij, er bleek meer nodig en daar was een kamer wel handig voor...

Na afloop in de bar rondgehangen, en wel met wat fraaie dames gesproken, maar bijna allemaal begonnen ze vrij snel te pushen voor een sleutel. Dat viel me na PHG toch wel tegen, en ook van vorige LR bezoeken kan ik me dat niet zo herinneren. OK, het is zaterdagavond, en ik begrijp heel goed dat de dames snel willen verdienen, maar bij mij werkt dat nou een keer niet.

Ook nog een tijdje met Jessi gekletst die daar al weer een tijdje bedrijfsleidster is, leuk mens. Minder goed nieuws was er ook, Jennifer blijkt al een tijd weg te zijn, en Margarita zou die avond helaas niet komen.

Het wellness gebeuren, vooral de stoomsauna, was een heerlijke oase van rust in de woestijn van herrie. Een sterke plus van LR.

Extince was net een kind in een ballenbak, hij kon maar geen genoeg van krijgen van alle heerlijke. Uiteindelijk hem met grof geweld meegesleurd richting McD en daarna naar huis.

Extince
27 april 2008, 17:40
Extince was net een kind in een ballenbak, hij kon maar geen genoeg van krijgen van alle heerlijke. Uiteindelijk hem met grof geweld meegesleurd richting McD en daarna naar huis.Pffff. :hah: Believe everything you hear. It may not be true, but your life will be much more interesting.

Randy
27 april 2008, 18:22
Pffff. :hah: Believe everything you hear. It may not be true, but your life will be much more interesting.

Een reactie van hoogstaand intellectueel niveau. Met name de probleemstelling, de diepgravende analyse en de originele oplossing. Jammer dat 99% geplagieerd is :D:thefinger

Picasso 1
27 april 2008, 18:29
Een reactie van hoogstaand intellectueel niveau. Met name de probleemstelling, de diepgravende analyse en de originele oplossing. Jammer dat 99% geplagieerd is :D:thefinger

Volgens de dames schijnen we allemaal tijdens het klaar komen een beetje dom te kijken. Maar verder ben ik overtuigd van het pre en post orgastische intellectuele niveau van Extince :rofl:.

Willem2
28 april 2008, 01:25
Voor de liefhebbers van een massage van Kerstin, ze is eens in de 3 weken aanwezig en blijft dan een week. Gelukkig was ze er vandaag. Ze heeft me weer lekker onderhanden genomen !!!!!!

En wie heb jij daarna onder handen genomen :D;)

Tiga
28 april 2008, 07:20
Gisteren was een dame van het Roemeense theekransje in LR in PHG. Helaas weet ik alleen dat ze in PHG nu Alexandra heet. Haar omschrijving:

ca 160 groot, lange zwarte krullen, heerlijk figuur, iets getinte huid. Enkele beren dachten dat het Loredana uit LR was, de mooie slanke Roemeense eveneens met zwarte krullen en een wat lichtere huid. Hoe heet zij in LR?

Willem2
28 april 2008, 11:58
Gisteren was een dame van het Roemeense theekransje in LR in PHG. Helaas weet ik alleen dat ze in PHG nu Alexandra heet. Haar omschrijving:

ca 160 groot, lange zwarte krullen, heerlijk figuur, iets getinte huid. Enkele beren dachten dat het Loredana uit LR was, de mooie slanke Roemeense eveneens met zwarte krullen en een wat lichtere huid. Hoe heet zij in LR?


Deze dame http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10391 ze heet daar dus ook Alexandra. Heel gek dat er niet meer berichten over zijn want het is een hele fraaie dame. Pipokoeien is er wel mee geweest. Die kan er wel meer door een deur ( dat ligt aan de dame :smile2: ) Haar service was volgens Pipokoeien erg afhankelijk van de klant en haar humeur.

:wink:

molaar
30 april 2008, 09:39
Zoals Fukkie D. als schreef het was een prachtige zondagmiddag die we ons uitgezocht hadden voor onze maandelijkse wandeltocht.
De twijfel was er wel, gaan we naar Luik- Bastenaken-Luik kijken, of Roermond- Kaarst- Roermond.
Toch maar voor het laatste gekozen.
Een prima keuze achteraf gezien.
In het zonnetje genieten van een lekker ontbijtje met broodjes zalm, was het vanaf het begin genieten.
In de tuin was er nog enkel plaats aan een tafel waar als een dame topless van haar ontbijt zat te genieten.
Nee, het was geen probleem als wij ook zouden aanschuiven aan tafel !!
Het was voor haar de eerste keer zei ze dat ze topless rondliep.
De avond ervoor hadden ze haar gezegd dat ze zo`n mooie borsten had en dat ze zoveel vertrouwen had gekregen dat ze het nu ten toon spreiden.
Niks mis mee de “jongens “ mochten er best zijn en het ontbijt werd er nog lekkerder van.
Cammila was haar naam 25 jaren jong en een grappige verschijning Vol humor en erg sympathiek.
Ondanks dat ik met Fukkie D. afgesproken had deze keer niet al te snel tot actie over te gaan , maar eerst de poes uit de boom te kijken, kreeg Cammilla me vrij snel tot het stellen van de vraag “ Haal je de sleutel”
Op de kamer bleek deze Poolse schone net zo Lustig und witzig te zijn als in het voorspel in de tuin. Improviseren kon ze ook, want toen ze bemerkte dat ze geen haarbandje had, nam ze een condoom en bond dat in het haar.
Orale kwaliteiten waren zondermeer goed te noemen en toen Molaar to the point kwam stak ze haar tongetje uit om de nazaten te tonen.
Ook later op de dag kwam ze regelmatig terug om even een praatje te maken.
Terug in de tuin gekomen en genieten van koffie en gebak.
Daar viel ons een stil en Girl next Door typetje op. Op een of ander mannier fascineerde dit meisje me.
Toen ik later op de dag in de bar zat op een bankje kwam ze tegenover me zitten en vroeg of ze plaats mocht nemen om alvast een plaats te reserveren voor het eten. Tuurlijk !!!!!
We kwamen in gesprek en ze bleek Chikie te heette en van Cubaanse afkomst.
Een lang en mooi gesprek volgde waarin we de Cubaans politiek de revue lieten passeren.
Heel langzaam vleide ze zich tegen me aan , het was net een echte verleiding.
Even samen uitbuiken na het eten en toen besloten de kamer op te zoeken .
Was het in de bar nog het beetje onschuldige meisje gekleed in een zwart salsa jurkje en een lief brilletje op haar neus, op de kamer ging het brilletje af en haar jurkje snel uit.
Vanaf dat moment veranderende ze in een meid met passie voor wat mannen wensen.
Alsof ik haar van te voren het scenario had gegeven hoe de film moest verlopen, formidabel.
Voor mij absoluut de beste ervaring in mijn wandel carrière .
Bij het afreken moest ik haar zeggen dat ze te weinig berekende. Ze wist niet precies hoe lang we op de kamer waren en dacht van 1 uur. Nee het waren zeker anderhalf uur en dat verdiende ze ook.
Als afsluiting van deze mooie dag nog een uurtje verbracht met Dunya ondertussen een traditie aan het worden.


.

Nami
3 mei 2008, 22:56
Gisteren voor het eerst LR bezocht om maar eens niet in VV, GT, PHG of YY te belanden. In de ochtend nog even Acapulco aangedaan. erg mooi, maar nog niet zoveel actie. Qua uitstraling VV style. Erg mooi :rofl:
Dan kom je in Kaarst weer op zo'n industrieterrein aan en moet zeggen dat ik LR qua uitstraling het minst vind van alles wat ik tot nu toe heb gezien.
Qua dames viel het rond de klok van 3 tegen. 's Avonds werd het wel beter.
Vond de indeling niet zo handig, maar met name het eten dat was werkelijk varkensvoer :angryfire: forel met half gaar gekookte aardappels, sla met een ranzige dressing, slechtste wat ik ooit in clubland ben tegengekomen :kotz: :heul: Enkele dvp's bestelden danook van elders. Leuk als ze dat aan de bar vervolgens opeten :nee: Goulash soep later wel oke.
Ontvangst en barserice was alleraardigst. Later in de avond 2 echt lekkere bardames, echt toppertjes, had ze gelijk in een trio genomen wanneer dit mogelijk zou zijn geweest, maar helaas :wand: Waarom zijn sommige thekenfrauen nu altijd zo lekker dat je graag de aanwezige dvp's links zou laten liggen....???

Nu naar de sex, die was wel erg goed :freu:
2 Russinnen gekozen.
Met de eerste 1 uur doorgebracht. Was goed, maar niet meer dan dat.
Met de tweede 2,5 uur gekamerd. Service van het niveau :bowlol: :hammer:
RICHTIG!!! Toch zeer voldaan richting huis gegaan, maar dat lag puur aan de kameractie!

Mijn conclusie: Alleen voor het lekkere :fuck: :rubbel: ga ik terug naar LR!!
Voor het damesaanbod, ambiance, eten en welness weet ik betere clubs :wink:

zeppos58
4 mei 2008, 09:23
in LR krijg je steeds dezelfde "varkensvoer" als in GT zelfde eigenaar zelfde catering. met dit verschil, in GT werpen ze het op uw bord, in LR doe je dit zelf.
Ik was tot nu toe 3 keer in LR en toen viel het eten best mee. Gewoon omdat je het zelf kan nemen komt het al veel beter over dan in GT.
In Gt heb ik nog NOOIT een deftig bord gehad.

Stiffmaster
6 mei 2008, 10:47
Zo het was zover, ik kon met mijn herstelde wagen gaan kijken of ik vandaag meer geluk in LR zou hebben dan vorige week in YY. Onder een heerlijk zonnetje reed deze eenzame ijsbeer richting Kaarst hopende de kater van afgelopen week vandaag weg te kunnen gaan spoelen, alles zat mee tot aan Grefeld en de gedachten van Stiffie dwaalden gelijk af naar die rampzalige zondag, het zou toch niet weer........:eek: nee dat kon niet, gelukkig viel het allemaal mee en kon Stiffie rond de klok van goed half twaalf zijn auto voor de deur van LR neer zetten, o jee weer een omen, ik was zo ongeveer de enige die met een auto daar stond :confused:, het leek me sterk dat de rest lopend of met de fiets zouden zijn.

Aangebeld en wederom met veel liefde ontvangen door de thakefrau, gelijk daar aan de balie mijn slaapverblijf geregeld in het sporthotel en mijn ijsberenvel voor de dag mogen ontvangen en te horen gekregen dat er op dit moment 6 meisjes aanwezig waren maar dat het aan het einde van de dag zeker drukker zou worden :cool: me omgekleed en maar eens een plaatsje gezocht in de tuin, was niet moeilijk hoor want op èèn ligbedje na waar een dametje op lag was alles vrij, met mijn broodjes en drankje op een bedje neergestreken en de boel maar eens rustig op me af laten komen want het was nog erg vroeg.

Na een tijdje in het zonnetje te hebben gezeten met mijn MP3 spelertje op begon het toch een beetje te knagen of het nog goed zou komen vandaag, want op Kim na en twee andere ijsberen na gebeurde er echt niets dus werdt het tijd voor een sauna bezoekje en mijn massage, dus zo geschiedde dat ik nog harder begon te zweten daar beneden en na gedoucht te zijn mijn ontspanningsmassage hebt gehad, zwakke rug hè. Daarna weer terug naar boven in de hoop dat er al wat meer te doen zou zijn, en inderdaad er kwam leven in de brouwerij, niet wild maar wel werdt het gezelliger en nog wat bekende gedag gezegd en toen maar even wat gebak naar binnen gewerkt, wat me goed beviel trouwens :baby2:

Inmiddels was het toch zo rond etenstijd dat Stiffie staande aan de bar werdt overvallen door de Thaise Pon, nou zijn dat meestens niet mijn favoriete keuzes maar ja de druk moest eraf hè :fuck:, dus met haar even wezen oefenen, leuk maar niet echt mijn ding, weer terug aaan de bar kwam Dunya even Stiffie gedag zeggen, blijft toch echt een lekker ding, maar Stiffler had andere plannen voor vandaag dus Dunya zou Stiffie vandaag niet op een kamer treffen, wie dat wel overkwam was het toppertje van de laatste keer Alexandra :freu:, was de vorige keer goed, deze keer en dat had ze me toen al toegezegd was een knaller van de bovenste plank, zo knallend dat toen Stiffie van de kamer afkwam, zich heeft gedoucht en gelijk naar het hotel is gegaan, gesloopt heet dat :smile2::smile2:.

Samen gevat deze dag in LR: Even een schrik moment bij Krefeld toen er een ellelange file zou moeten staan die achteraf vergeleken bij vorige week naar YY gelukkig meeviel. De schrik toen me verteld werd dat er maar 6 meisjes op dat moment waren, maar dat kwam ook helemaal goed, en enkele toppertjes in LR die er vorige week in YY niet waren. Ja, het eten blijft een probleem, dat was vorige week in YY 100x beter, een aardige en een absolute topsessie gehad vergelijk met vorige week toen stond de teller op zero, en last but not least ben na een goede nachtrust heelhuids thuisgekomen en de terugreis eens dingen gezien die ik normaal alleen maar s`nachts voorbij raasde, Stiffler die weer helemaal blij is :freu::freu:

Knabbel
6 mei 2008, 18:26
Grillseizoen geopend:

http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=33252

Willi69
6 mei 2008, 19:48
Grillseizoen geopend:

http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=33252
Boah, ein Club, in dem gegrillt wird, eine echte Sensation! :eek: Da muss ich hin... :wink:

foots
6 mei 2008, 21:09
Nou Willem2,

als die bovenstaande grillmeister er zo van houdt om veel vlees op de grill te leggen dan wil ik hem wel komen helpen om het op te eten, zeker als hij het goed gebakken heeft.

Zal ik er meteen een uitgebreide recessie van maken, zoals ik dat altijd doe, recht uit het hart.

P.S. maar ik kan me niet kompleet uit de naad freten, want die Dunya / Esmee of Alexandra die ik zag op Stiffie zijn mobiel was pas echt om te watertanden.

Groet, Foots :wink:

flens
7 mei 2008, 22:12
ich würde evtl. am Samstag kommen.

Wird da auch noch gegrillt ?

Manni1A
10 mei 2008, 03:11
Vrijdag 9 Mei

Living Room

Manni1a
Willi69
Lindberg (?)
Tiga


Willi69 und Tiga können leider diesmal keinen Bericht schreiben - sie haben unentschuldigt gefehlt :o :p

Willi69
10 mei 2008, 11:23
Willi69 und Tiga können leider diesmal keinen Bericht schreiben - sie haben unentschuldigt gefehlt :o :p
Nö, der Chauffeurdienst hat leider versagt :o, vielleicht kannst Du uns ja mitteilen, was wir nicht verpasst haben... :green_smi

Manni1A
10 mei 2008, 11:52
Nö, der Chauffeurdienst hat leider versagt :o, vielleicht kannst Du uns ja mitteilen, was wir nicht verpasst haben... :green_smi

Okay, dann schreibe ich eben nicht von den schönen Erlebnissen, sondern von dem, was ich euch ungern zugemutet hätte:

Zum Beispiel:

- mein Sonnebrand (mein Bauch sieht nach zwei Tagen in der Sonne jetzt aus wie das rote Eisbärenfell aus der Villa)

- außerdem habe ich in den letzten beiden Tagen wieder zugenommen. Ich habe einfach zu viel gegessen. Dabei haben sie sich im LR wirklich Mühe gegeben: Der Grill ist zum Beispiel ziemlich klein, eigentlich passt da gar nicht so viel drauf. Aber das Essen war so lecker, dass ich dann doch wieder viel gegessen habe.

- schließlich: Ich habe zu viel Geld ausgegeben. Clubbesuche in der Villa und im LR sind teurer als im PHG :green_smi, weil ich da häufiger aufs Zimmer gehe :freu: ) Da sind leider so viele Mädchchen, die einen Mann immer wieder reizen, noch eine weitere Nummer zu machen. Am Freitag im LR waren das zum Beispiel: Erst Alice aus Polen, dann Marina aus der Ukraine, und schließlich Nicole aus Polen :tietjes:

- gut, dass ich da heute arbeiten muss und nicht wieder in Versuchung komme (wahrscheinlich jedenfalls...)


Sorry übrigens, dass ich erst so spät meinen Bericht schreiben kann, aber ich bin heute Nacht leider erst um vier Uhr nach Hause gekommen, weil der Living Room bis drei Uhr geöffnet hat. Da musste ich heute Mittag etwas länger ausschlafen :sleep:


Manni1A :wink:

sunny
10 mei 2008, 12:32
++++++aber ich bin heute Nacht leider erst um vier Uhr nach Hause gekommen, weil der Living Room bis drei Uhr geöffnet hat.++++++++++++++++

Ach, dann warst Du also unersättlicherweise :thefinger noch mal auf Zimmer, als ich kurz nach Mitternacht den Heimweg angetreten habe? Hatte schon gedacht, das Du und Lindberg längst auf dem Heimweg wären, da ich Euch ziemlich lange nicht mehr gesehen habe. Daher bin ich nach Hause, weil so alleine (:green_smi) war mir langweilig.

Viele Grüße

Lindberg
10 mei 2008, 16:56
sunny, da wurde bei mir erst di erste runde gerade ingeläutet :-):freu:

Ne war richtig gut gerstern im LR.

Der Robin ist gerade schon wieder dabei mich zu überreden für heute :-)

Manni1A
10 mei 2008, 22:39
Ach, dann warst Du also unersättlicherweise :thefinger noch mal auf Zimmer, als ich kurz nach Mitternacht den Heimweg angetreten habe?

... wie ich oben schrieb: Es gibt da so viele reizende Versuchungen ... :love2:



Der Robin ist gerade schon wieder dabei mich zu überreden für heute :-)

Der zählt aber nicht zu den reizenden Versuchungen, oder? :moon:

Übrigens berichtet FK Robin gerade per sms von zwei klasse Nummern mit Anka und Jenny. Kenn ich beide noch nicht.....

zeppos58
10 mei 2008, 22:52
Ik was gisteren nog eens in LR weer op een vrijdag. Ik dacht aan te komen omstreeks 20u30 maar door fileleed onderweg was het 21u10 de BBQ was net dicht maar rook nog lekker.
Ik vond het rustig in LR, weinig dames en aanvankelijk ook weinig ijsberen. Uiteindelijk een duidelijk overtal aan beren en op sommige momenten zo rond en na middernacht zag je nog weinig vrije dames.
De vrijdagen tot nu toe waren zeer druk, voor ’s avonds dan. Zo druk dat het soms zeer lang wachten op een kamer was. Gisteren lag het anders, er waren steeds kamers vrij.
Uiteindelijk 3 deugddoende sessies gehad. Een geslaagde avond en om 3 uur de zaak moe maar voldaan verlaten. Er stond nog een 2u30 minuten lange rit op het programma. Onderweg zelfs een 30 min gestopt om even uit te blazen, ik was echt op en was bang om in slaap te vallen in de wagen. Uiteindelijk 2u15 gereden en 30 min pauze is toch 2u45 onder weg geweest. Thuis meteen in slaap gevallen tot een stuk in de dag.

Willi69
11 mei 2008, 00:01
sunny, da wurde bei mir erst di erste runde gerade ingeläutet :-):freu:

Ne war richtig gut gerstern im LR.

Der Robin ist gerade schon wieder dabei mich zu überreden für heute :-)
Für eine Freikarte kann man wohl einen etwas ausführlicheren Bericht erwarten, oder? :green_smi

Willem2
11 mei 2008, 02:19
ich würde evtl. am Samstag kommen.

Wird da auch noch gegrillt ?

Ja war wieder BBQ ;)

Manni1A
11 mei 2008, 08:26
Für eine Freikarte kann man wohl einen etwas ausführlicheren Bericht erwarten, oder? :green_smi

Du hättest doch eh nur wieder was zu Meckern :wand:

Ich schlage für dich einen neuen Nick vor: Motzki69 :baeh:

bergm550
11 mei 2008, 17:09
Een geslaagde avond en om 3 uur de zaak moe maar voldaan verlaten. Er stond nog een 2u30 minuten lange rit op het programma. Onderweg zelfs een 30 min gestopt om even uit te blazen, ik was echt op en was bang om in slaap te vallen in de wagen. Uiteindelijk 2u15 gereden en 30 min pauze is toch 2u45 onder weg geweest. Thuis meteen in slaap gevallen tot een stuk in de dag.

Hallo zeppos58,

Ik kan me je angst voorstellen om achter het stuur in slaap te vallen. Wellicht toch beter om dan voor de volgende keer als je het laat wil maken in Livingroom, een hotelkamer te boeken via www.internationalsportarena.de/hotel.htm Dit kost 50-60 EUR per nacht inclusief ontbijt. Dit hotel ligt naast Livingroom.

50-60 EUR is veel geld, maar als je daar je leven tegenover zet, is dit het zeker waard.

Bergm550

Willem2
11 mei 2008, 17:42
ISA Sport Hotel (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=67099&postcount=7) te boeken via Living Room.

Zie ook : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=407

bref-jefke
11 mei 2008, 19:13
Hallo zeppos58,

Ik kan me je angst voorstellen om achter het stuur in slaap te vallen. Wellicht toch beter om dan voor de volgende keer als je het laat wil maken in Livingroom, een hotelkamer te boeken via www.internationalsportarena.de/hotel.htm Dit kost 50-60 EUR per nacht inclusief ontbijt. Dit hotel ligt naast Livingroom.

50-60 EUR is veel geld, maar als je daar je leven tegenover zet, is dit het zeker waard.

Bergm550

Er is ook een "Etappe-Hotel" in Willich weer net iets goedkoper doch opletten bij beurzen dan stijgt de prijs..

Tiga
12 mei 2008, 10:16
Afgelopen zaterdag met wat gebak richting Kaarst getogen om daar de kinderen wat de onderhouden op deze mooie dag. Vrinden in grote getalen aanwezig, maar zeker ook bij het aansnijden van de verjaardagstaart geen gebrek aan aandacht van dames (leuk als Alice naakt voor je staat, glimmend van de zonnebrandolie, met een stuk taart in haar handen). Na de taart met Jasmine de kamer gedeeld, ja zo even een draadje aanmaken voor deze Libanese schone. Na warm eten werd er rond 18u ook nog gegrilld waarbij le chef enige moeite had de bbq bij te houden, die stond erg hoog waardoor van zijn "vlees-omkeer-bewegingen" veel werd gevraagd.

Na met de troep in de bar terecht te zijn gekomen, me genesteld te hebben aan de bar met een glaasje sekt, genietend van alles om me heen, begon Leyla met een van haar, naar later bleek, fameuze dansshows. Ik had haar al vaker zien dansen dus ze trok niet mijn volledige aandacht tot ik ineens een riem langs m'n nek voelde gaan. Leuk... ja heel leuk.

Anders werd het toen ik Willem2 ineens verdacht glimlachend naar boven zag kijken en een aantal stappen naar achteren deed, net als de rest van de bar merkte ik al snel. Een fractie van een seconde later voelde ik het mineraalwater op mijn hoofd klotsen, eerst schrikkend, later me realiserend dat het toch al te laat was om op te springen en weg te rennen. Ik liet het gebeuren. Het mineraalwater veranderde al snel in een fles sekt die Leyla over haar borsten leeggoot en ik gesommeerd werd van haar lichaam te likken... ik stikte zowat, door de stortvloed waarmee dat spul naar beneden kwam en in bijna elke lichaamsopening aan mijn hoofd naar binnendrong. Heerlijk.

Altijd al eens willen weten hoe het voelt om een formule 1 race te winnen en dan met Moet te worden overgoten, met enige fantasie heb ik het dus meegemaakt. Een tweede fles werd eraan gespendeerd en ik hielp Leyla van de bar die zich vakkundig (met grof geweld dus) meester probeerde te maken over mijn badjas. Maar ik moest haar teleurstellen, die bleef aan waardoor ze zelf met de slagroomspuit verder ging (ja toegegeven, achteraf spijt)... Tiga was jarig en dan zou ie weten ook. Wat een avond.

Babbel
12 mei 2008, 22:59
Ik heb zaterdag ook taart gegeten en naar verbrande nootjes van Eagledriver gekeken :o. In eerste instantie waren er niet zo heel veel dames aanwezig. Ik schat nog niet 8. JackD begon al wanhopig te worden dat hij misschien ook de whirlpool in moest met wat ijsbeertjes :D. Maar uiteindelijk denk ik dat er toch wel 35 dames aanwezig waren zaterdag.
De masseuse Nicole was er ook weer. Ik denk dat ik binnenkort last van mijn onderrug heb :D
Meestal wordt er gezegd dat het eten erg slecht is in GT en Living Room maar deze keer was er zelfs een BBQ na het normale eten. Tevens waren er 's avonds pizza's. Dus de inwendige mens kwam ook wel aan zijn trekken.
De conclusie kan wel getrokken worden dat mijn zaterdag best wel geslaagd was

:wink:

Willem2
15 mei 2008, 05:22
Gisteren waren er ongeveer 40 vrouwen in Living Room. Ik heb het meeste met Vanessa en Fatima gepraat. Volgende keer zal ik een wat langer bezoek plannen en dus ook een langer stukje schrijven ...............

De Cock
15 mei 2008, 18:45
Gisteren waren er ongeveer 40 vrouwen in Living Room. Ik heb het meeste met Vanessa en Fatima gepraat. Volgende keer zal ik een wat langer bezoek plannen en dus ook een langer stukje schrijven ...............

Hmmmm, nog langer..............

Als je ipv praten dan ook iets anders doet :thefinger of deed had je Lisa kunnen vinden :freu:.

Okay mijn gewaardeerd collega WL gaat binnenkort heen en als hij Lisa (naam uit Lichtenberg BSC) ziet is dat ook opgelost.

Waarschijnlijk zal ik nu ook es naar kaarst moeten :smile2: of :nee:

Randy
15 mei 2008, 18:47
...

Waarschijnlijk zal ik nu ook es naar kaarst moeten :smile2: of :nee:

Doe maar niet, LR is een leuke tent maar haalt het vast niet, jou kennende, bij BSC ;).

Het leukste aan LR blijft de welness ruimte en de Thekenfrauen en dat is toch wat weinig... :o

De Cock
15 mei 2008, 19:01
Doe maar niet, LR is een leuke tent maar haalt het vast niet, jou kennende, bij BSC ;).

Het leukste aan LR blijft de welness ruimte en de Thekenfrauen en dat is toch wat weinig... :o

Zou best wel es goed kunnen :D was afgelopen dinsdag weer hemels :bowlol:.............. Ja hennef is echt voor big boys..... ;)

Wagons-Lits
16 mei 2008, 14:03
Hmmmm, nog langer..............

Als je ipv praten dan ook iets anders doet :thefinger of deed had je Lisa kunnen vinden :freu:.

Okay mijn gewaardeerd collega WL gaat binnenkort heen en als hij Lisa (naam uit Lichtenberg BSC) ziet is dat ook opgelost.

Waarschijnlijk zal ik nu ook es naar kaarst moeten :smile2: of :nee:
Ja, lekker makkelijk:

Paspoortje: Duitse van 1.60m - geen haarkleur / lengte, geen tattoo's, niets....
Het is dar Gabi er toch niet meer is en dat ik dus verwacht wat tijd over te hebben, maar had een uwer toch wat meer info ?

W-L

zeppos58
16 mei 2008, 14:13
Ja, lekker makkelijk:

Paspoortje: Duitse van 1.60m - geen haarkleur / lengte, geen tattoo's, niets....
Het is dar Gabi er toch niet meer is en dat ik dus verwacht wat tijd over te hebben, maar had een uwer toch wat meer info ?

W-L
Gabi was gisteren in Villa Vertigo en ze smaakte naar meer:teuflisch:freu:

foots
17 mei 2008, 09:59
@ Tiga,

Dat klinkt alsof je in LR wat ruig met het eten en drinken heb omgegaan, maar ondanks deze verspilling zit ik verschrikkelijk te balen dat ik daar niet was:motz:.

Dat klinkt pas als een wild bourgondisch feest en echte wilde dames:teuflisch.

Geef me even een seintje als jullie weer gigantisch gaan feesten, want dan wil ik ook mee:freu:.

Het verhaal deed me denken aan een feest van de motorclub vele jaren geleden, toen de blonde striptease ook mij met een zweep het podium optrok:smile2:.

Groet. Foots :wink:

P.S. Wat is er nog mooier dan lekker eten, wilde vrouwen en tekeer gaan als een varken ? Ik zou het niet weten !

Stiffmaster
17 mei 2008, 12:05
P.S. Wat is er nog mooier dan lekker eten, wilde vrouwen en tekeer gaan als een varken ? Ik zou het niet weten !

Misschien als een mens :confused::confused:

foots
17 mei 2008, 20:25
Beste Stiffie,

Lijkt me niet ! Varkens zijn veeeeeel slimmer dan mensen !
Ze eten, ze slapen en ze naaien, maar heb jij een varken ooit zien werken :confused:?

Kortom, kijk naar je eigen slagzin onder je reactie en je ziet dat ik dichterbij jouw levensmotto zit:thefinger.

Ik vind het echter belerend van mezelf :hammer:en van mij mag je te keer gaan als mens, want je bent een erg aardige vent en ik begrijp precies hoe je het bedoeld:teuflisch.

Groet, Foots :wink:

Big30
19 mei 2008, 19:34
Dit bericht staat op het RF ;),

http://www.rheinforum.com/forum/showpost.php?p=259448&postcount=1

(Is alleen relevant voor hen die daar een account hebben en die net te ver van Kaarst wonen!)

:wink::wink:

Randy
19 mei 2008, 19:52
...
Het leukste aan LR blijft de welness ruimte en de Thekenfrauen en dat is toch wat weinig... :o

Na weer een keer of 3 in LR te zijn geweest de afgelopen weken, moet ik helaas toch bekennen dat LR toch minder leuk is dan zeg een jaar geleden.

Er zijn domweg te weinig vrouwen met wie ik graag een beschuitje zou willen eten.

Daarnaast zijn er nu (meer dan vorig jaar) veel te veel vrouwen die binnen 1 minuut al zeuren om een sleutel, of andere botte methodes om je naar de kamer te krijgen:kotz:. En dat juist zijn meestal de types waarmee Randy dus niet naar de kamer gaat. Opvallend is dat in LR dit gedrag naar verhouding veel vaker voorkomt dan in GT, dat juist de naam heeft van agressieve dames.

De enkele toppertjes zijn voor mij helaas niet voldoende, net zo min als de lieve Thekenfrauen.

Mij zien ze er voorlopig niet meer.

Extince
19 mei 2008, 20:11
Daarnaast zijn er nu (meer dan vorig jaar) veel te veel vrouwen die binnen 1 minuut al zeuren om een sleutel, of andere botte methodes om je naar de kamer te krijgen:kotz:. En dat juist zijn meestal de types waarmee Randy dus niet naar de kamer gaat. Opvallend is dat in LR dit gedrag naar verhouding veel vaker voorkomt dan in GT, dat juist de naam heeft van agressieve dames.Een rake observatie, die ik helemaal deel. De laatste twee keer dat ik er was, ben ik ook regelmatig aangesproken door dames die snel een kamersessie wilden scoren. Sommigen (nee, geen namen) houden storend lang vol met allerlei onleuke pogingen om je 'om' te krijgen. Dit lukt zonder uitzondering NIET bij mij. Geilheid laat zich niet dwingen :thefinger.

Toch heeft de club ook wel wat en zijn er ook dames die zeker de moeite waard zijn. Die weten wat ze waard zijn en stappen dan ook niet zo desperaat op de gasten af. Bijvoorbeeld Alexandra (:o), Nicole, Simona, Alicia, Dunya en Sarah zijn zeer beschuitwaardig. Mij zien ze daar dus nog wel :freu:!

seksenfun
19 mei 2008, 22:34
De enkele toppertjes zijn voor mij helaas niet voldoende, net zo min als de lieve Thekenfrauen.



en het welness gedeelte.

Toch verbaast mij deze opmerking. Ik ben er de afgelopen 3 maanden 3 keer geweest en mij viel net op dat de club zo relaxt is. Totaal geen overdreven gejaag. Iets wat mij dus bijzonder verheugde. Op Nathalie na heb ik mijn beste dates daar gehad met dames waar ik zelf naar toe moest stappen. Ik denk dan aan Sandra en Laura. Moest ik die dag niet zelf op de dames afgestapt zijn had ik allicht geen seks gehad.

Ach, het éne moment zal het andere wel niet zijn.

Daaraantegen vind ik dat het in GT een garantie is als je ergens alleen gaat zitten dat je binnen de 10' 3 opdringerige dames van je af hebt moeten slaan.

En o ja, het personeel achter de bar, hmm, die wil ik graag stuk voor stuk eens een beschuitje tracteren. De knapste van alle bezochte clubs wat mij betreft, maar verboden vruchten :mad:.

Ace2
19 mei 2008, 22:39
.....Daaraantegen vind ik dat het in GT een garantie is als je ergens alleen gaat zitten dat je binnen de 10' 3 opdringerige dames van je af hebt moeten slaan........


Moet je eindelijk eens vrouwen van je af slaan, is het weer niet goed.:D

Picasso 1
19 mei 2008, 22:43
En o ja, het personeel achter de bar, hmm, die wil ik graag stuk voor stuk eens een beschuitje tracteren. De knapste van alle bezochte clubs wat mij betreft, maar verboden vruchten :mad:.

Ongeveer 3 jaar geleden waren het geen verboden vruchten ;).
Waar dan? Nou eh...in GT :rofl:.

Randy
19 mei 2008, 23:27
Ongeveer 3 jaar geleden waren het geen verboden vruchten ;).
Waar dan? Nou eh...in GT :rofl:.

Sterker nog, de mooiste Thekenfrau ooit gezien was nog niet al te lang geleden ook beschikbaar voor.. eh... beschuitje eten zeg maar... :smkiss:

Desondanks, LR hoeft even niet meer voor mij. Ondanks de fraaie en sympa Thekenfrauen, bijna de leukste en liefste ontvangst dames (bij de ingang heren...) (Tatjana in GT blijft het liefste :smkiss:), het prima wellness gedeelte, de sympathiekste bedrijfsleidster Jessy, het is domweg niet genoeg voor een verwend beertje als ondergetekende. Spijtig, maar waar.

JackD
21 mei 2008, 18:42
Aankomst?:
Na enige omzwervingen door het duitse land, als gevolg van een wegafzetting vlak voor Kaarst in combinatie met een wegens haastige spoed thuisgelaten navigatiesysteem, betraden we zo rond half zes L.R.

Ontvangst?:
Zoals altijd een zeer vriendelijke ontvangst waarbij Tina werd voorgesteld als nieuwe collega achter "der Theke".

Acclimatiseren?:
Zoals gebruikelijk wilde ik ik na het douchen en omkleden even met een biertje op een bankje acclimatiseren.
"Helaas" had ik binnen een kwartier al drie dames op schoot gehad.
Als eerste kwam Sandra even "buurten". Hoewel ik vorige week een leuke tijd had met haar, zou een kamerbezoek er deze keer wat mij betreft niet van komen. Ze bleek dit onuitgesproken idee gelukkig vrij snel op te pikken en ging ergens anders haar geluk beproeven ...
De opengevallen plek op mijn schoot werd binnen een paar minuten gevuld met de russische Irina en een vriendin. Of ik zin had in een "dreier" , maar natuurlijk mocht ik ook een van beiden kiezen. De dames lieten zich er niet makkelijk van overtuigen dat ik nu nog even geen aandrang had, maar trokken zich uiteindelijk toch terug op hun eigen bankjes. Oef.

IJsbeerjes?:
Het clubje bekende ijsbeertjes was deze keer met Eagledriver, Extince, Randy en Tiga nogal beperkt, maar toch gezellig genoeg.

Thekenfrauensamler?:
Tina was dus voorgesteld als nieuwe "Thekenfrau", maar bleek later toch "gewoon" "aanspreekbaar" te zijn. Niet lang over getwijfeld. Sympathiek meisje; lees verder onder Tina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11492)

Tikkeltje te wild? / pmc??? / Prettig gestoord?:
Sex in de openbare ruimte? Niet "mijn ding".
Pmc in een saunaclub? Nee, dank u.
Lees verder onder Irina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11491)

Vervelend?:
Tijdens het "voorspel" in de bar met Irina "bediende" ik met mijn rug per ongeluk een aantal keren de lichtknopjes van het zitgedeelte van de barruimte ... Na een keer of drie begon een van de Thekenfrauen het geloof ik wel een beetje vervelend te vinden; sorry! :o
We zijn maar even ergens anders gaan staan.
Overigens overkomt dit per ongeluk bedienen van die (dus ongelukkig geplaatste) lichtknopjes iedere avond wel iemand.
Misschien eens denken over een afdekplaatje of lamp, plant, tafeltje o.i.d. op die plek?

Randy
22 mei 2008, 20:11
...
Desondanks, LR hoeft even niet meer voor mij.
...


:moon:Caught with my pants down :o

Gisteren toch nog even met Sonny een afzakkertje genomen in LR. Mijn persoonlijk excuus is dat ik dan mooi kon kijken of het doordeweeks misschien beter is dan in het weekend, waar mijn vorige bericht op gebaseerd was.

Ik was net binnen en nog aan het betalen of Fatima hing al om mijn nek, gevolgd door Sandra en even later Chickie. Ook de fraaie Thekendames Vanessa en Maria begroetten Sonny en mij weer meer dan vriendelijk.

Gauw omgekleed en verder gekletst met Fatima, die me strategisch opwachtte op de 1e kruk bij de ingang. Na een belofte om later met haar de kamer op te gaan mocht ik verder gaan.

Met een drankje met Sonny op de bank en al snel kwam Fatima zich daartussen laten vallen. Na wat inleidend gezoen toch maar snel met haar naar de kamer vertrokken.

Toen ik terugkwam bleek Sonny spoorloos, ik heb hem niet meer gezien die avond. :confused:

Ik heb me toen maar zelf vermaakt, even kort bijgekletst met Dunya, en later Tricky, toegekeken hoe Lena weer haar fraaie danskunsten liet zien met een collegaatje, deze keer op de bar.

Ook nog een tijd met Chickie en Sarah op de bank gezeten, en wat inside info gekregen over slechte klanten :mad:. De dames gaven trouwens aan het vanaf vandaag in GT te proberen, in ieder geval tot zondag.

Uiteindelijk om half drie toch nog met Sarah naar de kamer voor een heerlijke slotacte, en met de belofte de herhaling wat langer de tijd te nemen, afscheid genomen.

Mij zien ze nooit meer terug daar :D:D:D.

Jorah Mormont
22 mei 2008, 23:22
Toen ik terugkwam bleek Sonny spoorloos, ik heb hem niet meer gezien die avond. :confused:




Na een ongepopte avond in GT samen met Randy naar LR gereden.
Inderdaad een welkomend onthaal, en ook direct zag ik een mooi Sonnymeisje in mijn blikveld. Beloofde een leuk slot te gaan worden van deze dag. Randy was al snel op de kamer en ik hoopte dat het eerder genoemde meisje weer tevoorschijn kwam. Na een uur wachten dit meisje nog niet gezien. Ik richtte mijn pijlen op ander schoon, echter bij de eerst volgende dame waar ik mee probeerde aan te pappen werd ik zowaar afgewezen:rolleyes:Ik had er geen zin meer in en gezien het late tijdsstip maar de A57 opgezocht om de reis naar huis te aanvaarden. Helaas Randy niet meer kunnen treffen.

Het zijt zo.....

Sonny:wink:

Ace2
23 mei 2008, 06:15
:
Ook nog een tijd met Chickie en Sarah op de bank gezeten, en wat inside info gekregen over slechte klanten :mad:. De dames gaven trouwens aan het vanaf vandaag in GT te proberen, in ieder geval tot zondag.


Chickie was gisteren (donderdag 22 mei) inderdaad in GT, net als ik, Toppie33, Jack42, DickyDick, Boedha en Quick Henkie (maar dat is minder relevant).

Snoepveter
23 mei 2008, 10:06
Na een ongepopte avond in GT samen met Randy naar LR gereden.
Ik richtte mijn pijlen op ander schoon, echter bij de eerst volgende dame waar ik mee probeerde aan te pappen werd ik zowaar afgewezen:rolleyes:
Sonny:wink:

Kan/wil/mag je aangeven wie? Dat zegt toch wel wat over de dame of niet soms? Ik weet wel dat de dames zelf kunnen bepalen maar welke argumentatie ligt eraan ten grondslag?

Randy
23 mei 2008, 11:47
@Snoepveter, zie hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11035) ;)

sunny
23 mei 2008, 11:48
+++++en wat inside info gekregen over slechte klanten+++++++++

Ich auch. Also wie sich wohl einige "Kunden" benehmen............ :angryfire:wand:

Viele Grüße

P.S.: Chikie und Sarah sind wieder im LR

Snoepveter
23 mei 2008, 14:24
@Snoepveter, zie hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11035) ;)


ja, ok, maar dat zijn andere verhalen, zegt niets over wat Sonny is overkomen...

Mouse
26 mei 2008, 11:30
Is het wat die beachparty in Living Room ?
Wat is de verwachting ijsberen tov dames ?

Carpe Momentum
26 mei 2008, 12:28
Na mijn bezoek eerder op de dag aan VV, ´s avonds om half twaalf aangekomen in LR. De ontvangst was zoals altijd weer uiterst vriendelijk. Toen ik mijn badjas in ontvangst had genomen zag ik wat ijsberen van ver naar me zwaaien. De dames waren wat minder enthousiast.
Het bleken de vier ijsberen-musketiers te zijn. Zij hadden eerder op de dag hun kansen elders laten liggen en waren ungepoppt naar Kaarst gegallopeerd.
Het vooruitzicht was hier al niet beter. Er schenen weer lange wachttijden te zijn voor de kamers. Dat is natuurlijk balen als je een bepaalde dame op het oog hebt, maar die op dat moment met een andere geilaard zit te wachten op een kamersleutel. Zo gebeurde het ook met Knabbel en Picasso1. Daar kwam nog bij dat ze allebei op dezelfde dame waren gefocussed. Het moge duidelijk zijn dat Knabbel eerst aan haar wilde knabbelen voordat Picasso1 haar zou onderschilderen en dat Picasso1 met haar naar de kamer wilde, maar dan ongeknabbeld. Waarschijnlijk gaat het wel goedkomen :fechten:. Dan weten we ook meteen wie de derde musketier is.
Na ook Tiga begroet te hebben, met deze laatste even recensies doorgenomen van een voor CM potentiële kamer-kandidate. Toen Carpe even later langs haar heen liep was haar aandacht 200%. Even later maakte ze beneden in het natte gedeelte toch een wat uitgebluste indruk. Dus misschien volgende keer. Dan moet haar vriendin echter niet terug zijn :rolleyes:.
Ik kon me op het moment van binnenkomst niet voorstellen dat ik uren later zonder kamerbezoek LR weer zou verlaten. Toch gebeurde het. Nog een poging gewaagd bij een jonge duitse, maar die kon me toch niet overtuigen. Diegenen waar CM nog wel oog voor had waren of a) bezet of b) liepen me straal voorbij.
De laatste uurtjes samen met P1 doorgebracht en nog veel gelachen. Ik herinner me ook nog een kort gesprekje met een lange dame uit Montenegro die ons wat gezelschap kwam houden. Toen ze vroeg of we al Spass hadden gehad met als antwoord "noch nicht" dacht ze dat ze in de maling werd genomen en vervolgde haar weg. Ze kon het niet geloven.....en wij ook niet.
Bij het scheiden van de markt kwamen we nog in kontakt met een vruchtbare Cubaanse waarvan ik de naam even kwijt ben. Toen er om 10 voor 3 wat verkapte pogingen werden gedaan om minimaal 1 van ons twee van 50 eur en overdruk af te helpen, greep de Theke in................we gaan zo sluiten. Ik voelde dat ik nog een schot over had dit weekend..................morgen tijdens de terugreis maar even ergens stoppen........... :D.

:wink:

smp
26 mei 2008, 15:43
Dankzij de tombola ben ik toch eens gaan kijken in Livingroom voor mij 1h25 min rijden .
Bij aankomst niet te klagen wordt heel vriendelijk ontvangen door een knappe blonde dame en een rondleiding gehad en mijn avond was begonnen .
Wat me opviel was dat het niet zo groot is zoals op de site en de foto's en de dames zitten me maar aan te kijken en geen een die de moeite doet om een gesprek te voeren om mss naar de kamer te gaan .Ze blijven maar zitten in de zetel en op de krukken en kijken je gewoon aan en buiten zitten ze gewoon te zonnen en geven geen aandacht .Er waren een 20tal dames waarvan een aantal in groepjes van 3 . Het eten als je niet snel ben en je komt te laat is het al weg of op wat ik niet gewoon ben ,maar de bbq was naderrand wel goed en lekker buiten .Ik ben 3 keer naar de kamer geweest waarvan ik de laatste 2 denk ik de knapste dames had om mijn avond goed af te ronden en dan naar huis te gaan .

Picasso 1
26 mei 2008, 21:35
Het bleken de vier ijsberen-musketiers te zijn. Zij hadden eerder op de dag hun kansen elders laten liggen en waren ungepoppt naar Kaarst gegallopeerd.
Het vooruitzicht was hier al niet beter. Er schenen weer lange wachttijden te zijn voor de kamers. Dat is natuurlijk balen als je een bepaalde dame op het oog hebt, maar die op dat moment met een andere geilaard zit te wachten op een kamersleutel. Zo gebeurde het ook met Knabbel en Picasso1. Daar kwam nog bij dat ze allebei op dezelfde dame waren gefocussed. Het moge duidelijk zijn dat Knabbel eerst aan haar wilde knabbelen voordat Picasso1 haar zou onderschilderen en dat Picasso1 met haar naar de kamer wilde, maar dan ongeknabbeld. Waarschijnlijk gaat het wel goedkomen :fechten:. Dan weten we ook meteen wie de derde musketier is.
........
Ik kon me op het moment van binnenkomst niet voorstellen dat ik uren later zonder kamerbezoek LR weer zou verlaten. Toch gebeurde het. Nog een poging gewaagd bij een jonge duitse, maar die kon me toch niet overtuigen. Diegenen waar CM nog wel oog voor had waren of a) bezet of b) liepen me straal voorbij.
De laatste uurtjes samen met P1 doorgebracht en nog veel gelachen. Ik herinner me ook nog een kort gesprekje met een lange dame uit Montenegro die ons wat gezelschap kwam houden. Toen ze vroeg of we al Spass hadden gehad met als antwoord "noch nicht" dacht ze dat ze in de maling werd genomen en vervolgde haar weg. Ze kon het niet geloven.....en wij ook niet.


Ik kan het nog steeds niet geloven, twee clubs bezocht zaterdag en uit beiden ongepoppt vertrokken :heul:
Eerst PHG, bij binnenkomst zie ik Sabrina en krijg meteen een enorme behoefte haar te :fuck:. Tot mijn grote verrassing blijkt de dame die mijn lust zo had verhoogd een kwartier later vertrokken te zijn :eek:.
Hoewel op zich voldoende dames aanwezig waren, vond ik de kwaliteit niet dermate dat mijn kleine zei "YES, YES :dance[1]:" (tja, ben erg verwend :rofl:). Het enige wat me nog ophield in PHG was de gezelligheid met verschillende bekende ijsberen. Zo vond ik het bijvoorbeeld erg leuk om Seksenfun eens ontmoet te hebben; ik had hem wel eens eerder in YY opgemerkt maar wist niet dat hij de bijzondere recensieschrijver was die we allemaal inmiddels goed kennen.

Ondanks de gezelligheid toch besloten naar LR te gaan. Al mijn pijlen waren immers gericht op :fuck: en ik hoopte op een "YES, YES :dance[1]:"-dame
Ik had me net aangekleed, komt uit het niets een erg appetijtelijke dame langs. Ik stond bijna op het punt om me weer uit te kleden maar heb dat op een haar na niet gedaan. Knabbel aanschouwde mijn plotselinge twijfel en begon als een :teuflisch op mijn rechterschouder op me in te praten "blijf toch hier joh, ga die mooie meid :fuck:". Ik heb er net niet aan toe gegeven :thefinger.

Later in LR aangekomen en de sfeer bleek bruisend en levendig. Ik ging even alleen zitten en binnen no time komt een dame op me zitten en geeft me een uitgebreide lapdance. Hoewel ik aangaf niet met haar naar de kamer te gaan bleef ze me erg veel aandacht geven, maar ik was niet naar LR gegaan om voor haar te kiezen....
Zowaar zie ik plotseling Tiga, Johnny Bravo en Knabbel aan de bar en niet veel later komt ook Carpe Momentum binnen. Het werd erg gezellig met ze.
Op een gegeven moment (en un momento dado :D) wijst Knabbel naar een dame die gezellig bij een ander ijsbeer zit. Wat een heerlijke ding zag ik! Mijn kleine zei hardop "YES!!!".

Zowel Knabbel als ik hadden allebei onze zinnen op deze dame gezet. Ik wilde haar ongeknabbeld :fuck: en Knabbel wilde haar ongeschilderd :fuck:. :D

Het was half twaalf en de inschatting was dat drie en een half uur tijd voldoende zou zijn om deze dame te strikken. Maar het noodlot sloeg echter toe. De pech die ik in PHG ondervond zette zich hier voort. Blijkt door een controle eerder op de dag dat 4 kamers uit veiligheidsoverwegingen dicht moesten. In combinatie met de grote drukte resulteerde dit in wachttijden van anderhalf a twee uur.
En ik ondertussen proberen avances van andere dames af te slaan...
Je raadt het al, de enige dame van mijn keus wacht met haar gast tot 2.00 uur op een sleutel en komt vervolgens strak om 3.00 uur de kamer weer uit :eek: :wand:.

Zucht, er zijn van die dagen....
Toch heb ik het in beide clubs erg naar mijn zin gehad. De gezelligheid met Seksenfun, Knabbel, Carpe Momentum en anderen alsook het prettig vooruitzicht om een aantal vandaag onbereikbare dames binnenkort te :fuck: maakt erg veel goed.

"Today I was a rich lonesome cowboy not fucking far away from home" :rofl:

Ace2
26 mei 2008, 22:04
"Today I was a rich lonesome cowboy not fucking far away from home" :rofl:

Wel eens van copyright gehoord. WILLEM2 :loud: INGRIJJJJJJJJJJJJJJJJJJPEN :D

Straks ben ik ook geen eeuwige tweede meer.:redface:

Picasso 1
26 mei 2008, 22:14
Wel eens van copyright gehoord. WILLEM2 :loud: INGRIJJJJJJJJJJJJJJJJJJPEN :D

Straks ben ik ook geen eeuwige tweede meer.:redface:

Ik dacht, Ace2 kan zich vast wel iets voorstellen bij een ervaring met zoveel pech, en leent me deze ene keer vast wel zijn motto :D.

Ace2
26 mei 2008, 22:17
Ik dacht, Ace2 kan zich vast wel iets voorstellen bij een ervaring met zoveel pech, en leent me deze ene keer vast wel zijn motto :D.

Voor pechvogelende ijsbeertjes heb ik altijd een zwak (soort zoekt soort) en in dit geval voor ijsberen met humor ook. :D

Knabbel
27 mei 2008, 10:29
NB. Picasso heeft in zijn tekst een kleine maar allesbepalende nuance aangebracht: NOT fucking far away from home.
Ik geloof toch niet dat Ace2 dit toekomstig ook wil gaan bezigen, hetzij hij zoekt het vertier letterlijk dichter bij huis.

PS. Picasso, ik probeer vrijdag mijn pijlen opnieuw op ms. Impossible te richten. Heb nog een ander ijzer in het vuur: Die slanke blonde moet wel Vincenza zijn waar Hara1d over schreef. Ik heb nog geprobeerd je een IM te sturen, maar ook jouw mailbox is vol !!

Toppie
27 mei 2008, 21:11
"Today I was a rich lonesome cowboy NOT fucking far away from home" :rofl:

dat kan mss al heel snel van toepassing zijn op Ace2 :) Heel soon!!!:thefinger

2horny4u
28 mei 2008, 08:12
A.s. zaterdag is er een beachparty in LR zo lees ik. Zelf zal ik er sowieso niet bij zijn maar voor degene die wel overwegen te gaan, wil ik het volgende citaat van Ferdinaand meegegeven over Barbera Devil van afgelopen zaterdag in PT Osnabruck (zie zijn recensie daarover)

.... Ik heb al een beetje ervaring met partytrefs, maar hier toch wel mijn ogen opengetrokken. Barbara Devil gaf drie gangbangs weg, waar met de blanke sabel geneukt werd. Even rekenen: 20 man x 3 die haar zonder condoom neuken ... Niet echt katholiek dus, en aan mij niet besteed. Had ook een slechte invloed op de sfeer. De meisjes waren over de gang van zaken niet echt te spreken. Begrijpelijk ook, nadien mochten zij met dezelfde heren aan de slag. Er werd dan ook meer met condoom gepijpt dan zonder......

Ik wil de sfeer zeker niet bedreven, ik hoop dat het een fantastisch feestje wordt. Maar...... bezint eer ge begint en een gewaatschuwd mens telt voor 3.

We lezen de recencies na het weekend wel weer.

2horny4u
28 mei 2008, 14:35
Misschien wat voor een optreden in....................juist daar!

Oei oei da's een linke CM, ik ga daar verder niet op in. Is voor de insiders zullen we maar zeggen.

Ascari
28 mei 2008, 22:50
Barbara Devil gaf drie gangbangs weg

Ze is wel een plaatje die Barbara, ik dacht heel even dat het oud afgetrokken lijk zou zijn :D maar goed, nzc op een gangbang is vragen om problemen :thefinger

Eagledriver
30 mei 2008, 13:49
Woensdag was ik in Living Room. Ik deed er weer zeer lang over om het uiteindelijk te bereiken want ik had weer een toeristische route genomen. Gelukkig was er bij aankomst nog een BBQ. Niet dat ik voor het eten kwam maar met een totale lege maag de kamer op is ook zo vervelend. Ik moest trouwens lang wachten totdat mijn afspraak van de kamer afkwam en tijd voor mij had. In de tussentijd even het aantal dames geteld en dat schatte ik op 25-30 dames. Olympia uit Freude huppelde nu rond in Living Room voor een weekje. Ik moest haar echter teleurstellen want ik had dus een afspraak. Zo iets over 10 kon ik uiteindelijk de kamer op. Het was weer totale GFE met meer dan stabiele service :thefinger

:wink: :wink:

Bluefox
30 mei 2008, 15:58
Na ja, war schon teilwies mächtig gute Stimmung da gestern Abend, Leila und ne andere haben auf der Bar hinter der Theke getanzt, es wurde gegrillt etc. Gab aber auch merkwürdiges. Eine recht hübsche Tha Noi wollte wohl nicht gebucht werden und eine noch hübschere Hardbody Blondie mit A Waffen u. bunten Stiefeletten wollte wohl niemand buchen obwohl sie einfach hammermäßig aussieht. Vielleicht weiß jemand mehr.

Bluefox

seksenfun
6 juni 2008, 21:02
Wie vanavond nog weg wil en wil :blow2: :fuck: :Sandwich-... tot in de vroege uurtjes, op een avond dat het buiten toch maar druilerig is... in LR is het gezellig druk met meiden en beren.

Geilaard
7 juni 2008, 08:55
Een tijdje gelden voor het eerst in Living Room op bezoek geweest, vooral naar aanleiding van de recensies want het is een stief kwartiertje rijden voor Geilaard (meer dan 200 km). Ben beslist niet teleurgesteld : een veel meer ontspannen atmosfeer dan in Golden Time. Ook het feit dat de muziek hier minder hard staat en er nauwelijks een rij voor het eten is, maakt veel goed.

Veel is al gezegd hierboven dus herhalingen laat ik achterwege. Een lekker lichte "woonkamer". Wat heel prima is, is de erg ruime sauna met een enorme grote glazen wand. Ik heb helaas geen acties gezien in die sauna en kon ook Sofia daar niet spontaan toe verleiden. Dat gaat met een ander vast nog wel eens lukken.

In de Kino was maar erg weinig activiteit en de activiteit die er was, was nauwelijks waar te nemen omdat het zo donker is. Dat was een beetje jammer, maar goed. Een aardige attractie vind ik wel de open kamers die er in Living Room zijn. Geilaard doet het het liefste een beetje in het openbaar en dat kan daar prima. Geen van de dames van vandaag had daar een bezwaar tegen : integendeel. Ik vind het heerlijk om op die manier bezig te zijn en te weten dat iedeeen die langs komt even een blik naar binnen werpt. Of : bv als ik op zjn hondjes bezig een meid een goede beurt te geven en stevig door te neuken, dat te doen met mijn gezicht naar de deur, zodat ik ook naar de langskomende gasten en meiden kan kijken. Vandaar dat ik ook een liefhebber ben van Bernds, maar ik heb helaas te weinig gelegenheid om daar langs te gaan.

Ben er van 12 tot 7 geweest. Werd aan het eind wel wat drukker met ijsberen en de muziek ging ook wat meer op de weekendstand, maar alles bij elkaar een uitstekende dag, waar ze, als het kan vaker gaan zien. Jammer dat het zo ver weg is.

zeppos58
7 juni 2008, 23:23
Daar het in VV tegen viel dus richting Kaarst getrokken. Weer zeer vriendelijk ontvangen als vanouds. Het moet gezegd, de ontvangst is er hartig, en het barpersoneel is een beurt waard.
Het was er aangenaam druk, ik was weer net te laat voor de BBQ ja ik kwam om 20 uur aan en dan sluiten ze de BBQ. Later op de avond zo rond 23u was er wel zeer smakelijk pizza.
Gezellig druk dus, maar een leuke drukte. Hier werkte alles wel whirlpool, de 2 Sauna’s, Turks bad en Kino. Buiten staat terug een party tent waar enkel ijsberen van de regen zate te genieten.
Uiteindelijk 2 sessies gedaan eerst met een zwartharige Italiaanse die vlot Frans spreekt en een beetje Duits en Engels. Dus zijn we maar in het Frans verder gegaan. Ook op de kamer bleef alles beperkt tot “Frans” Een heerlijke FT gehad en haar ook lekker op zijn Frans liggen verwennen.
Later zag ik mijn favorietje de Libanese Yasmine. Net als vorige keer weer een lange sessie van gemaakt, een dubbel waarvan 1 wisselend neukend en afgewerkt in doggy en eentje weer op zijn Frans, echter zonder FT. Dik 1u30 op kamer geweest en moe maar voldaan samen een douche genomen.
Wat slecht was begonnen in VV is goed afgerond in LR. De wijze beslissing genomen om rond middernacht de zaak te verlaten, met in mijn achterhoofd dat ik vorige keer bijna in slaap viel in de wagen, toen ik om 3uur ’s nachts de zaak verliet. Nu niet dus fris naar huis gereden en voldaan de rest van de nacht doorgebracht.

bergm550
15 juni 2008, 16:40
Op zaterdag 14 juni was ik in Livingroom. Dit was mijn eerste bezoek aan Livingroom.

Het is een mooie club, en ziet er net zo uit qua interieur als Goldentime. Bij de receptie werd ik vriendelijk ontvangen en rondgeleid door een van de vrouwen.

De sfeer was er aangenaam, en de muziek bestond uit Top-40 (Pop, Dance). In de tuin was een tent opgezet met daarin een LCD-scherm voor het voetbal.

Qua vrouwen was er voor ieder wat wils. Het was zeer zeker een goede avond.

Big30
19 juni 2008, 17:08
Van onze speciale reporter ter plekke het nieuws dat er momenteel > 50 Dames in LR zijn en niet zo veel IJsbeertjes!

:wink::wink:

neukie
19 juni 2008, 19:26
Beste Biggie gisteren zijn in de namiddag maxx 15 mieken daar gewest.
M A X X !!! En geen Hit was daarbij!

Oke dat heeft elke club eens. Het is niet de bedoeling dat LR slecht ist.

Big30
19 juni 2008, 22:19
Beste Biggie gisteren zijn in de namiddag maxx 15 mieken daar gewest.

Er waren vandaag toch echt 50 dames in LR ;)! Info komt van een zeer betrouwbare bron :cool:.

Zie ook,
http://www.rheinforum.com/forum/showpost.php?p=266106&postcount=1

:wink::wink:

Rex
19 juni 2008, 23:04
Er waren vandaag toch echt 50 dames in LR ;)! Info komt van een zeer betrouwbare bron :cool:.

Zie ook,
http://www.rheinforum.com/forum/showpost.php?p=266106&postcount=1

:wink::wink:

Tja 2x 25 is ook 50. Zeker met dubbele glazen gekeken, die reporter. :eek:

Ik zelf ben er niet zo heel vaak geweest in LR, maar > 50 meiden daar heb ik iig nog nooit gehoord.
Laten er op een topdag een stuk of 35 meiden zijn dan is het al heel wat..............

Silvester
20 juni 2008, 07:50
Ik zal zelf wel eens polshoogte gaan nemen.
Ik heb immers een vrijkaartje gekregen :freu: , bovendien heb ik ook een nieuwe bril......:smile2:

:plapper:

bergm550
20 juni 2008, 08:19
Ik was in Livingroom op zaterdag 14 juni, en toen waren er ongeveer 40 vrouwen. Er zijn 20 kamers, dus er kan af en toe een wachttijd zijn 's avonds laat op de avond.

zeppos58
20 juni 2008, 09:53
Ik was in Livingroom op zaterdag 14 juni, en toen waren er ongeveer 40 vrouwen. Er zijn 20 kamers, dus er kan af en toe een wachttijd zijn 's avonds laat op de avond.

Zelf ben ik al enkel keren op vrijdag geweest, overdag is het dan vrij rustig, maar 's avonds zijn dan meestal alle kamers volzet en lopen er nog een flink aantal dames rond minimum 15 en 20 op kamer maakt al vlug 35.
Het is een ruwe schatting, die naar beneden werd afgerond.

bergm550
20 juni 2008, 10:56
Zelf ben ik al enkel keren op vrijdag geweest, overdag is het dan vrij rustig, maar 's avonds zijn dan meestal alle kamers volzet en lopen er nog een flink aantal dames rond minimum 15 en 20 op kamer maakt al vlug 35.
Het is een ruwe schatting, die naar beneden werd afgerond.

Livingroom is ook een kleinere club dan Goldentime. Dus als je naar Livingroom gaat, kun je ook niet 80 vrouwen verwachten, zoals je dat in Goldentime hebt, want Goldentime is gewoon veel groter.

seksenfun
20 juni 2008, 20:08
Of GT nu zo veel groter is, als GT al groter is, dan LR durf ik sterk te betwijfelen. In LR zijn er 2 verdiepen. De tuin in LR is kleiner. De binnenoppervlakte is dat volgens mij niet.

GT is in feite bijlange zo groot niet. Vergelijk even met VV, YY, PHG... De reden dat ik niet graag in GT kom is net die warme bedrukte benauwde omgeving, vanwege zoveel massa op zo'n kleine plek ;).

Wagons-Lits
22 juni 2008, 16:21
Qua oppervlakte is LR niet zo veel kleiner als GT - maar qua aantal kamers wel. GT heeft immers ruim een dozijn tuinhuisjes. In LR is het dus al 'Zimmerkrise' als er 10, 12 kamers bezet zijn, en dat komt vanaf 20:00 uur voor (eigen beobachtung). Anderszijds: 50 dames rond 4 uur 's middags? Nooit gezien - zeker weten.

Eens trouwens met voorgangers dat LR veel veel relaxter is dan GT. Ben ruim 40x in GT geweest en 20x in LR dus heb enige ervaring, maar de laatste tijd... laat maar. Anderszijds is de keuze aan dames in LR inferieur aan GT en vooral veel te wisselend. Over die :ranting2: Roemeensen zal ik het dan helemaal niet hebben, je wordt er gek van. Op een paar positieve uitzonderingen na zijn het verwende prinsesjes, luidruchtig en irritant. Sorry, een persoonlijke mening.

Voor goede sex ga ik wel naar de 'Hof, maar voor een lekkere dag sauna (met af en toe een goede ervaring) ga ik wel graag naar Kaarst.

W-L

seksenfun
24 juni 2008, 20:07
@ http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=80331&postcount=5
ISA Sporthotel

Is dat op voorhand te boeken of kan je ter plekke boeken zonder het risico te lopen dat je moet overnachten onder de blote hemel....

Willem2
24 juni 2008, 22:03
Is dat op voorhand te boeken of kan je ter plekke boeken zonder het risico te lopen dat je moet overnachten onder de blote hemel....

Op voorhand boeken is altijd beter maar ik denk dat het vaak ook nog wel mogelijk is als jij dat op het eind van de dag bedenkt. Voor zo'n GFE-mannetje zullen ze altijd nog wel plaats hebben in de herberg :D ;)

Stiffmaster
26 juni 2008, 18:28
Hè S&F, als je er wilt blijven slapen in dat hotel kan je dat aangeven bij binnenkomst, de thekefrau zal dan een reservering voor je maken, lekker dichtbij maar dan moet je niet de pech hebben zoals ik de laatste keer had dat een ijsbeer even twee wilde dames mee had genomen, geen details maar erg gehorig daar, wel sportief bezig zijn die luitjes geweest :teuflisch:teuflisch


@ http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=80331&postcount=5
ISA Sporthotel

Is dat op voorhand te boeken of kan je ter plekke boeken zonder het risico te lopen dat je moet overnachten onder de blote hemel....

bergm550
26 juni 2008, 18:52
@ http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=80331&postcount=5
ISA Sporthotel

Is dat op voorhand te boeken of kan je ter plekke boeken zonder het risico te lopen dat je moet overnachten onder de blote hemel....

Hallo seksenfun,

Ik was op 14 juni in Livingroom en heb toen een hotelovernachting gehad in het ISA Hotel. De kamer was schoon en het bed lag goed. Het ontbijt in de ochtend was ook ruim voldoende.

Het is inderdaad een apart gebouw. Het is een Sport Arena, je kunt er indoor-voetbal doen, er is een tennisbaan. Verder is er een bar waar je sport kunt kijken, een Game Hall met Casino. En er zijn ook hotelkamers. :)

En dan een paar minuten lopen in dezelfde straat vind je Livingroom.

Bergm550

Mauriceyep
28 juni 2008, 18:38
Gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens naar LivingRoom gereden ... er lag nog een kortingskaart thuis in de la en bij het betreden van LR lag er in de kluisjes weer een kortingskaart voor Goldentime, tja .... zo kan je natuurlijk nooit stoppen:smile2:

Het was een mooie dag in LR, een heerlijk zonnetje en goed mannelijk gezelschap ... jaja er waren ook vrouwen, maar ieder zijn voorkeur:D
De barbecue was uitstekend: geen lange wachtrijen, gewoon alles relaxed en zonder gestress. LR blijft een mooie club, maar dan de dames ... veel Roemeense meiden, geen russische en TE veel Duitse dames.
Nou ja, dan maar naar de whirlpool/sauna-hoek: dit blijft ongeevenaard en er zijn zo maar meiden die met je meegaan in het water (oooooit lang geleden was dit ook standaard in GT:huch:, voordat ze daar bedacht hebben dat het slecht voor huid en haren is).

Kortom: een heerlijk dagje in de buitenlucht en in bubbelend water EN toen thekefrau Maria ons koffie kwam brengen, wist ik weer waarom we naar Kaarst waren gereden:luvlove: