PDA

Volledige versie bekijken : Riana (HON) (Hanna)



bootyfan
28 februari 2009, 22:35
Hanna, (johanna zoals ze zelf ook aangeeft)
Haarkleur/-lengte : zwart/halflang
Lengte dame : +-1,65 m
Postuur/Cupmaat : slank/A
Nationaliteit/Taal : Hongaars
Leeftijd : +-22j ???
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: TZ,PZC,NMC
Voordelen: verzorgde, lieve meid, geen capsones, maakt duidelijke afspraken op voorhand...
Nadelen: ze spreekt alleen een beetje Duits, af en toe moeilijk om mekaar onderling wat te verstaan...
Tijdsduur : 30 m
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek: /

libero
28 februari 2009, 22:55
Riana (spelling kan afwiken)
Haarkleur/-lengte : zwart/kort
Lengte dame : +-1,65 m
Postuur/Cupmaat : zeer slank/A
Nationaliteit/Taal : Hongaars
Leeftijd : 20j op moment van recensie
Tatoeages/Piercings : Geen,Wel een Leuke bril op
Service: TZ,PMC,NMC, AV, Beffen, Vingeren, zoenen
Voordelen: verlegen, lieve meid, die voor veel in is
Nadelen: ze spreekt alleen Hongaars en Duits, geen Engels
Tijdsduur : 60m
Prijs : €125
Extra’s bij het bezoek: Anaal,hefitg tongzoenen, heel vriendelijk en goede cowgirl kwaliteiten, duidelijk op haar hologe aangeven wat de tijd is als we beginnen.

Ze oogt heel verlegen en is wat bleker dan de Hongaarse kudde waar ze bij rondhangt. De beruchte Hongaren wel te verstaan Kristina/ Karina etc die de doorgang naar de sauna vanuit de bar 'bewaken'. Haar bril geeft haar een leuke uitstraling en samen met haar heel erg slank lijfje en jeugdigheid heb je een 'schoolmeisjes gevoel'.

Het klikte dusdanig goed tussne ons dat ik voor het eerst in een Saunaclub (na 4 jaar) een uurtje heb afgerekend. Dat gecombineerd met haar lieve karakter en haar wilde neukkwaliteiten als ze bovenop zit, maken het een levensgevaarlijke onderneming voor mij om meerdere uren in dezelfde ruimte als haar te zitten. Ze had me binjna klaargereden; dat is in de laatste 10 jaar maar 1 keer gelukt (en velen hebben het geprobeerd) maar ik kon het afhouden om het via de achterdeur af te maken. Daarna nog gezellig samengedouched waarbij ze me heeft ingezeept.

ook na aloop in de bar bleef steeds lief naar me zwaaien en lachen.

bootyfan
1 maart 2009, 08:13
Riana (spelling kan afwiken)


Volgens mij gaat het hier om hetzelfde meisje als Hanna.
Ik had haar naam zo begrepen. Afkomstig van JOhanna, maar zeg maar Hanna... Tja, volgend bezoek eens om duidelijkheid vragen. Maar de aangeboden service en manier van doen EN de duidelijke omschrijving geven dus aan dat het dezelfde dame is. Samenvoegen?

Willem2
1 maart 2009, 11:02
Riana (spelling kan afwiken)



Volgens mij gaat het hier om hetzelfde meisje als Hanna.
....... Samenvoegen?

Antwoord op het laatste : Ja laten we dat maar doen ;)

libero
2 maart 2009, 00:33
wie o wie kan vertellen welke naam er bij deze dame hoort?

BSesamstraat
2 maart 2009, 19:16
JOHANNA volgens mij haha

bootyfan
2 maart 2009, 23:47
wie o wie kan vertellen welke naam er bij deze dame hoort?

Ik ga woensdag naar yy, dan weet ik het zeker, als je zolang geduld hebt...?

libero
4 maart 2009, 00:56
ik vrees dat ik zelf pas in juni weer in YY zal zijn dus graag;

je bent een toonbeeld voor de rest. Je offert jezelf op om zo de kwestie te kunnen beslechten. Hulde!!!

bootyfan for president!!!

bootyfan
4 maart 2009, 13:21
ik vrees dat ik zelf pas in juni weer in YY zal zijn dus graag;

je bent een toonbeeld voor de rest. Je offert jezelf op om zo de kwestie te kunnen beslechten. Hulde!!!

bootyfan for president!!!

Het zal dus pas zaterdag 7/3 zijn, vandaag iets tussengekomen...
Enne... het is zeer graag gedaan hoor. :green_smi

bootyfan
13 maart 2009, 22:59
Het is dus 'Riana'. Vandaag bij yy geweest en haar zelf gevraagd.
Ik bind dus in met mijn Hanna. Moderator, graag samenvoegen...
:cool: Bootyfan

bootyfan
15 maart 2009, 13:13
Gisteren, zaterdag vroeg me een medeijsbeer om mee naar yy te gaan. Dus heb ik me weer eens opgeofferd :rolleyes: en ben ik nog maar eens meegeweest.
Het was er eigenlijk veel te druk naar mijn zin. Na veel veel veel gewandel, sauna, nog wat gewandel, eens tooghangen en nog wat rondwandelen, uiteindelijk Riana letterlijk tegen het lijf gelopen.
Door de vele beren waren er ook weinig vrije kamers, dus zijn we afgedwaald naar de kino om 'ons ding' te doen. Ze dirigeerde me mooi op het bed, ontdeed zich van haar bh'tje en string en begon met een zachte, innige pijpbeurt zonder. Daarna in cowgirl begonnen (met condoom uiteraard), even missionaris en afgewerkt in doggy. Beoordeling: zeer goed!
Enig minpunt bij Riana blijft wel haar taal. Ze spreekt wel wat Duits, maar begrijpt toch zeker nog niet genoeg om een vlotte babbel mee te doen. Voor de rest heb ik niks te klagen gehad. Volgende keer eens polsen of ze inderdaad ook AV doet. Lijkt me ook wel super bij dit slanke wezentje. Zelf heeft ze het echter nog niet voorgesteld... we'll see...
Bootyfan :cool:

libero
5 april 2009, 14:41
zaterdag weer een vol uur met haar op de kamer geweest.
wat een feest. Service nog steeds van heel goed nieveau, lekker sensueel tongen als voorspel.

ik kan er eigenljk nog weinig aan het voorgaande toevoegen

Johnny99
15 mei 2009, 15:06
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genieter69
Kan iemand mij zeggen of Hanna (Hongaarse) terug is ?

Afgelopen zaterdag was zij in YY.
__________________

BSesamstraat
15 mei 2009, 19:48
Ja en maandag ook....

seksenfun
13 juni 2009, 14:06
Afgelopen donderdag nog eens in YY geweest. Toen Hanna nog maar net begon in YY ben ik een eerste keer met haar geweest. We ontmoette elkaar in de kino. Ze was me al wel eerder opgevallen in positieve zin. Ze onderscheidde zich met goud met andere woorden van de doorsnee dames uit Hongarije in YY.
In de kinoruimte gaf ze me een voorproefje van haar kunnen. Dit resulteerde in een sessie in één van de doorkijkruimtes in de kino. Haar service was toen heel o.k. maar toch met het minpunt dat het erg snel moest gaan. Ik was zeker geen half uur op de kamer geweest en ze was moeilijk tegen te houden om het half uur rond te maken.

Afgelopen donderdag ondernam ik een tweede poging met haar. Ondanks dat ik me vorige keer afgewerkt voelde. Ik heb dan meestal niet de neiging om de dame nog een tweede kans te geven. In dit geval waren er drie excuses mogelijk: 1) weinig dames en heel veel beren en dan nog minder dames van mijn type met uitstekende service, 2) Vorige keer waren haar eerste dagen. Misschien was ze veranderd en 3) de recensies zijn de laatste tijd toch positief te noemen.

Was het omdat ik de vorige keer nog kon herinneren of passen we gewoon niet bij mekaar? Voor mij was ze niet spontaan genoeg en kwam het allemaal meer over als "betaalde liefde", letterlijk dan. Eén van de vele, voelde ik mij, waarbij zij steeds toch hetzelfde programmake draait.

Mee omdat ze altijd zo lief naar mij lachte en contact bleef maken, ondanks dat ik nog maar één keertje met haar ging en dan niet meer, geraakte ik een tweede keer op kamer. Ze is lief en geeft de goede service maar kwam bij mij wat gelaten over.

Derde keer beste keer, zegt men maar ik ga het bij twee keer laten ;).

De eerste keer was geiler maar startte ook geiler.

HW1
16 juni 2009, 22:09
Ik sluit me volledig bij Seksenfun aan. Ze ziet er goed uit, heeft een ietwat verlegen uistraling, haar service is OK, maar er lopen betere rond.

Ik was vandaag met haar op de kamer. We hadden afgesproken voor een uurtje, en ja, ze geeft inderrdaad duidelijk aan hoe laat het is als de "sessie" begint, en weer eindigt, alleen maar te bewonderen. Ik was echter na een groot half uur weer van de kamer.

Positief was dat ze ook maar een half uur berekende (Euro 50). Ik heb haar echter 75 betaald, afspraak is afspraak, maar voor mij warschijnlijk geen herhaling. Ik vond haar te weinig initiatief nemen, en had evenals Seksenfun het idee een van de velen te zijn. Daar doen andere dames het beter. Zie bijvoorbeeld mij recentie over Flo.

franknl
28 juni 2009, 09:19
mocht het nog onduidelijk zijn : Hongaarse HANNA (20) noemt zich ook wel RIANA (RianNa ?) en zelfs nog wel eens anders. Is vriendin van de "Italiaanse", maar ook HONGAARSE dus : Emilia / Emily

seksenfun
28 juni 2009, 12:52
mocht het nog onduidelijk zijn : Hongaarse HANNA (20) noemt zich ook wel RIANA (RianNa ?) en zelfs nog wel eens anders. Is vriendin van de "Italiaanse", maar ook HONGAARSE dus : Emilia / Emily

Is dit nieuwe wiskunde ;) ?

karel71
9 augustus 2009, 14:56
kan mij iemand vertellen waar riana is .

HW1
9 augustus 2009, 21:11
Karel, ik weet niet waar ze is, maar ze was in elk geval eerder deze week niet in YY.

libero
10 augustus 2009, 01:29
AV is ondertussen van de menukaart afgehaald

karel71
20 september 2009, 20:31
riana is terug in yin yang maar de service is er niet beter op geworden.

amstelveenstud
10 november 2009, 15:21
De laatste paar keren (na de verbouwing) was ze er niet, misschien omdat ze haar 'vaste' standplaats verbouwd hebben, voelt ze zich niet zo thuis. lol XD

Heeft iemand haar gespot? Zij was mijn 1ste YYdame.