Volledige versie bekijken : Carina - Karina (Poolse)
Mauriceyep
12 mei 2007, 13:27
Naam : Carina
Haarkleur/-lengte : blond
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Normaal B-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse, duits
Leeftijd : 26 jaar?
Tatoeages/Piercings : nee?
Service : Slecht. Zoenen te afhoudend, algehele passiviteit
Bijzonderheden : Carina, heeft 1 tot 2 jaar geleden in GT gewerkt. Ze heeft een opvallend rond pools gezicht, met vriendelijke uitstraling. Gisteren droeg ze twee witte laarzen tot over de knie.
Aangekomen in Kaarst op het gemak bij Carina gaan liggen. Dit ging allemaal heel relaxed en rustig. Ik vond haar erg passief op de bank, maar toen ze besloot om mee te gaan in de whirlpool had ik mijn keus gemaakt. In de whirlpool bleef ze relaxed en leuk babbelen, maar ze bleef enigszins afstandelijk, zoenen was niet vol overgave, maar toen ze vroeg of ik meewilde naar de kamer kon ik ook geen nee meer zeggen.
Op de kamer aangekomen bleef de passiviteit helaas aanwezig. Het werd dan ook een van de slechtste sessies van het afgelopen jaar. Pijpen was redelijk en door haar houding ook maar besloten om het op die manier af te laten maken, omdat ik vreesde dat het anders helemaal een fiasco zou worden. Toen de dame een vinger in mijn kont duwde was dat eigenlijk het eerste verrassende en actieve element van het totale kamerbezoek. In de facturering achteraf kwam de tweede verrassing: ze rekende dat als Anaal!!
Vol ongeloof toch afgerekend (uiteraard mijn verbazing kenbaar gemaakt) waarop ze mij nog toevoegde, dat er gisteren dankzij haar een klant een clubverbod had gekregen, omdat hij ook meende dat hij beter dan haar wist hoe de afrekening in elkaar stak.
Kort samengevat: mijden deze dame!!
Willem2
12 mei 2007, 13:39
Toen de dame een vinger in mijn kont duwde was dat eigenlijk het eerste verrassende en actieve element van het totale kamerbezoek. In de facturering achteraf kwam de tweede verrassing: ze rekende dat als Anaal!!
Dat was toch ook anaal :D ;)
Valt me mee dat Willem2 niet jaloers is nu! :D
Uit de omschrijving leid ik af dat de dame ook FT doet en ook nog eens een 100 euro meisje is. Goed, de looks versus aangeboden service en haar attitude lijken me duidelijk: niet intrappen!
Wagons-Lits
12 mei 2007, 17:50
Hokt ze veel samen met een (ietwat gezet) vriendinnetje met lang donker haar - en soms ook met een heele lange dame ? Ik geloof dat ik tot 2 keer toe aan haar ontsnapt ben. Pffff.
Dame vroeg me binnen een minuut of ik op de kamer met haar wilde. Mooi niet dus. :thefinger
een opgeluchte,
W-L
Mauriceyep
12 mei 2007, 19:02
Hokt ze veel samen met een (ietwat gezet) vriendinnetje met lang donker haar - en soms ook met een heele lange dame ? Ik geloof dat ik tot 2 keer toe aan haar ontsnapt ben. Pffff.
Dame vroeg me binnen een minuut of ik op de kamer met haar wilde. Mooi niet dus. :thefinger
een opgeluchte,
W-L
Gisteren had ze inderdaad deze twee poolse vriendinnetjes een groot deel van de dag bij zich. De een is isabelle, zie mijn andere lovende recensie, van de ander ken ik de naam niet. Overigens vroeg ze mij helemaal niet snel om de sleutel, relaxed op de bank, daarna de whirlpool en vervolgens :o ..... zie hierboven.
Wagons-Lits
13 mei 2007, 13:21
Dank u voor de waarschuwing (en de aanbeveling van Isabelle, dan weer) :wink:
W-L
Wagons-Lits
1 juli 2007, 12:23
Afgelopen woensdag een scene meegemaakt tussen een Engelstalige ijsbeer en deze dame. Weer had ze de bekende 'Analzuschlag' toegepast.... de heer heeft onder protest :angryfire betaald.
Was ik bijna voor haar charmes gevallen, zeg - goed dat ik oplette. Toen maar heel vlug met Isabelle de kamer opgegaan, nou ja, eerst de wirlpool. Moest je Carina eens stikjaloers zien kijken... Eigen schuld. :smile2:
W-L
neukie
19 oktober 2007, 20:40
Ze beschijt haar klanten. Wil teveel money hebben. WAARSCHUWING!!
IK zei dat ook aan Ralf (baas)
ca 165 cm, blond, lange haaren samen gedoen, slank/gewoon, Cup a-b
Big30
19 oktober 2007, 21:16
Neukie Formular Bitte ergänzen ;)!
janm
20 oktober 2007, 10:36
:rofl:
Mauriceyep
20 oktober 2007, 11:04
Ze beschijt haar klanten. Wil teveel money hebben. WAARSCHUWING!!
IK zei dat ook aan Ralf (baas)
ca 165 cm, blond, lange haaren samen gedoen, slank/gewoon, Cup a-b
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6353
Luister dan ook naar mij :smile:
Jammer dat er nog steeds mensen intrappen :mad:
neukie
20 oktober 2007, 11:22
Heb ik vergeten, doe ik graag
Haarkleur/-lengte : donkerblond, lang, samen gebonden
Lengte dame : 160-165 cm
Postuur/Cupmaat : body slank, gat gewoon/tussen a-b
Nationaliteit/Taal : Poolse/ te 50% duits
Leeftijd : 23 (dat zei ze)
Tatoeages/Piercings : een op haar schouder, weet niet meer of links of rechts
Service: ft
Voordelen: pijpt goed
Nadelen: beschijt graag haar klanten, zoent niet :angryfire
Tijdsduur : 70 min
Prijs : 100
Extra’s bij het bezoek:-
ze wilde eerst 125 hebben. Naar een lange discussie 100. :motz::madgo::angryfire
Herhalingsgevaar: -101%
greets neukie
GT-junky
20 oktober 2007, 16:33
Service: ft
Voordelen: pijpt goed
Nadelen: beschijt graag haar klanten, zoent niet :angryfire
Tijdsduur : 70 min
Prijs : 100
ze wilde eerst 125 hebben. Naar een lange discussie 100. :motz::madgo::angryfire
Herhalingsgevaar: -101%
greets neukie
Misschien begrijp ik het niet goed, maar FT en dan 70 minuten is afgerond toch € 50 voor het eerste half uur, € 25 voor het tweede half uur en het derde half uur is ook begonnen dus € 25 + FT € 25 maakt € 125?
Neemt overigens niet weg dat ik ook liever heb dat dames naar beneden afronden. Had trouwens zo'n 2 jaar geleden wel prima ervaringen met deze dame.
Gr. GT-junky
neukie
20 oktober 2007, 18:48
Beste GT-Junkie, je snapt het formuliertje niet. :nee:
Onder "service" zeggen we allet, wat de dame in haar offertje heeft. En "Extras" zijn extras bij het date. :green_smi
Ik had geen extras.
Greets neukie :wink:
GT-junky
20 oktober 2007, 19:26
Beste GT-Junkie, je snapt het formuliertje niet. :nee:
Onder "service" zeggen we allet, wat de dame in haar offertje heeft. En "Extras" zijn extras bij het date. :green_smi
Ik had geen extras.
Greets neukie :wink:
Beste Neukie,
Dan heb ik niks gezegd! Sorry!
Groeten, GT-junky
Picasso 1
21 oktober 2007, 02:04
Vol ongeloof toch afgerekend (uiteraard mijn verbazing kenbaar gemaakt) waarop ze mij nog toevoegde, dat er gisteren dankzij haar een klant een clubverbod had gekregen, omdat hij ook meende dat hij beter dan haar wist hoe de afrekening in elkaar stak.
Kort samengevat: mijden deze dame!!
Vol ongeloof lees ik regelmatig berichten dat ijsberen toch toegeven/afrekenen. Kom mensen, kom aub een beetje meer voor jezelf op. Het blijkt dat mensen niet alleen afrekenen wanneer de situatie twijfelachtig is maar ook wanneer ze alle gelijk hebben!!! (je geeft een dief toch ook niet je portemonnee omdat je bang bent voor een vervelende discussie? :eek:)
Als zo'n oplichtster regelmatig de wind van voren krijgt, niet afgerekend krijgt en bovendien ook nog een klachtenregen bij de leiding, dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon of hun gedrag verbetert.
Toegeven is alleen maar stimuleren om vaker op te lichten hetgeen andere gasten benadeelt. Als we over onszelf laten lopen dan verdienen we helaas dit gedrag....
Toevallig pak ik dit voorbeeld van MY. Het is echter niet persoonlijk bedoeld maar een algemeen statement voor soortgelijke berichten ;).
Mauriceyep
21 oktober 2007, 10:39
Vol ongeloof lees ik regelmatig berichten dat ijsberen toch toegeven/afrekenen. Kom mensen, kom aub een beetje meer voor jezelf op. Het blijkt dat mensen niet alleen afrekenen wanneer de situatie twijfelachtig is maar ook wanneer ze alle gelijk hebben!!!
In de kern ben ik het met je eens.
Aan de andere kant zie ik mij in deze specifieke situatie nog niet naar Vanessa toegaan en in mijn "beste" duits uitleggen dat Carina een vinger in mijn reet duwde etc ....
Daarnaast is het qua inkomsten simpelweg dom van haar: ik ga niet meer met haar naar de kamer (dat kost haar dus aanzienlijk meer dan het oplevert) en ik geef bovendien op dit forum negatieve reclame, hetgeen haar ook inkomsten scheelt.
:smile:
Wagons-Lits
21 oktober 2007, 12:16
Dit soort dames is er dus de reden van dat op de deur en bij de kleedkamer tegenwoordig disclaimers hangen met de tekst dat de bedrijfsleiding niet verantwoordelijk is voor ruzie over financien tussen dames en clienten.
Vreemd genoeg durft de leiding haar niet te toegeng te ontzeggen - zit er druk achter van leveranciers of zo ? Of hebben ze te weinig dames rondlopen en nemen ze dan noodgedwongen maar tweede keus ? Jammer in ieder geval.
Vor de duidelijkheid : ik ben een (1) keer met de dame naar een kamer geweest na vrij aandringende animatie (en haar repuutatie toen al kennende). Ben niet afgezet, maar de service was ondermaats. Maar : ze ziet er best knap uit - op de kamer een aardige 'Optikfick'.
W-L
MiniME
21 oktober 2007, 12:31
Het blijft paradoxaal, want de clubs die de kwaliteit WEL op het juiste nivo weten te handhaven (door gewoon een streng selectie EN handhavings beleid) die liggen weer om andere redenen onder vuur hier op het forum en als ze de dames "vrij" laten wordt de kwaliteit in de breedte (dus 90% van de dames op minimaal een bepaald hoog nivo) nooit bereikt en zijn de ijsberen ook weer ontevreden.
Aangezien je het van te voren nooit voor 100% weet, ga ik niet de kamer meer op voordat ik (vrij) zeker weet dat de dame in kwestie en ik een goede chemie hebben en daarmee een passievolle sessie op de kamer goede kans maakt.
Bij afreken problemen (die gelukkig hoogst zelden voorkomen als je voornoemed selectie criterium gebruikt) benoem ik expliciet hetgeen MY hiervoor omschrijft: ik vraag altijd nog 1 keer of ze dit nu zeker weet en echt de boel wil belazeren, omdat dit dan de laatste keer is voor mij, maar ook voor vele mede-ijsberen die meelezen op de verschillende fora en of dat haar die 25 of 50 euro extra waard is. Als ze volhardt, prima: krijgt ze haar geld en is ze uiteindelijk dief van haar eigen portemonnee, bindt de dame alsnog in, dan krijgt ze zelfs nog een kleine fooi (om aan te geven dat het niet om het geld gaat maar om eerlijkheid en dat die beloond wordt). Door de clubleiding van bv GT wordt dit gelukkig redelijk ondersteund, en dat geeft een fijn gevoel. In Paradiso/Freude zoals bekend niet en vandaar dat ik daar al maanden niet meer kom (scheelt bij elkaar nu toch al zo'n 1500 euro die niet in die club besteed is, maar ergens anders).
Dit forum zorgt hierdoor voor een redelijk goed werkend markt mechanisme.
Picasso 1
21 oktober 2007, 12:47
Aan de andere kant zie ik mij in deze specifieke situatie nog niet naar Vanessa toegaan en in mijn "beste" duits uitleggen dat Carina een vinger in mijn reet duwde etc ....
:smile:
Het punt is nu juist dat jij niet naar Vanessa hoeft. Jij betaalt wat de geldende norm is en als zij niet tevreden is mag zij naar Vanessa (discussie moet je gewoon afkappen door te zeggen dat als ze niet blij is, dat ze maar bij de leiding moet wezen). Enerzijds geldt voor haar dezelfde gene, anderzijds weet ze donders goed dat Vanessa niet mee in zal stemmen extra geld te vragen van een klant voor zoiets....
Jarenlange trouwe klanten die nooit problemen maken worden overigens serieus genomen door de leiding indien er een keer iets is.
Heb zelf een drietal keren een discussie gehad omdat de dame meende dat we meer tijd weg waren. Ik betaalde keurig de door mij vastgestelde tijd en zei tegen de betreffende dames dat als ze niet tevreden waren ze gerust bij de leiding mochten langs gaan. Heb geen enkele van de drie keren me moeten melden bij de receptie....en wat een voldoening om ze de rest van de avond met een smile :thefinger aan te kijken.
:wink:
Lindberg
9 februari 2008, 08:14
ich war gestern mit Ihr, und muss sagen servieguterDurchschnitt,und sehr nette Mädel, kann eigentlich überhaupt nichts schlechtes über sie sagen.
neukie
18 februari 2008, 17:23
Über den service sagt ja auch niemand was. Falls sie ihre unverschämte Preisgestaltung geändert hat dann hat sie was gelernt. Manchmal wirkt Haue im Forum durch Mindereinnahmen Wunder.
Ob sie jetzt unterm Strich mehr verdient hat bleibt fraglich. Mit Sicherheit hat sie nen Haufen Schlüssel weniger. Manche lernen es nur durch die harte Tour. Unverändert werde ich fern bleiben. Sie ist nicht die einzige Meid im LR und 1x beschissen = immer beschissen.
Mauriceyep
8 november 2008, 12:19
Gisteren, na lange tijd, weer eens in LR aangekomen. De lieftallig uitziende Carina was ook aanwezig (witte laarzen tot over de knie moet bij iedere ijsbeer alarmbellen laten afgaan;)), ze negeerde mij volledig, want - zo hoorde ik uit betrouwbare bron - ik had een negatieve recensie over haar geschreven.
Triest, dat lezers dit doorbrieven, maar eigenlijk ook wel prettig, want ze dook de gehele avond weg, op het moment dat ik in de buurt kwam:D
egon, Dr. Rammler
23 maart 2009, 19:07
Naam: Karinna
Nat. / Taal: Polen / deutsch
Leeftijd: ca. 25
Haarkleur / Lengte: halflang / blond
Lengte Dame: ca 1,60
Postuur / Cupmaat: 36 Cup B niet voll
Tatoo: Schulter re.
Service: redelig
Voordelen: bläst exelent mit Aufnahme und bietet auch anal an, lacht viel und gerne und versucht durch Gespräche Zeit zu schinden
Nadelen: Küssen zögerlich ohne Zunge, lässt sich nicht lecken !!!
Tijdsduur: bei mir 2 h, Prijs: einschl. Aufnahme 2x = 200 Teuronen
Wiederholgefahr ? nur wegen dem sensationellen Blasen ?
Na, ich weis nicht, eher nicht
Scheint vorher lange Zeit in einem Wopu gewerkt zu haben
Wiederholungsgefahr
Willem2
23 maart 2009, 19:21
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8476
egon, Dr. Rammler
23 maart 2009, 20:19
Ist sie, 100 % alles klar !!! Gruss Egon:wink:
noglangnietuitgewandeld
20 augustus 2010, 09:47
Gisteravond ook Carina nog eens teruggezien. In mijn begintijd in de LR was ik vaak met haar en de anderen van het toenmalige poolse klasje. Aan de ontvangstbalie kwam ze me al begroeten. Okay, het gaat om de centen, maar ze is best wel vriendelijk en je kunt ook een normaal gesprek met haar hebben. De service was prima, lekker rustig liggen zoenen, gevolgd door een verukkelijke pijpbeurt. Ik ben geen snelle spuitert, maar voor we überhaupt maar aan neuken konden denken had ze de mond alweer vol. Ze wilde er wel een massage aan vastknopen maar ben er niet op ingegaan, even geen zin in. Ze drong er verder ook niet op aan, moet je ook niet doen als je een klantenkring wilt opbouwen, dat zal ze inmiddels wel doorhebben. Bij vertrek kwam ze nog even uitzwaaien. Herhaling? Denk het wel.
Licker
1 september 2010, 16:59
Kreeg van haar een rondleiding toen ik me voor het eerst bij LR meldde. Daarna kwam ze bij me zitten. Mijn vraag "wat doe je niet op de kamer" werd met "Ich mache Alles" beantwoord.
Dus maar sleutel laten halen. Pijpen was aardig, maar zeker niet spectaculair. Daarna wilde ik beffen. Niet dus. Vingeren ook niet. Uitendelijk in haar mondje gespoten. Daarna getrakteerd op een lezing zat ik andere meisjes toch vooral niet moest beffen in verband met infectie gevaar. Reuze opwindend allemaal.
Bezoek helaas niet voorbereid met een blik op het forum. Blijkt maar weer eens hoe waardevol wetenschap vooraf soms zou kunnen zijn. Nul komma nul herhalingsgevaar wat mij betreft!
darkblues
1 september 2010, 21:12
is the same girl as KARINA (posih girl) of the GOLDEN TIME ?
dis she move to the living room ?