Inloggen

Volledige versie bekijken : Grazella

rplover
10 april 2009, 12:48
"Arrogante gracieuze gazelle met die mannelijke jukbeenderen, arrogante blik, een prachtlichaam, de hoertjeswalk totaal beheersend, maar vooral, met een hart van goud."
Gracieuze gazelle, Grazelle (zij eist de perfecte uitspraak: gra-t-cie-la)

We lezen en schrijven, het jaar des Heren 2009, in de maand januari, de 17e dag na de inzegening van het nieuwe godinnenjaar.

Ashanti, ging het door mijn hoofd, Ashanti, Ashanti. Je bent verliefd, erpee, hoorde ik stemmen me vertellen. Neen, erpee was niks verliefd. Een verliefde erpee gaat niet naar een hoerentent als zijn favoke er niet zit.
Een niet verliefde erpee met Foots in de Villa, dat moet gensters geven.

En zo kwam het, dat erpee aan de bar, vlakbij Asha (waar zouden we Foots anders vinden) stond te praten met Foots, Dupke, J, Pling, toen uit de catacomben van de Villa een gazelle, een antilope te voorschijn kwam. De volgende (ik schat maar) 5 seconden leken wel een eeuwigheid te duren.
Verlegen als ik was (en nog steeds ben) draaide ik mijn hoofd in haar richting, en ze kwam waarachtig onze kant uitgelopen. Tja, je zou voor minder, met een knapperd als Pling in je midden (ze moesten die man een levenslang clubverbod geven).
Wat een arrogante bitch hadden ze nu weer in de villa binnengegooid, dacht ik. De arrogantie droop ervan af, haar manier van de catwalk van de villa te betreden, hoe ze die kont draait, hoe ze kijkt, arogante trut, zo zag je aan haar. Maar wow, mijn ogen vielen open van verbazing, en ik zag die arrogante blik in haar ogen, die jukbeenderen, en bovenal, dat prachtig lichaam, in een glitterkleedje verpakt. Boenk, zei ik, boenk boenk boenk. Foots vroeg me op te houden, maar het was mijn hart dat klopte, en gen stoppen meer aan.
Ik keek naar haar, mijn blik daalde van haar ogen naar haar borsten, haar welgevormde hips, haar benen, ik bewonderde haar catwalk. "De hoertjeswalk". Knietjes lichtjes naar binnen gedraaid, elegant lopend, als een gracieuze gazelle. In mijn vorige leven heb ik nog enkele maanden samengewoond, ja, met een hoertje, en twee druppels water, de manier van die kont te bewegen, de manier je aan te kijken, de "hoertjeswalk".
ik kon maar één ding concluderen: ik zou en moest met grazieuze "Gracella" gazelle de kamer op. Indien ze zou willen uiteraard.
Die 3 seconden dat ik haar aankeek duurde eeuwen, maar anderzijds wist ik dat ik snel moest handelen, onbewust moest ik zeer snel handelen, ik stond namelijk naast het vortigste zwijn ooit gespot in de Duitse clubs en ver daarbuiten.
Gracella bestelde en drankje, en ik keek naar haar. Een arrogante lach verscheen om haar lippen. handelen, erpee, handelen, het is nu of nooit.
What is your name? Het bekende antwoord volgde. Do you speak English? Nein, deutch. Du bist von? Albanië. Hast du ein Zuhälter? Nein. Schlussel.
Meer kwam er niet uit. Meer kon ik niet presteren. Pling ging weg, en Dupke overleed zowaar ter plaatse, zo een vortig beertje had hij nog nooit gehoord. Ik zag hem denken: erpee, dat doe je niet, je vraagt haar naam, of ze gepimpt wordt, en je gaat ermee de kamer op. Neen, ik zal eerst haar maten nemen, voelen of ze nat genoeg staat, haar eerst een half uur van haar kostbare tijd verspillen, en vragen of ze met me wil komen samenwonen, en als ze daar overal positief (naar mijn normen) op antwoordt, haar heel misschien mee naar de kamer nemen.
Is ze nu echt een sleutel halen, vroeg iemand me? Ik hoop het, antwoordde ik. Ik hoop het.
Luttele seconden later stond Gracella terug naast me, sleutel 3 in de hand, een kamer waar ik nog aangename uurtjes met haar zou vertoeven.
Foots glimlachte, en ik zag hem denken wat hij later ook volmondig beaamde, had ik ze niet zo snel de sleutelvraag gesteld, zou hij het wel hebben gedaan. Hij neukt namelijk graag dode vissen. Ons vissertje. beste Foots, je moet de vissen in een "leefnet" hangen, zodat ze net genoeg adem krijgen om te overleven, dan spartelen ze het hardst tegen, als je ze wil afmaken:teuflisch
Grazella vroed me nog of ze een drankje mocht. Ja hoor Meid, neem maar, de cola is gratis. Met een grote cola en een vodka-redbull, dus beide handen gevuld, liep ik haar achterna, naar de nok van de Villa, naar kamer 3.

Ik hou niet van Meiden die, eens op de kamer aangekomen, al hun kleren uittrekken en aan een afwerknummer beginnen. Ik hou van Meiden die, nonchalant en arrogant, het beddengoed op bed gooien, en zich op mij storten, alles nog aan. Ik hou ervan als ze zich niet naakt tonen, maar als je dat zelf kan doen.
Ik hou van Grazella dus. Ze gooide de attributen op bed, en begon te zoenen. Du bist nicht normal, kwam er uit haar arrogant bekkie. Neen, uiteraard ben ik niet normaal, een normaal man schuimt niet alle hoerententen af op zoek naar een beetje seks voor een beetje geld. Ik ben helemaal niet normaal. Ik wi lniet normaal zijn, ik ben een linkse anarchist, vechtend tegen windmolens, en hoertjes neukend, voor je 't weet leggen ze je onder de zoden en het enige dat dan aan je vreet zijn wormen, dus zolang ik kan, zal ik me abnormaal gedragen.

Ze wou wel van die schoenen af, en blootsvoets stond ze voor me, en zoende, en zoende en zoende.
Na een korte inzoenperiode belandden we op bed (niet dwergwerpen maar Grazellawerpen), en knuffelde ze me verder, en zoende alsof het een lieve lust was. Ik herinnerde haar eraan dat we "ons bedje" nog moesten spreiden, maar dat zij een sigaretje mocht opsteken. ik heb een "dikke-sigaretten-fetisj". Tegen de tijd dat ik klaar was met mijn huishoudelijke plichten (sorry, Philip Gijbels, maar M!LF - Man Liberation Front - of niet, voor deze Meid maak zelfs jij het bed op) konden we toeteren.
Hoe lang is het alweer geleden? Ik herinner het me nog als de dag van gisteren, ze hield haar goud glitterjurkje nog steeds aan, en ik mocht al dat lekkers eronder gewoon verkennen. Wat een bruin briefje al niet doet met ons, lelijkaards. We toeterden rustig verder, en hoe harder we toeterden, hoe geiler en natter het zoenen werd, des te heviger ze kronkelde, des te harder schitterden die oogjes.
ik keek, en probeerde haar wat complimentjes te geven, die ik en uurtje tevoren van Foot had geleerd: fabelhaft, grossachtig, en ik stopte met, WOOOOOOOOOOOOOW, du bist so schon. geef toe, mijn vocabulair Duits, ik heb geen woordenboek meer nodig.
Een kwartiertje, schat ik, een kwartiertje toeterden we verder, en tegen dat de toeter volledig op was, begon ze aan het grote werk.
Ik had haar intussen uit het water gehaald, maar wel goed bewaard in mijn "leefnet". Ze spartelde dus tegen als een vis op het droge, ze pijpte, nat, diep, ze zoende lekker. Kortom, een toppertje. En o zo mooi, o zo arrogant.
Wat zijn de meeste dromen toch mooi, en in kamer 3 heb ik al veel dromen zien uitkomen.
Zo ook met Grazella. Amai mijn twee melocakes, die kon er wat van. Een prachtige C75 cup, een meter 65 groot, geen tatoes, geen piercings, geblondeerde halflange lokken, een prachtlichaam, kortom, Foots kan weer een paspoortje aanmaken, als hij door deze recensie raakt.

Hoe bracht ze het er verder vanaf? lekker, heerlijk, zelfs zo goed dat ik er vast van overtuigd was haar samen met Ashanti de kamer op te krijgen. Die droom kwam de week nadien ook uit. Fabelhaft.

Ze pijpte dus zeer lekker, en nam zelf het initiatief, drankje uitwisselen via de mond tijdens het neuken, zij als een amazone bovenop me, en waarom willen ze toch zo graag het hondje zijn? We begonnen met haar op de knietjes, maar al snel lag ze gewoon plat op bed, plat op de buik, innig zoenend, en ik alles geven wat ik in me had.
Na een goede drie kwartier (met toeter) kroop ik van haar af, en was de droom voorbij.
ik had de arogantste bitch die ik ooit was tegengekomen, mogen knuffelen, zoenen, vingeren, neuken, beffen, boeh, wat hebben wij een zwaar leven.
Ik zou diezelfde dag nogmaals met haar naar een andere kamer trekken, zo lekker was het. maar neit zonder mijn beste vriend Foots eerst aan haar te koppelen, we delen immers dezelfde smaak.
Fiasco dus, Foots kwam de kamer af en bekeek me met een stel ogen die op onweer stonden. Een dode vis, vertelde hij me. Tja, maar wel een spartelende, die wat lag "stuipje te trekken" bij me.....

Ik zat ondertussen in de loft, en grazella stapte op me toe. Das war slecht, mit deinen freund, entschuldigung, zei ze me. Watttttttttttttttttttttttt? Kwam ze me zelf vertellen dat ze er niks van gebakken had, met Foots? Eerlijker kan inderdaad niet.
Ik informeerde even bij Foots, en ja hoor, ze bakte er niks van, nul de botte, nada, death fish meets foot. Van mij mag ze dat spelletje met mij best spelen, dacht ik bij mezelf, kan ook wel eens lekker zijn.

Diezelfde avond ging ik nogmaals met Grazella naar de kamer, en het was weer van dat, nog heviger dan de eerste keer, nog beter, een opkomend veslavingsgevaar voor me.

De volgende 2 weken zou ik nog 4 maal (op 2 dagen) met Grazella de kamer op belanden, waarvan één keertje zelfs met Ashanti en Grazella samen, één der mooiste ervaringen ooit uit mlijn ijsberenbestaan (ik herinner me ook nog zoiets als een hijgende Foots onder Nunzia, terwijl Nilo haar oosterse kunstjes toonde). Ik gebruik nu de copy and paste toets maar al te graag...

Nooit. Nooit zou erpee Grazelle EN Ashanti tesamen met hem de kamer opkrijgen, terwijl hij er wel van droomde.
Wat voorafging: twee heerlijke driekwartiertjes met Grazelle, en meer dan vier uur tesaam met Ashanti, en een hoop gelul van erpee op de chat. Grote woorden, ja, maar dat doen, is nog een heel andere zaak.
Verder heb ik ook altijd geleerd dat de meest heerlijke dingen op aard ofwel toeval zijn, oftewel berusten op een goddelijke knotsgekke inval.
Het beloofde een regelrechte ramp te worden. Een ramp erpee? Je had gestoeid met die heerlijke Grazella, vriendin van Nouncia. En je vond het meer dan geweldig. Je had al bijna 4 uur gestoeid met Ashanti, en leeft er nog van op een roze wolk. Hoezo een ramp?
Ja, een ramp, Foots kwam, door omstandigheden (o wat is dat toch een klungel), veel te laat de kamer af met A. Omstandigheden. Ashanti en Grazella hadden mekaar nog niet echt ontmoet. En ik moest nog met Ashanti de kamer op om haar te schilderen met mijn kwastje.
Grazella kwam weer op me af, en we gingen lekker gezellig apart zitten in de loft. De sleutelvraag kwam al snel. Ze antwoordde ja :lostit: Een ramp dus, het was al over tienen. Een geluk bij een ongeluk (als je een kwariertje wachten met Grazella op een sleutel al een ramp kan noemen :hammer:) En wat een geluk. Als bij goddelijk toeval hoorde ik van Manon dat Ashanti net beneden was.

Het flitste door mijn hoofd. Voor me: die prachtige Garzella in een goddelijk gouden, veel te kort kleedje, haar knietjes licht naar binnen draaiend zodat die heerlijke kont wiegelde, en wat verderop Ashanti, waarmee ik de afspraak van mijn leven had. Het flitstte nog meer door mijn hoofd. Ik deed G. stoppen, riep A erbij, stelde ze aan mekaar voor, en vroeg aan beiden dat ze een trio wilden. Het moet als volgt zijn gegaan: Grazella, Ashanti, trio? :D
Ja en ja, ze spreken beide dezelfde taal. De taal van de betaalde liefde, beiden hoogleraressen.
Het flitstte door mijn hoofd, ik zag Foots kijken en denken. Ik wil niet kwijt wat Foots dacht :smile2:
Het flitsste door me heen, wat doe ik nu toch weer. God is een wreed man, kon hij die twee goddelijke schepsels niet in één en dezelfde fantastische Meid hebben gestoken, en die aan me afgeleverd? Ik denk dat de goden me erg moeten haten. Of van me houden. De godinnen houden in ieder geval van me, ha ha.
Het leek net een half uur, de parade vanuit het restaurantgedeelte, voorbij de receptie, alsof ik naar de arena werd geleid (slachtklaar, maar wel een stier :smkiss:) door twee bloedmooie Meiden (ja, smaken en kleuren, borsten en billen, arrogantie en gezelligheid, elfjes en duivelse Meiden, schatjes en sletjes, tempelhoertjes en godinnetjes). Naar de slachtbank van kamer 18. Dan de loft in, alles en iedereen voorbij, en na een eindeloze reis, Anna voorbij, figuurlijk het hoekje om ;)

Simultaan Sequentiëel, te gheilig voor woorden......
Klik. G. draait de deur vast. Gevangen. Kamer 18. Tussen 2 tempelhoertjes. Van het lekkerste soort. Languit lig ik. Lekker praten. Mix Vlaams. Met Nederlands. En Engels. En Duits. Daar komen we niet uit dus, nooit ...
Seks dan maar. Goed, zegt G. Niet toekijken. Maar meedoen. Beveelt ze bijna A.
Heerlijk.
Vanaf dat moment, nu, is het net een vertraagde film, die een kleine drie kwartier duurt, in slow play voelt het als uren uren uren. Deze Meiden voelen mekaar aan, alsof ze mekaars boezemvriendinnen zijn, neen, mekaars minnaressen, die mekaar al maanden niet meer hebben ontmoet. Het lijkt alsof ze smachtten naar elkaar, alsof ze me maar al te graag wilden delen.
En ik, ik tast, ik lach, ik voel, ik zoen, ik pak hen beet, maar geniet vooral.
Een wonderbaarlijk herrezen Surinaams tempelhoertje, lang mijn rechterzijde, knabbelend aan al waar ze aanraakt, al behoort het nu tot mijn delen of Grazella's, het maakt haar (precies) niet uit. Totaal bereikbaar en toegankelijk voor mij en G. Het maakt haar geen enkel verschil, ze lijkt wel te genieten. Toch zou ik wel weten wat kiezen, in haar plaats. Ik zou mijn keuze laten vallen op dat Meissie van over de plas (de plas van Italië dus). Geen perfect lichaam? Ikke denk van wel, lekkere borsten, een overheerlijk kontje, mooie benen, en een superarrogant maar toch lief koppie. En dat haar. En dat ligt links van me, bereikbaar voor Ashanti en mezelf. En haar eigen handen.
Nog even pruttelt G. tegen, maar dat was enkel voor de prijs (even beide beentjes op moeder aarde planten noem ik dat) Is een trio niet duurder dan? Ashanti en ik snoeren haar de mond met haar eens deftig te zoenen, in haar heerlijke oogjes te kijken, en haar gerust te stellen. Ik betaal wat ik krijg, arrogant ding. Maar toch bedankt me even op mijn plaats te zetten, en me te vertellen waar het op slaat/staat (ben ik dan niet zo knap dat ze alles vergeten als ze me mogen verwennen, zelfs het geld :sleep: )
Ik kom ogen, handen, tongen, vingers, ledematen te kort. Ik kom niets te kort. Ik voelde me een goddelijk wezen tussen deze twee heerlijke tempelhoertjes, ik voel me lelijk maar o zo gelukkig.
Even zocht ik in mijn hoofd en doorbladerde de Bijbel, en de Koran, op zoek naar die plaats, het paradijs genoemd. Ik vond het, transfereerde de coördinaten (zoek de twintig dichtsbijzijnde satellieten, en projecteer het geheel op de denkbeeldige kaart), en het paradijs moet op deze plaats zijn geweest, het domein van de villa. Hier hadden de goden hun eigen vliegveldje, en hebben ze MariaM en Eva gedropt, Jezeke en Adam waren al ter plaatse (en moesten me dunkt ook al betalen toen voor al dat moois). Rechtstreekse Import uit Suriname en met een tussenstop om bij te tanken in Albanië, hebben ze daar toch nog iets gevonden, dat als roepnaam Grazella heeft, en me volledig het hoofd op hol brengt. Het is niet eerlijk, ik wil verbannen worden naar de hel. Al was het maar omdat er daar meer helse tempelhoertjes binnen mogen..... terwijl ik hier lig, denk ik aan de hel. Denk ik aan Shakira, Dani, Nilo, Sofia, en kijk ik met een vettige glimlach van links naar rechts. En ik zie dat het goed is.
Twee totaal verschillende tempelhoertjes, en toch zo simultaan sequentieel. Twee totaal verschillende Meissies, de ene blond, arrogant, Albanees. De andere Surinaams, bruin, heerlijk lief, en toch een tikkie arrogant.
Beiden speels, wulps, en overheerlijk.
Er wordt maar weinig gesproken, er wordt gezoend, er wordt geknabbeld, getast, gelachen, en meer gezoend.
Ashanti is de eerste die de eendenduik uitvoert, en me zachtjes begint te pijpen, en pardoes verdwijnt ook Grazella. Ik sluit me de ogen, dit gat te ver, A. opent zachtjes haar beentjes, en G duikt ertussen. Kon ik maar zo lekker likken. Dat denkt A er ook over. Ze wisselen mekaar speels af, delen mijn lulletje, dan weer eentje, de andere speelt, zoent, likt, bijt.
Ze smossen mekaar af, en deze wagen heeft 8 wielen, dus voel ik me met alle plezier het vijfde wiel :D

Ik kan het me niet voorstelle, moet geen enkele aanwijzing geven, even denk ik,zo dadelijk gaan zij me nog vertellen wat ik met hen aanmoet. Maar neen hoor. Zalig zoals ze zijn, weten ze iedere gevoelige snaar te bespelen (Pling Plong Plang, Ashanti's kutje maakt me o zo bang ;) ), en houden ze geen seconde op. De ene biedt de andere een slokje aan, terwijl die dan weer zalig aan het pijpen is. Gewillig bieden ze hun poesje aan mekaar aan en daar lig ik dan.......

Hier lig ik dan, wachtend op de vraag (ik was al heerlijk verwend door Grazella eerder de dag, en ik moest nog twee uur met Ashanti alleen de kamer op). Ashanti kruipt omhoog, en Grazella volgt. De kus des doods. Drie tongen, zes lippen raken verstrengeld, en ik zie de lichtjes in Ashanti's donkere oogjes. Meid, geniet jij nu meer dan ik, jij biseksueel gevalletje. Dat gebruik ik ooit tegen haar. Ooit? Ooit? vanavond nog verdorie :D
Ik wil geneukt worden, hoor ik Grazella in de verte. Wat, vraag ik? Wil je me dan niet neuken? Ashanti kijkt me aan, en ik besluit heel wijselijk neen te zeggen. Een goedkeurende lach van A. Mag ik dan niet van haar? Dat wil ik weten. het zou duidelijk worden later op de avond.
Neen, was mijn duidelijk antwoord. trek er maar een beetje aan, pijp me maar, bijt me maar, en doe me, en vooral jullie zelf, niks te kort......

Nadat ik al lang mijn tijd had overschreden, vrees ik, en ze beiden met mijn piemel aan het spelen zijn, kort voor mijn moment supreme, roep ik stop, kom ik overeind, en maak een einde aan dat wat ik nooit wil dat gaat stoppen.

Dit neemt niemand me meer af, dit heb ik voor altijd, en dit kan ik bijna iedereen aanraden. Al geef ik toe, ze vinden mekaar ook verdomd lekker, en wat een lekkere sletjes zijn het.

De avond was nog lang, en Ashanti zou me nog heerlijke uurtjes bezorgen.
Hellup, ik ben alweer eens verliefd, en ik hoop dat ze er volledig misbruik van maakt. Wie zou er niet willen misbruikt worden door A, of door A en G samen. Hij die niet wil werpe de eerste steen. Ai ai ai, Foots toch, een steentje he :teuflisch, geen baksteen.......

Klik. G opent de deur. Richting kleedkamer. Betaling OK, Ashanti op zoek. Naar sleutel 3, of was het nu 4? :D

En zo mocht ik nog een dikke twee uur genieten van haar alleen.

Tot de volgende, Meiden, jullie zijn beiden berelekker. Volgende keer wil ik d at tenminste eentje van jullie zich gedraagt als een dode vis, om mijn opkomende necrofilie in de kiem te smoren, zodat ik nooit of te nimmer meer een opblaaspop hoef te neuken. De andere mag haar de mond snoeren met kussen. En als ik Foots mag geloven, kan G. die rol ook met sprekend gemak vervullen :hammer:

Mijn grootste wens? Aan de paal, blinddoek, en door deze twee heerlijke tempelMeesteresjes met kaarsvet overgoten en er van langs krijgen met de zweep, en nog veel meer (uitprinten, vertalen en aan Adriaan bezorgen :moon:
:wink: )

Tot drie weken na onze eerste kennismaking, daar aan de restaurantbar, heb ik van Grazella kunnen en mogen genieten, ik denk dat we in totaal 6 maal de kamer zijn op geweest (ik kan er een keertje naast zijn, don't shoot me). Wat wel telkens terugkwam, was die openheid, die (h)eerlijkheid, die arrogantie die van haar afdruipt.
De laatste dag dat ik Grazella heb gezien nam onze "relatie" wel een heel andere wending. Ik was totaal kapot, zat in de put, zag het effe niet meer zitten .
Ook Grazella zag dat. Grazella, dat arrogant lekker ding die gewoon zoveel mogelijk klanten wil afneueken, en poen pakken? Neen, dat is Grazella zeker NIET. Van alle kamergangen dt ik met haar herinner, vroeg ze me steeds te weinig geld. het eerste kwartiertjes "toeteren" nam ze steeds voor eigen rekening, en ze vroeg echt maar 50 euro, zelfs als onze uitspattingen een uur duurde. Wat ik betaalde, dat is echter mijn zaak, ik gaf heer wat ze volgens mij verdient (en ja, dat is mijn gebruikelijke 100 euro per uur.
Maar die dag, die dag herinner ik me als gisteren. Ik zat daar een beetje te treuren, had zin er voorgoed mee te kappen, want ik ging tegen mijn zin saunaclubben.
Anni was al een halfuurtje naast me komen zitten, en zei me: erpee, je bent verliefd op A. Erpee, het is een leuke Meid, geniet van wat ze je wil geven, geniet van heo ver ze met je wil gaan, maar laat je niet zo gaan. Waar is de erpee die ik ken van de afgelopen maanden, tesaam met Ashanti, tesaam met Sofia1, tesaam met Foots, met Nunzia, Nilo. man, het gaat om de fun, herpak je, geniet van haar, ga met haar de kamer op, maar vergeet je verliefdheid, het is niet goed voor jou, het is niet goed voor de Meid in kwestie, ze gaat je uitspuwen, ze gaat van je houden, ze gaat je verachten, ze gaat je ophemelen. Schlampie, zei Anni me nog, treur niet zo. Helaas, Anni had gelijk, groot gelijk, maar iedereen die al eens zwaar verliefd is geweest, begrijpt wat ik ga zeggen: het kan me allemaal niet bommen Anni, het boeit me allemaal niet. Treurig en met en heel erg dikke knuffel verliet Anni me. Ik kreeg enkel nog meer tranen in mijn ogen, ik voelde me zowaar nog slechter. Ook ik besefte dat Anni groot gelijk had, maar wou het niet snappen.
Daar zat ik dan, ik stuurde zelfs Foots wandelen, wou niemand zien, en toen.....
....toen kwam Grazella opdagen. Druk als altijd, elegant als altijd. Maar ook opmerkzaam als altijd. Ze keek, ik probeerde een glimlach om mijn lippen te toveren, maar het lukte me niet. Grazella bestelde een grote cola, en gaf me die. Zonder vragen, ze nam plaats op mijn schoot, en praatte een half uur op me in.
Die arrogante bitch veranderde in een begrijpende vriendin. Ja, ik heb het gezien, tijdens ons triotje, erpee. Ik heb je gewaarschuwd, wordt niet verliefd op een hoertje. We doen dit voor de centen. ja, ook ik koester sympathie voor je, ja ook zij vindt je lief, dat heb ik wel gemerkt. Maar waar haal je het in je domme hoofd om verliefd te worden? Op haar? Op mij, het maakt niet uit, doe dit jezelf niet aan. kijk om je heen, kijk, en geniet. Geniet van al dat moois, maar alsjeblieft, doe dit jezelf niet aan, doe dit haar niet aan, en doe dit mij niet aan. wij zijn gewoon stuk voor stuk een stel ongenietbare bitchen, leven met ons is niet mogelijk, we krijgen meer centen op dan jij ooit kan verdienen, wij hebben andere zorgen rond ons mooie hoofdje, om nog eens verliefde mannen te moeten afwijzen. Denk je nu echt dat we hier voor onze fun zitten? Ik geniet van ieder moment met je op de kamer, je bent een lieve man, maar doe nu niet gek, verman je, gedraag je.
Ik keek vertwijfeld naar haar, en wou haar enkel nog om de sleutel vragen, om eens goed uit te huilen, betalend bij haar, alleen met haar, op een kamer.
Nein, klonk het, je hoeft me hiervoor niet te betalen, luister goed, en vooraleer ik naar huis ga, wil ik je glimlach terug zien, je terug zien lachen, je pretoogjes. Vooraleer ik hier weg ga, en ik beloof je, ooit doen we die trio nog eens over met haar, en hou je vast, we maken je gewoon af op de kamer.
Een uur later heb ik aan de ingang van Grazella afscheid genomen, en dat beeld blijft me voorgoed bij.
Ze sprong me in de armen, ze zag er nog beter uit dan ooit, in jeans, ze zoende me op de mond, en ze lachte. Toen wist ik, toen ik diep in haar ogen keek, dat ze het echt goed met me meende, dat ze me oprecht en eerlijk haar mening had gegeven. Ze had evengoed A met de grond kunnen gelijk maken, maar dat deed ze niet. Ze maakte van A nog een mooiere vrouw dan dat ik van A tot die dag had gezien, maar ze deed het zo mooi, zo eerlijk, dat ze me deed beseffen dat ik moest koesteren wat ik had met A.
Ik kan niet anders dan Grazella een van de mooiste belevingen ooit te noemen, een Meid met een zeer groot hart, de arrogantie doorprikt.
Ik zou zo op haar verliefd kunnen worden, vergeef het me :hammer:

Note erpee: intussen is Grazella, net als Nunzia en Nilo, met de noorderzon verdwenen. Wat moet er van haar worden, wat moet er van hen worden, na dit bestaan? Kunnen wij het zo maar laten gebeuren, dat deze Meiden, na ons jaren (maanden) plezier te hebben geschonken, verdwijnen, in de goot terechtkomen, en wij, wij neuken rustig verder. Na deze lichting komen er weer nieuwe, en anderen. Neen, erpee wil en kan dit niet aanvaarden, deze schatjes, en ze staan allen vermeld in deze posting, verdienen veel beter dan dat. Veel veel beter. Ik zal dan ook al het mogelijke doen haar op te sporen (ha ha, ze heeft me net geantwoord per SMS, ik kon niet laten haar een berichtje te sturen, en dra zien we haar terug)..........

(wordt vervolgd? Daar beslissen A en G tesamen over, ik kan er alleen maar van dromen)

:wink: