PDA

Volledige versie bekijken : Eerste keer in de Villa + € vraag

creamontop
18 maart 2009, 05:00
Vrijdag 20 maart 2008 trek ik voor een eerste keer mijn "berenvel" aan :freu:

Nu ik dichter in de gouden driehoek woon (BE,NL,DE) en "slechts" 125 km moet rijden naar Grefrath, lijkt mij, gezien de geboden accomodatie (zowel letterlijk als figuurlijk) dit geen slechte keus.

Wie beter advies heeft, gelieve te melden VOOR 20/03/2009 10:00, want dan ligt het berevel in de kofferbak en steekt de sleutel in het sleutelgat (althans toch van de wagen :D)

Die Amy, gaat voor de bijl van cream. I like "odessa'-style woman Zorro ! alhoewel ik het met deze optick het bij 30 minuten ga houden.
Ik hou je aan je eervolle verklaring hier in het boek van de grote Ijsberenwereld. En zal meteen ook weten of je reeds in Odessa bent geweest (ik wel dus) Arcadia beach is paradise on earth !

Het spijtige (tot hiertoe niet gevonden) is dat je in zulks een tent niet met je VISA of DINERS Club met die "*dienst-sterren*" kan afrekenen, en je alsdusdanig toch met redelijk wat "cash" moet rondlopen. Of heb ik het verkeerd voor ?
Dan vraag ik mij af, wat je gemiddeld op zo'n dagje ijsberen zoal aan cash meeneemt ?
Neem maar aan de "hogere" kant, want ijsbeertje cream houdt het lang vol, maar eens de berenmaag en berenlul honger hebben, zouden er wel eens 4 à 5 dames mogen meegenieten.
Alvast bedankt, voor de info en mij klaar te stomen.

Is er iemand van de forumleden die "per ongeluk" dan ook gaat ?

Geef maar PM, dan kunnen we eventueel afspreken of samen rijden. Ik trakteer de rit voor deze eerste keer. Toch als hij om mijn traject ligt. (ik passeer Roermond en Venlo)

Poppalarge
18 maart 2009, 17:45
Als je geld tekort komt in Villa Vertigo is er een chauffeur aanwezig die je naar de dichtsbijzijnde geldautomaat rijdt in Grefrath als service van de zaak. Dus als je het niet wilt hoef je niet met veel cash op zak te lopen.

timjava
18 maart 2009, 17:55
Als je geld tekort komt in Villa Vertigo is er een chauffeur aanwezig die je naar de dichtsbijzijnde geldautomaat rijdt in Grefrath als service van de zaak. Dus als je het niet wilt hoef je niet met veel cash op zak te lopen.

Amy is de chauffeur?:confused:

Poppalarge
18 maart 2009, 18:19
Amy is de chauffeur?:confused:

Ieder heeft zo zijn wensen.....

Ik doelde meer op het feit dat Creamontop aangaf dat hij het niet wenselijk vond om met een grote partij cash rond te lopen als hij zich richting de villa trok.

Stiffmaster
19 maart 2009, 10:27
Ja het is jammer dat je de creditcard niet kan gebruiken, in YinYang kan dat wel en daar wordt veel gebruik van gemaakt is toch makkelijker dan een pak geld of je door een chauffeur even langs de pin te brengen :cool:. Maar oke je denkt vier a vijf DVP deze dag te gaan onderzoeken en dan hangt het ervan af of je half uurtje of hele uren maakt, maar ga ervan uit dat zo`n dag VV gemiddeld dan al gauw op tussen € 300,- en € 500,- komt, nogmaals afhankelijk wat voor tijd je gebruikt op de kamer. Hoop dat je je er kan vermaken en wens je veel plezier. :sleep:

Zakkenleger
19 maart 2009, 10:56
Als je het je kan veroorloven: neem 2x zoveel mee als je denkt nodig te hebben. Niets is zo vervelend als te weinig geld bij zoveel verleiding.;)

Stiffie's richtbedragen kloppen wel, maar als je bijv 2x 2uur met een dame gaat (je zult de eerste niet zijn... :rolleyes:) en dat kost al 400 EUR en je hebt nog zin daarna....

timjava
19 maart 2009, 12:05
Als je het je kan veroorloven: neem 2x zoveel mee als je denkt nodig te hebben. Niets is zo vervelend als te weinig geld bij zoveel verleiding.;)

Dat ligt er natuurlijk aan hoe goed je in de slappe was zit. Je moet gewoon een budget meenemen van wat je maximaal wil uitgeven. Als je met 5 dames een half uur naar de kamer wil, dan zou ik per dame € 75,-- meenemen. In totaal kom je dan uit op 5 x € 75,-- + € 50,-- entree = € 425,--.

Meer meenemen is meer opmaken. Maar dat ligt geheel aan je financiele situatie.

Hou er rekening mee, dat als je eenmaal bent geweest, de drang om weer te gaan groter wordt. Hier is dan weer geld voor nodig;)

thesickboy
19 maart 2009, 14:03
Als je het je kan veroorloven: neem 2x zoveel mee als je denkt nodig te hebben. Niets is zo vervelend als te weinig geld bij zoveel verleiding....

TSB volgt deze richtlijn ook ongeveer, ik neem zoveel mee als ik denk nodig te hebben, en dan nog 200EUR voor 'onvoorziene verleidingen':D

:wink:

creamontop
19 maart 2009, 14:21
hartelijk bedankt medeberen voor de duidelijke indicaties. En eveneens admin/mods om dit in een apart onderwerp te steken. Blijkbaar niet zo'n slecht idee dit even als onderwerp boven te halen.