Volledige versie bekijken : Katharina, duits?
165, ong. 25 j, donker haar in een staartje, mooi zandloper figuur, duitstalig, is vaak op zon/maandag in YY.
Leuke spontane niet opdringerige dame die niet zelf om de sleutel zal vragen. Een figuurtje waar menig tienertje jaloers op mag zijn en een strak grotje ondanks 2 kinderen als je haar een beetje beter kent weet je waarom ;)
Gaf me het gfe gevoel omdat ze zachtaardig is en met het meeste gevoel pijpt, en het neuken is passioneel en met alle geduld van de wereld :smile2:
Steven_69
10 mei 2009, 00:48
Zonder twijfel een topper : Helemaal niet opdringerig, je moet haar zelf wenken vooraleer ze bij jou komt. Voor de rest supermooi figuur met heerlijke tietjes. Leeftijd is reeds 28 maar ik zou ze maar 23 schatten. Tongzoent en pijpt zonder met heel overtuiging, is zelfs (als één van de enigen) te vinden voor seks in de bar en in de kino. Heel hard neuken is helemaal geen probleem, ook klaarkomen in de mond (met slikken) is mogelijk voor 25 euro extra. Is wel van Slowaakse origine (hoewel ze heel goed Duits spreekt).
Steven_69
12 mei 2009, 18:23
Dit gaat over dezelfde dame :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12046&highlight=Katharina
wiekie
30 juli 2009, 23:09
Na het avondeten naar deze fraaie dame toegelopen die de hele middag vanaf 1 uur met haar gsm bij de gokkast zat te sms-en. Na een lekkere tongzoen haar meegesleurd naar een kamer waar ze mij met de billen naar mijn neus gericht begon te pijpen. Gelijk haar kont naar me toegetrokken en in 69 heerlijk gebeft waarbij ik mijn wijsvinger in haar sterretje deponeerde waarbij ze kreunde van genot. Toen de heerlijke tietjes even lekker gezogen en vervolgens haar hard geneukt waarbij ze haar beide handen in mijn billen kneep. Heerlijk klaargekomen in het rubbertje en zeer tevreden na een gezamenlijke douche de kamer verlaten. Een topper deze Katharina die niet jaagt dus je moet gewoon op haar afstappen!