PDA

Volledige versie bekijken : Luna, DR

Pistol Pete
5 april 2009, 15:25
Haarkleur/-lengte : zwart, lang
Lengte dame : 158 cm ?, in ieder geval klein)
Postuur/Cupmaat : Slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : Dominicaanse Republiek / Spaans. duits en engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : geen / ?
Service: NMC / TZ/ PZC /
Voordelen: lekkere wilde geile donder
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: GFE

Ongelooflijk dat er over deze leuke sexy meid nog geen recensie is verschenen. tijdens mijn verblijf in oase was deze dame de hele avond bezig. Pas na middernacht kon ik dr spotten en uit nodigen tot een kamerbezoek. Ze makte mijn avond helemaal goed. En helemaal toen ze nog een vriendinnetje (Diana) bleek te hebben die sprekend op haar leek die ik aansluitend op de kamer heb gehad.

Mauriceyep
1 mei 2009, 22:50
Luna is inderdaad een heerlijk meisje. Ik geloof dat ze zei dat ze 20 jaar is. Een heerlijk slank lijf, met mooie borsten, uiteraard wil ze ze nog iets laten vergroten:rolleyes:, ik heb mijn belofte herhaald, dat er voor mij dan geen kamerbezoek met haar meer volgt:p.

Buiten de kamer komt ze in eerste instantie een beetje afstandelijk over, maar dat verdwijnt snel. We hebben heerlijk samen gelegen op de bank, totdat ze alles in mij wakker wist te maken;)
Ze beheerst de nodige acrobatiek, ze zoent lekker en komt uiteindelijk ook heerlijk los. Ik heb een heerlijke sessie met haar gehad, volop passie, tederheid en wilde sex. Uiteindelijk zelfs nog het nodige naspel mogen ontvangen:D
Een heerlijk meisje, met groot herhalingsgevaar!

MiniME
2 mei 2009, 09:16
Een heerlijk slank lijf, met mooie borsten, uiteraard wil ze ze nog iets laten vergroten:rolleyes:, ik heb mijn belofte herhaald, dat er voor mij dan geen kamerbezoek met haar meer volgt:p.

Prima initiatief! Laten alle ijsberen dit volgen, en het is snel afgelopen met die onnodige lichaam verminkingen. Bespaart de dames ook nog wat geld, zodat ze wat leuke andere dingen kunnen kopen!

Pistol Pete
3 mei 2009, 13:29
Ik sluit me aan bij de actie : ijsberen tegen siliconenborsten....

Wat een nonsense, bijna alle dammes met mooie a of b-cupjes zitten met een gevoel dat de borsten te klein zijn en denken na over vrijwillige verminking...

MiniME
3 mei 2009, 22:12
Ok, bij deze dan de start van een enquete:

Plastic of Puur? (http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16737)

Pistol Pete
19 december 2009, 09:06
Diana en Luna zijn na dit weekend twee maandjes niet in OAse te bewonderen. Ze gaan even heerlijk genieten terug in de Republica Dominicana.