PDA

Volledige versie bekijken : Chat mogelijkheid met mede ijsberen.........



Rex
5 maart 2009, 22:44
Heren van het ijsberen team......

Zou het niet mogelijk zijn om naast de bestaande chat functie die we hebben ( en die overigens prima werkt) met meerdere ijsberen tegelijk te chatten, om ook een chat functie te maken, waarbij je onderling dus bijv. tussen twee ijsberen onderling kunt chatten?????

Ben benieuwd of dit ingesteld kan worden..............

Zakkenleger
5 maart 2009, 22:57
Dat zou wel handig zijn. Maar anders is er nog MSN, Yahoo etc.

Picasso 1
6 maart 2009, 02:02
Heren van het ijsberen team......

Zou het niet mogelijk zijn om naast de bestaande chat functie die we hebben ( en die overigens prima werkt) met meerdere ijsberen tegelijk te chatten, om ook een chat functie te maken, waarbij je onderling dus bijv. tussen twee ijsberen onderling kunt chatten?????

Ben benieuwd of dit ingesteld kan worden..............

Maar dan blijft rplover alleen achter op de algemene chat :teuflisch.

Tiga
6 maart 2009, 07:08
Dag Rex,

Het idee is bij mezelf ook al eenkeer opgekomen maar met deze chat is dat helaas niet mogelijk. De mogelijkheid zit er gewoonweg niet in verwerkt.

Of we het gaan doen is de vraag. Er zijn zoals ZL aangeeft voldoende alternatieven zoals MSN of Yahoo of zelf via hyves.

Reken er de komende tijd dus niet op dat dit wordt aangepast.

Grt
Tiga

foots
6 maart 2009, 11:04
Ach Tiga,

We zijn al blij dat ie weer fatsoenlijk werkt en het is 's avonds soms best leuk, soms ook niet hoor, maar dan is er vaak Big30, rustig en kalm zoals altijd tikt hij dan eens iemand op zijn vingers.

We hebben barman Joop en DJ Sphinx en natuurlijk vele beren en vaak ook beerinnen. Ik vind het leuk en ik zou een mooie naam willen voorstellen voor het ijsbeerforumcafe. Wel in stijl bv de ijsbeer iglo, of de ijsbeer koelkast. Sorrie meer fantasie heb ik even niet.

Wellicht gooi je er nog een prijsvraag met vrijkaartje tegenaan, wat is er trouwens uitgekomen bij de naam voor het Villa Vertigo algemeen geleuter ?

Afijn ik dwaal weer af, concentratie is niet mijn sterkste punt. Het is voor mij tenslotte al weekend.

Groet, Foots :wink: