Volledige versie bekijken : Zwitserland, FKK Swiss
Jorah Mormont
19 maart 2009, 02:47
Globe heeft in de buurt van Zürich, Dietikon een zusterclub. De website (http://www.club-swiss.ch) beloofd wat! Mooi alternatief de volgende keer wanneer ik in Zwiterland ben.
Sonny:wink:
sirgreg
28 maart 2011, 14:49
Leider scheint der Club nicht zu laufen. Warum auch immer? Im Schnitt sollen so 5-8 Frauen da sein. Die hatten aber immer schon ein komisches Konzept: Bis abends Saunaclub, das heisst: Bademantel. Am Abend dann plötzlich switch auf Bar-/Nachtclub, dass heisst: normale Bekleidung. Find ich irgendwie blöd. Nennt sich dann Erotik Lounge. Sollten sich mal für was entscheiden. :frown:
Neuerdings macht der Swiss-Club einigen Tagen am WE auch noch einen auf Flat-Rate! Haben es wohl nötig.... Solten sich besser SWITCH-Club nennen! :mad:
Schade eigentlich, denn vom Inneraumdesign scheint der Laden wohl schöner zu sein als die anderen Schweizer Clubs. :)
ButtinSky
6 juni 2020, 21:07
Opent vandaag, volgens website veel meiden van Globe aanwezig omdat deze nog dicht is.
Laatste bericht van 2011, hierboven, heeft iemand nog recentere informatie over deze club?
satanic surfer
12 juni 2020, 11:34
Kukelekuu jodelde de haan terwijl er een zwik pluimen doorheen de aerosolisch verantwoorde luchthoedanigheid vlogen aangezien het dierengild zich rijk rekent omdat de menschelijke natuur gedwongen terugplooit binnen z´n eigen gekochte of gehuurde vier wanden en er dus opzienbaarlijk méér kiekens dan voorheen plausibel geacht zich in industriezones begeven dezer dagen dan voorheen behoudens dan in sommige specifieke zones waar toevalligerwijs een pluimveefabriek gesitueerd is waar uiteraard -tig méér pluimvee resideert doch door de band genomen lijkt me m´n pleidooi duidelijk betreffende de eierproducerende mededieren. Om nog maar te zwijgen van lukraak rondhossende alpaca´s, buideldieren en andere flamingo´s die doodleuk doorheen stadcentra hinkelen alsof het koopzondag voor veggies is. Doch alla, recentere info dus alvorens ´k afdwaal richting recentelijk ontsnapte makaken die een illegale rave organiseren zonder de social distance maatregelen in een conform en goedgekeurd draaiboek te gieten. Oh de horror.
Het is een klein opgezette club die in een industriegebouw is gegoten. Redelijk somber en duister ingericht met geinige bar, whirlpool en sauna en voor de fans van harakiri ook een Dampfbad. Er werden sinds een paar dagen een zooi mokkels binnengesmeten vanuit het nou nog gesloten vlaggeschip van Ingo´s Imperium. Dolletjes allemaal want im prinzip komen die rotverwende lichtjes overbetaalde hoeren in Swiss behoorlijk onder "hun" prijzen bijbeunen bij gebrek aan andere opties. Hoe dat er na 19 juni zal uitzien is nog ietwat ongewis ende twijfelachtig in te schatten. De nietsvermoedende bezoeker betaalt 65 Franken plus 10 sleutelpand om toegang te verkrijgen en wordt stante pede verzocht om zich de klauwen te ontsmetten via handgel, z´n stormmasker af te zetten en dat in te wisselen voor een mondmasker, dat af te nemen om te douchen, dat als de wiedeweerga opnieuw op te zetten directemento na het afdrogen van lijf en leden en zich gehuld in bademantel in de centrale lounge te begeven alwaar leenliefdes van verscheiden allooi en herkomst zich de beentjes wijd maken om harde Zwitserse Franken daarvoor de krijgen die ze dan weer opsouperen in chique boetieks of wie weet beleggen in Teslaaandelen die de pan uitswingen, who knows or cares wat die snollen met die centen aanrichten. Het "huistarief" daarvoor ligt officieel bij 63 stuks pér halfuur als men tongzoenen niet incalculeert, doet men dat wél is de schade 89 stuks pér voorvermelde tijdseenheid. Aangezien heden ten dage bijna het gaanse vogelgild uit Globe-tranfugées bestaat kan men dat in realiteit inschatten op 140 Franken just like in Schwerzenbach, doch psssttt, hou het stilletto...
Normaliter bestaat het damesarsenaal in Swiss uit tijdelijk gepenaliseerde Globesnollen die voor minder knaken motten anschaffen (tijdelijk) en wat andere moppies die bovenvermelde prijzen conform hun wensenpakket vinden. Een klein tiental dames normaliter dixit Bekannten, nou waren het er een vijftiental gok ´k en die hadden het niet onder de markt want godbetert half hoerenlopend Zwitserland leek wél de onweerstaanbare drang naar clubben niet te kunnen onderdrukken. Daar had ss géén last van want dat sloeriesneuken wordt al gauw retevervelend volgens gediplomeerden in de stiel. Zal me voorts aan m´n reet roesten voorts dat tijdens het openingsweek-end er naar verluidt wachttijden tot 2 uur waren om én binnen te kunnen gaan én om een onderhand überfickte hen te mogen bestijgen langs achteren want schijnt de aangewezen positionele hoedanigheid te zijn om conform de hygijenemaatregelen te klaverjassen. Iemand serieus én ongegeneerd keihard in de reet rammen is dus niet langer unfashionable taalgebruik. Dat kan men louter toejuichen en zomaar te danken aan groothertogin Corona. Oh de horror voor de goegemeente.
Doch alla, in het begin van de week kon men er bijna probleemloos binnenlopen en was het ietwat wachten op de uitverkorene neukkandidate doch nou nix dat uitermate tegen de kiekenborst stootte. Opvallend véél Bekannte gesichter die anders elders rondneuken en ss gokt dat ie de enige mannelijke non-Zwitser was, geinig joh. Doch ik pas me aan en zong vrolijk mee in de kakafonie van woordenbrei dat die gozers produceren. Ik verstond er géen hol van doch wat maakt het voorts uit joh. Dat die racletterakkers hun Schniedel in verscheidene Roemeense mutsen stopten kon me ook niet verdrieten voorts, het Europese project leeft ook zonder Straatsburg motherfuckers...Over m´n eigen lijfelijke strapatsen hul ik me geheel conform de forumettiquete dezer dagen in stilzwijgen. Beetje saai die massage vanop anderhalve meter met strobezem en kietelklepel voor de fijnere sensaties. ss had een polsstok geleend en beroerde daarmee vanop de gang de lichtjes gezwollen kittelaar van een dame die daar voorts niet onaangename geluidjes bij simuleerde onderwijl. Clubben anno 2020, oh de horror...
Dus bottom line, is Swiss een aanrader. Neuh, niet bepaald doch in die specifiek minieme Zeitfenster dat er een zooi transfers zitten en bij gebrek aan opties kan men het overwegen...Uiteraard was ss de braafste van de klas en kraamde ie opvallend weinig onzin uit want dat wauwelen met mondmasker werkt me bepaald op ´mn zenuwen. Grützi, spätzli en arrivederci. Muzikaal ondersteund door Senser: Age of Panic.
Peace out!