Mauriceyep
7 maart 2009, 17:28
Haarkleur/-lengte : zwart/bruin krullend
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : cub B
Nationaliteit/Taal : Bulgaars, Duitse taal
Leeftijd : 22-24?
Tatoeages/Piercings : geen idee
Service: NMC, PZC,TZ
Gewicht: 45 kilo
Tijdsduur :30
Prijs :50 euro
3e sessie was met Bulgaarse Stefanie, een dame die ik nog niet eerder had gezien. We hadden het leuk op de bank, een beetje zoenen, maar alles nog erg voorzichtig, echter mijn hoop was gevestigd op de kamer, want het is een lekker uitziend meisje! Echter voordat ze naar de kamer ging, kwam er nog een virtuele menukaart te voorschijn, qua inhoud geen probleem, maar ik begon al te vrezen:o
Op de kamer begon ze me heerlijk te pijpen, bijsturing was geen probleem, zou het dan toch leuk gaan worden? Het zoenen was voorzichtig, zeker niet vol overgave, maar ok. Vervolgens neuken .. erg klinisch, zonder enthousiasme. Me dan ook maar snel geconcentreerd op haar mooie lijfje en de sessie met enige oerkreten afgerond;)
Vervolgens stelde ik voor om maar snel te gaan douchen, nou dat ging ZIJ niet doen, wist ze me nog even te vertellen:eek:
Toevoeging van Blijmotorrijder:
Maurice,
Met die Stefanie ben ik ook wel eens meegeweest. Waardeloos vond ik het.
Echt zoenen deeed ze niet, FT kon niet etc.
en ze had zich niet goed onder haar oksels gewassen of geen deo gebruikt.
Lucht van oud zweet. Nou zo een wil ik niet beffen.
BMR
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : cub B
Nationaliteit/Taal : Bulgaars, Duitse taal
Leeftijd : 22-24?
Tatoeages/Piercings : geen idee
Service: NMC, PZC,TZ
Gewicht: 45 kilo
Tijdsduur :30
Prijs :50 euro
3e sessie was met Bulgaarse Stefanie, een dame die ik nog niet eerder had gezien. We hadden het leuk op de bank, een beetje zoenen, maar alles nog erg voorzichtig, echter mijn hoop was gevestigd op de kamer, want het is een lekker uitziend meisje! Echter voordat ze naar de kamer ging, kwam er nog een virtuele menukaart te voorschijn, qua inhoud geen probleem, maar ik begon al te vrezen:o
Op de kamer begon ze me heerlijk te pijpen, bijsturing was geen probleem, zou het dan toch leuk gaan worden? Het zoenen was voorzichtig, zeker niet vol overgave, maar ok. Vervolgens neuken .. erg klinisch, zonder enthousiasme. Me dan ook maar snel geconcentreerd op haar mooie lijfje en de sessie met enige oerkreten afgerond;)
Vervolgens stelde ik voor om maar snel te gaan douchen, nou dat ging ZIJ niet doen, wist ze me nog even te vertellen:eek:
Toevoeging van Blijmotorrijder:
Maurice,
Met die Stefanie ben ik ook wel eens meegeweest. Waardeloos vond ik het.
Echt zoenen deeed ze niet, FT kon niet etc.
en ze had zich niet goed onder haar oksels gewassen of geen deo gebruikt.
Lucht van oud zweet. Nou zo een wil ik niet beffen.
BMR