PDA

Volledige versie bekijken : Andere voorkeur of nog steeds dezelfde?



Rex
23 maart 2009, 23:20
We hebben al eens een topic gehad over je favoriete club dame en uit welk land ze komt.

Ik zelf had een enorme voorkeur voor Poolse meiden en af en toe een Duitse.
Maar merk de laatste tijd dat de Roemeense voorkeur op dit moment het grootst is................

Hoe zit dit bij jou??

Extince
23 maart 2009, 23:29
Ik zelf had een enorme voorkeur voor Poolse meiden en af en toe een Duitse. Maar merk de laatste tijd dat de Roemeense voorkeur op dit moment het grootst is................Misschien omdat het aanbod in Roemeense dames thans het grootst is en je er haast niet omheen kunt :cool:? De meeste clubs verzuipen erin (zie PHG) en er zijn lokaties die om die reden al geen Roemeense dames meer 'aannemen' (lees: er laten werken).

Mijn voorkeur ligt bij goede DVP's ongeacht herkomst. In mijn huidige kopgroepje zitten latina's, (Wit-)Russische, Duitse en -inderdaad :o- Roemeense dames.

Zakkenleger
23 maart 2009, 23:33
Rex je bent de Thaisen vergeten :D, mijn persoonlijke Achilleshiel :eek:.

Los daarvan: Roemeens komt toch op de 2e plaats. Een enkele Russische, Duitse, Poolse maar voor mij Thais en Roemeens samen meer dan 90% denk ik ;).

Ace2
23 maart 2009, 23:39
Rex je bent de Thaisen vergeten :D, mijn persoonlijke Achilleshiel :eek:.

Los daarvan: Roemeens komt toch op de 2e plaats. Een enkele Russische, Duitse, Poolse maar voor mij Thais en Roemeens samen meer dan 90% denk ik ;).

Mijn achilleshiel ook :rolleyes:

Rex
23 maart 2009, 23:42
Rex je bent de Thaisen vergeten :D, mijn persoonlijke Achilleshiel :eek:.

Los daarvan: Roemeens komt toch op de 2e plaats. Een enkele Russische, Duitse, Poolse maar voor mij Thais en Roemeens samen meer dan 90% denk ik ;).


Mijn achilleshiel ook :rolleyes:

Sorry heren, ben idd de Thaisen vergeten, maar zie ook dat ik de Zuid Amerikaanse meiden ben vergeten..........

Wellicht dat Willem in deze enquête deze er nog bij kan zetten, zodat jullie toch nog eerlijk kunnen stemmen?

Ace2
23 maart 2009, 23:44
Sorry heren, ben idd de Thaisen vergeten, maar zie ook dat ik de Zuid Amerikaanse meiden ben vergeten..........

Wellicht dat Willem in deze enquête deze er nog bij kan zetten, zodat jullie toch nog eerlijk kunnen stemmen?

Wat kunnen mij die Zuid Amerikaansen schelen. THAISEN willen wij.



THAISEN!!!!!!

Zakkenleger
23 maart 2009, 23:51
Afrikaansen

NL dames

USA

UK

Eskimo's

Rex, voortaan de atlas erbij :D

Rex
24 maart 2009, 00:04
Rex, voortaan de atlas erbij :D

HO HO, wie heeft deze enquête samengesteld??
Me juist ja.....en ik heb al twee concessies gedaan, dus dat moet ff voldoende zijn lijkt me en anders maak jezelf maar een enquête aan..................:thefinger

uurtje
24 maart 2009, 00:05
Waarom zijn Russische meiden niet Oost-Europees?

Picasso 1
24 maart 2009, 00:16
Rex, voldoende keer graag beter groeperen aub:
- westerse
- oosterse
- zuiderlijke
- noorderlijke

Voilà, zo simpel. Maar ach, jouw enquette, jouw feest :D.

Jorah Mormont
24 maart 2009, 00:19
Ik ken een ijsbeer welke helemaal los gaat met opstandige :motz: Aboriginals.

Sonny:wink:

Zakkenleger
24 maart 2009, 00:21
Waarom zijn Russische meiden niet Oost-Europees?

Russinnen zijn oraal een klasse apart :D

Picasso 1
24 maart 2009, 00:25
Waarom zijn Russische meiden niet Oost-Europees?

Omdat ze ook aziatisch kunnen zijn :rolleyes:.

Gustomass
24 maart 2009, 00:52
vol enthousiastme wilde ik gaan stemmen en mijn huidge keuze kenbaar maken... Is er geen optie voor Latina's en geen voor Afrikaansen....
Gustomass weet zich nu even géén raad...:o:o:o:o.

Gustomass helemaal zijn draai kwijt....:cool:

The Joker
24 maart 2009, 02:08
Ik prefereer Noord Oost Europees...
Maar heb inmiddels alles uit jouw poll al op de kamer gehad.
En kan niet zeggen dat het ene land betere service zou bieden dan het andere land.
Is meer een persoonlijke optische voorkeur.

onzo
24 maart 2009, 02:12
Russinnen zijn oraal een klasse apart :D

"Wit-russinnen" (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=110457&postcount=30) zijn buiten categorie.... :luvlove::luvlove:

thesickboy
24 maart 2009, 08:49
"Wit-russinnen" (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=110457&postcount=30) zijn buiten categorie.... :luvlove::luvlove:

Wij gaan het samen goed kunnen vinden op 15/4 in GT....:D

onzo
24 maart 2009, 08:56
Wij gaan het samen goed kunnen vinden op 15/4 in GT....:D

Euch??? :eek::eek: Dat fluisterden tot nu toe enkel de dames in mijn oor...:D

Zakkenleger
24 maart 2009, 09:29
Euch??? :eek::eek: Dat fluisterden tot nu toe enkel de dames in mijn oor...:D

Maar TSB hoef je niet te betalen :D. Let wel een beetje op met hem, voor je het weet gaat hij met jouw voorkeurstypes er van door. Uuuuurenlang... :rolleyes:

thesickboy
24 maart 2009, 09:53
Euch??? :eek::eek: Dat fluisterden tot nu toe enkel de dames in mijn oor...:D

TSB is van alle markten thuis....:D


Maar TSB hoef je niet te betalen :D. Let wel een beetje op met hem, voor je het weet gaat hij met jouw voorkeurstypes er van door. Uuuuurenlang... :rolleyes:

:smile2::smile2::smile2:


;):wink:

ilovethaigirls
24 maart 2009, 10:23
Ik ga niet (meer) met Roemeense meiden, niet (meer) met Oost-Europese, niet (meer) met Russische en ook niet (meer) met alles en nog wat.........
Zelfs niet (meer) met de Thaisen van Ace2 en Zakkenleger...........
Kan derhalve niet stemmen, tenzij je er ook nog Zuid-Europese dames aan toevoegt.

Stiffmaster
24 maart 2009, 12:05
Ja de keus van Stiffie is niet zo moeilijk :cool:, absoluut Oost Europees met kanjers als Poolse Ivonne, Tjechische Julia en zeker mijn laatste verovering Bulgaarse Veronica. Met Hongaars heb ik het iets minder maar kan alsnog gaan komen. :D:D

Pistol Pete
24 maart 2009, 12:38
JJ heeft uitstekende ervaringen met Oost-europese dames, vooral hongaarse en roemeense (in die volgorde) en in mindere mate Bulgaarse (uitzonderingen bevestigen de regel, zie mijn liefje in LR). Maar ook met Poolse en Russische dames heb ik veel plezier gehad. En waar plaats je Moldavie? Ook met een Moldavische dame in Oase uitstekende sessie meegemaakt. En dan heb je natuurlijk brasileiras en andere zuidamerikaanse meiden voor zover ze niet aan het typische Latina-uiterlijk voldoen met grote billen en dito borsten. Denk bijvoorbeeld aan Alini (klein maar zo fijn) in PHG, zo heb je meerdere lieve en lekkere braziliaanse dames binnen en buiten de clubs.
Lekkere dames heb je in alle windstreken. Tijdens Afrika-reizen heb ik hele goede sex gehad met afrikaanse dames, in de clubs heb ik die ervaring nog niet kunnen meemaken. Maar dames als (nigeriaanse) Joy in LR maar dan nog mooier brachten mijn hoofd ook daar op hol. Eigenlijk maakt de nationaliteit / achtergrond geen fuck uit. Geen voorkeur dus voor achtergrond, wel een (hele sterke) voorkeur voor uiterlijk/postuur.

C ya.

Toppie
24 maart 2009, 13:27
als ze maar lekker, geil en fout zijn!

Kanttekening: Die Roemeensen waren over t algemeen behoorlijk te doortrapt en Thaisen waren te Oosters voor ex-Toppie.

Zakkenleger
24 maart 2009, 14:08
Dat komt omdat Toppie te naief respectievelijk te provinciaals is.:baeh:

Gewoon veel oefenen, Toppie! ;)

rplover
24 maart 2009, 14:18
Van discriminatie gesproken, waar staan de West-Europese Meiden?
Of zijn in onze regio geen goede Meiden te vinden?
Moet ik er zo langs mijn neus weg een tiental opnoemen, die de vergelijking met alle andere nationaliteiten met glans doorstaan?

Maar wat een discriminatie nog Rex, Roemeense apart zetten van alle andere Oost-Europese Meiden, ze moesten je vierendelen en aan Sofia voederen, zij zou wel raad met je weten, liefst in de zomer, krijgt mijn hond ook een lekker brokje ;)

Ach, ik zie (figuurlijk dan) verder ook geen enkel verschil tussen nationaliteiten, alsof met landsgrenzen de service zou veranderen? Totale onzin uiteraard, nog nooit iets onzinnigers gehoord... (euh, jawel, maar dat mag ik niet meer aanhalen hier, anders schiet die Zieke Jongen weer in aktie, en hij kan zijn energie beter gebruiken in de clubs) :wink:

thesickboy
24 maart 2009, 14:22
...euh, jawel, maar dat mag ik niet meer aanhalen hier, anders schiet die Zieke Jongen weer in aktie, en hij kan zijn energie beter gebruiken in de clubs) :wink:


Dank voor je oprechte bezorgdheid!

TSB, druk bezig met energie opsparen.
:wink:

Goedemorgenallemaal
24 maart 2009, 15:08
bij Noord Europa denk ik aan scandinavie: mooie vrouwen en heel duur bier.
West Europa hoort zeker in het rijtje thuis, voordat ik Duitsland ontdekte ging ik vaak naar clubs in de grensstreek en er wat overheen, veel plezier gehad met Vlaamse schoonheden maar zeker ook Nederlandsen. Zeker in die clubs lagen mijn voorkeuren bij de Nederlands taligen....

Gossie zie net hierboven dat RP het met me eens is....

Picasso 1
24 maart 2009, 15:46
als ze maar lekker, geil en fout zijn!

Kanttekening: Die Roemeensen waren over t algemeen behoorlijk te doortrapt en Thaisen waren te Oosters voor ex-Toppie.


Dat komt omdat Toppie te naief respectievelijk te provinciaals is.:baeh:

Gewoon veel oefenen, Toppie! ;)

Toppie heeft het gewoon in een half jaar door waar anderen kennelijk 20 jaar voor nodig hebben :thefinger.

Zakkenleger
24 maart 2009, 16:19
Toppie heeft het gewoon in een half jaar door waar anderen kennelijk 20 jaar voor nodig hebben :thefinger.


En weer anderen na 1 saunaclubbezoek. 't Is niet zo moeilijk allemaal. :teuflisch

Bosco
24 maart 2009, 16:20
Bosco heeft altijd een voorkeur voor Poolse en Russische dames gehad, maar sinds een half jaar is dat drastisch veranderd naar helemaal geen voorkeur.
Sinds Bosco de educatief en opvoedkundige les van zijn moeder herinnerd, is hij helemaal vrij van vooroordelen en smaak.
mooie, niet zo mooie, blonde, zwart harige, brunettes, slanke, volslanke, dunne, cup a/b/c/d, leeftijd, huidskleur en nationaliteit maakt allemaal niks uit.
Zolang het maar wel boven de 18 jaar is, dat is eigenlijk het enigste criterium waar de dame aan moet voldoen.

Mods...let op....volgens mij is Bosco de perfecte recensist die zonder enige vorm van beperking en voorkeur een recensie kan schrijven over iedere dame.
Bij deze biedt ik mijn diensten aan, wat zeer ten goede voor het forum zal zijn.
Uiteraard wil ik dat doen op vrijwillige basis, met enkel een onkosten vergoeding neemt Bosco al genoegen.

groetjes Bosco

onzo
24 maart 2009, 17:36
....
Bij deze biedt ik mijn diensten aan, wat zeer ten goede voor het forum zal zijn.
Uiteraard wil ik dat doen op vrijwillige basis, met enkel een onkosten vergoeding neemt Bosco al genoegen.

groetjes Bosco

zal ik je dan vergezellen als je persoonlijke adviseur?
zo kies ik meiden voor je uit die op eerste zicht niet "je type" zijn, doch die erin slagen je toch een 4e beurt te geven en je vermeende "piel kaput" toch gerepareerd krijgen ;-)

ik denk dat er in PHG nog eentje ongeduldig zit te wachten op haar medaille :D:D:D

timjava
24 maart 2009, 17:51
Ik ga de laatste tijd wel heel veel met roemeense dames. Dit komt ook omdat het aanbod Roemeense heel groot is. Moet zeggen dat ik heel tevreden ben over de roemeense dames

bigbromby
24 maart 2009, 17:59
Eerder een voorkeur voor uiterlijk en figuur en vooral.......het snoetje. Ik val als een blok voor een lieve lach op een leuk gezichtje, voor twinkelende oogjes en schattige kuiltjes. En die eigenschappen hebben geen leeftijd of ras, je vindt ze overal. Gelukkig voor mij...

thesickboy
24 maart 2009, 20:00
Ik ga de laatste tijd wel heel veel met roemeense dames. Dit komt ook omdat het aanbod Roemeense heel groot is. Moet zeggen dat ik heel tevreden ben over de roemeense dames


Bij mij is het net tegenovergesteld. Ik heb met geen enkele Roemeense dame een echte topervaring gehad. Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat het zeker een jaar geleden is dat ik nog met een Roemeense naar de kamer geweest ben. Misschien is de nieuwe lichting wel uit ander hout gesneden.:redface:

:wink:

Jetliner
24 maart 2009, 20:08
De filet pure laten jullie gewoon liggen! :eek:
De Baltische dames. Delicaat :luvlove:

Zakkenleger
24 maart 2009, 20:34
...
Ik heb met geen enkele Roemeense dame een echte topervaring gehad.
...


Goddank zijn TSB en ZL het weer grondig oneens:freu:. Ik vermoed ook dat dat niet aan de Roemeense dames ligt :rolleyes: vraag maar eens aan Big30 ;).

Big30
24 maart 2009, 20:43
Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur als het gaat om de nationaliteit van de dames. Maar op de een of andere manier als ik volkomen onbevooroordeeld een keuze maak (ik vraag nooit naar de nationaliteit) blijk ik na afloop toch steeds weer met een Roemeense de kamer op geweest te zijn :p.

Vraag me niet hoe dat mogelijk is. Is me nu al zo vaak overkomen :D.

Mijn favoriete Oase dame is trouwens een Servische!

:wink::wink:

Big30
24 maart 2009, 20:49
Goddank zijn TSB en ZL het weer grondig oneens:freu:. Ik vermoed ook dat dat niet aan de Roemeense dames ligt :rolleyes: vraag maar eens aan Big30 ;).

Ach ze hebben wel iets! Maar vraag me niet wat nu precies :D. Ik kan me nog herinneren dat ik eind 2006 voor het eerst (althans in PHG) met een Roemeense de kamer opging en een topic opende met als titel ik meen "Roemeense dames ... . Mijden of .... ??" . Veel gebeurd sindsdien ;)!

:wink::wink:

foots
24 maart 2009, 21:02
Gewoon, alles als het maar lekker is !

Groet, Foots :wink:

Willi69
24 maart 2009, 21:05
Hoe zit dit bij jou??

Polen
Deutschland
Nordafrika (Marokko & Tunesien), Arabien (fehlt bei der Umfrage leider)


blijk ik na afloop toch steeds weer met een Roemeense de kamer op geweest te zijn :p.
What a big surprise! http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002006E.gif

Zakkenleger
24 maart 2009, 21:15
...
ik een topic opende met als titel ik meen "Roemeense dames ... . Mijden of .... ??" .
...

