PDA

Volledige versie bekijken : Gipsy



NiPi
29 maart 2009, 21:59
Haarkleur/-lengte :zwart/halflang, sluik

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : Slank, nogal hoekig gezicht en scherpe hoektandjes/ A cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens (gipsy bloed) / Roemeens-Engels

Leeftijd : 20 j

Tatoeages/Piercings : Grote tatoe op buik : "slingerplant met boemen",
tribu tatoe op onderrug

Service: PZC,NMC,FT,TZ,Anaal

Voordelen: taboeloos

Nadelen: Nogal commercieel

Tijdsduur :40"

Prijs :100 €
Extra’s bij het bezoek:Anaal

Maandag 23/03 liep ik deze gipsy lolita tegen het lijf. Jammer genoeg haar naam vergeten, dus weer wat werk voor de speurberen.
Ze maakt deel uit van het groepje met een drietal Roemeense grietjes die duidelijk van zigeuner afkomst zijn.
Bij het binnenkomen kwam ze al direct naar me toe en in de bar vroeg ze mij vrijwel onmiddellijk om bij haar te komen zitten. Lief kind, duidelijk een jong snoepje dat kon ik aan haar kleine handjes zien.

Op de kamer kwam ze op mij zitten en vroeg ze direct hoe lang ik wou blijven en wat allemaal kon plus de bijhorende prijzen. Vond ik wel wat té commercieel, maar, soit, daar kom ik mee leven. Ik was wel wat verbaasd dat ze anaal voorstelde, zeker voor zo'n kleine lolita met zo'n smal kontje. Ik ben niet echt klein geschapen dus ik dacht : "Kindje, hier neem je toch wat teveel hooi op je vork!"
Ze toverde een mega tube glijmiddel uit haar tas en wreef er haar sterretje mee in. Ze hurkte helemaal bijeen, pakte mijn wortel stevig vast en positioneerde hem recht boven haar achterdeur. Wat een geil zicht!!!
Na wat voorzichtig duwwerk ging hij toch wel vlot naar binnen. Eerst maar een heel klein beetje, maar na een stevige por van mezelf, knokkie, helemaal erin! Gipsy gaf geen krimp en begon vrolijk op en neer te jumpen. Deze meid had duidelijk al ruime ervaring met backdoor services.

Daarna wisselde ze van gaatje en sabbelde ze ondertussen wat aan mijn oor hetgeen me ook helemaal wild maakte.

Wat mij betreft een aanrader voor wie eens een jonge lolita anaal wil neuken.