PDA

Volledige versie bekijken : mening mening



mars
18 februari 2009, 18:47
Ik lees af en toe weleens de chat mee en vind dat daar nogal erg op de man gericht geschoten wordt:eek::eek:Ik heb een hele tijd niet meer geschreven( wel* gelezen). Volgens mij staat het een ieder vrij om zijn mening over zaken te ventileren. Het is zijn mening, dus die is persoonlijk en kan door een ander anders gezien worden. Dit mag uiteraard. Zo zie ik het: het forum leent zich voor het schrijven over ervaringen in de clubs. Andere onderwerpen dan deze worden ook driftig gebruikt om iets leuk, minder leuk, interessant, onzin……….enz,enz. Alle verhalen mogen zelfs genomineerd worden en worden beloond met een vrijkaartje. Een ieder die zich hier op het forum bezig houd met schrijven moet zich er van bewust zijn dat dit gelezen wordt* door andere leden. Reacties zijn dan dus een logisch gevolg. Wanneer je niet tegen kritiek of de mening van andere kan, SCHRIJF DAN NIET, LEES DAN NIET. Dan hoef je jezelf ook nooit ergens aan te storen. Je hebt pro’s en tegens van diverse schrijvers op het forum. (het is net een tv, die kan je doorzappen wanneer je iets niet wil zien.Misbruik van het forum is uiteraard NOT DONE. Wat is misbruik??? Als je van je werk 1 pen meeneemt of zonder te vragen 1 kopie maakt is dit dan diefstal??? Wanneer je 200 pennen meeneemt en voor diverse verenigingen het kopieerwerk op de zaak doet zonder dat de baas dit weet, is dit dan diefstal?* We hebben mensen onder ons gehad die met meest verschrikkelijke verhalen andere mensen behoorlijk benadeeld hebben en geraakt in hun gevoel. Hier heb ik ook geen goed woord over( mijn mening). Het onder een andere naam terugkomen nadat je bent weggegaan van het forum ligt op een ander niveau. Je kan het er niet mee eens zijn maar om iemand hiervoor direct af te branden is niet nodig (mening). Ook ik heb bij sommige verhalen mijn mening of bedenking over bv. Waarheidsgehalte , mij heeft het nooit zo danig gestoord dat ik hier een rel door ontketend heb. Ben ik een moraal ridder? NEE verre van. Je kan jezelf ook de vraag stellen wie houd wie nu voor de gek.Zo, dit is mijn mening. Ik hoop dat ik zonder aanzien des persoon een helder beeld van mijn mening heb gegeven. Veel schrijf,lees,en wandel plezier voor iedereen en bekijk zaken met een knipoog.;)

Toppie
18 februari 2009, 18:52
dank je voor je mening mars, en ik zal mijn mening deze keer eens wijselijk voor me houden.

joop slim
18 februari 2009, 19:07
Mars,
leven en laten leven, een ieders mening respecteren en niet op iedereen stempels gaan drukken.

En toppie ñog bedankt !

thesickboy
18 februari 2009, 19:11
dank je voor je mening mars, en ik zal mijn mening deze keer eens wijselijk voor me houden.

En wij die dachten dat je het nooit zou leren... ;)

mars
18 februari 2009, 19:12
Mars,
leven en laten leven, een ieders mening respecteren en niet op iedereen stempels gaan drukken.

En toppie ñog bedankt !

Ik neem aan dat u het eens bent met mijn mening want dit is de verkorte versie van wat ik schreef;)

thyraan1234
18 februari 2009, 21:02
Ik lees af en toe weleens de chat mee en vind dat daar nogal erg op de man gericht geschoten wordt:eek::eek:Ik heb een hele tijd niet meer geschreven( wel* gelezen). Volgens mij staat het een ieder vrij om zijn mening over zaken te ventileren. Het is zijn mening, dus die is persoonlijk en kan door een ander anders gezien worden. Dit mag uiteraard. Zo zie ik het: het forum leent zich voor het schrijven over ervaringen in de clubs. Andere onderwerpen dan deze worden ook driftig gebruikt om iets leuk, minder leuk, interessant, onzin……….enz,enz. Alle verhalen mogen zelfs genomineerd worden en worden beloond met een vrijkaartje. Een ieder die zich hier op het forum bezig houd met schrijven moet zich er van bewust zijn dat dit gelezen wordt* door andere leden. Reacties zijn dan dus een logisch gevolg. Wanneer je niet tegen kritiek of de mening van andere kan, SCHRIJF DAN NIET, LEES DAN NIET. Dan hoef je jezelf ook nooit ergens aan te storen. Je hebt pro’s en tegens van diverse schrijvers op het forum. (het is net een tv, die kan je doorzappen wanneer je iets niet wil zien.Misbruik van het forum is uiteraard NOT DONE. Wat is misbruik??? Als je van je werk 1 pen meeneemt of zonder te vragen 1 kopie maakt is dit dan diefstal??? Wanneer je 200 pennen meeneemt en voor diverse verenigingen het kopieerwerk op de zaak doet zonder dat de baas dit weet, is dit dan diefstal?* We hebben mensen onder ons gehad die met meest verschrikkelijke verhalen andere mensen behoorlijk benadeeld hebben en geraakt in hun gevoel. Hier heb ik ook geen goed woord over( mijn mening). Het onder een andere naam terugkomen nadat je bent weggegaan van het forum ligt op een ander niveau. Je kan het er niet mee eens zijn maar om iemand hiervoor direct af te branden is niet nodig (mening). Ook ik heb bij sommige verhalen mijn mening of bedenking over bv. Waarheidsgehalte , mij heeft het nooit zo danig gestoord dat ik hier een rel door ontketend heb. Ben ik een moraal ridder? NEE verre van. Je kan jezelf ook de vraag stellen wie houd wie nu voor de gek.Zo, dit is mijn mening. Ik hoop dat ik zonder aanzien des persoon een helder beeld van mijn mening heb gegeven. Veel schrijf,lees,en wandel plezier voor iedereen en bekijk zaken met een knipoog.;)


Mars,

Kijk deze reactie had ik wel van je verwacht.:D hhh.
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel grooooooooooooooooote knipoog zeker he??

T.

joop slim
19 februari 2009, 06:14
Nee ben het niet compleet eens met jou,

een mening wordt te weinig positief bekeken, omdat als je mensen je mening vertelt kom je dicht bij hun gevoel en gaan alle toeters en bellen rinkellen en gaat de persoon in verdedigingsmode staan. (is bij elk mens zo, diegene die zegt dat dat niet zo is liegt) Niemand vindt het leuk om een mening te horen als die niet goed voor hem uitpakt.

Wie wil er tegenwoordig nog de waarheid of mening horen van iemand ? dat zijn er maar weinig , omdatg de maatschappij "ik" gericht is.

In verdedigings/aanvalsmode spuit iemand alles eruit waardoor een discussie nog verhitter raakt dan het eigenlijk nodig was, omdat een mening niet geaccepteerd was/wordt.

Wat betreft het terugkomen onder een andere naam, vindt ik ook niet goed, vooral als je door ziekte of wat vor reden dan ook weg uit saunland cq forum moet.
Wat bereik je ermee om onder een andere naam te gaan schrijven, je maakt alleen jezelf er ongeloofwaardig mee. (dat is mijn mening)

En ja rp kan kritisch, open, oprecht, scherp, tot nadenkend zijn, en ook wel eens over de schreef gaat, en dan ook nog wel openlijk excuses aanbiedt. maar dit wil niet zeggen dat hij een slecht mens is.

Zelfs toppie heeft bij een post van rp gereageerd dat hij waardering uitsprak voor rp...............

Je kunt niet met iedereen vrienden zijn want dan is er geen zaal groot genoeg om je verjaardag te houden............
Maar ga gewoon normaal met elkaar om zonder enige vorm van arrogantie, egotripperrij en neem een persoon zoals hij is.

Oordeel niet voordat je iemand werkelijk kent, ieder mens heeft zijn goede en slechte kanten.

Ik heb ook mijn voorkeur voor mensen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet bereid ben om ook de mening van mensen aan te horen die me niet zo liggen.

Pfff en dat op de vroege morgen al typend achter stuur op de A27

Groet, Joop Slim



Ik neem aan dat u het eens bent met mijn mening want dit is de verkorte versie van wat ik schreef;)

mars
19 februari 2009, 08:26
In mijn uiteenzetting heb ik niemand persoonlijk genoemd.. Ik heb niemand beledigd en niemand verdedigd. iedereen mag met deze heldere uiteenzetting doen wat hij wil. ermee eens zijn of oneens. Ik kan namelijk wel tegen kritiek (positief of negatief)(FEIT) positief=leuk negatief=niet altijd leuk. maar dat kan niet volgens u want dan lieg ik. (mening van U) ziet u de verschillen. en verhalen worden voor een groot gedeelte geromantiseerd (feit)

joop slim
19 februari 2009, 10:10
Beste Mars,

haha ik kan ook tegen kritiek, tenzij het ten onrecht is dan ga ik wel in verdedigings mode............

Ik zeg toch ook niet dat je mensen beledigd of verdedigd

Verhalen worden geschreven door de beren zoals ze het beleefd hebben of aan terug denken, misschien wel geromantiseerd maar daar gaat het toch om in saunland "de illusie"

Gewoon lekker vaag blijven dan..........vraag aan jou wat is slimmer, vaag omschrijven of duidelijkheid boven alles ?

zoals jij jou mening beschrijft, zonder namen, dan kun je beter met namen benoemen omdat iedereen wel weet om wie het gaat zo duidelijk formuleer jij het wel.

Beste mars LEZEN !! haha trek maar uit het verband mijn reactie, ben jij toevallig ook HRM ????

Ik kan namelijk wel tegen kritiek (positief of negatief)(FEIT) positief=leuk negatief=niet altijd leuk. maar dat kan niet volgens u want dan lieg ik.

ik schreef:
omdat als je mensen je mening vertelt kom je dicht bij hun gevoel en gaan alle toeters en bellen rinkellen en gaat de persoon in verdedigingsmode staan. (is bij elk mens zo, diegene die zegt dat dat niet zo is liegt)

Ik bedoel er dus mee dat als je iemand je mening vertelt en deze persoon staat het niet aan dat hij dan gelijk in verdedigingsmode springt......

Ok, misschien scheer ik nu iedereen over één kam wat betreft, niet tegen kritiek kunnen.........maar zeg nou zelf als jij wordt bekritiseerd dan voel jij je helemaal top ????

Kortom, je bent gewoon onduidelijk, noem alles gewoon bij naam (behalve als het om dames gaat) is geen schande dan weet iedereen waar hij aan toe is.

De meeste discussies ontstaan door onduidelijkheden !

Groet, Joop Slim


In mijn uiteenzetting heb ik niemand persoonlijk genoemd.. Ik heb niemand beledigd en niemand verdedigd. iedereen mag met deze heldere uiteenzetting doen wat hij wil. ermee eens zijn of oneens. Ik kan namelijk wel tegen kritiek (positief of negatief)(FEIT) positief=leuk negatief=niet altijd leuk. maar dat kan niet volgens u want dan lieg ik. (mening van U) ziet u de verschillen. en verhalen worden voor een groot gedeelte geromantiseerd (feit)

rplover
19 februari 2009, 11:19
Ik ga mijn mening niet voor mij houden, doe ik trouwens nooit.
Wat mij betreft, en ik ga heel erg duidelijk zijn, ik probeer gewoon onverbloemd de waarheid weer te geven, in topics waar ik in geïnteresseerd ben.
Topics die me niet interesseren, mensen die me niet interesseren, laat ik links liggen.
De discussies waren in het verleden nogal eens verhit, dat klopt, maar toen was het forum nog levendig, nu is het forum een dode boel.
Ok, ok, ik hoor veel stemmen opgaan, dat er "heel veel" leden niet meer schrijven door mij. Kijk, zo iets flauws heb ik nog nooit gehoord. Hoe hypokriet kan je zijn, als je je stoort aan iemand, negeren, en niet lezen, dat doe ik met cowboyverhaaltjes en plintenverhaaltjes ook.
Er wordt heel wat afgezeikt, en sommigen hebben heel wat problemen met mijn uitingen, mijn standpunten enz. Wel, ze zijn niet met mij gehuwd, we wonen niet samen, en we hebben geen relatie. Punt andere lijn toch.... .

Ik begrijp dan ook totaal niet hoe hypokritie kan toeslaan in het hoofd van die "vele leden", dat ze nog maar durven beweren te stoppen met schrijven voor één persoon.
Voor mij is dat duidelijk, ze zijn niet gewend dat iemand hen vlakaf zegt wat hij denkt, hoe hij over de dingen denkt, en dergelijke meer. en zij kunnen dat niet goed hebben (lees: helemaal niet)

En net deze leden, beste Mars, net deze leden, daar krijg ik leuke verhaaltjes van te horen in de clubs. Hier schreeuwen om respect, zich verontnoegd voelen, maar als ze met een Meid de kamer delen, veranderen ze in wilde nietsontziende monsters, die hun heilig briefje van 50 ten gelde willen maken, kost wat kost.
Dat, beste Mars, en dat stoort mij aan die boterhoofden met paardenkleppen op.
Ik ga niet om respect voor mij schreeuwen, ieder mag denken wat ze van mij willen, veeg ik vierkant mijn edele delen aan, maar dat ze dan hun mond dichthouden. Respect is het meest verkrachte woord op deze site en in ijsberenland. Vraag het maar eens na bij de Meiden, ze zullen je met plezier de klootzakken aanwijzen, dezelfde arrogante zeikerds die hier de grote jan komen uithangen, en zich als respectvolle, gewaardeerde staatsburgers voordoen. Mijn twee melocakes.

En om terug te komen op dingen die niet kunnen/mogen geschreven worden. Ieder schrijft indien hij wil, en indien hij niet wil schrijven, zijn goed recht, maar maak niet één persoon tot boeman, omdat hij gewoon geen kuddedier wil zijn, niet wil meehuilen met de wolven, niet wil in de pas lopen. Laat die persoon ook zijn ding doen, laat ieder zijn ding doen, dat moet kunnen toch.
Van mij mag eenieder schrijven wat ze willen schrijven, en van drievierde geloof ik toch de ballen. maar als amusementswaarde kunnen sommige verhaaltjes wel tellen. Waar blijven de vallende plinten en de veelvuldig klaarkomende Meiden, wanneer hun goddelijke lul en tong zijn werk heeft gedaan? Ik mis die cowboys......

Dit forum was door beertjes voor beertjes, en nu, beste Mars, is het een groep, die het blijkbaar prettig vindt hun wil door te drijven (doe ik ook, maar ik zoek geen volgelingen, en ik ontketen al zeker geen haat tegenover één persoon, en ik bedreig geen mensen), en enkele mensen het zwijgen op te leggen, anders dreigen ze niet meer te schrijven.
Bedreigingen, beste Mars, zo kreeg ik na de story van Wigwam te horen dat ik beter mijn hoofd niet in de Villa zou laten zien, want dat ze mijn bloed wel konden drinken. Dat kreeg ik dan te horen van Big30. Kijk, als die gekken echt zo gefocust zijn op een forum, dat ze mensen die ze niet kennen, zouden aanpakken, stel ik me als bijkomende vraag of ze behoren tot de debielen der maatschappij, want dan kan je IQ niet veel hoger liggen dan 59. ik begrijp dat ze opgejut zijn, maar zijn ze dan ook gewoon dom? Dat ze geweld willen gebruiken? Ze zouden beter wat liever zijn voor de Meiden op de kamer, en niet denken dat ze een gouden lul en dito tong hebben, en zich concentreren op zichzelf.

Als ze iets te zegen hebben, moeten ze dat doen, als ze iets te schrijven hebben ook, en anders moeten ze gewoon hun mond houden toch.
Wie niet schrijft door een ander, hoe kan je dat het best omschrijven? Ik omschrijf het als belachelijk en kinderlijk. En schijnheilig op de koop toe.
Mijns inziens hebben die beren nog nooit van een discussie gehoord, weten ze niet wat vrije meningsuiting betekent, en kennen ze niks van wat vrijheid en democratie wil zeggen.
Onder zulke heerschappen zou ik nooit willen werken, want als je hun mening niet deelt, moet je verdwijnen. Dat is de moderne dictatuur, die ze hier op het forum willen instellen, dat is tiranniek gedrag.
Straks gaan ze nog rechter en beul tegelijk spelen, leven we in de Middeleeuwen? Neen, want dan hadden ze al hun hoertjes al de brandstapel opgegooid. Volgens mij zijn ze daar nog best toe in staat ook, al was het maar om hun eigen velletje te redden.
En dan mij uitmaken voor terrorist, is iedereen die niet in hun stramientje past een terrorist? Ze gaan nog veel op hun bek gaan in het leven.
En waar ik durf op te wedden, indien hun baas hen iets oplegt, luisteren ze gedwee en zijn ze slaafse honden, gewoon slaafse volgelingen, die alles uitvoeren wat de baas zegt, zonder na te denken.
En dat moeten ze dan afreageren op een forum. Mij niet gelaten, maar ze kunnen best een andere persoon kiezen, want ik zal hen bestrijden met alle wapens die ik heb, maar ik zal hun recht op verdediging ook nooit schenden (met dank aan Zakkenleger).
Maar dan moeten ze zich wel durven verdedigen, en niet lopen te janken en te schreeuwen, want het overgrote deel van de huilende wolven, de kuddedieren, heeft gewoon geen eigen mening.
Als ze een complot willen tegen de relnicht, hebben ze al tien keer geprobeerd, maar geen enkele die maar één goede discussie met me DURFT aan te gaan. Want ze kunnen niet tegen hardere woorden, en al zeker niet tegen de waarheid. Als ik soms te hard overkom in mijn bewoordingen, goed, dat kan best, maar dat is ook de enige manier om mensen de ogen te openen. En velen hebben daar inderdaad problemen mee, zou het door die boterberg komen, of de paardenkleppen die ze dragen?

:wink:

Picasso 1
19 februari 2009, 14:04
Ik heb ook mijn voorkeur voor mensen...


Hoeren



...maar dat wil niet zeggen dat ik niet bereid ben om ook de mening van mensen aan te horen die me niet zo liggen.


Forumleden

Toppie
19 februari 2009, 14:32
dank je voor je mening mars, en ik zal mijn mening deze keer eens wijselijk voor me houden.

Ik zwijg :), heb geen zin in weer een ellendig lange discussie.

Picasso 1
19 februari 2009, 15:19
Als ik soms te hard overkom in mijn bewoordingen, goed, dat kan best, maar dat is ook de enige manier om mensen de ogen te openen.

Welnee erpee, hard spelen doen we om ons gelijk te halen, niet om mensen de ogen te openen.

rplover
19 februari 2009, 16:40
Ik zwijg :), heb geen zin in weer een ellendig lange discussie.
Al twee keer zeg je dat je zwijgt, hoe kan dat dan????? :D

Zakkenleger
19 februari 2009, 19:58
Welnee erpee, hard spelen doen we om ons gelijk te halen, niet om mensen de ogen te openen.

Ik ben het in deze toch meer eens met RPLover. Ik kan me zijn ideeen goed voorstellen, en al ben ik het lang niet altijd met hem eens, en vergeet hij nog wel eens een feitje of 3, het punt blijft: RPLover pakt egootjes hard aan, en dat kunnen die egootjes niet hebben.

RPL is een Boeddhist in het diepst van zijn gedachten, alleen begrijpen die egootjes dat niet. Terecht, want juist die egootjes gaan eraan in het Boeddhisme :D.

Anyway, laten we ajb weer eens heftig discussieren hier. Het forum is redelijk suf zo, met draadje die gesloten worden net als het leuk wordt.

Ik kom wel weer terug als het forum weer wat leuker (voor mij dan) is.

Picasso 1
19 februari 2009, 20:21
RPLover pakt egootjes hard aan, en dat kunnen die egootjes niet hebben.


Klopt, en ik ben het ook vaak met RP eens. Maarrr......wanneer RP ook egotrekjes vertoont, zullen we ergens een tweede relnicht te voorschijn moeten toveren.

mars
19 februari 2009, 22:22
RPLOVER, dit kan ik met recht nog eens een volledige reactie noemen.:rofl:veel wrok jegens" forum hoge heren" of ook wel te noemen leiding van het forum is bij je sterk aanwezig en daar zullen ongetwijfeld vele redenen aan ten grondslag liggen.:angryfire IK vind dat een ieder absoluut zijn mening en ervaringen mag/moet kunnen schrijven. mensen persoonlijk afbranden om welke reden dan ook vind ik niet nodig, dit geld voor een ieder of dit nu gaat om personen die bestempeld worden als relnicht of om personen die gehele dag beschrijven binnen de club zoals Toppie;) en ACE2;) als verhalen van dagindeling buiten de club zoals bv JOOP SLIM;). ieder zo zijn voorkeuren.
voor de rest geld denk voor een ieder het zelfde............... leven en laten leven:smile2:

mars
19 februari 2009, 22:33
sorry dat ik dan in u ogen onduidelijk ben.:confused: in het zelfde bericht meld u dat iedereen toch weet over wie het zou gaan:confused::confused:(blijkbaar dan toch niet gezien uw advies;)) u adviseerd mij tevens goed te lezen===== en vraagt dan of het leuk is om negative kritiek te krijgen?==== gratis advies van mij aan u==== goed lezen:green_smi

Toppie
20 februari 2009, 10:04
het punt blijft: RPLover pakt egootjes hard aan, en dat kunnen die egootjes niet hebben.

RPL is een Boeddhist in het diepst van zijn gedachten, alleen begrijpen die egootjes dat niet. Terecht, want juist die egootjes gaan eraan in het Boeddhisme :D.


Sorry heb geprobeerd te zwijgen, maar dit gaat toch echt te ver! Je mag RP wel een vinger in zijn reet steken, maar een hele hand gaat toch echt wat te ver ;) (kijk een smiley dus een knipoog). Bhoedist amehoela..... Als er één iemand is die op alle aandacht kicked is het RP wel. De grootste schreeuwers vragen gewoon om aandacht.

Picasso zegt t wat mij betreft goed, RPlover is zelf ook een grote egotripper (net als ene Toppie), maar wat is er mis met ego's? Zijn het niet juist de ego's die zich proberen te onderscheiden van de oh zo gehate kudde? Het is juist goed dat mensen wat meer van zichzelf laten zien en ik ben ook van mening dat deze ego's ook dit forum een stuk kleurrijker maken.

Niks mis met ego's wat mij betreft. Alleen mogen sommige zaken iets genuanceerder en taktischer gebracht worden. Daar heb ik t ook met RP over gehad. En ondanks al onze verschillende meningen kunnen we uiteindelijk toch allemaal door één deur en thats what counts :)

joop slim
20 februari 2009, 11:46
Toppie, je zegt wat ik al vermoede, je bent een ego tripper, ik heb niks tegen op egotripperij zolang het niet ten koste gaat van mensen. zoals dames in de club of heren beren
Helaas zijn er wel veel egotrippers die zich anders voordoen dan ze werkelijk zijn, door middel van stoerdoenerij, schelden en alles afzeiken wat er maar bestaat.

IK vindt de laatste zinnen van jou wel weer sterk ! dat toont weer karakter want even dacht ik (vooroordeel), wat een lul is die toppie, aandacht geil ventje die graag in de picture staat ten koste vanalles
(tenminste als je bent zoals je laat blijken door wat je schrijft, ben achterdochtig tot tegendeel bewezen is)


Niks mis met ego's wat mij betreft. Alleen mogen sommige zaken iets genuanceerder en taktischer gebracht worden. Daar heb ik t ook met RP over gehad. En ondanks al onze verschillende meningen kunnen we uiteindelijk toch allemaal door één deur en thats what counts :)

Toch blijf ik wel bij mijn mening over rp, dat hij niet allleen "aandacht kicked is"
Maar ook beste met mensen voor heeft, elke gek heeft zijn gebrek !

Ik vindt niet dat er verschil gemaakt moet worden in kudde's ieder mens heeft zijn eigen levens overtuiging, levenswijze en gedrag of deze nu voldoet aan de "standaard" of niet.
Het ermee om kunnen gaan dat is een uitdaging............


Onderwerpen zoals Ego's, geld, liefde en geloof zullen altijd discussiepunten blijven en kan oneindig doorgaan......

