PDA

Volledige versie bekijken : vrijdag en zaterdag



Dalton
15 maart 2009, 16:25
Vrijdag maar naar lr gereden om mijn vleselijke lusten bot te vieren.
Bij binnenkomst een kop koffie genomen en even op een bank gaan zitten om wat te bekomen van de rit hierna toe.
Dat rustige liggen op de bank werd wreed verstoord door een dame die boven op me plofte.
Deze begon me glijk te kussen en aaien overal wat best wel lekker is.
Even later had ze die kleine jonge van me in de hand en begon er aardig aan te trekken,waar hij direkt op reageerde door als een komeet omhoog te schieten.
Daarna ging ze met der koppie naar beneden en nam dat lulletje in haar lieftallige mondje om er een poosje aan te sabbelen.
Hierna stond ze op en liep weg om terug te komen met de sleutel waar ik niet om gevraagd ha
Dus niet mee de kamer opgegaan met deze dame.
Ikhad me voorgenomen om met Denise te kameren.
En ja hoor daar was denise,meteen naar haar toegegaan en de kamer op.
Heerlijk rustig begonnen met het vader en moedertjes spel, dat ze dat nog niet op de markt gebracht hebben begrijp ik nog steeds niet.
Toen ze bij het meest mishandelste uitgroeisel onder aan mijn hangbuik werd ze heel voorzichtig.
Het werd in haar mondje genomen en daar begon ze het wormvormig aanhangels heerlijk te masseren,ze vergat zelfs de balletjes die er onder hangen niet.
Het werd weer een echte kassa kraker gewoonweg fantasties.
Na 2uur rommelen op de kamer maar naar de sauna gegaan om een beetje af te koelen.
Op naar de bar om de inwendige mens een versnapering te geven.
Even gezeten en daar kwam die kleine simona aangestormd om me meteen mee de kamer op te nemen.
Nu begon alles weer van voor af aan, het kussen,likken,blasen en neuken tot ik de hele wereld voor een doedelzak aanzag.
Dit gedoe duurde ongeveer 2uur en hierna weer een heerlijke saunagang gemaakt,want daarvoor ga je toch naar zo"n club.
Na de sauna even bijkomen boven bij de bar,dat dacht ik ,maar daar kwam die kleine lekkere hete bulgaarse simona alweer aangerend.
Even mee zitten rotzooien op de bank en eops naar de kamer,om me weer te laten verleiden om dat doktertje spelen van vroeger uit te voeren.
Hierna op naar de sauna,whirpool,stoombad en de douche daarna de auto in naar huis.
Thuis aangekomen uitgekleed en naar bed.
Bij het ontwaken om 11 uur opgestaan me geschoren een beetje gewassen en aangekleed.
In de kamer wat gegeten koffie gedronken en om mij heen gekeken.
Naar buiten gegaan waar het al wat regende en in de auto gesprongen om maar zo vlug mogelijk in dat gezellige clubhuis in kaarst te geraken.
Het was er al aardig gezellig en er kwamen ook nog wat bekende beren binnen.
Het begin voor mij meer op een echte werkdag te lijken dan een dagje uit.
Om iedere dag te gaan neuken en je te laten pijpen tot er bloed mee komt kan niet gezond zijn dus vandaag een beetje rustig aan doen.
Dat was ik van plan maar het ging weer heelemaal verkeerdmet me .
De eerste was een duits meisje wat er mooi en stevig uitzag.
Begon goed maar werd toch een fiasco zoals de meeste duitse dames .
Daar kwam die kleine simona aangelopen en maar de kamer opgegaan met haar.
Die heeft me aardig onderhanden genomenen na afloop de sauna in.
Vervolgens naar boven op een bankje gaan zitten tussen de bekende ijsberen
in.
Een poosje gepraat en weer de kamer op met simona van alles uitgeprobeerd
daarna de sauna in en de rest weten jullie nu wel en op naar huis.