PDA

Volledige versie bekijken : Minou



Wagons-Lits
5 maart 2009, 17:44
Een nieuwe aanwinst:


Naam : Minou

Nationaliteit / taal : Francaise / Frans, Duits (bijkans accentloos)

Leeftijd : ergens begin 20

Haarkleur/lengte : zwart lang haar

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank tot Normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : hier en daar wat ijzer (o.a. navel)

Service : PZC, NMC, beffen, zoenen, FT, massage

Extra : Niet eens aan een kamer toegekomen op eerste sessie :teuflisch

--------------------------------------------------------------------------


Dames die Franzozisch doen zijn er genoeg, dames die francaise zijn bepaald minder. Maar voila, af en toe kom je wat tegen. Minou is een nieuwe aanwinst in Elsdorf, en bepaald een goede. Ze ziet er goed uit, kan converseren in het Frans (toch wel eens lekker) en qua dienstverlening zal er weinig op tegen zijn.

Ik heb de dame eerst eens geobserveerd tijdens mijn pauze in de bar-ruimte en zag tot mijn voldoening dat ze een degelijke sessie op de bank startte. Bon, dat is toch de meerwaarde van lokales als 'Babylon' (en Bernds, vooruit). Ik durfde dan ook nadat zij van de kamer was teruggekomen (meer dan 30 minuten, ook een goed teken) wel een gesprek met haar aan te knopen. De keuze gekregen hebbende wilde ze graag even in 't frans kallen, dat was haar wat makkelijker, maar ze spreekt overigens prima en bijna accentloos duits.


Na een gezellig inleidend gesprekje gingen mijn handen bijkans automatisch over haar fraaie slanke lichaam. En de hare gingen - merkwaardig toch - richting mijn mannelijkheid, die daar erg blij op reageerde. En toen ze - het moge vanzelfsprekend zijn - aan het onderdeel 'Franzozisch' begon, was het helemaal genieten. We worden verwend met BlaseKoeniginnen in Elsdorf tegenwoordig.

Het was goed, wat heet, het was zo gruwelijk lekker dat ik er voor ben gaan liggen en me op de sofa tegenover het etensbuffet compleet klaar heb laten pijpen, mijn vingers in haar liefdesgrotje. Commentaar van wat dames die langsliepen heb ik op de koop toe genomen. Na een beurt van een klein half uur kwam ik zaaaalig klaar. Ze leek wat verbaasd dat ik geen kamerbezoek nodig had, maar ik heb duidelijk gemaakt dat 't me prima bevallen was zo. Dat kamerbezoek doen we de volgende keer wel...

Herhalingsfactor: levensgroot (als Leila me tenminste toestaat)



W-L