PDA

Volledige versie bekijken : Mönchengladbach, Gold4Fun

blauwebeer
28 maart 2009, 20:06
Uit een ander forum blijkt dat G4F een soort van appartements-pufje is, qua infrastructuur vergelijkbaar met Tabulos.

Heeft iemand hier al ervaring mee? Nadere info vindt men op http://www.gold4fun.de/

Bb :wink:

2horny4u
30 maart 2009, 15:31
Qua inrichting ziet er op de foto's in ieder geval beter uit dan bij Tabulos. Of er dezelfde praktijken worden gehanteerd weet ik niet want ik ben er (nog) niet geweest. Maar dat hoeeft wellicht niet heel lang meer te duren.

Gr. 2h4u

2horny4u
30 maart 2009, 15:33
Uit een ander forum blijkt dat G4F een soort van appartements-pufje is, qua infrastructuur vergelijkbaar met Tabulos.

Heeft iemand hier al ervaring mee? Nadere info vindt men op http://www.gold4fun.de/

Alleen jammer dat ze geen prijzen op de site vermelden. Heeft iemand die ???

Gr 2h4u

blauwebeer
30 maart 2009, 16:09
Alleen jammer dat ze geen prijzen op de site vermelden. Heeft iemand die ???
Gr 2h4u

Volgens welingelichte bron bedraagt de Party-preis 130 euro.

blauwebeer
13 april 2009, 20:39
Maar dat hoeeft wellicht niet heel lang meer te duren.
Gr. 2h4u

Ben je er ondertussen al geweest? :lostit:

2horny4u
14 april 2009, 07:36
In tegenstelling tot wat het nieuws ons elke dag presenteert CRISIS CRISIS CRISIS !!!!! Is het bij mij ook CRISIS CRISIS CRISIS omdat er teveel werk is. Daarom staat de hobby even op een laag pitje. Maar wat in het vat zit verzuurd niet zullen we maar zeggen.

By the way, ik wordt echt niet boos als jij voor mij deze toko gaat testen !!!

Ben je er ondertussen al geweest? :lostit:

thesickboy
14 april 2009, 08:36
Qua inrichting ziet er op de foto's in ieder geval beter uit dan bij Tabulos. Of er dezelfde praktijken worden gehanteerd weet ik niet want ik ben er (nog) niet geweest. Maar dat hoeeft wellicht niet heel lang meer te duren.

Gr. 2h4u

Een tweetal dames op de site adverteren in ieder geval een Tabulos service...:eek:

blauwebeer
14 april 2009, 21:30
By the way, ik wordt echt niet boos als jij voor mij deze toko gaat testen !!!

Da's maar een woord ... :smile2: Heb je misschien nog graag een verslag en wat nadere info? :loud:

2horny4u
15 april 2009, 07:15
Ha ha ha, dat hoef ik jou toch niet meer uit te leggen !!!!

gr. 2H4Y

Da's maar een woord ... :smile2: Heb je misschien nog graag een verslag en wat nadere info? :loud:

blauwebeer
15 april 2009, 17:10
Ha ha ha, dat hoef ik jou toch niet meer uit te leggen !!!!

gr. 2H4Y

Eigenlijk niet. :smile2: