PDA

Volledige versie bekijken : Linda (Slo)

bootyfan
30 maart 2009, 23:53
Haarkleur/-lengte : Blond/net boven schouder
Lengte dame : 1,75 m ZONDER hakken !
Postuur/Cupmaat : Atletisch gebouwd / C (sil)
Nationaliteit/Taal : Slovakia/Duits of Engels
Leeftijd : schat begin 20, dus 20-23j
Tatoeages/Piercings : geen tattoo gevonden / tong-/neus- en navelpiercing
Service: PMC, IMC, beffen
Voordelen: zeer lieve, zachtaardige dame, spontane sympathie voor haar...
Nadelen: toch een beetje 'optic fick', mooi snoetje, maar ze kust niet en geen PZC
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75 €
Extra’s bij het bezoek: geen

Vandaag bij mijn tweede ronde yy, de kamer bezocht samen met Linda. Zoals een andere beer, eerder in de bar, reeds aangaf, een ongelooflijk mooie meid, met een aura van breekbaarheid over zich.
Ze heeft een soort van bambi-blik met die mooie mandelvormige, felblauwe ogen van haar !
Ik liep er eigenlijk al de hele middag vergeefs achteraan. Telkens was ze in gesprek, of dan weer naar het restaurant, of gewoon weg (achteraf bleek, dat ze even gevlucht was naar de kleedkamers/privéruimtes voor de dames).
Tegen 17u had ik haar eindelijk te stekken aan de toog. Ze zat er helemaal alleen, sprookjesachtig mooi te wezen.
Mijn stoute berenvel aangetrokken, Johnny99 laten zitten met zichzelf :smile:, en eropaf.
Eerste contact was direct heel vriendelijk en open. Even wat aftastend om te zien wat voor 'vlees' we wederzijds in de kuip zouden krijgen...
Nog een cola'tje light gevat om mee te nemen en toen naar de kamer.
Gelukkig was er onder nog één vrij (met een spiegel aan de zoldering :green_smi). Een korte douche... en toen het bed op met deze levende barbie !
Tijdens ons voorafgaand gesprek had ik verzuimd te vragen welke diensten zij verleende, dus kon ik haar ook niets verwijten, toen ik bemerkte, dat ze niet zoende. Daar stond wel tegenover, dat ze een nagenoeg perfect lichaam heeft. Het is alsof je met een badpakkenmodel in bed duikt!
Na enig over en weer geknuffel, vroeg ik of ze graag gelikt zou worden?
Snel als de weerlicht lag ze klaar met een uitermate smakelijk ogend kaal poesje voor mijn gezicht. Opnieuw een 'bambi'blik in haar ogen en 'down we went'! Ik geloof, dat ik haar wel meer dan een half uur gebeft heb tot ze zich helemaal opspande en een lekker orgasme beleefde.
Ze leefde helemaal op! Het eerder schuchter ogende meisje nam nu zelf het initiatief. Meneer rubber werd uit de verpakking gehaald en over mijn zwaar gespannen mannelijkheid getrokken.
Ze pijpte me nog even intens, misschien wel iets te lang, achteraf gezien, en kwam toen rustig over me heen zitten.
Little Bootyfan werd langzaam ingebracht en met zachte, glooiende bewegingen begon Linda me te berijden, ondertussen haar ogen gesloten en zacht kreunend.
Een positie die ik maar enkele minuten kon aanhouden, wegens TE lekker!
Ik vroeg haar om zich om te draaien en op haar rug voor me te komen liggen.
Zo heb ik haar dan, opnieuw langzaam, 'genomen' in missionarispositie.
Af en toe wat variaties hierop, hielpen me om mijn eigen orgasme uit te stellen. Toen ik rechtop ging zitten met gespreide knieën en haar benen vastnam, kreeg ik een prachtig zicht op haar poesje, terwijl ik opnieuw bij haar binnendrong. Dit was zo'n opwindende situatie, dat ik mij ook niet meer kon bedwingen en -eveneens zacht kreunend- tot mijn tweede ontlading van de dag kwam.
Linda heeft er duidelijk ook van genoten en toen ik eenmaal uitgeschokt was, bleef ze nog even liggen. Alsof het zo moest zijn, zeiden we beiden op hetzelfde moment 'Herrlich'...
Tja, wat kan ik zeggen? Hoewel de service van Linda niet compleet lijkt zonder het zoenen en pijpen zonder, was dit toch een bijzonder geslaagde sessie.
Ook achteraf kon er nog een glimlach of knipoogje vanaf, als ze me in de bar passeerde. Een uitermate sympathieke en 'bildhübsche' meid, waarvan ik toch nog wel eens het genot wil ervaren...

Wordt vervolgd.......
Bootyfan :cool: