PDA

Volledige versie bekijken : Dilemma: ‘Oops I did it again…’

janjanjan
6 maart 2009, 02:24
Vanavond per toeval ;) in een voor mij bekende raambuurt terechtgekomen. Na een aantal rondjes gewandel & geijsbeer spotte ik alleen oudere (40+) latina’s en profi plastic dames, type: ‘he skatje alles goed?’, ofwel niets van mijn gading tot dat moment… Toen viel mijn oog op een jong uitziende, aantrekkelijke dame. Om heel eerlijk te zijn bedoel ik met het woord dame eigenlijk meisje. Praatje gemaakt en naar haar service gevraagd en vervolgens aangegeven dat ik nog ff verder wou kijken (lees te jong…) Haar onzekere glimlach was mijn deel.
Normaal gesproken voel ik me aangetrokken tot dames in de leeftijd eind 20 begin 30 (type Yvon VV, ex YY, ik weet ze zijn zeldzaam) en deze dame kwam daarom ‘te jong’ op me over. Echter het contrast met het overige ‘aanbod’, mijn hormonen en haar ‘naturel’ uitstraling maakte haar toch wel erg aantrekkelijk. Afijn na nog een rondje ijsberen en een kopje koffie, de gok gewaagd en bij haar binnen gegaan (tegen instaptarief). Mijn voorgevoel bleek te kloppen. Ze is jong, aantrekkelijk en bovendien erg schattig, een meisje...
Het betaalgedeelte kort samengevat: de seks was goed. Het werd me hierbij tegelijk duidelijk dat ze onervaren en nieuw is ‘in het vak’. Mijn lichaam genoot van het samenzijn en mijn hoofd vroeg zich tijdens de daad af waar ik mee bezig was. Een vrouw (lees meisje) in deze leeftijd hoort hier niet, punt! Had ik het gevoel dat ze walgde van wat ze deed? Nee gelukkig niet. Is dat dan de waarheid? Nee?! Waar ligt dan de waarheid? Ik weet het niet…
Mijn ervaring is, bij ramen, dat de dame je na het orgasme het liefst spoedig ziet vertrekken, er is vooruitbetaald en de buit is immers binnen. Afijn na de seks bood ze me een sigaret aan. Na samen gerookt te hebben bood ze me wat te drinken aan. Na nog wat geklets heb ik haar een massage aangeboden. Dit aanbod nam ze gretig aan. Weer kort samengevat, ik ben uiteindelijk nog een uur samen met haar geweest. Enerzijds voelde ik me net een puber, anderzijds kreeg ik ‘pappa gevoelens’, waarbij het laatste gevoel sterker was. Is hier een Freud aanwezig!?? Af en toe heb ik haar, voorzichtig aftastend, maar zeer bewust, wat vragen gesteld, waardoor me veel duidelijk geworden is. Ze zegt 20 jaar oud te zijn (waarbij ik sterk vermoed dat ze feitelijk 18 is), komt uit Oost-Europa en ‘werkt’ sinds december j.l.. Ze heeft een ‘boyfriend’ hier in NL (een allochtoon met NL paspoort, niet discriminerend bedoeld). Ze werkt vrijwel dagelijks, is vermoeid en wisselt veel van werkplek (wel op dezelfde locatie). Afijn het plaatje lijkt me vrij compleet…
Hoezo dit verhaal? (Freud hier??) Ze komt op me over als jong, enigszins naïef, beïnvloedbaar en heel erg lief, een schatje. Ik heb, sinds een bepaalde ervaring (zie elders op het forum), het ijsberenbestaan vrijwel vaarwel gezegd en ben terug (gedoseerd) naar waar het voor mij begon, de ramen. Geen lange sessies meer, geen neiging tot intimiteit, maar seks zonder verdere verleidingen, problemen. Mijn les heb ik geleerd, al blijf ik neigen naar… aard van het beestje blijkbaar…
What to do? Misschien wil ik het nu alleen van me af schrijven, morgen is alles weer anders…. Zoals ik al aangaf, de ‘pappa gevoelens’ zijn bij mij sterk aanwezig. Zeer waarschijnlijk bezoek ik haar komende week nogmaals. I keep you informed…

Groet Jan

janjanjan
12 maart 2009, 01:17
Ondanks (of dankzij :thefinger ) de overweldigende respons, ben ik voornemens haar morgen weer te bezoeken. Verslag, althans de gecensureerde versie, volgt.

TT Man
12 maart 2009, 09:29
Ik veroordeel niemand maar 'papa gevoelens' en het bedrijven van sex met een heel jong meisje gaan bij mij echt niet samen. Wil je haar beschermen? Zo ja, waartegen dan? Tegen de boze wereld van de gedwongen prostitutie? Succes...

Waarom er weinig respons op je posting is? Misschien omdat dergelijke discussies hier al zo vaak zijn gevoerd. Je weet dat er iets niets in de haak is (lees: het vermoeden van gedwongen prostitutie) maar gaat toch naar haar toe om sex tegen betaling te hebben. Vrije wil? De hormonen sterker dan het verstand? Is wegblijven beter dan? Ik weet het niet. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordleijkheid en maakt zijn eigen keuzes. Verwacht hier niet dat leden je gaan vertellen of je wel of niet moet gaan (dat lijkt je namelijk uit te willen lokken). Ik doe daar in ieder geval niet aan mee. dat dilemma moet je zelf oplossen. Iedereen heeft een geweten.

Zo, nu heb je toch een reactie.

Zakkenleger
12 maart 2009, 11:49
....
Mijn lichaam genoot van het samenzijn en mijn hoofd vroeg zich tijdens de daad af waar ik mee bezig was
...

Dit zegt genoeg. Voor de rest helemaal eens met TT Man. Up to you.

janjanjan
12 maart 2009, 14:01
Ik veroordeel niemand maar 'papa gevoelens' en het bedrijven van sex met een heel jong meisje gaan bij mij echt niet samen. Wil je haar beschermen? Zo ja, waartegen dan? Tegen de boze wereld van de gedwongen prostitutie? Succes...

Waarom er weinig respons op je posting is? Misschien omdat dergelijke discussies hier al zo vaak zijn gevoerd. Je weet dat er iets niets in de haak is (lees: het vermoeden van gedwongen prostitutie) maar gaat toch naar haar toe om sex tegen betaling te hebben. Vrije wil? De hormonen sterker dan het verstand? Is wegblijven beter dan? Ik weet het niet. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordleijkheid en maakt zijn eigen keuzes. Verwacht hier niet dat leden je gaan vertellen of je wel of niet moet gaan (dat lijkt je namelijk uit te willen lokken). Ik doe daar in ieder geval niet aan mee. dat dilemma moet je zelf oplossen. Iedereen heeft een geweten.

Zo, nu heb je toch een reactie.

Dank voor je heldere reactie.

Met de discussies waar je op doelt ben ik bekend, die zijn oneindig. Illusies ben ik zelf in de loop der tijd kwijtgeraakt. Het laatste wat ik verwacht is dat iemand me hier gaat vertellen wat ik wel of niet zou moeten doen. Wat blijft is dat het me aangrijpt, blijft raken. En ja ik zoek het zelf op, das duidelijk. Een weg hierin vind ik ook wel, de koers is mij duidelijk en sluit volledig aan bij je eerste zin.
Zoals ik eerder al schreef bezoek ik normaal gesproken oudere dames, mijn draadje hier getuigd van die uitzondering, context waarin het gebeurde heb ik ook aangegeven. Ik heb geschreven in het moment, in openheid en oprechtheid, nu terugkijkend omdat ik het van me af wou schrijven. Wat ik wellicht had gehoopt is blijk van herkenning, middels respons hier. Ach ik ben ook maar een mens.

thesickboy
12 maart 2009, 14:11
..... Ach ik ben ook maar een mens.

En toch ook wel een beetje beer....;)

:wink:
TSB

joop slim
12 maart 2009, 14:31
soms zeggen geen woorden meer dan alle woorden die gesproken worden........

Groet, Joop Slim

TT Man
12 maart 2009, 15:18
Ik heb geschreven in het moment, in openheid en oprechtheid, nu terugkijkend omdat ik het van me af wou schrijven. Wat ik wellicht had gehoopt is blijk van herkenning, middels respons hier. Ach ik ben ook maar een mens.

Mens dat zijn we allemaal, met goede ne slechte kanten. Ik veroordeel dus niemand (dat recht heb ik niet), dus ook jou niet. Oprechtheid en openheid vind ik goed. Er zullen best wel blijken van herkenning zijn, maar niet iedereen zal je daarvan deelgenoot willen maken.

janjanjan
12 maart 2009, 16:13
En toch ook wel een beetje beer....;)

:wink:
TSB

Ik ben beresterk en soms zo geil als een beer, mocht je daarop doelen ben ik een beer ja:D

janjanjan
12 maart 2009, 16:18
Mens dat zijn we allemaal, met goede ne slechte kanten. Ik veroordeel dus niemand (dat recht heb ik niet), dus ook jou niet. Oprechtheid en openheid vind ik goed. Er zullen best wel blijken van herkenning zijn, maar niet iedereen zal je daarvan deelgenoot willen maken.

Mocht je het denken, ik voelde geen oordeel in je post hoor. En inderdaad, wat leden willen schrijven, schrijven ze.

janjanjan
13 maart 2009, 00:06
Vanavond op pad geweest en… haar nergens kunnen vinden. Kamer stond weer te huur. Navraag bij haar buurvrouw (nu gelukkig wel aanwezig), dame waar ik tot een jaar geleden regelmatig bij kwam, leverde wel iets op. Plaatje is wat dat betreft rond, voor zover het dat al niet was. Wat een wereld… Meisje waar je ook bent het ga je goed!