PDA

Volledige versie bekijken : Nora Roemeense

Bosco
9 maart 2009, 20:20
naam: Nora.

nationaliteit/taal: Roemeense/Engels.

leeftijd: 19 jaar.

haarkleur/lengte: zwart/lang.

lengte: 1.55 zonder schoenen.

postuur/cupmaat: normaal/flinke B.

tatoo/piercing: geen/geen.

service: beperkt zoenen, PZC, NMC, vingeren,beffen.

extra: lief,zachtaardig,teder meisje met zeer mooie borsten.

zo'n bijdehandje het is buiten de kamer, zo schugter ze is op de kamer.
heefd tijd nodig om aan je te wennen, maar komt daarna wel meer los.
leuk, lief meisje met potentie, waar je voorzichtig mee moet omgaan.
in het begin wilde ze nauwlijks zoenen, op het laatst kietelde ze mijn amandelen met haar tong.:D een echte GFE.

marioamsterdam
21 maart 2009, 21:28
Volgens mij heb ik dit meisje afgelopen vrijdag ontmoet. Ze vertelde dat ze nu een maand in VV was. Inderdaad 19 jaar en schuchter. Wel heeft ze echt minimaal cup C....inderdaad hele mooie borsten. Op de kamer was ze bij mij heel passief, maar dat maakte mij deze keer niet uit. Je kan lekker je gang gaan en vind ALLES prima......in totaal was ik 2 x ruim een uur met haar op de kamer. Haar lichaam is heerlijk strak en ze heeft een lekker kontje :ass: en een strak poesje. En dit borsten maken je helemaal gek.... :Xrated:
Ik kon me dus 4 x helemaal uitleven....:rubbel:

marioamsterdam
25 maart 2009, 15:30
Bosco: is nora niet moni op de vv blog...die heerlijke borsten herken ik op 10km afstand. Vrijdag ga ik speciaal voor naar VV.....kan niet wachten. Als ze er is sluit ik me een paar uur met haar op. Ik wil deze keer alleen haar neuken, maar dan lang, hard en vaak.

Bosco
25 maart 2009, 16:19
Bosco: is nora niet moni op de vv blog...die heerlijke borsten herken ik op 10km afstand. Vrijdag ga ik speciaal voor naar VV.....kan niet wachten. Als ze er is sluit ik me een paar uur met haar op. Ik wil deze keer alleen haar neuken, maar dan lang, hard en vaak.

Beste marioamsterdam, Moni is een andere dame.
Als jij denkt dat de borsten van Moni eigenlijk van Nora zijn, word het de hoogste tijd dat je een afspraak met Hans Anders gaat maken.:rofl:
Voor derest heb je groot gelijk als jij je voor een paar uur wild laten opsluiten met Nora.
Wees lief voor haar en neem een goed gevulde portefeuille mee, want dat zal je nodig hebben.