PDA

Volledige versie bekijken : Afscheid 11cc



11cc
28 maart 2009, 16:01
Beste vrienden,

Anka heeft ons voor altijd verlaten.Ze heeft het geluk gevonden en is niet van plan om ooit nog terug te keren als dvp.

Zelf heb ik het geluk ook gevonden -Neen heren, niet met Anka-en ik ben eveneens van plan om -voorlopig - niet terug te keren als hvp.
Met weemoed zal ik terug denken aan de vele leuke dagen en nachten met jullie en alle dames van plezier.
Ik heb veel gezien en geleerd over het leven.
Een tijd die ik niet had willen missen,maar nu is die voorlopig voorbij.
Mocht mijn nieuwe vlam uitgaan dan weet ik jullie allen gauw genoeg weer te vinden...
Tot dan : So long, Adieu, en Auf wiedersehen.

Zakkenleger
28 maart 2009, 16:16
@11cc:

Wow dat is nieuws! Gefeliciteerd met je relatie man! Dat ze je maar lang uit de clubs mag houden :D

All the best,

ZL

(PS wilde je IM sturen, maar je IM box zit vol. Wel netjes opruimen graag voor je weggaat! :D)

Big30
28 maart 2009, 16:26
Beste vrienden,


Zelf heb ik het geluk ook gevonden -Neen heren, niet met Anka-en ik ben eveneens van plan om -voorlopig - niet terug te keren als hvp.
Met weemoed zal ik terug denken aan de vele leuke dagen en nachten met jullie en alle dames van plezier.
Ik heb veel gezien en geleerd over het leven.
Een tijd die ik niet had willen missen,maar nu is die voorlopig voorbij.
Mocht mijn nieuwe vlam uitgaan dan weet ik jullie allen gauw genoeg weer te vinden...
Tot dan : So long, Adieu, en Auf wiedersehen.
__________________

Beste 11cc,

Het ga je goed! En veel suc6 me je nieuwe vlam. Ik hoop dat er wat moois uit zal bloeien. Je oude vlam genaamd PHG heb je nu even op een waakvuurtje gezet. Zo hoort het ook in jouw situatie nu.

De PHG bacil kan erg diep zitten, zo diep dat je denkt (was in mijn geval ook zo) dat als je er op een woensdag of zondag een keer niet bent de wereld niet meer door draait. Onzin natuurlijk!

Toch denk ik met weemoed terug aan de vele woensdagavonden en zondagen die we gezamenlijk doorbrachten in Happy!
Vele uren hebben we daar gekletst, lol gemaakt maar ook zo af en toe serieus met elkaar gesproken. Ik denk er met weemoed aan terug!

Het ga je goed en wie weet tot ziens!

Groet,
Big30

Willem2
28 maart 2009, 17:25
Beste 11CC,

Ik wens je het allerbeste en ik kom echt nog een keer langs :wink:

The Joker
29 maart 2009, 00:10
Hopelijk zien we je snel weer terug in PHG :)

Tiga
29 maart 2009, 08:55
Wat een leuk nieuws 11cc! Geniet en maak er wat moois van.

Ik hoop je nog een keer tegen te komen.

Het beste!
:wink:

Tiga

rplover
29 maart 2009, 09:40
Hoi, 11cc.
Het ga je goed man, geniet ervan.

erpee

11cc
29 maart 2009, 13:10
Dank je zakkenleger ,Heb plaats gemaakt!
Voor het overige: Dank voor jullie reacties.... Doet mij wat!

obi wan
29 maart 2009, 13:46
11cc, veel geluk in je relatie, het ga je goed!
Zijn er nog vrijwilligers die in een aantal handdoeken buiten in de tuin willen gaan slapen? Er schijnt een plekje vrij te zijn!!

Scoobert
30 maart 2009, 19:53
11 CC

Veel succes gewenst en hopelijk tot nooit meer weerziens dan....en dat is positief bedoeld :D
Leuke dagen met je beleefd en je leren kennen als een leuke kerel.

Nogmaals veel succes en tot ooit ?

Scoobert

Flipper
30 maart 2009, 20:57
:D hehe.. eindelijk rust...

;)

11cc.. mooi joh.. ik wens je al het beste..

groet..

Rex
30 maart 2009, 22:57
Beste 11cc,

In Happy Garden begon het allemaal..........mijn eerste Duitsland ervaring.
Hier natuurlijk vele bekenden inmiddels ontmoet, waaronder ook jij.

Je hebt me geholpen toen ik steun nodig had op de momenten waar ik me zelf teveel liet gaan en geen oog meer had voor de realiteit.
Dit heeft me goed gedaan en ben er nadien, zonder al te veel kleerscheuren, heelhuids doorgekomen...........

Het doet mij nu goed te lezen dat je de ware hebt gevonden.
Ik wens je het allerbeste en ontzettend veel geluk en liefde in de toekomst en moge dit '' wereldje'' niet meer nodig hoeven zijn voor jou!!!

Nogmaals veel geluk en wellicht een keer tot ziens in '' real life.''

Groet,
Rex.

:wink:

Jansen
30 maart 2009, 23:05
Veel succes met je nieuwe relatie 11cc en maak maar een eigen sauna thuis die zal je wel het meeste missen.
Ik kom nog wel eens binnenlopen (ik weet je te vinden ) groeten en ook veel sexlezier.

Voor plinten kan je me altijd bellen :rofl:

p.s. laat die wankelot maar voor zijn kloten schoppen. (vind ie nog lekker ook) ha ha ha

Willi69
31 mei 2009, 15:47
Hopelijk zien we je snel weer terug in PHG :)
Dein Wunsch ist in Erfüllung gegangen! :wiederda:

Fuck4Ever
1 juni 2009, 23:23
Dein Wunsch ist in Erfüllung gegangen! :wiederda:
Tja, nou weet ik niet wat erger zou zijn: dat zijn nieuwe vlam inmiddels uitgegaan is, of dat die vlam nog steeds aan is. :confused:

Willem2
11 september 2009, 11:19
Jammer voor haar dat ze weer terug is.Ze hoopte dat ze nooit meer terug hoefde te komen....

Andere context