PDA

Volledige versie bekijken : Toppie & Truus

Toppie
9 maart 2009, 12:08
aangezien mijn oude topics "gelocked" zijn, maar een nieuwe geopend waar we ons hopelijk wel kunnen gedragen? ;)

Zoals beloofd zou ik nog wat schrijven over ons eerste parenclubbezoek. Bij deze dus:

Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zover, ex-ijsbeer Toppie en zijn Truus gingen voor de eerste keer een Swingerclub bezoeken. Na lang en grondig speurwerk was de keuze gevallen op Beverly 2000 uit Solingen. Op internet waren er veelal positieve reacties te lezen en de foto's op de site zagen er veelbelovend uit. Eigenlijk wilden we naar fun4two, maar das toch nog ff-tjes te ver. Ace2 zou eigenlijk ook nog meegaan, maar Ace2 weet als geen ander de juiste prioriteiten te stellen en gaf de voorkeur aan een GT-bezoekje! Nou Ace2 het enige wat je gemist hebt is Blondetruus in haar lekkere outfit en een ranzige Swingerclub ;)

Omstreeks 20.45 reed ik met mijn nog aanwezige ijsberencompas in één ruk naar Solingen. Plots werden we beiden verblind door een grote lichtreclame "BEVERLY". Jezus het leek wel een goedkope kermisverlichting. In ieder geval zorgde het er wel voor dat we ons niet verreden. De parking stond er al bommetje vol, dus ik verwachtte voldoende volk binnen.

"Is het dit?", vroeg Truus aan me. "Euh denk t wel, ik kan er ook niet meer chocola van maken", zei ik.
Met onze rugzak in de hand werden we naar de Seiteneingang gedirigeerd. We moesten ff wachten want voor ons checkte net een ander stel in. De dame van het stel keek me lachend aan en ik voelde me ietwat ongemakkelijk. Ik had namelijk het gevoel dat ze 15 jaar ouder was dan mij en haar looks waren ook niet echt je van het.

Een ietwat bejaarde uitsmijter ving ons op en legde ons uit dat we lid moesten van een zogenaamde "Raucherclub". Hiermee omzeilde Beverly dus het Rauchverbot. "Wir werden nie Post schicken!!!", drukte de bejaarde portier ons nog eens op het hart. "Kein Problem, solange meine Schwiegermutter bloss keine Post bekommt." antwoordde ik. Frappant detail is dat ik lid moest worden van een Raucherclub terwijl ik de hele avond geen sigaret heb opgestoken.

Terwijl ik een hele stapel papier moest invullen, viel mij een ongewoon geluid op. "Pets Pets Pets" alsof iemand mij op mijn kale kop tikte. Daarbij hoorde ik een steeds luider gekreun. Ik keek eens naar mijn vrouw en die zag ik met grote ogen achter mij kijken. Gelijk bij de ingang werd een voor mijn begrippen bejaarde vrouw eens flink verwend op zijn doggies door een jonge twintiger met matje en de twee lieten zich niet storen door het binnenkomende volk. Nee het leek er net op of ze er juist opgewonden van raakten.

Geweldige binnenkomer, zeker als je je vrouw naar een sjieke club wilt meenemen en haar met alle takt wilt introduceren in het clubleven...
Hierna kregen we de sleutel en een korte rondleiding. Mijn eerste indruk was dat t er klein, vies en donker was. Truus vond t er ranzig…. De mensen waren er veelal oud(er) en (sorry dat ik het zeg) lelijk. En dan vooral heel veel lelijke mannen! Mannen met onderbroeken aan die ik nog niet eens zou gebruiken als stofdoek. Mannen met strings aan die ouder zijn dan mijn schoonvader.... :( Heb wel eens iets uit een erotische catalogus besteld en vroeg me altijd wel af wie nu zulk ondergoed zou kopen, wie was nou de doelgroep? Nou ik heb ze afgelopen vrijdag dus gezien.....

"Jij bent zulke clubs toch gewend?" vroeg Truus aan mij, maar moest haar toch uitleggen dat de gemiddelde saunaclub toch tien keer meer "class" heeft dan deze swingerclub.
Bij het omkleden voelden we ons allerminst op ons gemak. Ik miste mijn ijsberenvel, want daarin kon ik mijn hangende velletjes toch nog redelijk verbloemen. Nu liep ik rond in een strak shirt met dito short….:(

We maakten er een kort rondje en liepen eens naar boven. De eerste en tweede etage waren alleen toegankelijk voor Pärchen und Damen only. Truus liep kort achter mij aan, bang om Toppie te verliezen in de wirwar van kamers. Overal zag ik koppeltjes op de bedden liggen en keken ons goedkeurend aan. Euh leuk en aardig, maar ik was eigenlijk op zoek naar een bar (die er volgens het internet ook boven ergens moest zijn….) Ipv de bar vond ik een dame op een gynaecologenstoel die al klaar lag voor inwendig onderzoek…"Wat zoek je?", vroeg Truus geirriteerd. "De bar!!!" antwoordde ik. Uiteindelijk weer snel naar beneden gelopen en aldaar een barretje gevonden.

In de disco moesten we (vooral Truus) ff bijkomen van alle indrukken die opgedaan hadden. Ik merkte duidelijk aan Truus dat het tegen viel. "Jezus geen enkele lekkere man hier!", mopperde ze. "En heb jij al iets gezien dan?", vroeg Truus aan mij. Maar Toppie luisterde ff niet want hij was afgeleid want op een meter of tien stond een wel redelijk lekkere dame te dansen. Kort haar blond, strak figuurtje en een geil lakoutfitje met dito laarzen aan. Haar partner lag op een sofa en keek ernaar. Ik had al een aantal keer oogcontact met haar maar tja ik vond het al moeilijk om contact te leggen met een DVP laat staan met zo'n kinky sletje….
Ik vertelde mijn interesse echter niet aan Truus, dat zou haar op dat moment alleen maar ongemakkelijker hebben gemaakt. Nee we bleven als een verliefd stelletje aan de bar hangen en hielden de rest op veilige afstand.
In de tussentijd werd Truus lastig gevallen door enkele Roemeense mannen die niet veel groter waren dan een gemiddelde Picasso ;) Nu weet ik wat deze dus uitspoken terwijl de Roemeense dames geld aan t verdienen zijn ;)

Na ruim twee uur een beetje rondgehangen te hebben in de disco vonden we t wel welletjes geweest voor de eerste keer en zijn we huiswaarts gekeerd.

Conclusie: leuk voor een keer, ook wel spannend, maar ook zeer lachwekkend! Mss gaan we nog wel eens keertje maar dan mss op een zaterdag. Maar mss ook wel niet.

Toppie-keurmerk? Euh nee! ;)

TT Man
9 maart 2009, 12:38
Dat noemen ze 'van een kouwe kermis thuis komen'. Ik denk dat Fun4Two toch wat beter zou zijn geweest. Ben benieuwd naar het volgende avontuur.

Cheers!

TTM

Zakkenleger
9 maart 2009, 13:34
... terwijl ik de hele avond geen sigaret heb opgestoken.

...

:eek::eek::eek:
Mijn bek valt open!

Leuk verhaal. Maar willen jij en Truuske eigenlijk wel rotzooien met anderen? Zo ja dan is enig initiatief wel nodig. Of moet ik mee om je weer eens te koppelen? ;)

Toppie
9 maart 2009, 14:23
Mijn bek valt open!

Leuk verhaal. Maar willen jij en Truuske eigenlijk wel rotzooien met anderen? Zo ja dan is enig initiatief wel nodig. Of moet ik mee om je weer eens te koppelen? ;)

Haha waarom valt je bek open?

Truus en Toppie hebben al een drietal keer eerder gerotzooid met iemand erbij, maar dat was wel met iemand die we beiden heel goed kenden. Denk dat Truus net als Toppie de Katers uit de boom kijkt ;) en daarbij nog selectiever te werk gaat dan Toppie. We zijn ook wel vaker iets lekkers tegengekomen bij t stappen maar probleem is dat dan één van ons niet geinteresseerd is (Toppie had bijvoorbeeld geen zin om een flinke neger mee naar huis te nemen....). Het is dus een stuk complexer dan in een saunaclub ;)

Zakkenleger
9 maart 2009, 14:31
Haha waarom valt je bek open?
...

Ik weet amper hoe je er uit zag in GT vanwege de rookwolken om je heen :teuflisch

thesickboy
9 maart 2009, 14:32
...ik vond het al moeilijk om contact te leggen met een DVP ...

:D:D:D

Volledig ongeloofwaardig beste Toppie!:teuflisch

:wink:

"Jezus geen enkele lekkere man hier!"

Ondergetekende houdt zich steeds aanbevolen...;)

TSB
:wink:

liefhebber
9 maart 2009, 17:01
Het is dus een stuk complexer dan in een saunaclub ;)

Yepppp....

Ook liefhebber vind het een stukje minder leuk in een parenclub....
Zie je eindelijk een mooie vrouw..... zit er ook nog een vent aan vast :rolleyes:
(waar je eigen vrouw toch ook nog wel effe mee uit de voeten moet kunnen :eek:)

enneuhhhhh...

NIX nie 50 euries nie!
dus... het feest kan pas beginnen wanneer de tegenpartij ook wel wat in ons ziet....
(best wel ingewikkeld hoor! -toch een stuk makkelijker in die cluppies! briefje van 50 omhoog houden en gaan!)

Jammer dat de avond in Solingen tegenviel!. Wat was het thema van de avond? (gezien je observaties; bejaarden-bdsm??)

Wij zijn alleen op de laatste zaterdag van de maand geweest en dan is de opkomst best "goed te doen" :D
Ze hebben de tent geloof ik NET een flinke verbouwing gegeven had een beetje opgeknapt moeten zijn....:confused:

GRTZ, Liefhebber :wink:

P.S.
Er zijn weinig alternatieven.... je vrouw meenemen naar een saunaclub is ook niet simpel!

Zakkenleger
9 maart 2009, 17:35
...
Er zijn weinig alternatieven.... je vrouw meenemen naar een saunaclub is ook niet simpel!

Klopt, en veel beren zitten ook niet te wachten op vrouwelijke gasten die niet beschikbaar zijn voor bedpret maar wel de beertjes en dames bestuderen. Die discussie hebben wel al eens gevoerd op dit forum geloof ik.

Toppie
9 maart 2009, 17:35
Jammer dat de avond in Solingen tegenviel!. Wat was het thema van de avond? (gezien je observaties; bejaarden-bdsm??)

Ik geloof "Sex Total", maar dat kunnen ze beter veranderen in "Totale afknapper!"

Wij zijn alleen op de laatste zaterdag van de maand geweest en dan is de opkomst best "goed te doen" :D

Mss dat we er dan ook nog eens naartoe gaan, maar voorlopig gaan we ons ff verder oriënteren op de markt....

Ze hebben de tent geloof ik NET een flinke verbouwing gegeven had een beetje opgeknapt moeten zijn....:confused:

Klopt dat had ik ook op de site gelezen, mss ben ik verwend, maar ik ben beter gewend.... Als dit de standaard is van een parenclub dan vind ik t verschil met een gemiddelde saunaclub (ik heb er maar een vijftal bezocht) schrikbarend...

Haha is niet echt een optie, maar dan zou ik wel legitiem een saunaclub mogen bezoeken ;)

Picasso 1
9 maart 2009, 18:45
"Jij bent zulke clubs toch gewend?" vroeg Truus aan mij, maar moest haar toch uitleggen dat de gemiddelde saunaclub toch tien keer meer "class" heeft dan deze swingerclub.
Toppie-keurmerk? Euh nee! ;)

Als je van swingen houdt dan zou je misschien beter fun4two kunnen uitproberen op de zaterdag. Dan mogen er alleen maar stelletjes naar binnen en het schijnt dat ze wel selectief zijn in wie ze wel en niet binnenlaten. Ben er nooit geweest maar mensen die er geweest zijn waren er positief over.

Ik vrees alleen dat jij niet door de fun4two-keuring komt :teuflisch.

In de tussentijd werd Truus lastig gevallen door enkele Roemeense mannen die niet veel groter waren dan een gemiddelde Picasso ;)

Een dringend advies. Zo snel mogelijk wegwezen daar :D.

Ace2
9 maart 2009, 19:52
Mijn bek valt open!

Het begint te stinken.

Zakkenleger
9 maart 2009, 21:20
HEE!!! Mods! Wakker worden, er zijn weer beledigende beren actief!!!!! :D

Jansen
9 maart 2009, 21:44
Toppie je moet gewoon Truus meenemen naar de Vila daar wordt je niet gestoord door achterlijke ijsberen die aan je vrouw zitten te plukken.

En je vrouw kan nog bij verdienen als Sir wankelot er is hij houdt namelijk van geschopt en geslagen te worden door een vrouw.

En natuurlijk jansen die echt niet verlegen is en altijd wel zin heeft om langs de plinten te gaan.

Hier kan je haar laten zien dat deze club uitstraling heeft en ook een beter publiek ( moet je wel zelf buiten blijven ) lol.

groeten van jansen.

Toppie
10 maart 2009, 09:44
Toppie je moet gewoon Truus meenemen naar de Vila daar wordt je niet gestoord door achterlijke ijsberen die aan je vrouw zitten te plukken.

Ach dat plukken aan Truus viel wel mee. Een BOE en een stoere blik van Toppie is meestal wel voldoende ;) En kleine Picasso's bijten niet he, die schreeuwen alleen maar :)

En je vrouw kan nog bij verdienen als Sir wankelot er is hij houdt namelijk van geschopt en geslagen te worden door een vrouw.

Euh ik geloof dat Wankalot dan een tijd niet meer te bewonderen is als Truus hem onder handen heeft gehad ;)

En natuurlijk jansen die echt niet verlegen is en altijd wel zin heeft om langs de plinten te gaan.

En je mag eerst in mijn nieuwe huis de plinten komen doen jansen, die zijn nog niet klaar (btw laminaat mag je gelijk ook leggen op de bovenverdieping) ;)

royke86
28 oktober 2009, 12:48
Fun 4 two is een aanrader toppie (ook het eten) en dan bedoel ik de zaterdag. Dan komen er veel jonge goed uitziende stellen. En als het te ver is kun je daar vlakbij overnachten in het NH-hotel (super hotel)! Je bent dan ook vlakbij het strand van Scheveningen daar gingen wij dan met mooi weer fijn naar toe!