PDA

Volledige versie bekijken : Alicia /Alice (Oekraïne)



Willem2
18 oktober 2005, 21:32
Naam : Alice

Haarkleur/-lengte : Zwart halflang haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot stevig, B-Cup silliconen

Nationaliteit/Taal : Oekraïne

Leeftijd : 30-36jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Neuken ,PZC, beffen, zoenen

Bijzonderheid :

tx-2000
9 januari 2006, 20:47
Vorige week nog even een lekkere sessie met Alicia (aus Wunderland) meegemaakt. Echter kreeg ik toch even de schrik van mijn leven toen ik hoorde dat ze voorlopig niet terugkomt in GT (een vriendin van Lena). Laten we hopen haar toch nog weer een keertje terug te mogen verwachten in ons berehol te Bruggen...:-) Ze was toch wel een lekkere meid met een leuk snoetje en goede kwaliteiten...

Gustomass
12 mei 2006, 02:41
Vandaag was het dan eindelijk zover; 11 mei 2006 in Golden Time met een hele bunch Hollandse en Belgische ijsberen. Een mooi begin van een werkelijk fantastische dag, die na mijn kamerbezoek met Juliette een onverwachte maar een heerlijke verrassing in petto had. Ga je je even douchen, (ja Juliette dat was keihard nodig, komt allemaal door jou), wie zie je daar staan???? Ons aller Alicia, terug van weggeweest!!!!. :freu: :freu: :freu: :freu: Ik probeer me voor Alicia ongemerkt even, zeg maar liever héééél snel, te wassen om toch een beetje representatief dat lieve meiske te kunnen verwelkomen. Dat is prima gelukt en Alicia zag er werkelijk weer als vanouds uit. Degenen die haar kennen weten precies wat ik bedoel. Ze zag eruit alsof ze niet weggeweest was.
We waren duidelijk beiden oprecht blij elkaar weer te mogen zien, spreken en elkaar weer eens flink vast te pakken.;)
Ben gauw naar de bar en tuin gegaan om het grote nieuws te vertellen aan diegenen waarvan ik vond dat die hiervan op de hoogte gebracht moesten worden. Heb Alicia een aantal uurtjes lekker haar eigen ding laten doen, immers zij moet er na bijna 3 maanden ook weer een beetje inkomen.
Ruim na het avondeten zat Alicia lekker alleen op de banken buiten, beschenen door een mooi, warm en romantisch ondergaand zonnetje. Nou, dan zeg je je ijsbeervrienden toch maar even vaarwel en volgt het bootje de koers die Gustomass voor ogen had. Nee, het was eerder "iets" dat me automatisch naast haar op de bank deed plaatsnemen. Daarvan niet meer weggeweest, enkel om een lekker glaasje champagne voor deze lady uit de Oekraïne te halen. Heb me niet het hoofd op hol laten brengen door een club ijsbeervrienden die , eerlijk is eerlijk daartoe wel hun best hebben gedaan. Gina en haar slagroom moesten maar rustig wachten tot de afgesproken tijd van 22.00 uur.
Ik heb ook geprobeerd om me het hoofd niet op hol te laten brengen door Alicia, ben daarin goed geslaagd, al zeg ik hetzelf. Deze intelligente dame daarmee kun je heel goed praten over de gewone dingen des levens. Nadat we lekker hadden bijgepraat, 3 maanden is toch heel wat, liet ze me alleen om me te kunnen voorbereiden op wat die kleien Gina in petto had.
Er vloeide veel slagroom en dat moest ook weer lekker opgeruimd en opgelikt worden. Onder het toeziend oog van een grote delegatie van de Golden Time ISO 2006 commissie is alles vakkundig opgeruimd. Maar, zoals voor de oplettende toeschouwers niet onopgemerkt gebleven kan zijn, was kleine Gustomass er niet helemaal met zijn gedachten bij. Die dacht , ik laat me toch niet op stang jagen, zelfs niet door Gina en die lekkere Braziliaanse .... Nee, kleine Gustomass herinnerde grote Gustomass eraan dat dat mooie samenzijn op de bank met Alicia, waarin oa een massage was beloofd, toch echt tot een bevredigend einde gebracht moest worden.
Zo gezegd, zo laten doen. Randy heeft ervoor gezorgd dat Alicia de slagroomshow niet bij kon wonen en niet hoefde te aanschouwen. Maar...... wat zei Alicia me toen ik haar gevraagd had om de sleutel te halen.. " Wir waren im Zimmer 9 , dass ist gerade am Bar und Ich habe doch alles gehört......Ich glaub Du hasst gute Spass gehabt..":D
In een blokhut , jammergenoeg zonder spiegels hebben we samen de Golden Time Tijd tot 00.58 op een heerlijke manier mogen volmaken. Het was weer geweldig en weer echt zoals we van Alicia gewend zijn.Ik kan wel zeggen, de kenners weten wel wat ik bedoel. Maar toch moet ik julllie daarin deze keer een beetje teleurstellen. Ik dacht ook dat ik nog wel wist hoe het met Alicia op de lkamer was, hoe ze je daar aanpkate en hoe fijn het was. Nou, mooi mis deze keer Gustomass.!!!! Ongelofelijk hoeveel ik in 3 maanden tijd vergeten was, al die fijne details van haar eigen Alicia manier van je te verwennen. Geweldig.
Met heerlijke sex, met een fijne massage, wat fijn om die haar te mogen geven, en met lekker wat napraten hebben we de resterende Golden Time Tijd van de beruchte 11e mei 2006 fijn weten vol te maken.
Onder het toeziend én goedkeurend oog van een heldere volle maan, helder als de ogen van Alicia, hebben we ons hutje verlaten en hebben we ons naar de bar gesneld, om nog net op tijd van Maria een lekker groene, zure, harde Granny Smith te mogen ontvangen om het inmiddels beproefde GGT Gustomass Golden Time ritueel, een appeltje na een kamerbezoek, voort te kunnen zetten. Na het douchen samen aankleden , blijkt Alicia bij de kluisjes je buurvrouwtje te zijn. Zie je die dame in haar mooie, vlotte gewone kleertjes. Daar uiteindelijk toch maar afscheid van elkaar genomen, maar niet voordat je nog enkele heerlijke nachtzoenen voor onderweg hebt meegekregen..... ;)


Zo kwam er voor Gustomass een onvergetelijk einde aan een werkelijk hele mooie Golden Time dag.

Kortom, en daar gaat het om, Alicia is er weer helemaal ons allemaal en hoe!!.

Gustomass probeert zich erbij neer te leggen dat ToysRus voor vandaag de 11e mei toch echt gesloten is, hierbij geholpen door een nog niet aangesproken nachtzoen van ons aller Alicia. :freu: :freu: :freu:

Randy
12 mei 2006, 14:11
Met deze dame ben ik 1x naar de kamer geweest, al ruim een jaar geleden. Dat was toen erg goed bevallen, en ik weet nog steeds niet waarom we niet vaker zijn gegaan. Maar goed, gisteren weer voor haar gekozen. Bleek de juiste tijd te zijn, kon Gustomass ongegeneerd met zijn slagroomact aan de gang... :eek: Met Alicia was het helemaal top, het duurde al bijna een kwartier voor we elkaar hadden uitgekleed, heel sensueel. Verder geen details, het is niet te beschrijven. Ik heb heel erg van haar genoten, en dat gaat vast nog wel eens gebeuren. Alicia is een hele lieve en zachte vrouw, en weet erg goed waar ze mee bezig is. Een uur is eigenlijk te kort, voor deze dame moet je echt de tijd nemen, heerlijk!

Gustomass
3 september 2006, 13:50
Gisteren is er wel erg veel gebeurd.
Een van de mooiste verschijningen van de dag was toch wel die van ons aller Alicia.!!!
Omdat Calligula net even eerder de Golden Time poorten was binnengegaan, aan hem de eer om haar als eerste te mogen verwelkomen. De rest van het verwelkomingsproces heeft ie aan mij overgelaten, waarvoor hartelijk dank Calligula.
Gustomass had amper zijn eerste lunchbroodje op, lekker ervan genietend onder de veranda, wie komt daar het tuinhuisjespad afgedwaald???. Juist Alicia.
Op haar bekende, ingetogen en eigen manier groette ze me kort om haar even op te gaan knappen en me even later uitgebreid te komen verwelkomen op de bank. Amper tijd gehad om mijn tweede broodje weg te werken.
Komt Alicia om de hoek, staat collega Willem2 ongevraagd zijn plaats af zodat Alicia naast me plaats kon nemen. Heren, het meiske zag er geweldig goed uit.
Ze vond dat ze iets teveel Zugenommen hatte, maar daar was Gustomass het niet mee eens. Ze was opgewekt, zag er mooi uit en was redelijk lekker relaxed.
Toch vond ze het best spannend zo op de eerste dag na zo een lange tijd, een maand of 3 , weer in GT te gaan werken. Vond het heerlijk om toch enkele bekenden te zien om er weer samen even lekker in te kunnen komen.
Gustomass heeft zijn best gedaan haar op haar gemak te stellen. Vond het te vroeg om dat nu al op een kamer te gaan doen...
Heb haar later toch maar losgelaten en overgelaten en langzaam haar weg laten nemen in het hol van de hongerige ijsberen.
Heb haar later nog regelmatig, maar iedere keer maar héél even kunnen zien.
Aangezien Gusto een beetje monogaam dreigt te worden moest Alicia gisteren even wachten.
Heb haar om 03.10 uur nog een nachtzoentje mogen geven. Ondanks die lange werkdag van 15 !!!!! uren, was ze wel wat moe maar je zag het er niet aan af. De immer vrolijke en vriendelijke lach van Alicia opgeslagen in de Map ; "Please may I never forget this vieuw (vista) " op de harddisk vastgelegd , trok Gustomass om 03.12 uur de poorten achter zich dicht.

Naast de sight van Ijsberenforum is nu ook de bewuste Map geopend......

Gustomass gusto mucho las chicas muy bonitas del mundo.

TT Man
25 september 2006, 08:51
Met Alicia maak ik bijna altijd een praatje maar dat wij op de kamer waren was al weer ruim 1 jaar geleden. Schandalig eigenlijk voor zo'n mooie en vriendelijke dame. Dus snel halen die sleutel.

Alicia is nog niks verleerd. Alleen haar boobjob had voor mij niet gehoeven. Maar dat is haar eigen keuze. Iki heb Alicia het werk laten doen, vooral laten pijpen. Afgemaakt in een lange doggy neukpartij en nog wat liggen nadommelen. Zo ontspannen dat je bijna in slaap valt.

Alcia is nog steeds lekker lekker lekker

Bokito8
7 oktober 2006, 18:57
jaja bonkie heeft alicia ook gehad en het was geweldig
wat een lieve meid is dat toch had ik niet verwacht maar
ik zat er een jaar langs tot gisteren ze is lief strelen
en lekker rustig pijpen dat is toch geweldig gewoon superrrrrrr

Binky007
17 november 2006, 08:27
Is inmiddels al weer een paar weken geleden,
maar had nog niet over haar geschreven

Had haar al een paar keer zien lopen,
ze kwam op me over als een heel lief en zacht meisje,
na samen wat voor de kino te hebben zitten babbelen,
haar de sleutel laten halen,

Op de kamer begon ze heerlijk te zoenen.
Volgens mij is het geen meisje om heel vurige seks mee te hebben,
ze is meer het type dat heel lief en zacht is ,
Ze begon me heel lekker te pijpen, ook dit doet ze heel zacht.
Daarna haar lekker geneukt in verschillende standje, hierbij deed ze heel lekker mee,
ik had het gevoel dat ze het zelf ook erg naar haar zin had

Na het kamerbezoek de hele avond nog veel aandacht van haar gehad.
Kan wel zeggen 100% GFE

Binky

little diablo
18 november 2006, 15:45
effe wat plak werk verricht;) ook i.v.m de verkiezingen





in september is inderdaad alicia weer begonnen Ik had haar al zien arriveren bij tatjana,en toen dacht ik al oei daar is ze weer. de adraline gierde door me aderen ,ik heb een aardig zwak voor deze lieve top meid Ze staat bij mij met stip op nummer1.Ik ben toen naar buiten vertrokken om me eigenlijk wat te verstoppen op een ligbed:cool: maar ze had me al snel gespot Rustig kwam ze naast me zitten en toen even wat gebabbeld en daarna naar binnen vertrokken om op de bank plaats tenemen. Heerlijk weer als van ouds lekker gerelaxt. Daarna zijn we naar de kamer vertrokken en hebben we ons daar 1 1/2 uur lekker vermaakt en daarbij was het duidelijk dat we elkaar lang niet getroffen hadden Veel meer hoef ik eigenlijk niet meer over haar te schrijven ze is gewoon in alles top en overtreft al de andere met haar uitstraling en spontaniteit Vele weten wel wat ik hiermee bedoel.


saluti little diablo

Carpe Momentum
27 november 2006, 08:56
Ook Carpe Momentum heeft met Alicia kennis ( en ditmaal op de kamer) mogen maken. En ik zeg MOGEN maken. Want eenieder die een ervaring met haar kan bevestigen zal beseffen een bevoorrechte ijsbeer te zijn. Ik ga niet proberen om het te beschrijven, want dan zal ik haar bijna zeker tekort doen. Met Alicia is het echt anders als bij de andere toppers. Heb hier even, ook steeds na enkele dagen, geen woorden voor............

little diablo
2 december 2006, 14:51
Telkens als Alicia in the house is, is het weer top. ik sta eigenlijk de gehele avond door aan der zijde als ze vrij is. alleen niet op de kamer. Daar heeft ze beren genoeg voor;) En heb ik me andere hertjes. Maar telkens als ze weer terug komt zoeken we elkaar weer op. Gisteren ook weer lekker op de sofa gelegen,wat sektjes weg gewerkt. Zelfs als ik in de hut lig weet ze me te vinden(maar dat mag alleen zei;) ).Gisteren tot 2 keer toe de eerste keer was ik al onderweg met isa toen ze me aan me arm trok om citroene te persen,sonny dacht ook wat gebeurd er toch allemaal:rolleyes: die L.D loopt gewoon weg als ie bijna gaat:fuck: en de tweede keer lag ik al op de kamer met Michele.toen ze me riep omdat een klant niet helemaal de regels door had(waarschijnlijk zijn eerste keer in Gt)Alicia is een van de spontaanste,en begripvolste in the house. Ik heb de avond afgesloten met een rondje sauna en samen met haar ander beren vriend Boedha nog lekker gebubbeld.



@willem Alicia is 35;)

saluti L Diablo

little diablo
5 december 2006, 05:53
Naast de heerlijke sex is Alice ook gewoon een zeer aardige en leuke meid, die ook nog tekst heeft (al is ze soms moeilijk te verstaan). Alice gaat mij vaker zien.

Mazzel,
Mink

Ze praat ook redelijk goed duits;) En dat russisch tja dat blijft voor mij ook algebra. Al zou je zeggen met al die russche en poolse contacten het afgelopen jaar, dat het wat beter zou moeten gaan worden:rolleyes:
Trouwens Mink je hebt wel heel dicht bij het schilderij gestaan,om zo,n scherpe foto te schieten voor je avatar;) Welkom op het forum Mink:freu:


@Willem ik zag dat je het had aangepast;)

Saluti L Diablo

Azrael
6 december 2006, 07:59
Tsja, wat moet ik hier nu nog aan toevoegen? Ik denk dat alles over haar al gezegd is. Ze is gewoon een lieve meid waar je een heerlijke tijd mee kunt doorbrengen.

Randy
12 december 2006, 14:10
De koningin van GT. Zoals ze me aankeek van een afstandje, rustig deinend naast me kwam staan en alleen maar lachte en keek... Voor ik het wist waren we aan 't zoenen, heel rustig maar o zo lekker... Mijn hormonen riepen: SLEUTEL!, mijn hoofd zei 'koffie?'. OK, eerst een kopje leut, op de sofa, en praten (ik luister graag als ze praat). En zoenen, strelen, en toch maar de sleutel gevraagd. Kamer 2, met een hoog bed, en een helaas defecte verwarming. Desondanks een heerlijk uur met haar beleefd, ze is heerlijk om vast te houden, in haar mooie ogen te staren, haar lekkere superzachte mond te zoenen, en van te genieten op vele manieren... Bis bald!

Randy
20 december 2006, 14:23
Net als vorige week, een heerlijke sessie. Anderhalf uur deze keer, en behalve sex ook nog lekkere massage en lekker kletsen. Vanaf vandaag is ze drie weken niet in GT, eventjes vakantie vieren. Lief schatje, onze Alicia! :smkiss:

little diablo
19 februari 2007, 09:26
Wat is ze toch top:freu: der is er nog steeds niet een die haar overtreft. Na een jaar weer eens buiten me principes om met haar op de kamer geweest. Tegen haar charmes ken ik ook niet op.

Saluti L Diablo

Gustomass
24 februari 2007, 03:18
Afgelopen dinsdag mocht Gustomass nog eens even lekker bijpraten met Alicia. Ze was net terug na een lange pauze. Voor de gelegenheid had ze zich weer iets nieuws gekocht op vakantie. Een mooi beetje Spaans ofwel beetje zigeunerlook.
Staat het meisje geweldig mooi. Wat staat Alicia eigenlijk niet mooi vraag je je dan af. Altijd een hele mooie en lieve verschijning, waar je haar dan mag tegenkomen.
Afijn, zoals gebruikelijk wilde Gusto in de avond weer naar Kaarst karren.
Voor de jen voorgesteld of Alicia ook mee wilde, gewoon even een kijkje nemen. Nein, das geht nun nicht aber Ich bin Freitag in Kaarst, kommst du auch??, zei ze met een stalen gezicht. Leuk grapje meisje denk je dan.
Kom je vanavond, vrijdag vanuit GT weer in Kaarst aangekart, wie staat daar inderdaad in Living Room.....juist ons aller Alicia...
Die dames tegenwoordig toch, gaan ze er nu een strategie op nahouden dat ze zich gaan houden aan wat ze zeggen??, ook al was het voor de grap. Hoe moeten wij beertjes hier nu wijs uit worden.
Gustomass kreeg later gezelschap van een vriend die Alicia ook nog héél goed kende. Groot was zijn verrassing toen ie in de armen van Alicia mocht vallen. Een mooie gelegenheid voor Gusto om eens heerlijk gebruik te maken van beide sauna's, het bubbelbad en de ligstoelen...
Wordt je in je slaap, het was al bijna 2 uur, nog gewekt door een damesstemmetje en blijf je nog gewoon liggen ook.
Jammer Alicia, je had me best met harde hand wakker mogen maken....
Naast Alicia waren ook Princess uit GT(niet dé Princess uit Hennef!!!), Sonja en wederom Dandara aanwezig. Jammer Dandara dat Gusto zijn Latina maaltijd er in GT al ruimschoots op had zitten.....
Of Alicia in LR te bewonderen blijft of dat ze weer terughopt naar GT. Wie zal het zeggen.
Vandaag zaterdag zou ze volgens insiders in elk geval wel in Kaarst LR vertoeven...

Ze blijven ons verrassen...

Nog zo gek nog niet nietwaar???

Gustomass

Gustomass
1 juni 2007, 00:48
Vandaag was het dan zo ver.
Na een vakantie was Alicia weer te bewonderen in The Garden of Eden.
Ze zag er weer héél mooi uit.
Overdag tijdje gepraat en toen kwam haar verjaardag ter sprake... Dat was morgen 1 juni al. Even ging er een aardbevinkje door Gusto's body maar door de ijsberenmantel was daar weinig van te merken. Was dat al weer een jáár geleden dat we haar vorige verjaardag hadden gevierd??!!

Door omstandigheden moest Gusto ruimschoots vóór middernacht GT verlaten, dus Alicia alvast maar gefeliciteerd, wellicht als eerste dat wel dan.
Door omstandigheden was Gusto echter na een uurtje al weer terug en kon ie toch nog de draad weer oppakken.
Tegen half twaalf zag Gusto Alicia uit het bubbelbad stappen. Een primeur, want voor zover ie zich dat kan herinneren, had ie Alicia nog nooit eerder in dit bubbellandschap gezien.
Nu kleedde ze zich aan en er verscheen een heel mooi gehaakt truitje, hesje, rokje, weetikhet. Maar wel mooi én feestelijk.
Nu was het echt tijd om Alicia te verwennen moet iemand gedacht hebben, want er werd druk ananas, meloen en uiteindelijk een supergrote marsepijntaart aangesneden. Onder het genot van een glaasje champagne, werd Alicia er steeds vrolijker op zeker toen Happy Birthday van Stevie Wonder werd gespeeld.
Om 24 uur was de bar weer voller dan om 23 uur, toen was iedereen blijkbaar op kamer of zo. Alle aanwezigen werden getrakteerd op een stuk taart.
Tegen half één de jarige nogmaals langsgegaan om haar vrijdag een fijne dag te wensen en er lekker van te genieten. Daarbij gaf ze aan dat ze Morgen gewoon aanwezig zou zijn in GT. Ja, heb het nog apart gevraagd, het was immers al na middernacht, ist Morgen Freitag oder Samstag. Nee, sie meinte Freitag.
Dus degenen die Alicia nog willen feliciteren, dat kan morgen vrijdag gewoon.
De taart zal dan wel op zijn maar misschien kan ze je op iets anders trakteren.

Al met al een hele mooie en waardige afsluiting van alweer een dagje Golden Time.

Gustomass congratulates Alicia.

:aola: :freu: :freu: :freu: :lostit: :lostit: :freu:

little diablo
21 september 2007, 18:40
Alicia is weer terug:eek:niks veranderd nog steeds onweerstaanbaar mooi en sensueel. De trillingen liepen over me lijf toen ze dichter bij me kwam staan, em me raakte. Tjonge wat kan ze toch intens zoenen. Blijft voor mij de onbetwiste nr 1.

Saluti L Diablo

Jansen
23 februari 2008, 16:51
Ik was net binnen en sprak even met Picasso toen kort daarna Alice met vriendin naar mij toekwam en om een trio vroeg.
Dit was omdat Picasso de dames naar mij toe stuurde.
Na even duidelijk gemaakt te hebben dat Jansen net binnen was en eerst een bordje soep wou eten bleven deze dames wel bij me in de buurt.
De vriendin dacht dat ik nieuw was in deze club maar daar moest Alice wel een beetje om lachen.
Ik zei dat ik bijna aandelen had samen met L.D. en dat bevestigde Alice dan ook.
Na wat rondgekeken te hebben met Rex en Picasso kwam Alice weer bij me staan en vroeg waarom wij in deze drie jaar niet eerder naar de kamer waren geweest.
Ik had daar geen antwoord voor maar zag wel dat dit een echte volwassen vrouw was met een mooi lichaam.
Ze zoende me en ik zei dat een kamerbezoek dan ook maar moest volgen.
Op de kamer hebben we haar eerst van al het ijzerwerk bevrijdt dat ze om haar lichaam droeg.
Dan is ze niet zo zwaar als ze op me zit en ook niet zo,n lawaai ( doet me denken aan geboeidt zijn aan je handen en voeten tijdens een :fuck:)

Na wat PZC wat door haar ook meesterlijk werd gedaan heb ik haar ook even liggen beffen.
Daarna moest ik natuurlijk wat standjes doornemen om te kijken of ze haar werk hier in GT goed uitvoerd.
Om er zeker van te zijn dat ze niet alleen met haar mond goed kon zoenen heb ik dan ook besloten om met een lange en diepe FT klaar te komen.
Ik verwachte dat Picasso na mij met haar naar de kamer zou gaan dus heb ik met opzet haar keel goed gesmeerd.
Ze nam hem diep in haar mond toen ze voelde dat ik ging komen zag ik tijdens de explosie haar borsten zelfs groter worden.:rofl:
Ze slikte alles door en likte haar mond schoon.
Na het samenspel hebben we nog even nagepraat en heeft ze haar ijzerwerk weer omgedaan (wat nu weer iets strakker zat).
En de groeten aan L.D. van haar.
P.S. Picasso is kort na mij met haar mee geweest en houdt van diep tongen.:teuflisch

Picasso 1
23 februari 2008, 17:45
Ik heb gewoon tot half twaalf gewacht voordat ik met haar de kamer op durfde :rofl:. Haar keel was ondertussen al schoon gemaakt door een paar andere gasten en enkele pizza punten.
Djiezes, wat zag ze er gisteren lekker :fuck: strak uit. Net zoals de geile bok die eerder met haar was gegaan heb ik drie jaar gewacht voordat ik eens een keer met haar de kamer in ging. In de kamer werd me duidelijk wat voor een heerlijke snoep ik drie jaar lang had nagelaten te proeven.
Er werden standjes gedaan die ik voor het eerst bij een meisje meemaakte. Ze kan heerlijk sensueel zoenen en het pijpen behoort tot de top.
Aan het einde werd het een :blow2:. In tegenstelling tot Jansen deed ze wel een doekje bij haar lippen; ze zei dat haar mond te klein bleek voor de Picasso lading. Ze was die dag gewend maar enkele druppeltjes als FT te hebben ontvangen :baeh:.

Gustomass
23 februari 2008, 18:54
Bij het lezen van bovenstaande berichten dwaalde Gustomass in gedachten af naar de laatste sessie die hij in Golden Time heeft genoten...
Zin om mee af te dwalen...???
daar gaat ie.

"Op vrijdag 11 januari 2008 nog eens naar GT getogen. Het was eigenlijk puur naar aanleiding van een hongerige Seqoya die oneerbare voorstellen via SMS verspeidde naar ondergetekende en 2Horny4u.......

Tijdens het eten, geheel in mijn eentje en vast besloten om na het eten nog een wandelrondje te maken en dan definitief ??? de Golden Time Gate achter me te sluiten....
....Tijdens het eten van mijn bordje komt er dan toch nog iets moois binnen., iets waarvan je meteen voelt...dat zit prima...goh, wat heerlijk, waar ben ik nu, in welk paradijs ben ik nu...wat loopt hier voor moois rond in dit Wunderland....jawel hoor, het was niemand minder dan Alicia uit de Oekraine, één van de vaste GT waarden voor Gusto's begintijd... ik begroette haar heel blij en vriendelijk en ze liet me op een heerlijke manier mijn bordje leeg maken....inwendig lukte het eten echter een stuk minder , vanwege een enorme wwwwoooooowwwwww boer die in me op kwam...
Alle antennes stonden nu gespitst...maar dat hoefde nu helemaal niet meer... Deze Alicia, daar zou ik na het eten op af stappen...deze Alicia, is een van de vaste waarden voor Gusto geweest in de Gusto GT-Topperiode zo in 2006...... Zoals deze Alies me heeft verwend toendertijd, waren er nog maar weinigen geweest, zeg maar gerust geen.....
Zoals intern in me , geheel autonoom werd bekokstoofd, stapte ik linea erecta op deze Oekrainse schone af. Onze encounter was aan de bar, aan de ingang van de bar waar het personeel in en uit sjouwt met kratten en flessen en waar ook vele dames zich doorwringen om een drankje te halen. Gusto wil ze daarbij graag helpen en wringt gerust een beetje mee.
Hier raakte ik met Alicia aan de praat en het "Klickte" als vanouds... heel snel gingen mijn gedachten terug naar 25 nov 2006, toen hier een vriend van Gusto hetzelfde paradijselijke lot mocht ten deel vallen...
Gusto was Alicia nog niet vergeten en een hele serie zéér sensuele kussen en zoenen werden ten uitvoer gebracht...terwijl iedereen gewoon doorpraatte, terwijl enkele hele nieuwe GT gezichtjes toch even wat beduusd in onze richting keken, terwijl volle kratten naast ons de bar in en lege kratten pal naast ons de bar werden uitgeloodst... het kon ons allemaal niet deren en we gingen gewoon door...zoals we dat van elkaar gewend waren...later, eenmaal thuis , het excell bestandje "wandel" geopend hebbend komt Gusto tot de schrikbarende ontdekking dat Gusto en Alicia al sinds hemelvaart 2006 geen sex meer met elkaar hadden gehad...Hoe kon dit nu in hemelsnaam gebeuren....Alsof deze wetenschap even in me opkwam heb ik Alicia toch maar Gebeten om aan dat gezoen en dat gefijmel een einde te maken... dat kan toch niet zo midden en plein publique zo midden in de bar waar iedereen zo maar bij staat en anderen druk in de weer zijn....
Goed, zei ik, ik ga me even opfrissen , ok doe jij dat ook. Jij haalt een sleutel en Gusto had een sessie met deze dame Alicia in gedachten om hiermee zijn GT carriere ( voorlopig) af te sluiten... Het lekkerste bewaren tot het einde, naar een climax toewerken, stoppen op je hoogte punt afijn, verzin er maar van alles bij... Simpel en klaar, een sessie met Alicia kon wel eens de kroon op Gusto's relatie met Golden Time betekenen ...nu maar kijken hoeveel karaats de diamanten in deze kroon zouden zijn en hoe het met de glans ervan zou staan...
Gusto had even meer tijd nodig in de douches, intussen komt Alicia een handdoek halen, eentje maar?, oh nee, ze neemt er twee. Gusto onder d e indruk van de mooie doucheruimte. Even de tandjes gepoetst en hoppa,de bar in op zoek naar Alicia. Ze stond inmiddels aan het einde bij de deur al klaar.....nee, ze laat er op haar typische ingetogen manier nog steeds geen gras over groeien... We moesten naar buiten, de kou in...Gusto je zal het niet erg vinden zei ze me nog, terwijl ze het sleutelnummer aan me liet zien.. Nu zien ogen Gusto's ogen zonder bril net te weinig, maar toen we eenmaal het trapje af aan de hoek van het hoofdgebouw waren en ze me al wat richting het eerste hutje links, nou ja hutje, dirigeerde gaf Gusto zich helemaal over aan deze dame..Normaal moet je dat, zeker in het dagelijkse leven NOOIT doen natuurlijk, maar heren geloof me, met deze Alicia, ben je in geweldige handen....en niet enkel in goede handen.
De sleutel ging in het slot en , ging rond en de deur opende langzaam,..het klopte, het was geen grapje...inderdaad, Gusto stond daar samen met Mooie en heerlijke Alicia net binnen in Hut nummer 15, met het dubbele bed, hebben we niet nodig, maar met spiegels overal waar je maar kijken wil...
Hut nummer 15, hier heeft Gusto anderhalf jaar terug nog hele mooie plaatjes laten maken met "zijn" Samira. Nog steeds een heel mooi relikwie en dat zal ook als zodanig worden bewaard in Gusto's Golden Time Klapper...
Gusto porbeerde Alicia rustig de tijd te geven om zich rustig, waardig en erotisch vóór hem uit te kleden...dit is niet helemaal gelukt, want het kussen en het heerlijke vrijen wat we in de bar, een kwartier eerder hadden afgebroken op verzoek van de ijsbeer himself, werd hier hartstochtelijk voortgezet.
Nu volgde een sessie van een dik uur, zoals Gusto en Alicia dat van elkaar gewend waren. Heel opvallend hoe weinig je verleert , ook al heb je heel dik anderhalf jaar niet meer met elkaar sex gehad...moeder natuur weet toch heel wat goeds op te slaan op de harde schijf en dat weer tot leven te roepen op het moment supreme....Dank je God, dat dit alles mogelijk is...
Bij aanvang zijn er nog enkele wooordjes gevallen en mijn tweede zin heb ik, hoe onbeleefd dat ook zijn mag in het bijzijn van deze dame, heb ik niet meer de gelegenheid gehad, niet meer aan gedacht om die nog af te maken....De volgende woorden kwamen pas weer uit onze mondjes nadat we uitgebreid hadden liggen bijkomen van een klein uur onafgebroken werkelijk hemelse sex, zoals je dat,. ik bedoel zoals Gusto dat eigenlijk enkel met Alicia en hooguit nog een 5-tal anderen in en buiten Gt heeft mogen ervaren...
Het gevoel, Gusto's gevoel is meer en meer zijn compas en in deze laatste GT uurtjes heeft Gusto's kompas hem niet in de steek gelaten. Integendeel zelfs, de Gusto Boat of Joy and Pleasure heeft heerlijke liggen dobberen in deze Golden Time Ocean.... Dit was een uurtje Hotel California, maar dan ergens in een hut in een gat dat Brüggen heet, net over de grens bij Venlo....
Een waardige afsluiter, voor mij en Alicia, hoewel zij niet weet dat dit een afsluiter was.
Nog flink bijgepraat en nog de ijsbeertjes de revue laten passeren die iets meer in het leven van Alicia hebben betekend of menen te hebben betekend dan de andere beertjes. Gusto schaart zich een beetje op een positie tussen deze beertjes en de normale beertjes in... .. Hou je het binnen de club, kun je veel ellende en tegenvallers voorkomen, hoewel het me best wel eens lekker lijkt om eens buiten de club wat te ondernemen.... Voorbeelden te over, nooit aan beginnen....

Nog beloofd de groetjes te doen aan een heel bekende , voor mij en haar in elk geval ijsbeer, en de lakens bijeen gerold en de zaak netjes achter gelaten...
Alle spiegels nog heel zijnde( kwaliteitje nietwaar!!) de deur achter ons dichtgetrokken en weer door de bar naar de kleedkamers getogen...Gusto voelde het gloeien op zijn snoet ...hij moet er, door de bar een beetje naast, een beetje achter zijn Alicia lopende, exactamente hebben uitgezien als na al die voorgaande heerlijke sessies, waarin hij via gezichtsuitdrukking kenbaar maakte.....Jongens, wa was da goe zeg...deze moet je hebbe.......
In de kleedruimte de financiele transactie afgewikkeld, waarbij deze dame van stand, me enkel naar de mond vloog, terwijl ze het geld , gewoon ongezien in ontvangst nam.... Je geeft haar , wat het je waard is in combinatie met wat je kan uitgeven.... een vaste waarde in GT, een heerlijke dame, die wellicht door de nieuwe ijsbeertjes, omdat ze er ietsje ouder uitziet niet als eerste op het to do lijstje komt staan..... maar, eenmaal één keer toegegeven hebbend aan haar, zal Alicia niet alleen op je "done"lijstje staan ,maar voor altijd op je to do lijstje terug te keren.
Een heerlijke dame met het hartje op de goede plek...althans dat neem ik aan, heb het niet gecheckt....

Tot zover deze lezing uit Gusto-goes-GT- dd-11-01-2008 voorheen gepubliceerd op IJBF draadje Geilen Tijden Golden Time.

Gustomass still going strings uuhh strong...

Jansen
23 februari 2008, 20:34
Volgens mij zijn er twee prima berichten geschreven met een sausje humor over een topper waarover al 5 maanden lang niets is geschreven....

Het gaat niet om wie het verst kan plassen want daar is Jansen domweg beter in :rofl:

Ik ben het helemaal met Picasso 1 eens;

A; het zijn prima berichten en er wordt toch al weing geschreven over de
dames.
B; ja ik kan verder plassen.

Even voor Willem2 ; Ben jij een broer van onze minister Rouvoet ? :rolleyes:

Je gaat je toch niet bekeren naar een burgelijke huisman.:eek:


Even voor onze gelovigen een gekuisde versie;

Beminde gelovigen;
Nadat ik op Gods wil de auto achter de hemelpoort had geparkeerd,kwamen de 3 wijze uit het oosten de kleedkamer binnen.
Na het nuttigen van het laatste avondmaal en het verdelen van de wijn Zijn broeder Rex,broeder Picasso en broeder Jansen de zusters gaan inspecteren.
Zuster Alicia had een voorkeur in een gesprek met broeder Jansen.
Zuster Alicia ging de sleutel halen van het biegthok en daar werd de jas van Jansen uit gedaan.
Na grondige studie en zelfhulp is er op de kamer een wonder gebeurd.
De maagdelijkheid van Zuster Alicia was al gebroken en het kruis van Jansen was al voorbehandelt.
Tijdens het samenzijn is er niet gezongen voor Jansen de kerk is uit gegaan.
Broeder Jansen nam op zijn knieen plaats achter zuster Alicia en heeft haar de hemel ingeprezen.
Na het zingen heeft zuster Alicia plaats genomen voor broeder Jansen haar ogen gesloten en haar mond geopend om het vreugde vuur te mogen ontvangen.
Na het reinigen van beide lichamen heeft jansen nog een donatie gedaan voor deze missie zuster.
Boven in de Kapel heeft Broeder Jansen haar overgedragen aan Broeder Picasso 1.

Jansen heeft zich terug getrokken met een nieuwe zuster en een epistel voorgelezen over de bloemen en de vogels,daarna heeft hij haar met zijn vogel laten spelen en op een fluit laten blazen.

Moge het weekend U veel geluk brengen
Broeder Jansen

Randy
7 maart 2008, 10:39
Heeft tegenwoordig een Cleopatrakapsel, en verrek, ze ziet er echt Egyptisch uit nu! Ze is wel wat aangekomen, postuur nu normaal tot stevig, maar ze is nog steeds een zeer sensuele vrouw, met wie ik weer een heerlijk uur heb doorgebracht. Wat zoent ze toch lekker!

Mauriceyep
14 februari 2009, 12:15
Neergestreken in Acapulco

MiniME
14 februari 2009, 16:26
En was hier bijna de hele dag nog maagd gebleven, ware het niet dat 1 ijsbeer haar uit haar lijden verlost heeft. Er waren trouwens een oop GT gezichten te zien in Acapulco. Zelfs de ijsberen zijn hetzelfde als in gt 2 jaar terug :D

Gustomass
16 februari 2009, 21:25
Heren genieters,
er is weer iets te melden van het front van gouwe toppertjes van welleer die plotseling weer ergens opduiken.
In volgorde van opkomst mocht Gusto Christina ( GT) , daarna Naomi ( Jamilla in Acapulco) in Velbert begroeten.
Afgelopen zondag wilde Gusto een rustige zondagmiddag doorbrengen in Acapulco. Dat is gelukt , jazeker, héél even want amper kennisgemaakt aan de theke komt daar een vroegere bekende binnenlopen... Gusto zag haar in zijn ooghoeken, nee dat kan niet zijn, dat is niet....... gusto kreeg niet eens tijd om eens goed in zijn geheugen na te gaan of deze dame dan toch..... kus kus kus, ging het, Gusto werd zowat als vanachteren aangevallen met een salvo aan heerlijke zachte vertrouwde kusjes...in zijn nek....en later op zijn.... hij herkende haar nu voor de volle honderd procent......daar kon haar Cleopatra pruik geen afbreuk aan doek...
Heb haar later op de bank nog even aangesproken over haar nieuwe kapsel... ik vond je met lange haren heel mooi Alicia, maar ik moet toegeven dat je dit Cleopatra kapsel ook goed staat. Oh, maar ik draag een pruik...ik heb al mijn haren nog.....riep ze enthousiast , maar wel op haar welbekende ingetogen manier.... ik hoop dat je je streken ook nog hebt behouden, dacht ik bijna hardop...
Op de bank lekker gebabbeld en we waren al gauw volop met onze tongen in elkaar verstrengeld... goh, alsof het gisteren was... maar , nu komt ze opzetten met enkele regels van het huis hier in Acapulco...die had ze nog vers in haar geheugen..ze was immers pas eergsiteren hier neergestreken...
De dames gaan niet naar de man toe en op de banken wordt in het openbaar niet gezoend, gevreën en wat al niet meer zij....jammer, maar daar weet ik niks van , bracht ik nog krachtig in... het mocht niet baten, Alicia was niet van zins de regels gelijk al te breken, want ze wilde er niet uitgegooid worden...
Of ik haar nog eens als vanouds een goede massage wilde geven..kijk, heeft Gusto indertijd tóch een bepaalde indruk bij deze dame achtergelaten... Kijk , lekker sexen.,..dát kunnen ze allemaal, maar een dame masseren zó dat ze zich die na 8 maanden werkpauze nog kan herinneren..kijk, die eer viel Gusto ten deel... die massage zou in de kino kunnen maar op een kamer is véél bequemer bracht ze in , waarbij ze bepaalde oogjes opzette, nou die spraken boekdelen... maar, Gusto zou voet bij stuk houden, wát er ook allemaal gebeurt, die massage zou ie haar geven....
We liepen met sleutel naar de kamer, waarbij ik probeerde niet in de richting te kijken waar Tessy en Maureen zaten, want mijn eigen Tessy, zal Alicia nooit zo graag zien als Gusto zelf....
het leven is hard sometimes...
Op de kamer was al héél snel duidelijk dat de volgorde S en dan M in plaats van M en dan S zou worden...Overigens staat S voor sex en M voor massage... Hoezeer een bepaalde dame Gusto heeft willen inwijden in het SM gebeuren, tot op heden is het er nog niet van gekomen....
Alicia , jij bent de zoveelste Alicia hier in Velbert gaf ik haar mee....kan wel zijn, maar er is er maar één uit Wunderland en ik heet Elicia .... eigenlijk heeft ze een nóg mooiere echte naam, maar die houden we even onder ons... als je in je totale ijsbeer carriere nu voor de 8ste keer met deze dame gaat kameren( met dank aan excell-sheet) dan mag je de echte naam van een dame weten....
we hebben een hele mooie tijd op de kamer doorgebracht...van praten is niks meer terecht gekomen, helemaal niks... alles smaakte nog zo heerlijk, nog heerlijker als toen leek het wel. Inmiddels was ze 8 maanden uit de running geweest, mei 2008 was haar laatste keer Gt geweest. Ze wil nu enkele dagen per week hier in velbert gaan neerstrijken... welke dagen, ze weet het nog niet, laat u verrassen.
Voor de liefhebbers van heerlijke en tedere sex is het goed toeven bij haar, nog steeds...
Ben een beetje bang dat ik het verleerd ben... wat vind jij.... nou ik heb haar duidelijk gemaakt dat het allemaal nog even lekker is....
Deze dame is niet meer de jongste, maar nog steeds véél jonger als Gusto...
Maar ook deze behoort tot de vaste waarden in Gusto's ijsbeergeheugen...
Voor de liefhebbers, tis een ritje naar Acapulco waard...

ps Mods, ik kon haar draadje onder GT niet zo gauw vinden...
als het er nog is, mag een en ander gerust worden samengevoegd....

Elicia, bedankt meisje en tot gauw weer..

Gustomass.

moerlos
17 februari 2009, 09:14
Gustomass,

heb je het p wonder gevonden, ik was ze ook al een tijdje zoek. de vertoverende ogen heb ik al een tijd vermist. mooi om te horen dat ze weer ergens te vinden is.
(of misschien jammer voor haar) maar voor de mannen goed.
zo vrouw zou ik nog wel thuis in de keuken willen hebben.

Maar snel bellen en vragen wanneer ze haar diensten verleend in Acapulco

ilovethaigirls
5 april 2009, 09:08
Was gisteren in GT. Had haar daar lange tijd niet meer gezien.

hans101963
8 april 2009, 06:16
Vanavond (6 april 2009) weer eens in Acapulco aangeklopt. Toen ik binnen kwam (19.30 uur) waren er nog 30 meisjes, maar in de loop van de avond werd dat snel minder...
Relaxte sfeer in deze mooie club. Mijn 'vaste'meiden waren er helaas niet, dus op zoek naar een andere,,,dat werd Alena, een donkerharige 30-jarige duitste (Marokaaanse afkomst) met een normaal figuur en lekkere borsten. Ze werkte er pas een week, maar had al 4 jaar gewerkt in Living Room. Eerst een leuke kennismaking en daarna een fijne sessie mee gehad. Prima FKK-club, alleen jammer dat er nog steeds niet veel Nederlanders komen (wel met een aardige Belg gepraat)....

Mauriceyep
8 april 2009, 14:34
Vanavond (6 april 2009) weer eens in Acapulco aangeklopt. Toen ik binnen kwam (19.30 uur) waren er nog 30 meisjes, maar in de loop van de avond werd dat snel minder...
Relaxte sfeer in deze mooie club. Mijn 'vaste'meiden waren er helaas niet, dus op zoek naar een andere,,,dat werd Alena, een donkerharige 30-jarige duitste (Marokaaanse afkomst) met een normaal figuur en lekkere borsten. Ze werkte er pas een week, maar had al 4 jaar gewerkt in Living Room. Eerst een leuke kennismaking en daarna een fijne sessie mee gehad. Prima FKK-club, alleen jammer dat er nog steeds niet veel Nederlanders komen (wel met een aardige Belg gepraat)....

Jouw recensie heeft niets te maken met de dame in dit item