PDA

Volledige versie bekijken : Lucia (roemeens)

Pistol Pete
14 februari 2009, 10:28
Haarkleur/-lengte : zwart lang haar met lange pony tot vlak boven ogen
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / zeer beperkt duits maar genoeg (ficken? / Blasen?)
Leeftijd : geschat 24 jaar
Tatoeages/Piercings : kleine piercing bovenlip
Service: PZC, NMC, TZ, FT, beffen
Voordelen: zeer fraai figuur
Nadelen: een discussie over de politiek-economische wereldsituatie is alleen mogelijk in het roemeens
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 30 min / 50, 1 uur 75 euro
Extra’s bij het bezoek:

(beschrijving kamersessie volgt)

Stiffmaster
14 februari 2009, 17:27
Haarkleur/-lengte : zwart lang haar met lange pony tot vlak boven ogen
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / zeer beperkt duits maar genoeg (ficken? / Blasen?)
Leeftijd : geschat 24 jaar
Tatoeages/Piercings : kleine piercing bovenlip
Service: PZC, NMC, TZ, FT, beffen
Voordelen: zeer fraai figuur
Nadelen: een discussie over de politiek-economische wereldsituatie is alleen mogelijk in het roemeens
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 30 min / 50, 1 uur 75 euro
Extra’s bij het bezoek:

(beschrijving kamersessie volgt)
JJ is dit het dametje dat wij op 6 februari een beetje :D uhhh veel aan het bekijken waren in LR ? Ze zat op het middelste bankje met een wit hesje en rokje aan.

Pistol Pete
15 februari 2009, 10:49
Klopt helemaal Stiffie, dat is die dame die vorige week terwijl ze de hele avond honkvast en stil :confused: op een bank zat, door ons bekeken en beoordeeld werd. Vanwege haar lekkere figuurtje er toch maar op afgestapt deze keer. Ze zat in de Kino en dat gaf me de gelegenheid haar eerst eens lekker te zoenen en te bevoelen. Na een minuut of 10 stelde ze voor om het sexpodium (nach hinten) te betreden. Nu is JJ erg gesteld op GFE sex en dat zie ik niet zo gebeuren in de Kino. Das toch meer voor PSE. Het was me ook te druk daar achter in de kino, wil niet het risico lopen wat foots laatst overkwam toen hij zich liet verwennen in de kino: de dame die naast je met een andere ijsbeer ligt te vozen bij d'r kont grijpen...:ranting2::ranting2::nee:
Kortom: naar een kamer gegaan. Lucia heeft ervaring in andere clubs, namen weet ik niet meer en dat was goed te zien toen ze mijn staaf afkloof. Wat kan die vrouw pijpen, zalig. Ik moest me inhouden niet binnen 5 minuten een hoogtepunt te bereiken. Dus ff de tijd genomen en lekker genoten van haar body. Na een half uur dan klaargekomen. :lostit::rofl:
Lucia is zeker een herhaling waard. Mooie meid, gezichtje iets minder maar je kan niet alles hebben in het leven, en tijdens de sex doet ze heel actief mee. De concurrentie in LR is helaas zeer groot (vrijdag ruim 60 dames), daarom weet ik nog niet of het er van zal komen.

Pistol Pete
22 maart 2009, 14:21
Deze dame blijkt geen Lucia te heten maar Julia. Hier is ook nog geen draadje van dus graag even de naam aanpassen, heren mods.
Zaterdag middag vlak na binnenkomst werd ik verwelkomd door deze lekkere dame. Terwijl ik de lunch naar binnenwerkte begon ze op de bank mij op te geilen. Haar handen gleden onder de bademantel en wisten mij al snel tot grote hoogten te brengen. Waar ze me vrijdagavond nog tot een kino-sessie probeerde te verleiden vanwege wachttijden (zonder succes) besloot ik nu me vol over te gevan aanhaar avances. Zo belanden we op kamer 7, de mirror-room. Haar tong ging als een slang tekeer. Geen plekje liet aar tong onberoerd. Werkelijk te geil (Haar moet je zeker eens proberen, tegeil!). Deze kleine heerlijke opdonder wist door haar acte de presence zich een weg omhoog te banen op mijn JJ-hotlist. Ga ik normaal voor GFE-sex, bij julia is het (lichte?) PSE. Wat gaat ze te keer, klets, klets, klets, het houdt niet op, ze zweept me tot geile hoogten. Haar pijpkunsten zijn uitstekend.

Aanvankelijk had ik een half uurtje in gedachten maar Julia was zo lekker dat ik besloot te verlengen met een half uurtje. De vele spiegels op de kamer verhoogden het genot. Terwijl zij probeerde big John helemaal leeg te zuigen kon ik haar geile lijf heel goed zien en voelen. Wow wat ging ze te keer. Zeldzaam lekker zuigwerk en ik besloot me dan ook helemaal te laten gaan wat resulteerde in een heerlijke FT.

Dat was niet mis voor het begin van de zaterdag in LR. Koud tien minuten binnen en een topsessie met Julia. Herhalingsgevaar wordt groter en groter...