PDA

Volledige versie bekijken : Leila / Leyla



Wagons-Lits
28 februari 2009, 14:52
Een eigen draadje - en welverdiend, vind ik :luvlove:


Naam : Leila (spelling afhankelijk van persoon)

Nationaliteit / taal : Tunesische / Duits, Frans, Arabisch (laatste niet getest)

Leeftijd : ergens in de 20

Haarkleur/lengte : zwart lang haar

Lengte : 1.55m

Postuur /Cupmaat : Normaal / D-cup

Tatoeage / Piercing : geen

Service : PZC, NMC, beffen, zoenen, FT, massage

Extra : goed gevoel voor humor


Leila is onderhand een vaste waarde in Babylon. Ze is redelijk assertief en kan nieuwe klanten makkelijk op hun gemak stellen. En de stamgasten weten onderhand wel dat ze klasse is. Ik ben al een aantal malen met haar geweest en nooit teleurgesteld.


W-L

mokota
25 september 2009, 15:25
op de site zijn geen fotos van haar te bewonderen, jammer

Babylon
26 september 2009, 17:40
Wahrscheinlich ist sie nach eigenen Aussagen ab kommender Woche wieder im Babylon.

bruintje
7 augustus 2010, 00:14
noot: vond geen draadje van haar, terwijl ze naar eigen zeggen meer dan 10 jaar in Babylon werkt(?!)

Bij het verzilveren van mijn tombolawinst deze als eerste dame aangesproken.
Geen haast, goede pre-sales ( Ook haar after sales was meer dan oke)
Op de ongezellige, slecht zittende witte bank kennis gemaakt. En dit eerste contact werd door haar "verdiept".

Volgens haar, werkt haar zus in Bernds. Nooit mee kennis mogen maken, wat volgens dit forum een groot gemis is. Hier gaan we dan ook zsm verandering in brengen.

enfin.....
Na de kennismaking naar de kamer achter de gokkasten, De rust bleef erin en na wat duik en likwerk van mijn zijde begon ze er zelf duidelijk lol aan te krijgen.
Wat volgde was een sessie met alles erop en eraan. Zeker de activiteiten van haar zijde kwamen niet profesioneel, maar wel als GFE over zonder overdreven te zijn. Duidelijk langer als de geplande 30 minuten, Bleek geen probleem, ook niet achteraf bij het afrekenen. Een toffe meid die niet op een minuutje kijkt maar de "Bernd standaard", die hier altijd zo geprezen wordt (ook door mijzelf) zeker evenaard.

Jammer dat het interieur zo sfeerloos overkomt. het was natuurlijk niet druk (vakantie in NRW), echter de lusteloosheid van de overige dames, benadrukten de "dooie" ongezellige boel.

Herhalingsgevaar. zal ik over nadenken, het zal zeker drukker moeten zijn in de tent, zodat er wat meer sfeer zal zijn.

Tweede sessie met een Russische, die na eigen zeggen pas de 4de dag aanwezig was, en dit werk nog niet eerder gedaan had. Toch het risico genomen, Ze zag er zeer appetijtelijk uit. ( Lang ca 1.75, blond stijl haar tot over de schouders en gebruind) Ben haar naam inmiddels vergeten. Dit hoop ik van deze sessie eveneens........:ranting2:

egon, Dr. Rammler
9 augustus 2010, 15:30
:roll3::joke::nee:

nee, nee, es finden sich doch immer wieder Trottel die da hingehen :thefinger:

bruintje
9 augustus 2010, 16:17
??????

bigchic73
10 augustus 2010, 13:20
@ egon, Dr. Rammler
Es kann doch jeder hingehen wo er will, ich gehe auch gerne ins Babylon. Ich war Sonntag im Samya, da kann ich nur sagen Pfui Teufel.
Einer hat gerne Wurst der Andere Käse.

Wagons-Lits
20 augustus 2010, 16:48
Mod, (en de andere lezers)

Er is wel degelijk een draadje, zij het onder andere transscriptie: 'Leila'.

En haar zus werkt inderdaad in Hennef; vroeger ook in Elsdorf, trouwens.
Ze waren wat gebrouilleerd, de laatste tijd, dus of dat een gezellig gespreksonderwerp is, weet ik niet ...


W-L