Volledige versie bekijken : Weer maagd te koop op internet, nu een Roemeense
RAUL7
24 maart 2009, 19:19
Voor de tweede keer in een maand heeft een studente haar maagdelijkheid op internet te koop aangeboden. Na de Amerikaanse Nathalie Dylan, die vier miljoen als hoogste bod kreeg, wil nu ook Alina Percea uit Roemenië haar maagdelijkheid inruilen voor geld om haar studies te betalen. Na twee dagen staat het bod op 5.033 euro.
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/790924/2009/03/24/Weer-maagd-te-koop-op-internet-nu-een-Roemeense.dhtml
thesickboy
24 maart 2009, 21:04
1m73 voor 49kg, je zal moeten opletten dat je ze niet breekt...:cool:
Zakkenleger
24 maart 2009, 21:31
Mooie lengte in relatie tot de kgs, leuk koppie ook nog. Jammer dat ZL niet op maagden valt. :D
facial
25 maart 2009, 14:48
Als deze Romeense "maagd" net zo betrouwbaar is als haar landgenoten in de Duitse clubs, dan is heel Romenie er al over heen geweest en probeert ze ook hier een slaatje uit te slaan :rofl:
foots
25 maart 2009, 15:08
Heren beren,
Ik zeg € 50,-, meer is het me niet waard. Zo'n dame kan meestal werkelijk erg weinig en het is eerder brassen dan seksen.
Zelf heb ik mijn vriendin ook ontmaagd, maar daarvoor had ik een aantal dagen uitgetrokken, was geen goede seks maar toch had ik het bij haar nooit van mijn leven willen missen. Ik herinner het me als de dag van gisteren en dat met mijn Alzheimer.
Groet, Foots :wink:
rplover
25 maart 2009, 15:17
Heren beren,
Ik zeg € 50,-, meer is het me niet waard. Zo'n dame kan meestal werkelijk erg weinig en het is eerder brassen dan seksen.
Zelf heb ik mijn vriendin ook ontmaagd, maar daarvoor had ik een aantal dagen uitgetrokken, was geen goede seks maar toch had ik het bij haar nooit van mijn leven willen missen. Ik herinner het me als de dag van gisteren en dat met mijn Alzheimer.
Groet, Foots :wink:
Ieder orgasme van jou is als jouw ontmaagding, Foots, en telkens geloof ik weer dat je een hartaanval krijgt :D
Man, kan jij faken (als een varken), ik zou zeggen, hormonen slikken, naar Genk naar de kliniek en je laten transformeren.... jij wordt in no time een topMeid :teuflisch
En dan heb ik er ook heel misschien 50 euro voor over, heel erg misschien wel 100 :hammer:
The Joker
26 maart 2009, 03:05
Ik zeg € 50,-, meer is het me niet waard.
Ik bied 51 euro, om niet na Foots te hoeven, zodat ik eerder bij de pizza ben :)
Wateen triestheid dat al die snollen hun 'maagdelijkheid' ineens aanbieden.
Enkeltje naar NRW zou ik zeggen en ze kunnen elke dag knaken krijgen voor sex.
Poppalarge
26 maart 2009, 04:33
Als deze Romeense "maagd" net zo betrouwbaar is als haar landgenoten in de Duitse clubs, dan is heel Romenie er al over heen geweest en probeert ze ook hier een slaatje uit te slaan :rofl:
De verdenkingen waren correct! Deze meid was dus allang geen maagd meer : Lees hier meer (http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/03/maagd_blijkt_geen_maagd_meer.html)
jaccoone
26 maart 2009, 11:23
De verdenkingen waren correct! Deze meid was dus allang geen maagd meer : Lees hier meer (http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/03/maagd_blijkt_geen_maagd_meer.html)
Er staat: een leraar zegt dat ze waarschijnlijk geen maagd meer is.
Er is dus geen bewijs, dat ze daadwerkelijk geen maagd meer is, of die leraar moet iets "bekennen"... :green_smi
Groet, Jaccoone
Picasso 1
26 maart 2009, 14:45
Maagd en nu al een hoer....pffffff
Zakkenleger
26 maart 2009, 15:25
Maagd en nu al een hoer....pffffff
Juist die zijn populair bij veel beertjes ;)
Mijn zegen heeft ze, als iemand daar werkelijk veel geld voor over heeft, waarom zou ze dan nee zeggen? Is toch beter dan een half uur zwoegen voor 50 EUR, nietwaar?
ZL (die het jammer vindt dat geen enkele vrouw zoveel geld overhad voor zijn maagdelijkheid :wand::heul:)
Picasso 1
26 maart 2009, 16:04
Juist die zijn populair bij veel beertjes ;)
Vampieren
kunnen die roemeensen net zo goed thuis blijven :rolleyes:.
Big30
27 maart 2009, 20:29
Frauenarzt gesucht
gesext.de und gesext-Mitglied Jungfrau18 suchen dringend einen Frauenarzt, der bereit ist, in der Pressekonferenz am nächsten Donnerstag, 02. April 2009, die Jungfräulichkeit von Alina zu überprüfen. Mit dieser neuen Untersuchung durch einen zweiten, unabhängigen Arzt will Alina Percea beweisen, dass ihr weltweit zitierter Klassenlehrer Alexandru Dumitrescu mit seiner Aussage „Ihre Jungfräulichkeit ist nur ein Märchen“ unrecht hat und sie wirklich eine Jungfrau ist.
Sollten Sie uns als Frauenarzt unterstützen wollen, freuen wir uns über eine Nachricht an
Zie,
http://auktion.gesext.de/18_jaehrige_Jungfrau_zu_ersteigern_Auktion_3372898
Tis een Roemeense he :p, dus 100% betrouwbaar :D!
:wink::wink:
Bredero
23 juli 2009, 09:53
Alweer eentje. Het begint stilaan afgezaagd te worden.
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/939275/2009/07/22/Ecuadoriaanse-28-verkoopt-maagdelijkheid-om-zieke-moeder-te-helpen.dhtml