PDA

Volledige versie bekijken : Ratu (Indonesisch)

onzo
24 maart 2009, 02:21
Naam : Ratu

Nationaliteit / taal : Indonesische / duits

Leeftijd: ± 30 jaar (heel onbeleefd een dame naar haar leeftijd te vragen, zei ze )

Haaarkleur/lengte: lang gitzwart haar

Lengte : 1.60m ?

Postuur / Cupmaat : Normaal , iets gedrongen / B-cup siliconen?

Tatoeage /Piercing : prominent aanwezig tatoe op de onderrug

Service : PZC, NMC, tongzoenen, beffen

Extra info : stijlvol supersexy gekleed - intelligente intrigerende dame

Deze Oosterse schone was er reeds van bij haar binnenkomst aardig in geslaagd mijn aandacht te trekken. Haar rode jurkje verborg onderaan enkel haar slipje. daardoor leek het of ze superlange benen had, wat uiteraard niet klopt bij haar ca 1m 60. Ik heb haar bij wijze van begroeting en interesse dan ook "Guten Appetit" gewenst toen ik aan de tafel passeerde waar ze met een collega was neergestreken voor het middagmaal.
Enkele uren later sprak ik haar opnieuw aan toen ze een drankje kwam bestellen aan de bar. Wat volgde was een aangenaam en ongedwongen gesprek. Nog slechts zelden meegemaakt in een club. Heel relaxed en zeer interessant: een knappe verschijning, doch vooral een pientere meid die duidelijk weet wat ze wil (bijscholing in taal en vastgoed, welbesloten en met perspectief om haar toekomst een andere wending te geven...)

ze heeft me ook een beetje ingewijd in de oosterse levenshouding en hoe ze tegen “de dingen des levens “ aankeek...
Ik werd meer en meer geboeid.. echt een dame naar m'n zin, die ... blijkbaar geen sleutelvraag in haar vocabularium heeft...

Toen ik haar uiteindelijk voorstelde “nog nader kennis te maken” , zei ze doodleuk . “Geen haast, drink gerust eerst je koffie uit, we hebben alle tijd....”
Ook over haar service bleef ze oosters-mysterieus, maar stelde me gerust dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Ik had blijkbaar nog geen ervaring met Indonesische dames, dacht ze, en ... dat dacht ze goed.
Beter kon ze me niet overtuigen en wat volgde op de kamer was .... hmmmm heeeerlijk.
Ratu stelt je vlug op je gemak, en probeert je intens te laten genieten, zonder het vaak routineuze stramien van kussen-blazen-beffen-neuken, om het kort en plat te stellen.

Neen.. dit was een aangenaam treffen tussen 2 gelijkgestemde zielen...
De rest vullen jullie zelf maar in naar believen, of... proberen het zelf maar te ontdekken :D

Doch... vlug zijn is dan misschien de boodschap , want ze gaf me te kennen dat ze vanaf volgende week “Eine Stelle” zou bekomen en dat ze er maar wellicht sporadisch meer zou zijn....