Volledige versie bekijken : bejegening van de dames
snellejapie
23 februari 2009, 14:51
De laatste tijd krijg ik tijdens bezoeken aan clubs van de door mij bezochte dames te horen dat ik 'nett' ben in de omgang. (en het lijkt me niet alleen maar aftersales) Als ik daarover doorvraag blijkt dat de betreffende dame toch ook regelmatig niet zo prettig benaderd is door een mede-ijsbeer. Ook van een mede-ijsbeer hoorde ik van de week dat hij regelmatig verhalen hoort over vervelend gedrag naar de DVP's toe. Is dit een trend in ijsberenland of zijn dit toch meer uitzonderingen? Ook de in het vak werkende dames zijn tenslotte 'gewoon' mensen, vaak door hun positie kwetsbaarder (of dragen een verleden met zich mee). Het lijkt me dan ook niet meer dan normaal hen gewoon vriendelijk en met respect tegemoet te treden. Voor jezelf prettiger, er is immers een veel grotere kans op een 'klik' met de dame, en voor haar ook een stukje plezieriger. Of ben ik nu zo afwijkend dat ik graag mensen met respect tegemoet treedt? De verhalen die ik hoor maken dat ik soms plaatsvervangende schaamte voel, een dame hoort zich niet als oud vuil behandeld hoeven voelen...
Picasso 1
23 februari 2009, 15:16
Je hebt gelijk dat de dames met respect behandeld dienen te worden. Je benadrukt echter alleen maar een kant van de medaille.
Respect moet wederzijds zijn. Te vaak hoor ik dames zich ongelooflijk grof en respectloos uiten over de klanten. De poolse dames hebben het over "curva" wijzend op klanten wiens 'zonde' alleen maar is het niet ingaan op een verzoek tot een kamersessie, roemeense dames hebben het over "pulla" en spaanstallige dames zeggen te vaak dat er alleen maar "puercos" in de clubs aanwezig zijn.
Respect, mee eens, maar graag naar beide kanten.
snellejapie
23 februari 2009, 15:36
Je hebt gelijk dat de dames met respect behandeld dienen te worden. Je benadrukt echter alleen maar een kant van de medaille.
Respect moet wederzijds zijn. Te vaak hoor ik dames zich ongelooflijk grof en respectloos uiten over de klanten. De poolse dames hebben het over "curva" wijzend op klanten wiens 'zonde' alleen maar is het niet ingaan op een verzoek tot een kamersessie, roemeense dames hebben het over "pulla" en spaanstallige dames zeggen te vaak dat er alleen maar "puercos" in de clubs aanwezig zijn.
Ik kreeg dit commentaar in Freude een aantal keren en in Bernd's, beiden locaties waar de dames hun klanten niet echt actief mogen benaderen en in huizen in Nederland, waar sowieso de situatie heel anders is... De keren dat ik in bijv GT ben geweest voelde ik me door de dames ook niet altijd prettig benaderd, dat klopt (maar dat is ook een reden dat ik GT mijdt). De clubs waar ik momenteel dat commentaar hoor zijn dus clubs waar dergelijk gedrag van een dame ook niet echt functionerend is...
Mauriceyep
23 februari 2009, 15:52
Even doorgaand op het gedrag van de heren: ik ben er van overtuigd dat er een groot aantal mannen, even een "lekker wijf willen neuken", niet eens geinteresseerd zijn in haar naam (moet dat dan;)?), 50 euro betalen en aan de bar een stoer verhaal gaan vertellen vervolgens over hoe geweldig ze dat wel niet uitgevoerd hebben e.d.:rofl: Afhankelijk van met welk idee "tussen de oren" je naar de kamer gaat, zal het vervolg op diezelfde kamer ook zijn.
Ik ben er wel van overtuigd dat voor een groot aantal meiden dit de prettige aanpak is: eventjes wat gedoe, een vreemde vent die over je heen gaat, maar geen vermoeiend blabla en de betaling is snel in zicht!
Als je door het gepantserde harnas van een aantal dames heen wilt komen, dan moet je iets meer moeite doen, maar wil je dat en wil de dame dat? Je komt dan op het vlak van kennismaken terecht, een grap en een grol, even kijken met wie je een half uurtje gaat doorbrengen. De dames die het pantser opgetrokken houden en het alleen als een kille zakelijke transactie zien, daar ga ik persoonlijk niet mee naar de kamer, vooral omdat voor mij de sex dan ook niet goed is (jaja puur eigenbelang), de dames die iets meer van zichzelf laten zien, dat zijn meteen ook de voor mij aantrekkelijke en daarmee gevaarlijke:D dames.
Dus: respect is divers:smile: en sowieso is Snelle Japie gewoon een hele nette vent ;)!
Picasso 1
23 februari 2009, 16:03
Even doorgaand op het gedrag van de heren:ik ben er van overtuigd dat er een groot aantal mannen, even een "lekker wijf willen neuken", niet eens geinteresseerd zijn in haar naam (moet dat dan;)?), 50 euro betalen en aan de bar een stoer verhaal gaan vertellen vervolgens over hoe geweldig ze dat wel niet uitgevoerd hebben e.d.
Even doorgaand op het gedrag van de dames:ik ben er van overtuigd dat er een groot aantal dames, even "snel 50 euro of meer willen cashen", niet eens geïnteresseerd zijn in de naam van de ijsbeer (moet dat dan;)?), 50 euro incasseren en aan de bar aan de vriendinnen gaan vertellen vervolgens dat er bij die vrek niet eens een fooi afkon.
Mauriceyep
23 februari 2009, 16:07
Even doorgaand op het gedrag van de dames:ik ben er van overtuigd dat er een groot aantal dames, even "snel 50 euro of meer willen cashen", niet eens geïnteresseerd zijn in de naam van de ijsbeer (moet dat dan;)?), 50 euro incasseren en aan de bar aan de vriendinnen gaan vertellen vervolgens dat er bij die vrek niet eens een fooi afkon.
Spijker op zijn kop!
Overigens geef ik toe, dat ik tegenwoordig soms niet eens meer weet of ik met een vrouw naar de kamer ben geweest (dat zijn dan de mindere sessies, maar gelukkig heeft MiniMe een extern geheugen bij zich :)), laat staan dat ik haar naam nog weet! Dat is pas respectloos!!
Dalton
23 februari 2009, 16:37
Waarvoor komen jullie in de club, toch niet om een echtgenote te zoeken, maar om een leuke dag te hebben.
Dan zal je echt weleens je neus stoten met het zoeken naar een goede dame'.
thesickboy
23 februari 2009, 16:42
Over het bejegenen van onze geliefde dames is al veel geschreven op dit forum. Gebruik de zoekfunctie eens in 'algemeen ge-ijsbeer' en zoek bv op 'respect' en je vindt 1001 meningen over dit thema.
TSB
:wink:
timjava
23 februari 2009, 16:44
In de kleedkamer kwamen de 2 Nigeriaanse dames patricia en ? langslopen. De ene zei: "With clothes on the man are more ugly" de andere lachte hard.:ranting2: Ik vind dit a-sociaal om dit te zeggen. Dit zijn dames die niet in een club thuishoren. Ze mogen dit denken, of het met hun vriendinnen bespreken, maar niet hard opzeggen. Was ik al niet van plan om met deze dames naar de kamer te gaan, nu zal het zeker nooit meer gaan gebeuren.
Helemaal met Picasso1 eens. Ik refereer ook nog aan een stukje dat ik in PHG mee heb gemaakt.
Zakkenleger
23 februari 2009, 17:13
Over het bejegenen van onze geliefde dames is al veel geschreven op dit forum. Gebruik de zoekfunctie eens in 'algemeen ge-ijsbeer' en zoek bv op 'respect' en je vindt 1001 meningen over dit thema.
TSB
:wink:
Voeg even samen, svp? ;)
Mijn persoonlijke mening: je hebt een ander netjes / respectvol te benaderen, ook al doet die ander dat niet. Dat heeft mijn moeder er in geslagen, en als ik er van afwijk komt ze weer langs met de honkbalknuppel... :eek:
Overigens hoef je ook niet over je heen te laten lopen, en dat is wat dames in clubs nog wel eens doen met beertjes. Just say no, maar wel beleefd.
Stiffmaster
24 februari 2009, 09:16
Stiffie vindt inderdaad dat je de dames met respect moet behandelen, en inderdaad dan hoop je dat de dame in kwestie ook het fatsoen opbrengt om wat respect voor de ijsbeer op te brengen :cool:. Heb heel veel mooie en fijne momenten mogen meemaken in de afgelopen jaren waar ik nog steeds met plezier naar terug kijkt. Toch merk ik de laatste tijd steeds meer dat, in mijn beleving, het respect van de dames naar de ijsberen toe soms ver is te zoeken, en inderdaad uitspraken van hun kant die minder plezierig zijn.
Wie weet zouden de dames eens de situatie anders moeten benaderen en ook kunnen denken dat wij er niet alleen maar komen om te :fuck::fuck: maar ook een beetje gezelligheid willen, ik denk dat het wederzijdse fatsoen dan veel meer tot zijn recht zou kunnen komen i.p.v. alleen maar een wandelende portemonnee te zien lopen :eek:, ze zouden een voorbeeld aan de dames kunnen nemen die wel veel klandizie hebben en zich dan maar eens moeten gaan afvragen waar dat in zit. :moon:
Silvester
24 februari 2009, 10:15
Ik ben het helemaal met de stelling van Stiffie eens.
Als je het wilt horen wordt er in beide kampen veel gescholden en negatief geroddeld.
Door de komst van de duitse saunaclubs is het hele :fuck:gebeuren ook een andere weg ingeslagen, althans zeker bij mij...
Vroeger ging je naar een club of de ramen, je kwam binnen, rekende af, maakte een nummertje, en Silvester stond weer op straat...
Namen werd -bijna- nooit naar gevraagd, was ook niet relevant toen.
In de huidige saunaclubs, en zeker de nieuwe uitgebreid geoutilleerde opstallen, verblijf je als gast een veel langere tijd.
Relax of wellness in algemene rol speelt dan ook een zeer grote rol, nog niet eens te spreken over de vaak toegevoegde bourgondische waarde.
Juist voor klantenwerving en -behoud is een saunaclub de plaats bij uitstek!
Ijsberen die uit het raam- of clubcircuit komen om alleen maar even -'n paar keer- goedkoop van bil willen gaan snappen de saunaclub-formule niet...
DVP's die alleen maar snel wat ijsberen leeg willen melken snappen deze formule ook niet...
Dan krijg je ook wederzijds snerende/denigrerende opmerkingen.
Beide groepen horen dus niet in een saunaclub thuis.
Jaja, ik weet het, uiteindelijk draait het bij iedereen alleen maar om de oiroos, en die zien er overal hetzelfde uit.
Het afgeven en ontvangen van wederzijds (!) duur verdiende briefjes is in een saunaclub meestentijds toch een handeling met een positief gevoel vindt ik.
De after-sales, knipoogjes of knuffels achteraf en later bevestigen het wederzijds respect.
Eigenlijk heb ik een hekel aan het woord respect, het wordt te pas en onpas gebruikt.
Een getrouwde ijsbeer heeft respect voor de DVP, hoe zit het dan met het respect naar zijn partner toe?
Respect is in 'n DVP-huis beter te verwoorden als waardering.
Silvester die desalniettemin ook wel eens gaat om alleen eens -in waarde- flink afge:fuck: te worden.
Zedd
24 februari 2009, 23:52
Ik probeer het voor de dame in kwestie ook altijd zo prettig mogelijk te maken, ook omdat ik er anders zelf niets aan vind. Daarom was ik ook zeer positief verrast door het saunaclub concept. Daar krijg je ook de mogelijkheden om een beetje te babbelen en grappen. De dames die daar niet voor openstaan pik je er inderdaad zo uit, vaak hebben die ook een verleden in andere vormen van prostitutie (vooral ramen) waar ze emotioneel behoorlijk door zijn afgestompt. Kan me in zo'n situatie dan ook wel voorstellen dat ze soms onderling lopen te mopperen op barhangende beertjes.