Jorah Mormont
15 februari 2009, 00:12
Naam : Beatrice
Nationaliteit/taal : Roemenië / Roemeens en Engels
Leeftijd : 19 jaar
Haarkleur/lengte : Donkerblond / Halflang
Lengte : 1.75m
Postuur /Cupmaat : Slank / C-cupje
Tatoeage /Piercing : ??
Service : PZC, NMC, beffen, aftrekken, FT en tongzoenen
Extra : Uitzonderlijk sympathiek en vrolijk
Voor haar 19 jaar komt Beatrice zeer volwassen over. Duidelijk een meisje wat al wat meegemaakt heeft in haar leven. In vogelvlucht vind ik haar in uitstraling heel veel overeenkomsten hebben met de Roemeense Selena uit PHG, VV ,ect. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7208&highlight=selena) Bijna eng om dat te zien. Echter deze Beatrice is veel mooier.
Lichamelijk is ze redelijk fors gebouwd. Prachtig mooi vol figuur.
Ik ben reeds een keer of drie met haar naar de kamer geweest. Dit geeft al aan dat ik het redelijk naar mijn zin heb met haar. Service is zeer goed te noemen. Vooral haar pijpen is technisch perfect. Haar goede performance op sex gebied in combinatie met haar vrolijke en sympathieke uitstraling doet Beatrice hoog op mijn herhalingslijstje pronken.
Ach ja, ik ken meer beren welke een crush hebben op 19 jarige Roemeentjes;)
Sonny:wink:
Nationaliteit/taal : Roemenië / Roemeens en Engels
Leeftijd : 19 jaar
Haarkleur/lengte : Donkerblond / Halflang
Lengte : 1.75m
Postuur /Cupmaat : Slank / C-cupje
Tatoeage /Piercing : ??
Service : PZC, NMC, beffen, aftrekken, FT en tongzoenen
Extra : Uitzonderlijk sympathiek en vrolijk
Voor haar 19 jaar komt Beatrice zeer volwassen over. Duidelijk een meisje wat al wat meegemaakt heeft in haar leven. In vogelvlucht vind ik haar in uitstraling heel veel overeenkomsten hebben met de Roemeense Selena uit PHG, VV ,ect. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7208&highlight=selena) Bijna eng om dat te zien. Echter deze Beatrice is veel mooier.
Lichamelijk is ze redelijk fors gebouwd. Prachtig mooi vol figuur.
Ik ben reeds een keer of drie met haar naar de kamer geweest. Dit geeft al aan dat ik het redelijk naar mijn zin heb met haar. Service is zeer goed te noemen. Vooral haar pijpen is technisch perfect. Haar goede performance op sex gebied in combinatie met haar vrolijke en sympathieke uitstraling doet Beatrice hoog op mijn herhalingslijstje pronken.
Ach ja, ik ken meer beren welke een crush hebben op 19 jarige Roemeentjes;)
Sonny:wink: