PDA

Volledige versie bekijken : May (Dui)



bootyfan
16 maart 2009, 17:39
Haarkleur/-lengte : Lichtblond/Lang
Lengte dame : 1,75 m
Postuur/Cupmaat : Slank / A (nat.)
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : 20 j
Tatoeages/Piercings : Geen Tattoo's / Kleine neuspiercing rechterkant
Service: TZ, PZC, Beffen, IMC
Voordelen: lekker verzorgd, vriendelijk jong dingetje
Nadelen: /
Tijdsduur : 1,5 uur in kamer 11
Prijs : 125 + kamer 30
Extra’s bij het bezoek: /


Laatste keer in een reeks bezoekjes aan YY gedurende de laatste week. Nu even een pauze...
Vandaag mijn wens van zaterdag kunnen waarmaken en gekamerd met May. Een lieve, Duitse, jonge meid, ... no nonsense. Eerst aan de bar wat zitten babbelen. Een koffietje, een cola light... We hadden beiden nog wel wat last van een druk weekend en een korte nacht. Daarom gekozen voor Kamer 11. Heerlijk samen gerelaxed in de jacuzzi. Het gezamenlijk gebubbel bracht het bloed weer aan het stromen bij ons allebei en toen we uit het bad op het bed belandden, een heerlijke sessie beleefd met May.
Geen zware details vandaag, maar weet dat het zo goed was, dat ik eigenlijk iets te snel 'mein Gummi' volgespoten heb. Dat komt bij mij eigenlijk niet zo rap voor, dus geeft dit wel iets aan.
Zeker een aanrader, hmmm. Bijkomende info, ze is ook nog eens goed bevriend met de Duitse Isabella uit één van mijn vorige posten, dus een toekomstig trio biedt zich hier wel aan.
Volgende week echter eerst mijn schatje Flo nog eens uitgebreid onder handen pakken ! :green_smi

Voorlopig dus effe een stop in mijn recensies... Zoals een wijs man ooit zei : "Dit is de laatste keer, ik wil nog wel maar kan nie meer !" Haaaahahahaha !
See you next week !
Bootyfan :cool:

Nami
16 maart 2009, 22:38
Ik ken May ook al een tijdje. Voor mij sinds ik haar ken vanaf december 08 een vaste dame in YY. Toen was ze pas net begonnen.
Afgelopen zaterdagmiddag liepen er wel genoeg dames rond, maar voor mijn beleving allemaal 2e keus :moon:
Toen spotte ik haar ook weer. Ze had lang uitgeslapen en haar haren kosten de nodige tijd, dus pas om 13.30 in de bar.
Op de kamer was het nu anders dan normaal omdat ze geen FT deed en liefst PMC omdat ze een ontsteking achter in haar mond heeft. Niet gek van al dat :blow:. Vond TZ bij deze gedachte ook wat minder :nee:
Ik wacht wel weer ff tot ze de oude is :baeh:

bootyfan
19 april 2009, 13:20
Gisteren heb ik met mijn vernieuwd 'stralende' glimlach May nog eens kunnen overtuigen om met mij te kameren.
Ze liet zich mijn orale 'kunsten' zeer graag welgevallen en ik zal maar zeggen, dat ik haar 'startknopje' eens te meer heb kunnen vinden.
Voor de rest hebben we samen heerlijk genoten. Haar PZC-service is terug optimaal en ook het TZ was intens.
Daar ik al een behoorlijk lange Flo-sessie achter de rug had, duurde het voor mij al wat langer. Maar May deed tot het einde lekker mee. Alle mogelijke standjes zijn de revue gepasseerd en toen ik uiteindelijk mijn goodies in het rubbertje mikte, was het uurtje net om.
Beiden nog rustig opgefrist en May heeft haar nieuwe lingeriesetje, waar ze overigens heel schattig mee stond, terug aangetrokken. In de lockerruimte nog snel afscheid genomen en toen moest ik rennen...
Een leuke en lieve meid, die May, zeker herhalingsgevaar...
Bootyfan :cool: