PDA

Volledige versie bekijken : Paris



Wagons-Lits
5 april 2009, 14:54
Naam : Paris

Nationaliteit / taal : Duits met mediterrane roots / Duits, waarschijnlijk redelijk Engels, Spaans (?)

Leeftijd : ergens begin in de 20

Haarkleur/lengte : zwart lang haar

Lengte : 1.63m

Postuur /Cupmaat : slank / A-cup (of kleine B-tjes, vooruit)

Tatoeage / Piercing : meerdere her en der

Service : PZC, NMC, beffen, zoenen, FT, massage

Extra : blijft voorlopig naakt rondlopen, hoera
(ondanks dat 'Babylon' geen strikte FKK -club meer is)


--------------------------------------------------------------------------


Paris is een van de nieuwe dames die sinds een week of twee de clientele in Babylon van gezelschap voorziet. Ze trekt nauw op met wat een beetje een vriendenkliek lijkt (m.n. Elly) en is aan de lopende band bezet (geen wonder gezien haar uiterlijk). Ze is vriendelijk, maar zich zeer bewust van haar goede marktwaarde en laat dat ook een beetje zien en horen. Ik denk niet dat ze met alle (andere) dames even goede vriendinnetjes zal worden.

Ik had het geluk haar midden op een drukke donderdagmiddag net even op een vrij moment aan te treffen. Ze had er net een mega-sessie (qua tijd minstens) op zitten, maar was me gaarne van dienst. Voorspel op de bank volgens aloude Babylon -gewoonte was er echter niet bij; de dame had bepaald haast. Een minpuntje wat mij betreft. Op de kamer was er echter niets op aan te merken. Dit is een goed uitziende professionele meid die weet wat ze doet en weet hoe je een aangename tijd te bezorgen. Een echte klik was er echter niet tussen ons.

Een goede sessie van een prachtige dame, maar ergens haalt ze het toch niet helemaal bij de oude garde.


W-L

stano
17 juni 2009, 11:27
Paris heeft nu blonde haren. Was gisteren avond aanwezig in Babylon, maar is pas binnengekomen enkele minuten voor mijn vertrek. Geen tijd meer om dieper kennis te maken. Schade.