PDA

Volledige versie bekijken : Naar seks snakkende vrouw belt politie



timjava
2 maart 2009, 19:37
SCHWELM - Een naar seks snakkende vrouw (44) in het Duitse Ruhrgebied heeft zondag dertien keer naar de politie gebeld op zoek naar een geüniformeerde minnaar. Zij vertelde aan de telefoon dat zij al lang single was en de rest van haar leven met een agent wilde doorbrengen...... http://www.telegraaf.nl/buitenland/3375746/__Vrouw_belt_politie_voor_seks__.html?p=1,2

Josef
2 maart 2009, 21:37
Nou had :Josef maar een oud politie uniform.Het is net carnaval geweest? Maar nog een keer carnaval vieren lijkt mij wel leuk.Maarja deze vrouw was wel stomdronken en een dronken vrouw is een engel in bed???? Nou Josef heeft dat wel eens meegemaakt! Maar ik heb toch liever een vrouw in bed die neugter is.Maar die actie van die Duitse Politie keur ik niet goed. Een batterij uit een mobielle telefoon halen,dat is toch diefstal? Ze hadden beter deze vrouw bij een PartyTreff kunnen brengen! Dan werd zij zeker genomen dronken of niet.Er is zeker wel een man die daar van geniet?:prost::smilie_li:fuck:

liefhebber
2 maart 2009, 22:17
Wellicht hoort dit eigenlijk in de ideeeeeeenbus , maar toch.....

Ik stel voor om vanuit het forum een apart telefoonnummer te openen voor dit soort schrijnende gevallen! (vrouwen in nood!)

Er kan vervolgens een rooster gemaakt worden waar ijsberen per toer-beurt corvee-dienst hebben en zichzelf belangeloos opofferen om de ambtenaren die van het werk gehouden werden/worden te helpen (ik vond in deze context "ontlasten" GEEN goed woord!)

Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is voor dit soort sociale initiatieven een behoorlijke subsidie te krijgen waardoor we dit geheel budget-neutraal kunnen implementeren (of we laten dienstdoende ijsberen betalen per "gereden inzet" ? :smile2:)

Ik ben er zeker van dat het ijsberenforum hiermee zijn taak in de maatschappij gevonden heeft!...

Groeten, Liefhebber :wink:

Bredero
3 maart 2009, 07:53
SCHWELM - Een naar seks snakkende vrouw (44) in het Duitse Ruhrgebied heeft zondag dertien keer naar de politie gebeld op zoek naar een geüniformeerde minnaar. Zij vertelde aan de telefoon dat zij al lang single was en de rest van haar leven met een agent wilde doorbrengen...... http://www.telegraaf.nl/buitenland/3375746/__Vrouw_belt_politie_voor_seks__.html?p=1,2

De politie, je vriend.

Bart
3 maart 2009, 08:03
Ze moet gewoon naar een saunaclub komen. Daar lopen alle mannen in uniform !