Het was bij jou (en mij) duidelijk meer of dan mijden! :rofl:

thesickboy
25 maart 2009, 08:09
Goddank zijn TSB en ZL het weer grondig oneens:freu:. ...

Goed zo, het zou anders wel eens de verkeerde kant op kunnen gaan...:p

Gustomass
25 maart 2009, 17:15
Hallo Moderator van dienst,
heel mooi die uitbreiding van keuzemogelijkheden, maar nu kan Gustomass zijn favorietjes nog nergens in kwijt.
En mijn Afrikaanse schatjes als Jenny, Michelle, Tessy en Maureen.... wil ik toch niet scharen onder de enige optie" Maak me niets uit , ik ga met alles en nog wat....."..

Nog één regeltje voor dat kleurrijke afrikaanse continent please, dan kan Gusto weer rustig slapen...

Gustomass
25 maart 2009, 17:25
Altijd gedacht dat Speedy Gonzales een mexicaantje was.
Dank voor de wel zéér snelle aanpassing.....:freu:

Nu moet ik eens goed met mezelf in conclaaf welke optie ik zou kiezen???:cool:.

Niet zo moeilijk, degenen die iets dichter bij mij staan en degenen die nóg dichter bij genoemde dames staan weten dat Gusto zijn "douze points" linea erecta ;) naar zijn Afrikaanse schatjes gaan....


Gustomass

asiantai
27 maart 2009, 15:26
:sekt: Ik ga voor aziatische dames.

bootyfan
28 maart 2009, 09:04
Weet niet hoe het komt, maar ik knap best wel af op dames die zich gebrekkig kunnen uitdrukken. Als ik ieder keer handen en voeten moet gebruiken om iets duidelijk te maken tijdens een sessie, koelt m'n enthousiasme direct af en is er veel verloren...
Dus vooral de (beginnende) oostblokdames vallen bij mij dikwijls uit de boot.

De duitstalige dames krijgen bij mij dan nog voorrang op de engelstaligen.
Weet ook weer niet waarom, maar het Duits op zich vind ik al een 'geile' taal.

Bootyfan

Zedd
31 maart 2009, 19:02
In mijn zeer jonge leven als ijsbeer bleken de hertjes op wie ik de jacht had geopend telkens weer uit het oosten van dit werelddeel te komen.

ijsbeertje!
19 juni 2009, 08:59
Ik vind Turkse chicks momenteel zeer aantrekkelijk. :o

CLUBSPORT
20 juni 2009, 11:59
thaise dames heb ik persoonlijk vrij weinig mee dat gaat ook op voor de afrikaanse meiden .
Voor de rest maakt het me niet zoveel uit

Picasso 1
20 juni 2009, 13:31
thaise dames heb ik persoonlijk vrij weinig mee dat gaat ook op voor de afrikaanse meiden .


Ik heb precies hetzelfde. Het geeft alleen maar aan dat wij geen sexgoden zijn :rofl:.

Verder vind ik het persoonlijk een minpunt wanneer een mooie dame aangeeft uit Tsjechië, Servië, Hongarije of Roemenië te komen. Een flinke pluspunt wanneer ze Pools, Litouws, Russisch (inclusief ex-deelstaten), Oekraïens, Bulgaars, Arabisch of Duits zijn. Latina's kies ik niet zo vaak, maar die zijn bijna altijd erg goed.

Zakkenleger
20 juni 2009, 14:00
Hoe minder Spaans ze spreken, hoe beter het voor Picasso1 is. :rofl::rofl::rofl:

'No hablar Espanol, signor Picasso!' en hop, daar gaan ze naar de kamer!

Picasso 1
20 juni 2009, 14:21
Hoe minder Spaans ze spreken, hoe beter het voor Picasso1 is. :rofl::rofl::rofl:

'No hablar Espanol, signor Picasso!' en hop, daar gaan ze naar de kamer!

Het liefst heb ik dat ze helemaal stom zijn :D.

rplover
21 juni 2009, 17:33
Ik neuk alles. Rok of broek, als ze/SheM maar geil is (lees: geilig en sletterig doet) ;)

erpee - als ze me niet afwijzen uiteraard :thefinger