PDA

Volledige versie bekijken : Holly (Poolse) ex-VV

Jorah Mormont
22 februari 2009, 13:25
Naam : Holly

Nationaliteit/taal : Poolse / Pools en Engels

Leeftijd : 28 jaar

Haarkleur/lengte : Blond / Halflang

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-Cup

Tatoeage /Piercing : Onderug, Venusheuvel en Arabische tekens onderkant arm

Service : PZC, NMC, beffen, FT, Mega zoenen

Extra :

In één woord: TOPPER!

Picasso 1
22 februari 2009, 14:35
Ben ook later op de avond met deze Holly geweest. Uitgebreid zoenen en elkaar betasten aan de bar, hetgeen ongekend is in VV (neukfabriek toestanden :D).
In de kamer komt ze over als een echte nymphomane. Deze dame hoeft zich geen zorgen te maken over tekort aan klanten. Een aanwinst voor VV.

Hopelijk komt de bus vol met poolse dames eindelijk eens in VV aan :p.

Fluitje71
22 mei 2009, 10:59
Na 3 maanden was Molly weer aanwezig in de Villa. :lostit:

Lijkt er op dat het 3 maanden zonder sex was :D
Waarschuwing echter bij deze dame, ze sloopt je echt in bed. ;)
Plus het is een echt schatje. :luvlove:

Fluitje71
20 juni 2009, 10:46
Heeft iemand Holly nog wel eens gezien in de Villa.

Er staat een filmpje (http://blog.villavertigo.de/fkk-club-vertigo/blondes-polnisches-gift-und-ein-po-zum-reinbeissen/) van haar op het blog van VV

Fluitje71
7 september 2009, 19:52
Is Holly nog wel eens aanwezig in VV? :confused:

Van Dattum
8 september 2009, 21:18
Yep,

Afgelopen zaterdag gespot! Maar ze is al weer naar Polen terug.. Maar komt dan snel weer terug. Ik dacht dit weekend al.
Bel even voor de zekerheid.

Van D

Picasso 1
30 december 2009, 23:49
Kwam deze beauty dinsdag tegen in YY. Ze heeft nu lang zwart haar. Wat een ongelooflijke plaatje is deze dame geworden, prachtige lichaam en erg mooi gezicht. En dan ook nog gepaard met erg stout en geil gedrag :eek:.
In de kamer is het hele pakket doorgenomen, uitgebreid zoenen, beffen (ik?:eek:), normale stand, zijstand, staande op bed, doggy tot en met FT toe.
Volledig uitgeput nam ik een douche in de kamer waarna zij zich ging douchen. Ze kwam net terug van de douche en hoewel ik weer aangekleed was begonnen we weer te kussen, kleine picasso werd weer groot en na de nodige stoutigheden werd er weer tegen elkaar aangereden, werd grote picasso nog een keer gepijpt en een tweede orgasme werd een feit. Heerlijke meid.

Net terug van de kamer kwam ik Uurtje tegen. Zowel hij als ik waren precies een uur weggeweest en waren allebei volledig bevredigd :tongue:.

uurtje
31 december 2009, 10:25
Je zag er ook erreugh happy uit.....

rolo
9 januari 2010, 14:32
Ik was de dag tevoren al bij GT geweest en had een verrassende leuke sessie met ene Jullie, kom s`avonds thuis en lees meestal dan nog even de recenties van de dames die ik tegen het lijf gelopen had, en zag de melding dat Donna terug was maar ook dat Holly er was. Om nu twee dagen achtereen te gaan vond ik wat teveel van het goede maar zowel Donna als Holly hebben een zuigende werking op mij :wink: Ach wat het ook verrekt, op naar YY, moet ik wel gedacht hebben toen ik toch in Roermond was.

Heb in YY eens goed rond geken en zag geen van beide, ben het maar aan de balie gaan vragen en Holly was er gelukkig wel. Van Donna hadden ze al lang niets meer van gehoord, alles wat ik er van weet is dat Donna destijd vertelde dat ze haar appartement verbouwd en betaald had toen ze stopte bij YY en niet echt het plan had om terug te blijven komen, ook de inkomsten begonnen tegen te vallen voor haar.

Opeens zag ik Holly voorbij spurten, richting het dames-toilet/ crisiscentrum/ snuifhuif/ opmaakhok en wat ze er al niet meer uitspoken :confused: Er stond al een jonge brutale ijsbeerpup pontificaal voor de klapdeurtjes, die werkelijk iedere uittredende dames liet bevestigen dat Holly nog binnen was. Maar deze oude beer heeft zo zijn jachttrucjes en met medewerking van een medeplichtige dame deze pup afgeleid en zo Holly toch nog snel weggekaapt.

Tja, 1 1/2h later verliet ik totaal gesloopt een kamer, heb snel een koffie gedronken en ben zonder te doucen naar huis gegaan en even later in bed gestapt met de geile geur van haar lijf vermengd met haar Redbull/Wisky dampen :betrunken:

Vreemd detail was dat tijdens de facturering na afloop een vriendin gewoon kwam vragen of ze wel goed was op de kamer, bleek dezelfde te zijn die 2 keer tijdens de sessie dacht te moeten bellen voor een update. Nog voor ik iets kon bevestigen melde Holly haar dat ze mee flink gepakt had, nou ja zeg, hoezo de omgedraaide wereld :tongue: