PDA

Volledige versie bekijken : Arielle / Roemeens.

Pistol Pete
5 april 2009, 15:01
Haarkleur/-lengte : zwart/ lang
Lengte dame : 155
Postuur/Cupmaat : slank / a-cup
Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
Leeftijd : 22 (lijkt eerder 18)
Tatoeages/Piercings : geen
Service: TZ / PZC / NMC / FT
Voordelen: vrolijk erg klein meisje die de kunst van het verleiden beheerst en op de kamer zeker niet minder doet dan ze je laat verwachten door de verleiding. Prima service.
Nadelen:geen
Tijdsduur :30 min
Prijs :50 euro
Extra’s bij het bezoek:

Arielle heeft een nichtje in FKK World (Suzanne) die sprekend op haar lijkt en hooguit enkele cm langer is.

Pistol Pete
11 april 2009, 01:34
vandaag (vrijdag 10 april) weer naar World getogen, ik heb een goed excuus, ben op doorreis, dus even een tussenstop gemaakt. Net binnengekomen loop ik de kleine sexy donder Ariella weertegen het mooie lijf. Eerst even de jacuzi ingedoken maar daar weet ze me snel te vinden. 10 minuutjes later genieten we van heerlijke sex.
Ariella is een verleidster pur sang, al had ze voor mij niet veel van haar verleidingstrucjes nodig. De kamersessie was prima. Mij ziet ze nog wel eens terug maar dat zal w.s. na haar vakantie naar bulgarije zijn die vlg week zondag ingaat.

pepto
10 oktober 2009, 05:23
Hallo,

I know this little angel very well. She just turned 20 and she is from Bulgaria, not Romania, where she is enjoying a holiday with family until later this month. We have a date for Halloween.

doog

pepto