PDA

Volledige versie bekijken : Partytreff Buende



forgetskinnyletsgetfatty
12 april 2009, 14:01
Paaszaterdag uit nieuwsgierigheid een bezoek gebracht aan de plaatselijke partytreff in Buende. Het pand ligt dicht bij de afslag van de autobahn en voor je het weet ben je het al gepasseerd, parkeren kan op de aan het zicht onttrokken eigen (kleine) parkeerplaats.
Het witte pand doet gedateerd aan en kan best een opknapbeurtje gebruiken.
Bij binnenkomst ontvangen door de gastheer met duidelijke Turkse roots. Ook binnen was te zien dat tand des tijds ook hier had toegeslagen, lijkt een beetje op de Egyptisch bouwstijl, alles niet netjes afgewerkt, afvoerputjes van de douche op het hoogste punt, ongelijke plavuizenvloer en meer van dat soort dingen.
Bij de gastheer 100 euro afgerekend, grote badhanddoek en slippers in ontvangst genomen, sleutel terug afgeven bij de gastheer, daarna het pand verkend met een ongelukkige indeling, vanuit de entree links de salon met de bar en podium voorzien van danspaal, om de bar heen aan de linkerkant een spiegeldeur naar de toiletten een opening in de muur geeft toegang tot een grote verblijfsruimte met diverse zitbankjes, een groot bed in de hoek en het beeldscherm met de overbekende instructiefilm.
Vanuit de entree rechts de gang in met links de sauna daarna de douches en de kleedruimte om vervolgens via de achterdeur op het aangeklede terras te komen.
Vanuit de entree rechtdoor de trap op naar bovenetage, boven aan de trap de kamer rechts is ingericht als buffetruimte, met een klein beperkt koud buffet. In de gang naar links liggen de kamers, 2 grote kamers (1 met bad) en 3 kleinere kamers, alle kamers zijn voorzien van wasbak en/of douche.

Bij binnenkomst waren er 10 - 11 dames aanwezig, voornamelijk Poolse en Russische dames in de leeftijd van ca. 20 tot 35 jr. een mix van slank tot iets voller, sommige met opzichtige tattoo's, een aantal enthousiast en andere iets meer terughoudend.

De eerste 2 sessies vond ik persoonlijk een hoog "afwerkgehalte" hebben, kort pijpen gecombineerd met handwerk en daarna snel in 2 standjes naar een hoogtepunt en binnen no time was de dame verdwenen. Tussen de aanwezige dames zag ik 2 gezichten die ik herkende van een andere in het verleden bezocht PT met deze dames de overige sessies gedaan waardoor het een aangenaam verblijf geworden is.
Tegen de klok van 01:00 de sleutel gevraagd en de terugreis aanvaard, waar op de autobahn al gauw het vertrouwde "Amsterdam" slechts 266 km. op het bord stond.

Persoonlijke conclusie
Het pand kan van binnen en buiten niet tippen aan de inrichting en afwerking van PT Xanten, PT Mettman of PT Gelsenkirchen, een aantal dames heeft een beperkt dienstenpakket, sober buffet, lange reisafstand en slechts 2 dames die mij wisten te bekoren maken het herhalingsgevaar klein.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wink: