Volledige versie bekijken : Patricia (Letland)
Pistol Pete
4 maart 2009, 23:55
Haarkleur/-lengte : donkerblond tot op schouders
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : Slank met kleine A-cup
Nationaliteit/Taal : Letland / beetje duits beetje engels, goed rusissch en lets.
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: TZ / PZC / FT / NMC / GFE
Voordelen: zeer knappe meid, spetterende sex maar ook GFE
Nadelen: je zal er geen spijt van krijgen (geen nadeel dus)
Tijdsduur : 2 x 1 uur
Prijs : 30 min / 50 euro, 60 min / 100 euro
Extra’s bij het bezoek: :lostit:
Pistol Pete
5 maart 2009, 00:46
Vanmiddag in de auto gestapt en richting Venlo gereden. Gaandeweg sloeg de twijfel toe. Had ik maar meer tijd besteed aan het forum, welke club is the place to be op het moment?? Wou aanvankelijk weer eens naar VV, vlg een zeer bekende ijsbeer was er daar een dame die helemaal mijn type was. Maar ja, wat als ze er niet is? Ik wou niet het risico lopen droog te blijven staan zoals bij mijn laatste 2 bezoekjes min of meer het geval was. Toch maar Oedt, nee daag zou ik in het weekend al met een vriend heengaan. Zo zat ik te piekeren toen ik bij Venlo de splitsing naar de A67 naderde. What the heck, ik ga naar Yin Yang! snel de tomtom verandert, nog 20 minuutjes..:smile2::smile2::smile2:
Aangekomen bij YY was de parkeerplaats vrij vol om half zes, minstens 100 bolides waaronder enkele hele mooie karretjes... Gek genoeg was het binnen vrij rustig, ik snap dat niet. Komen al die dames met een BMW of MB naar het werk? Zal wel. Had al ff gebeld, mijn favo dame was er niet. Niet getreurd er liepen al minstens 45 dames rond zei de theke. :freu::plapper:
Na de gebruikelijke plichtplegingen eerst een rondje door de bar gemaakt. Mmm, een stuk of 15 dames sommige topless. Mijn oog viel niet direct op een dame, doorgelopen naar de Kino, daar lagen zowaar twee dames te slapen. De andere dames werden opgeschrikt door de binnenkomst van een mannenlijf en begonnen datgene te doen waar ze goed in zijn. Na enkele minuutjes toch maar weer terug naar boven gelopen. Te intensief bezig zijn in de Kino schept verplichtingen en ik was van plan een ouderwetse optickfuck te scoren. Dat lukte in de kino niet simpel omdat de dames de looks niet hadden. Dan maar ff in het restaurant kijken. Daar zaten zo'n 5 dames aan de dis. Het eten was zoals gebruikelijk matig, totaal uitgekookte broccoli, smakeloze kip en de gebruikelijke ardappelpuree. Het een en ander aangevuld met een zelf klaargemaake gehaktschijf en een puddingtoetje tot slot. :hammer::hammer::hammer:
Tijd voor de derde ronde, bij binnenkomst benaderd door enkele jaagsters maar vriendelijk bedankt. Mmmmmm, de twijfel sloeg toe, zal het wel lukken een optickfuck of moet ik nu maar doorsteken naar GT, is binnen 20 minuutjes te bereiken?? Toch eerst maar de sauna en ff later de jacuzi ingedoken. Maar ja, jacuzi zonder dame is toch als paasbrood zonder spijs. Dus maar weer eens naar de bar gelopen voor mijn 4e of 5e rondje.....:huch::huch::huch:
Daar zat ze, de donkerblonde Patricia. Ik zag dr direct maar besloot eerst de mij kenmerkende omcirkelende observerende beweging te maken. Ai, daar zat een andere beer geil naar haar te loeren. Geen tijd te verliezen dus en direct erop af gestapt. Een vriendin maakte meteen plaats en ik kon op de barkruk naast Patricia plaatsnemen. Na een kort gesprek, drankje sigaretje besloten het aangename gesprek met deze Letse beauty op de kamer voort te zetten.
:freu::lostit::freu::lostit:
Op de kamer aangekomen eerst haar lekker uitgekleed, heerlijk gedoucht warbij ze mijn jongeheer al direct op volle oorlogssterkte wist te krijgen. Al douchend zachtjes haar doosje bevoeld en gevingerd, wou wat is die al nat en dat kwam niet alleen door de douche! zonder weerstand gleed mijn vinger moeiteloos naar binnen terwijl we elkaar inng tongden onder de douche. I like it, yeah baby yeah! Ik zou hier uren mee kunnen doorgaan maar toch besloten de badkamer te verlaten en de kamer met spiegelplafond boven het bed te betreden. Een spetterende ongeremde sexsessie volgde met alles er op en eraan. Wat tongt die Patricia lekker. Het pijpen mocht wat steviger maar haar zachte lippen met vochtige zachte halen maakten me toch wild. De tijd vloog om, wat was dat lekker. Vlak voordat ik een hoogtepunt bereikte Patricia gevraagd het rubbertje te pakken. Heerlijk, dat mooie lichaam boven me te hebben, en weergaloos die rodeo. Uiteindelijk afgemaakt in de aloude missionaris. Na het hoogtepunt was ik afgemat, wordt ik oud of was de sex zo wild en goed. Ik zweer het laatste. :fuck::fuck::fuck::fuck::fuck:
Na weer een heerlijke douche nog ff op bed plaatsgenomen, knuffelen, drankje drinken en tot slot een sigaretje. Ik volgde heerlijk voldaan Patricia de gangen op, onderwijl nog nagenietend van haar fantastische figuur. I want more bedacht ik me.
En more zou er komen. Na een half uurtje aan de bar gezeten te hebben en mijn ogen goed de kost gegeven te hebben was het voor mij duidelijk. patricia is mijn nieuwe vlam in YY. Geheel toevallig, geloof het of niet, liepen Patricia en ik vanuit verschillende richtingen naar een bank toe in het zitgedeelte. vlak voordat we neer ploften zagen we elkaar pas. Een spontane glimlach van haar was voor mij voldoende. Na een kwartier knuffelen en genieten van haar heerlijke geur besloot ik door te pakken, en zo kwamen we ten tweede malen in dezelfde kamer terecht. Het hele gebeuren herhaalde zich, ditmaal twee hoogtepunten bereikt. Wat een genot.
Patricia heeft een zeldzaam mooi figuur met kleine mooie a-cupjes. Geen piercings en geen tatoos, waar zie je dat nog heden ten dage? I hou dr wel van, ongepiercde vrouwen. Ik weet zeker dat ik haar snel weer zal bezoeken maar dat zal dan wel weer op een midweeksessie gebeuren. Ik vind YY kwa vrouwelijk schoon wat tekort schieten vergeleken met de NRW cubs. Als Patricia er niet was....
libero
5 april 2009, 16:13
hele moie verschijning; beetje stil en ingetogen maar daardoor heel sijlvol.
Ze is ee natuurlijke schoonheid. Helaas is beffen niet echt aan haar besteed maar desondanks een hoog serviceniveau
billclinton
29 juni 2009, 13:00
weet iemand wanneer deze parel in yin yang is ß
Steven_69
19 juli 2009, 00:59
Ook lekkere dame maar inderdaad opvallend rustig. Op de kamer vond ik het wat gewoontjes en standaard afgewerkt, ik miste was bezieling en overgave. Maar zeker geen oneer om je kleine vriend eens groter te laten worden in de aanwezigheid van Patricia. Voor mij persoonlijk wel een one-timer.
Mooie dames waren er ook: eerste sessie was met de Letse Patrizia. Ontzettend mooie blonde meid zonder piercings en tattoos, afkomstig uit Riga, woonachtig in NL en vorige week 22 geworden. Normaal gesproken vind ik het woord GFE niet echt op zijn plaats in omgevingen als deze, maar zij heeft waarschijnlijk de aanleiding gegeven voor het vinden van deze afkorting. Patricia zat begin van de middag al erg rustig op de bank, af te wachten op wat komen ging. In haar gevall is dat waarschijnlijk ook de beste strategie, want met haar uiterlijk hoeft ze zich over commerciele aspecten wat minder zorgen te maken. Ik ging met een biertje naast haar zitten en we hebben zo'n kwartier leuk gepraat over van alles en nog wat. Vervolgens op de kamer een geweldige sessie gehad en na een half uur zeer voldaan de kamer verlaten om vervolgens de, overigens voortreffelijke, sauna te bezoeken.
Afgelopen vrijdag zag ik Patricia weer ronddartelen in YY. Begin van de middag na het ontbijt durfde ik haar nog niet aan te spreken omdat ze nogal slaperig uit haar ogen keek en niet echt gesteld leek op enig inititatief van welke ijsbeer dan ook, laat staan van mij. Later op de dag werd ze steeds wakkerder en nadat ze eigenlijk de hele middag ergens was geweest behalve in het bargedeelte ben ik na het avondeten maar eens voorzichtig bij haar gaan zitten. Mijn vrees bleek echter ongegrond, want al snel verscheen er een lach op haar gezicht. Ze was nog even mooi als de vorige keer en al snel belandden we op een kamer. Weer een erg leuk halfuurtje gehad met deze blonde schoonheid en zeker voor herhaling vatbaar.
amstelveenstud
9 november 2009, 14:34
Dank je allen voor de recensies! Ik had ook haar mogen ontmoeten op een drukke dag met (volgens de dames zelf TE)veel dames. Zij was wel stil wat mij had weerhouden met haar een kamerbezoek te regelen.
Maar volgende keer zal ik dat zeker doen na haar pos. reacties hier.
Pistol Pete
9 november 2009, 14:44
Dank je allen voor de recensies! Ik had ook haar mogen ontmoeten op een drukke dag met (volgens de dames zelf TE)veel dames. Zij was wel stil wat mij had weerhouden met haar een kamerbezoek te regelen.
Maar volgende keer zal ik dat zeker doen na haar pos. reacties hier.
Mss kan je wat meer info geven. Wanneer heb je Patricia ontmoet en weet je heel toevallig ook of ze nog enige tijd blijft??
Ying Yang zelf is altijd zeer terughoudend met het geven van info (vraag maar aan Jansen ;)) zodat ik niet de moeite heb genomen YY te bellen.
Bedankt voor een evt. reactie.
PP
amstelveenstud
9 november 2009, 16:09
Tsja, meer dan haar naam, afkomst en hoelang ze al was, had ik niet kunnen onthouden. Was afgelopen vrijdag super druk met dames (dus snel afgeleid)
Ik ben ook pas nieuw in het 'ijsberenvak' Sorry, `k zal volgende keer vragen hoelang ze blijft.
peterhasselt
30 november 2009, 14:57
Weet iemand wanneer Patricia er nog was/is?
peterhasselt
16 maart 2010, 11:11
Niemand haar meer gezien? of werkt ze ergens anders?
Niemand haar meer gezien? of werkt ze ergens anders?
Nope, al lang niet meer gezien...
Als ik dat hierboven zo lees, dan heb ik wel spijt dat ik nooit met haar het genoegen had. Wie weet komen we haar elder wel een keertje tegen...
Pistol Pete
16 maart 2010, 18:54
Ik denk dat we moeten wennen aan de waarheid, Letse blonde Patricia is niet meer in YY. Ik heb haar tijdens twee sessie meegemaakt en dat zal alweer zo een driekwart jaar geleden zijn. Nog steeds dwarrelen de belevingen met haar regelmatig door mijn hoofd. Als iemand zegt dat ze vandaag in YY is rij ik er direct heen. Er zijn weinig dames waarover ik dat zou zeggen, Patricia is er zo een. Perfecte looks, Perfecte service en een Hele leuke meid. Alleen is ze niet meer in YY.....Wie weet waar ze wel is mag het zggen.
hara1d
5 april 2010, 17:55
war Freitag die einzige für meinen Geschmack interessante Frau, habe mich kurz mit ihr unterhalten (erinnert mich an Ilze, eine andere letische Ausnahmefrau), sie wurde dann 3 mal vor meiner Nase weggebucht, wie ich jetzt die Berichte lese weiß ich auch warum, also PP hau rein, ich denke sie ist im YY
peterhasselt
13 april 2010, 15:52
is she back
i heard she was working in Switerland
Mayby short visit in YY, hopefully this week?
Pistol Pete
13 april 2010, 16:10
is she back
i heard she was working in Switerland
Mayby short visit in YY, hopefully this week?
Nobody knows. But if you happen to see her during your visit please keep us informed!
thanks in advance.
torro02
23 april 2010, 19:04
She must be in Riga
blauwebeer
24 mei 2010, 11:18
... and Bluebear is going to visit her! :freu:
eens kijken of ze er is donderdag
blauwebeer
29 mei 2010, 19:51
Ik denk dat we moeten wennen aan de waarheid, Letse blonde Patricia is niet meer in YY. Ik heb haar tijdens twee sessie meegemaakt en dat zal alweer zo een driekwart jaar geleden zijn. Nog steeds dwarrelen de belevingen met haar regelmatig door mijn hoofd. Als iemand zegt dat ze vandaag in YY is rij ik er direct heen.
Ze is er PP, ze is er, start je ijsberenmobiel maar! :lostit:
Een van de weinige vrouwen die van dichtbij mooier zijn dan van veraf. Ze weet wel dat ze haar een-voormalige-Miss-België-looks meeheeft, en bovendien heeft ze nog wat te vertellen ook! :eek:
Desondanks bleef ze de ganse namiddag en avond werkloos op haar zetel de meute gadeslaan.
Pistol Pete
17 juli 2010, 08:50
Afgelopen week ben ik weer eens in YinYang wezen shoppen.
Helaas is Patricia niet meer werkzaam in YinYang, na een incidentje is ze vertrokken.
Waar ze wel werkt is mij nog onbekend maar hoop ik snel te vernemen. Weet iemand meer?
ze zit nu namelijk op vakantie
ze om de 3 maanden komt ze terug
ze mogen 3 maanden werken in zwitserland en daarna komt ze terug .
laatste tijd had ze wel geen zin meer om in ying yang te werken maar ja het kans is groot dat ze terug komt .
ik ken haar zeer goed op dat gebied .
gr.