PDA

Volledige versie bekijken : Hoe vaak neuk je bij een bezoek in een Club?



neukie
3 maart 2006, 23:49
Toch niet alleen kijken hoe andere dat doen.

Ik: Niet zo veel. 2 keers.Enje?

neukie
4 maart 2006, 10:34
@jm: klopt, verander ik.....:D..nu alleen in een club.:fuck:

Stiffmaster
10 maart 2006, 16:04
Ja dat ligt er een beetje aan, een priveclub of een FKK-club, prive niet vaker dan 1 keer, maar een FKK-club, dat varieert van 1 tot 5 a 6 keer op een hele lange dag, is wel hard werken met deze meisjes, maar zoals ik altijd zegt, het is beter veel te wippen dan veel te werken(bij de baas natuurlijk):freu: :freu:

Azrael
12 maart 2006, 23:17
Een en ander is natuurlijk ook afhankelijk van de financieen. Ik probeer altijd met drie dames mee te gaan, maar als een sessie een beetje uitloopt, kan het natuurlijk ook voorkomen dat ik er maar met twee mee ga. Maar ik ga toch echt minimaal met twee dames mee als ik na een club (FKK) ga. Ik moet er namelijk wel een kleine 300 kilometer voor rijden...:freu:

099
13 maart 2006, 16:33
Ja dat ligt er een beetje aan, een priveclub of een FKK-club, prive niet vaker dan 1 keer, maar een FKK-club, dat varieert van 1 tot 5 a 6 keer op een hele lange dag, is wel hard werken met deze meisjes, maar zoals ik altijd zegt, het is beter veel te wippen dan veel te werken(bij de baas natuurlijk):freu: :freu:

Die Koos kan er wat van, af en toe :fuck: hij er nog eentje extra voor mij als ik niet kan komen :rofl:

099

neukie
13 maart 2006, 17:01
Ik: in een priveclub een enkele keer, ik rijd graag eens in de middagpauze naar Kerkrade of Lemiers om een wipje te doen. In de clubs 2 keers, meer is niet nodig, deze 2 keers zeer intensief en langzaam.
Hoe Koos dat makt, tja, dat is bij me 20 jaaren geleden.:nee:

Babbel
27 maart 2006, 21:05
Ik ben aan het minderen maar ik neukte toch zeker 6/7 keer in een club. Ik vond het gewoon lekker (Calvé)

Babbel :nospam:

Jorah Mormont
27 maart 2006, 21:36
Tja,:rolleyes:

Ik weet nog goed m'n eerste avond in PHG:eek:
5 keer geloof ik. Ik was bebroken. Maar de laatste tijd varieert het van nul:o keer tot 2 keer:lostit: Meestal een nieuw meisje voor het uitbreiden van m'n vocabulair en als tweede een meisje waar ik al vaker ben geweest. En ja, ook wel eens "nul" Maar dan is het ook wel gezellig:hah:

BR, Sonny

little diablo
18 september 2006, 20:34
met een triotje erbij telt het natuurlijk goed door;) En ik kan nog een recencie vinden van een avond van 5:fuck: maar gemiddeld 3

saluti
__________________
little don of Golden time

Babbel
4 januari 2007, 18:12
Ik ben aan het minderen maar ik neukte toch zeker 6/7 keer in een club. Ik vond het gewoon lekker (Calvé)

Babbel :nospam:


Het wordt iedere keer minder en ik ben in de maand December heel wat keren "ungepoppt" weer naar naar huis gegaan. En toch vermaak ik me prima. Ik heb niet meer die enorme drang om me te bewijzen dat ik het beste eekhoorntje ben :D

Babbel :wink:

Tiga
4 januari 2007, 19:09
Het wordt iedere keer minder en ik ben in de maand December heel wat keren "ungepoppt" weer naar naar huis gegaan. En toch vermaak ik me prima. Ik heb niet meer die enorme drang om me te bewijzen dat ik het beste eekhoorntje ben :D

Babbel :wink:

Volgens mij heb je gewoon voor de winter je eikeltje verstopt en kun je het nu niet meer vinden ;)

Sphinx
4 januari 2007, 19:51
Meestal twee of drie keer. Bij Oom Bernds is het me afgelopen herfst vier keer gelukt, maar ja, toen hoefde ik ook niet lang wakker te blijven (hotel Reuter 250 meter verderop :D )

little diablo
4 januari 2007, 19:57
Ik ben aan het minderen maar ik neukte toch zeker 6/7 keer in een club. Ik vond het gewoon lekker (Calvé)

Babbel :nospam:
tjonge en ik maar denken dat konijnen veel:fuck: dan loopt L.D toch achter op zo,n avond:rolleyes:


Saluti L Diablo

.357 magnum
5 januari 2007, 18:45
Normaal gesproken wip ik maar 1 keer.
Maar ga ik naar een partytreff, dan liggen de feiten iets anders.


.357 magnum