Toppie, Rp en extince maak elkaar niet zo moeilijk........het leven is te kort om momenten met discussies te vullen waar uiteindelijk blijkt dat ieder mens wel IETS goeds in zich heeft, de één uit het zich anders dan de andere.

Als iemand zich misdraagt tegen wie dan ook moet er wat van gezegd kunnen worden, de realiteit tegenwoordig is dat mensen dat niet meer durven omdat ze bang zijn voor een mes in hun rug.

Ondertussen ben ik erook wel achter dat er verrotte beren zich begeven in de clubs die geen goeds voor hebben met dames, en de dames zien als wandelend vlees die ze vol mogen butten, tegen een kaugombal vergoeding.
Maar goed dat is een andere discussie......



Haleluja, amennnnnn

Ps. ben benieuwd welke stukje je eruit pakt van mij om op te reageren......:D:green_smi:baeh:

Sorry heb geprobeerd te zwijgen, maar dit gaat toch echt te ver! Je mag RP wel een vinger in zijn reet steken, maar een hele hand gaat toch echt wat te ver ;) (kijk een smiley dus een knipoog). Bhoedist amehoela..... Als er één iemand is die op alle aandacht kicked is het RP wel. De grootste schreeuwers vragen gewoon om aandacht.

Picasso zegt t wat mij betreft goed, RPlover is zelf ook een grote egotripper (net als ene Toppie), maar wat is er mis met ego's? Zijn het niet juist de ego's die zich proberen te onderscheiden van de oh zo gehate kudde? Het is juist goed dat mensen wat meer van zichzelf laten zien en ik ben ook van mening dat deze ego's ook dit forum een stuk kleurrijker maken.

Niks mis met ego's wat mij betreft. Alleen mogen sommige zaken iets genuanceerder en taktischer gebracht worden. Daar heb ik t ook met RP over gehad. En ondanks al onze verschillende meningen kunnen we uiteindelijk toch allemaal door één deur en thats what counts :)

phoenix
20 februari 2009, 12:13
zucht, pff wat een kabaal hier, ik vind dat je best de ander kunt vertellen hoe het zit, soms doe je dat face to face en soms niet. Vaak zijn de dingen die je in de ander ziet dingen waar je zelf mee worstelt. Egoisme wat de mensen elkaar hier verwijt en is iets menselijks.......................................i k denk dat ieder beer die de dames van plezier bezoekt een egootje heeft, de ene wat groter als de ander, soms neemt de een ook wat meer risico's dan de ander in zijn leven, bijvoorbeeld ondernemers, sommige mensen zijn al generatie op generatie de sigaar omdat ze hun bek niet open durven te doen tegen hun baas of opdrachtergever omdat ze bang zijn dat ze hun baantje verliezen of opdracht verliezen....en dat reageren ze dan vervolgens weer af op een ander...forum is ene mooie plek om je emoties te uiten zonder dat de ander wet hoe jij je op dat moment voelt, leuk is het dan niet als dan iemand de volle laag krijgt terwijl die ander niet weet dat er iemand ergens in de dit land een slecht humeur heeft omdat hij of verschrikkelijk 'genaaid' is door een dame van plezier of door zijn eigen vrouw....let wel ik ken geen van de beertjes die hier schrijft ,dus ik schrijf vrij onbeoordeeld en ik heb ook niemand op het oog, eerlijk gezegd omdat ik ze niet ken dus waarom zou ik...

frankkinky
20 februari 2009, 12:56
ik probeer altijd terug te gaan naar de basis en dat is dat we met zijn allen dezelfde hobby beoefenen en van vrouwen houden, als we die info kunnen delen en over andere onderwerpen leuk kunnen babbelen en dat mag best soms scherp dan is het toch goed?

Tonaties gaan bij geschreven tekst vaak fout, of net even de knipoog die gemist wordt, of het te veel op de man spelen, ego bescherming of juist aanvallen maakt het soms lastig.

maar we zijn allemaal mensen en een ieder heeft 1 of meerdere zwakke punten, maar zolang we respect voor elkaar tonen en weten waar het hier om te doen is, elkaar informeren over de dames dan is het toch leuk te doen voor iedereen?
groet, franky:roll: