Volledige versie bekijken : Vrouw wil worden nagefloten
Willem2
4 maart 2009, 10:58
AMSTERDAM - De Nederlandse vrouw neemt het niet zo nauw met intimiteiten buitenshuis. Seks met een collega heeft 33 procent wel eens gehad, 90 procent vindt een aanraking van een bekende prima, 30 procent heeft er geen moeite mee zich door anderen dan haar eigen man op de mond te laten zoenen en ruim de helft van alle vrouwen vindt het leuk te worden nagefloten.......................... http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/3387230/__Vrouw_wil_worden_nagefloten__.html?p=17,1
royke86
4 maart 2009, 20:41
Dames vinden het niet erg om aandacht te krijgen.
foots
4 maart 2009, 21:55
Heren beren,
Voor mij staat hier onomwonden een generalisme. NL dames zijn sletten en duidelijk met 1 doel geld.
Maar vooruit die zijn net want ze werken niet in een club, maar doen ondertussen de hele voetbal club.
Goed geef mijn portie maar aan Fikkie !
Groet, Foots :wink:
rplover
5 maart 2009, 09:24
Heren beren,
Voor mij staat hier onomwonden een generalisme. NL dames zijn sletten en duidelijk met 1 doel geld.
Maar vooruit die zijn net want ze werken niet in een club, maar doen ondertussen de hele voetbal club.
Goed geef mijn portie maar aan Fikkie !
Groet, Foots :wink:
Dat zijn racistische uitlatingen, Foots. Een volledige groep, nl Nederlandse dames, mag je niet als één pot nat bestempelen (en vooral Ashanti niet:D)
Daarom niet jouw portie, maar jouw piemel aan Fikkie :teuflisch
Toppie
5 maart 2009, 12:43
Euhm en dames in de clubs neuken zeker voor de fun met je?
ps. wees blij dat er nog genoeg sletten zijn, wat zouden wij mannen moeten doen zonder???
btw wat is er eigenlijk mis mee dat vrouwen ook hun lusten en verlangens hebben? Jezus volgens mij ben ik gebrainwashed....... HELP ;)